PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלות לגבי פורסטרים



matikrimerman
31-10-20, 16:46
אהלן,

שוקלים לרכוש פורסטר, מתלבטים בין חדש (2.5) למשומש (2016-17), אולי אוכל לקבל פה קצת תשובות:

1)בתור הורים לילדים קטנים, שיגדלו בתקווה, אנחנו מתלבטים כמה קריטי עניין כיוונון המשענת האחורית שכן בשנתון החדש האופציה הוסרה מגירסאת הX ומוצעת רק מXS ומעלה.... כלומר עוד 10K ש"ח
. מי פה משתמש ביכולת הזו, או מצטער שאין לו (למשל בדגמי Z הישנים)?

2) בהמשך לסעיף 1, אני רואה שבחדשים רק בXS יש מיזוג אחורי, בכל שאר הדגמים, והשנתונים, יש רק תעלותמתחת לכסאות הקדימיים - זה מספיק לימי טיול בקיץ או שהילדים מתים מחום מאחורה?

3) הדבר שהכי מטריד אותי בפורסטרים זה שיש להם גיר CVT, שאישית עשה לי צרות רבות אם כן בדגמים אחרים (בעיקר ניסאן, קצת ברכבי דודג). קיוויתי שאם זה של סובארו אז הכל בסדר, ואז ניתקלתי בפוסט פה בפורום לגבי התביעה הייצוגית. אשמח לכל אינפוט אפילו שאני מבין שזה לא יהיה מדעי

4)אשמח לשמוע מבעלי רכבים מ2016 לגבי שגרת טיפולים ועלויות.

5) בהמשך ל4, ולסיום, רוב הרכבים שיוצא לי לראות ביד2 הם עם קילומטראז באזור ה50-60 אלף. אני משער שזה בגלל שטיפול יקר מגיע? הרי האחריות היא ל100K, אז סיקרן אותי למה דווקא ב50-60 אנשים מחליפים

תודה מראש!

Asaf-a
31-10-20, 18:33
יהיה יותר קל לענות אם תסביר לעומת איזו אלטרנטיבה אתה מתלבט וייתן כיוון, עדיף שתענה על מקבץ השאלות שבראש הפורום למתחילים ובסופו תציין בין אלו רכבים אתה מתלבט, כדאי לעשות העתק הדבק ולהוסיף כאן את האינפורמציה

לגבי גיר רציף, בקטגוריית קרוס אובר 4על4 אוטומטי עם יכולת שטח כלשהי, אין למיטב ידיעתי אופציה עם גיר לא רציף, כך שזו שאלה תיאורטית.

לגבי הטיפולים, יש לנו פורסטר איקס 2015, עלויות הטיפולים עד כה סטנדרטיות ואיני מכיר טיפול משמעותי חריג בהמשך, כלומר לכל רכב יהיה טיפול גדול יותר בקילומטרז מתקדם, לא חושב שפורסטר חריג.

לגבי מזגן אחורי והטיית משענת, אלו אופציות לא נפוצות במיוחד בשוק, היום הן חסרות לך ברמת דיל ברייקר?

לדעתי אם אתה הולך על חדש אז הייתי מתלבט בין איקס אס לבין הזד, לדגם האיקס כבר אין עדיפות משמעותית על הזד מהרגע שיכולת איקסמוד הוספה לדגם הבסיסי ולשניהם אין מזגן מאחור.



Sent from my SM-G950F using Tapatalk

matikrimerman
31-10-20, 20:45
תודה אסף

לא מילאתי את כל הפרטים כי אני פחות מחפש המלצה על מה ללכת, ויותר מתעניין בנקודות ספציפיות לגבי הפורסטר. לדעתי למה שאנחנו היינו רוצים, רכב משפחתי שידע גם ללכת לטייל בצורה חצי רצינית אין לפורסטר מתחרה רציני שרלוונטי לנו.לטיולים קשוחים יש לנו את הפאגרו

מה שכן, אני עדיין מנסה להבין לתוך מה אנחנו ניכנסים, וכמובן איזה תוספות כן או לא רלוונטיות עבורנו.

אצלכם בX המשענת האחורית לא ברת התאמה?

לגבי כן או לא דיל ברייקר, אני לא יודע, ולכן שואל. כרגע הילדים בבוסטר, ככה שקשה לדעת כמה נשתמש ביכולת לשנות את גב המושב. ויש לנו כרגע מזגן מאחורה, אבל הרכב הרבה יותר גדול ושונה אז אני לא יודע להשליך ממה שקורה בפאג'רו למה שיורגש בפורסטר

בנוגע ליוקר הטיפולים, עניין אותי אם אנשים ניפטרים מהרכב בק"מ הזה, ואני אמצא את עצמי זמן קצר אחרי שרכשתי את הרכב עושה לו טיפול גדול או יקר. בגלל זה שאלתי

Asaf-a
31-10-20, 21:28
באיקס 2015 אין הטיית משענת מושב אחורי, לא יודע לגבי דגמי איקס חדשים יותר.
למעשה הייתה לי היכולת הזו בפאג'רו קינג 2007 ואיני זוכר אותה כשימושית במיוחד.

לגבי מזגן מאחור, אל תשווה רכב בעל נפח פנימי גדול כמו פאג'רו בו חובה מזגן מאחור לרכב קטן יותר שם זה רצוי אך לא חובה.

ולגבי טיפול גדול בעלות אסטרונומית בסובארו שיחכה לך בפינה, איני מכיר כזה, הפאג'רו שיש לך בנוסף (איזה דגם ושנה? ) כנראה יקר בהרבה לאחזקה.

מאידך, לפני כשנה גיסי שבר פנס קדמי בפורסטר ספורט, היינו בשוק לגלות שעולה 12,000₪ ולא היו אלטרנטיבות וגם בחו"ל היה יקר מאוד ולכן נדרש היה להפעיל ביטוח, אולי בינתיים נוספו תחליפיים פחות יקרים.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

-->