PDA

צפייה בגרסה מלאה : קניית xl7 2003



יובל מהגולן
02-11-20, 22:07
ערב טוב
אני עם גרנד ויטארה 2.0, 2007, מוגבהת וממוגנת. מטופלת, במצב טוב מאוד.
חושב להחליף ל xl7, 2003, 173 כ"ס.
השיקולים:
1. הגרנד "כבדה". מנוע 2.0 ליטר, בנסיעה מעל 90 קמ"ש המנוע נשמע בהחלט.
2. המנוע של הגרנד חלש.
2. הגרנד נכנסת לשלב הזה בחיים שלה שכל מיני מערכות ומכלולים יכולים להיהרס. הוצאה כספית בדרך?
3. ה xl 7 עם ק"מ נמוך מאוד (120k), מנוע גדול יותר והרכב עצמו גדול יותר.

הרכב משמש אותי לעבודה- לרוב נסיעה בשטחים חקלאיים.
לפעמים נדרש לסחוב עגלה, להעביר בית או לסחוב ציוד בשטח.
וטיולים מדי פעם. לא מתעסק עם מעלה עשוש ולא מסתפק ביער בן שמן.

אני חושב לקחת את ה xl, למגן ולהגביה ולהמשיך עם רכב שאמנם מבוגר יותר בגיל, אבל גדול יותר, שמור מאוד ועם ק"מ נמוך.
ההבדל בין סכום המכירה של הגרנד לסכום הקנייה של ה xl יספיק לי למיגונים, להגבהות ולקפיצים.

עוד כמה שאלות:
מהם ההבדלים בין גרסאת 2002-2004 לגרסאת 2004-2006, למעט 10 כ"ס?
האם קיימת מערכת t.c. ב xl? בכל השנתונים? בכל תתי הדגמים? האם בכלל שווקו תתי דגמים שונים?

תנו לי בראש

Yaki5500
02-11-20, 22:22
היי
לי יש גרנד כמו שלך רק 2008
אכן המנוע חלש יחסית למרכב ואם אתה גר בגולן כפי ששמך מרמז ואף גורר עגלה מדי פעם זה יכול להיות מתסכל (תלחץ על atpower כשאתה גורר)

אם הרכב שלך שמור אז לא צפויות לך תקופת רציניות בקרוב זה רכב ודגם ושנתון מאוד מאוד אמינים

ה-xl7 שאתה מתאר נשמע מצוין ואני במקומך עם הצרכים שלך הייתי הולך על זה. אמנם אין בקרת משיכה לדגם זה אבל תוכל להתקין נעילה אם יהיה לך צורך יש אוטומטיות זולות ואל תתפוס אותי במילה נדמה לי שגם נשלטות יקרות יותר

המנוע אכן יותר חזק אבל הילוך הכוח מעט יותר חלש והוא פחות אמין ויותר נוטה לנזילות

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

שמעון.פ
03-11-20, 11:29
אבל תוכל להתקין נעילה אם יהיה לך צורך יש אוטומטיות זולות ואל תתפוס אותי במילה נדמה לי שגם נשלטות יקרות יותר

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
פות"ש לא שאל על אפשרות התקנת נעילה.
ואתה סתם מטעה אותו בנושא.
היו פה הרבה אשכולות בעניין נעילה לXL7
(אמנם הם נכתבו לפני תקופתך בפורום
אבל חיפוש קצר היה מגלה לך את זה)
והמסקנה הייתה שאין נעילה אוטומטית.

Yaki5500
03-11-20, 12:19
הוא שאל על בקרת משיכה אז כתבתי שאין וציינתי שאם רוצים אפשר להתקין נעילה אחורית
באשר לסוג הנעילה לא יודע מה היה פעם אבל כיום טל צופי מתקין אוטומטית של לוקרייט על xl7
לא יודע להגיד עלויות או אילו התאמות נדרשות אבל זה קיים

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

דרור ברלי
03-11-20, 12:45
מדובר בגרסה מוארכת לגרנד ויטארה מהדור השני, הקודם לזו שלך.
בחו"ל הגיעו עם 7 מושבים. בישראל עם 5 מושבים.

המנוע אכן חזק (ושתיין) והביצועים טובים.
אבל כל שאר האוטו מרגיש מיושן יותר.
בסיס הגלגלים ארוך בהרבה, זוית הבטן וזוית הנטישה פחות טובות ואין בקרת משיכה.
סטנדרטי מול סטנדרטי - העבירות נטו בשטח של ה-XL7 פחות טובה משל גראנד ויטארה דור 3

ניתן להגביה ואולי גם לנעול. לא בדקתי.

יובל מהגולן
03-11-20, 20:29
תודה לעונים.
אני לא מתעניין כרגע בלהתקין נעילה אחורית.
ניתן לו לנסוע קצת ונבין מה צריך.

אז אני מבין שאין בקרת משיכה ב xl.

האם יש למישהו עוד תובנות, עצות, הערות והארות?
דרור ברלי,
האם יש הבדלים בין דגמי 2002-2003 מול דגמי 2004-2006? (למעט 10 כ"ס לטובת 2004-2006)
יקי,
מה הבעייתיות בהילוך הכח שציינת?

Yaki5500
03-11-20, 21:00
תודה לעונים.
אני לא מתעניין כרגע בלהתקין נעילה אחורית.
ניתן לו לנסוע קצת ונבין מה צריך.

אז אני מבין שאין בקרת משיכה ב xl.

האם יש למישהו עוד תובנות, עצות, הערות והארות?
דרור ברלי,
האם יש הבדלים בין דגמי 2002-2003 מול דגמי 2004-2006? (למעט 10 כ"ס לטובת 2004-2006)
יקי,
מה הבעייתיות בהילוך הכח שציינת?

אין שום בעייתיות בהילוך הכוח. התנסחתי בצורה לא טובה. מה שהתכוונתי לומר הוא שמנוע ה-v6 ב-xl7 ידוע כנוטה יותר לנזילות והזעות. לא משהו רציני מדי ולא דיל ברייקר (בעיניי לפחות) אבל כן משהו לקחת בחשבון ולהיות עם היד על הדופק לאורך הבעלות על רכב כזה וללכת לכיוון של החלפה יזומה של אטמים וגומיות מועדים לפורענות

קח בחשבון שאתה קרוב יותר עם הרכב הזה לשני טסטים בשנה. אם הוא אכן שמור כפי שאתה מתאר ואין לך כוונה לשפר בהגזמה לא תהיה לך בעיה עם זה מעבר לטרטור של ללכת פעמיים בשנה

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

-->