PDA

צפייה בגרסה מלאה : מד טמפרטורה דיגיטלי וטמפרטורת עבודה



sasson
04-11-20, 09:40
היי,מישהו עוקב אחרי טמפרטורת נוזל הקירור בצורה דיגיטלית או חיישן ?
שמתי לב כשהמזגן לא עובד הטמפרטורות די גבוהות...בנסיעה איטית בעיר או עמידה מגיע ל103 מעלות ואז נכנס הפאן החשמלי של המזגן ומוריד אותו לאזור 92,93 מעלות וחוזר חלילה...
שהמזגן דלוק הטמפרטורה יציבה על סביבות 94 מעלות,גם בקיץ החם.
מיותר לציין שהמחט לא זזה
פאן קלאץ מקורי מופאר חדש
טרמוסטט מקורי מופאר חדש
מים מופאר HOAT חדשים
רדיאטור בן 7 עבר 70000 ק"מ
דעתכם?

איל מ
04-11-20, 12:46
103 זאת טמפרטורה סבירה לחלוטין.

sasson
04-11-20, 13:14
ביפניות בד"כ עומד יציב מאוד על 90-92
ול100 מעלות מגיעים במאמץ בשטח..כנראה בגלל מנועים קטנים יותר.

weref
05-11-20, 07:57
אתייחס לחלק של בקר דיגיטלי.
לי ולעוד מספר חברים יש מוצר של watchdog או engineguard.
זה בקר נוסף שמודד חם מנוע עם צג דיגיטלי ובדומה למעגכת שיש לך ברכב, המוצר יודע להפעיל וונטה נוספת.
לעומת החיישן המקורי, מוצרים אלה באים עם חיישן שמתחבר לבורג (לעומת טבול בנוזל קירור) במיקום שתבחר על הראש מנוע.
היתרון הוא שאם אין נוזל קירור (נפרץ צינור) אז החיישן המקורי פשוט יפסיק לעבוד, לעומתו החיישן "ברזל" ימשיך לתפק וישמיעה קול ברגע שהמנוע יתחיל להתחמם.

מאד מומלץ לרכבים ישנים וכאלה עם מערכות קירור רגישות.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

boaz avrahami
05-11-20, 08:21
ביפניות בד"כ עומד יציב מאוד על 90-92
ול100 מעלות מגיעים במאמץ בשטח..כנראה בגלל מנועים קטנים יותר.

ההשוואה הנכונה היא לא מול רכב אחר אלא מול נתוני היצרן בלבד.
יש גם הבדלים בין מיקום המדידה ובין שעונים שונים.

Gershon
05-11-20, 11:57
היי,מישהו עוקב אחרי טמפרטורת נוזל הקירור בצורה דיגיטלית או חיישן ?
שמתי לב כשהמזגן לא עובד הטמפרטורות די גבוהות...בנסיעה איטית בעיר או עמידה מגיע ל103 מעלות ואז נכנס הפאן החשמלי של המזגן ומוריד אותו לאזור 92,93 מעלות וחוזר חלילה...
שהמזגן דלוק הטמפרטורה יציבה על סביבות 94 מעלות,גם בקיץ החם.
מיותר לציין שהמחט לא זזה
פאן קלאץ מקורי מופאר חדש
טרמוסטט מקורי מופאר חדש
מים מופאר HOAT חדשים
רדיאטור בן 7 עבר 70000 ק"מ
דעתכם?

מידה מדויקת=מידה דרך מחשב בדיקה תחת נסיעת עמוס
רק אחרי זה ה-חל-טו-ת.

sasson
09-11-20, 09:41
אתייחס לחלק של בקר דיגיטלי.
לי ולעוד מספר חברים יש מוצר של watchdog או engineguard.
זה בקר נוסף שמודד חם מנוע עם צג דיגיטלי ובדומה למעגכת שיש לך ברכב, המוצר יודע להפעיל וונטה נוספת.
לעומת החיישן המקורי, מוצרים אלה באים עם חיישן שמתחבר לבורג (לעומת טבול בנוזל קירור) במיקום שתבחר על הראש מנוע.
היתרון הוא שאם אין נוזל קירור (נפרץ צינור) אז החיישן המקורי פשוט יפסיק לעבוד, לעומתו החיישן "ברזל" ימשיך לתפק וישמיעה קול ברגע שהמנוע יתחיל להתחמם.

מאד מומלץ לרכבים ישנים וכאלה עם מערכות קירור רגישות.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

כן מכיר את המוצר,תודה =]
רק התחשק לי לדעת אם מישהו מודד ומקבל תוצאות דומות,בכל מקרה אני קורא נתונים ממחשב הרכב.

- - - Updated - - -


מידה מדויקת=מידה דרך מחשב בדיקה תחת נסיעת עמוס
רק אחרי זה ה-חל-טו-ת.


לפני שהחלטתי האם זו בעיה רציתי לדעת אם מישהו מודד טמפ דרך מחשב הרכב ויודע לספר מה הטווח שלו =]

sasson
18-11-20, 08:35
עוד מישהו?

-->