צפייה בגרסה מלאה : מד טמפרטורה דיגיטלי וטמפרטורת עבודה
היי,מישהו עוקב אחרי טמפרטורת נוזל הקירור בצורה דיגיטלית או חיישן ?
שמתי לב כשהמזגן לא עובד הטמפרטורות די גבוהות...בנסיעה איטית בעיר או עמידה מגיע ל103 מעלות ואז נכנס הפאן החשמלי של המזגן ומוריד אותו לאזור 92,93 מעלות וחוזר חלילה...
שהמזגן דלוק הטמפרטורה יציבה על סביבות 94 מעלות,גם בקיץ החם.
מיותר לציין שהמחט לא זזה
פאן קלאץ מקורי מופאר חדש
טרמוסטט מקורי מופאר חדש
מים מופאר HOAT חדשים
רדיאטור בן 7 עבר 70000 ק"מ
דעתכם?
103 זאת טמפרטורה סבירה לחלוטין.
ביפניות בד"כ עומד יציב מאוד על 90-92
ול100 מעלות מגיעים במאמץ בשטח..כנראה בגלל מנועים קטנים יותר.
אתייחס לחלק של בקר דיגיטלי.
לי ולעוד מספר חברים יש מוצר של watchdog או engineguard.
זה בקר נוסף שמודד חם מנוע עם צג דיגיטלי ובדומה למעגכת שיש לך ברכב, המוצר יודע להפעיל וונטה נוספת.
לעומת החיישן המקורי, מוצרים אלה באים עם חיישן שמתחבר לבורג (לעומת טבול בנוזל קירור) במיקום שתבחר על הראש מנוע.
היתרון הוא שאם אין נוזל קירור (נפרץ צינור) אז החיישן המקורי פשוט יפסיק לעבוד, לעומתו החיישן "ברזל" ימשיך לתפק וישמיעה קול ברגע שהמנוע יתחיל להתחמם.
מאד מומלץ לרכבים ישנים וכאלה עם מערכות קירור רגישות.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
boaz avrahami
05-11-20, 08:21
ביפניות בד"כ עומד יציב מאוד על 90-92
ול100 מעלות מגיעים במאמץ בשטח..כנראה בגלל מנועים קטנים יותר.
ההשוואה הנכונה היא לא מול רכב אחר אלא מול נתוני היצרן בלבד.
יש גם הבדלים בין מיקום המדידה ובין שעונים שונים.
היי,מישהו עוקב אחרי טמפרטורת נוזל הקירור בצורה דיגיטלית או חיישן ?
שמתי לב כשהמזגן לא עובד הטמפרטורות די גבוהות...בנסיעה איטית בעיר או עמידה מגיע ל103 מעלות ואז נכנס הפאן החשמלי של המזגן ומוריד אותו לאזור 92,93 מעלות וחוזר חלילה...
שהמזגן דלוק הטמפרטורה יציבה על סביבות 94 מעלות,גם בקיץ החם.
מיותר לציין שהמחט לא זזה
פאן קלאץ מקורי מופאר חדש
טרמוסטט מקורי מופאר חדש
מים מופאר HOAT חדשים
רדיאטור בן 7 עבר 70000 ק"מ
דעתכם?
מידה מדויקת=מידה דרך מחשב בדיקה תחת נסיעת עמוס
רק אחרי זה ה-חל-טו-ת.
אתייחס לחלק של בקר דיגיטלי.
לי ולעוד מספר חברים יש מוצר של watchdog או engineguard.
זה בקר נוסף שמודד חם מנוע עם צג דיגיטלי ובדומה למעגכת שיש לך ברכב, המוצר יודע להפעיל וונטה נוספת.
לעומת החיישן המקורי, מוצרים אלה באים עם חיישן שמתחבר לבורג (לעומת טבול בנוזל קירור) במיקום שתבחר על הראש מנוע.
היתרון הוא שאם אין נוזל קירור (נפרץ צינור) אז החיישן המקורי פשוט יפסיק לעבוד, לעומתו החיישן "ברזל" ימשיך לתפק וישמיעה קול ברגע שהמנוע יתחיל להתחמם.
מאד מומלץ לרכבים ישנים וכאלה עם מערכות קירור רגישות.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
כן מכיר את המוצר,תודה =]
רק התחשק לי לדעת אם מישהו מודד ומקבל תוצאות דומות,בכל מקרה אני קורא נתונים ממחשב הרכב.
- - - Updated - - -
מידה מדויקת=מידה דרך מחשב בדיקה תחת נסיעת עמוס
רק אחרי זה ה-חל-טו-ת.
לפני שהחלטתי האם זו בעיה רציתי לדעת אם מישהו מודד טמפ דרך מחשב הרכב ויודע לספר מה הטווח שלו =]
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.