צפייה בגרסה מלאה : מחפש צינור בין הטורבט למסנן בהיילקס מוסב לטורבו
אהלן.
הצינור בין הטורבו למסנן בהיילקס נקרע. מכיוון שהטורבו יושב בצד של הנוסע (מנוע של טויוטה הייס) והמסנן יושב בצד שמאל אז הצינור המקורי של טויוטה היילקס טורבו לא מגיע. בטויוטה הייס הטורבו והמסנן יושבים שניהם בצד ימין.
איפה ניתן למצוא צינור גומי או אלומיניום בקוטר 63 מ"מ פנימי? (ליר-גום אין)
אורי טל.
זה זהה למידה של 2.5"
ישנם צנורות גומי - מופות - בתחום החשמל שיתאימו
יש צנרת חשמל לתשתיות
זו צנרת שמתאימה גם למעברים מפותלים ולכיפופים
שנקראת קוברה או מגנום או צינור תקשורת.
תברר בסטונאות לצרכי חשמל.
כרגע יש שם צינור אפור שנראה כמו צינור PG (משוריין) מתחום החשמל. אני לא יודע אם לא יקרה לא כלום בחום שיש בתא המנוע. לדעתך זה בסדר?
אורי טל.
קשה לי להגיד
צינור קוברה ודומיו הם צינורות כפולים ומיועדים לתשתיות (נראים כמו PG)
אני מאמין שאם אין מגע בין הדופן למקור חום חזק לא תהיה בעיה
שווה ניסיון ונראה טוב (גוון אדום או שחור)
תחפש את המספר של עמי וינקלר
הוא פתר את הבעיה.
אני לא זוכר איך.
תחפש את המספר של עמי וינקלר
הוא פתר את הבעיה.
אני לא זוכר איך.
תודה :smile:
חנן-ג'יפולוג
01-03-06, 23:13
אני לא הבנתי עדיין את השאלה המקורית. היה צינור והוא נקרע, אז למה לא לקנות צינור מאותו מקור שהגיע הצינור הקרוע?
לא יודעים מאיפה הגיע הצינור. המנוע נקנה והותקן ברכב as is לפני חצי שנה.
חנן ,אין צינור מקורי שמתאים כי המיקומים של הטורבו והמסנן אויר שונים,עד עכשיו הייתה קומבינה שעבדה עד שנקרעה.
היום התקנתי את הצינור שאורי סיפר עליו.אני מקפיד כל עצירה לבדוק עם יש שינוי עקב החום(נמס,סדקים וכו'...)עד עכשיו נראה טוב ללא שינוי.
על כל פנים ,לא הצלחתי למצוע צינור מתאים מתעשית הרכב,לא אצל כל הדודי גום,באבי גום,היפר גום שאגב כולם היו מלאי רצון לעזור אבל לא ידעו לתת פיתרון.
שורה תחתונה אמשיך לעקוב אחר הצינור המותקן (PG) ואעדכן.
רעיון שעלה במוחי....
אולי שווה לבודד טרמית את הצינור בעזרת צינור בידוד ספוגי מהסוג שמשמש למים חמים...
רעיון נחמד,אך לא מציאותי,אין מקום בעיקר ביציאה/התחברות לטורבו.
המרחק בין היציאה מהטורבו ועד למדחס של המזגן זו הבעיה העיקרית(7 ס"מ בערך).
טוב אז סיכום לגבי הצינור שהתקנתי :
היום הרכב עבד בעומס,כולל נגרר,וכמעט לא דוממתי אותו.ה"קומבינה" הנוכחית נראית משביעת רצון.
אין ריחות,אין התחה של החומר ואין עיוותים.
נראה כפיתרון נחמד ובעיקר נוח.
קודם כל,
אני העברתי את מסנן האויר לצד ימין, יענו לא הצד של הנהג,
(אף פעם לא הבנתי יך מחליטים מאיזה נקודת מבט להסתכל...)
בכך מקרה, כך הדרך לטורבו קצרה יותר וגם כל בית המסנן נמצא גבוה יותר
רז
קודם כל,
אני העברתי את מסנן האויר לצד ימין, יענו לא הצד של הנהג,
(אף פעם לא הבנתי יך מחליטים מאיזה נקודת מבט להסתכל...)
בכך מקרה, כך הדרך לטורבו קצרה יותר וגם כל בית המסנן נמצא גבוה יותר
רז
האם החלפת בית מסנן והאם הזזת מערכת חשמל וכוליי או רק את הבטריה?
טוב אז חשוב לציין כי היום בערך כשבןע לאחר שהוחלף הצינור שעליו כתבתי (הצינור חשמל מהפלסטיק)
לראשונה הבחנתי בעיוותים כתוצאה מהחום ותחילתם של סדקים.אז חד משמעי לא להשתמש בצינור הנ"ל .
כרגע התקנתי צינור המתאים מחמרים מתאימים שמצלחתי לארגן ב"קומבינה" ואנסה להזמין צינור מתאים עם מידות תואמות.
אצלי המעבר הוא עי צינור נרוסטה מכופף
אצל האחים חדד ב א.ת כפר סבא, זה חלקי חילוף לרכב.
יש לו שם את כל הגדלים.
זה צינור מאלומניום מצופה.
אני קניתי לאחד ההילקסים שלנו בעבודה.
והרכבתי.
זה על הרכב בערך שנה.
ואין עם זה שום בעייה.
זה הולך לפי מטר.
הם יודעים שם במה מדובר, זה היעוד שלו.
פלג
דודי,
העברתי את הפילטר למעלה,
צמוד לקיר האש (אם ככה קוראים למחיצה בין תא המנוע לתא הנוסעים).
לא החלפתי בית פילטר,
כמעט ולא היה צורך בשינויים פרט לשינויים קלים בתושבות של בית הפילטר והזזה של
משאבת ואקום כלשהיא, מעט הצידה.
רז
בשעה טובה יש לי צילומים של הזזת בית הפילטר
בשעה טובה יש לי צילומים של הזזת בית הפילטר
יש לך זה טוב. אפשר לראות? אקטואלי לגבי לעכשיו, אם תוכל לפרט גומיות וחלקים זו תהיה עזרה
יש תמונות אבל גדולות מדי ואני לא מצליח להעלות אותן לאתר.
אם מישהו מעוניין שאשלח לו במייל והוא יעלה אותן-בבקשה
רז
חנן-ג'יפולוג
22-06-06, 09:58
חנן-ג'יפולוג
26-06-06, 08:57
התמונות של רז:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.