צפייה בגרסה מלאה : ירידת סלד בניוטרל, נסיעה לא חלקה עד 3 טור
שלום חברים, שואל לדעתכם
מדובר בגראנד שנת 2000 גיר רגיל
שבוע שעבר קרה שהאוטו התחיל לרעוד בסרק, יש ירידה בטורים ל0.5 בערך. כמו כן בנסיעה מרגישים שינוי שהאוטו לא חלק ולא סוחב ככ עד 3 טור. ברביעי וחמישי מ3 מרגישים פתאום שהאוטו חוזר לעצמו ונוסע רגיל..
מה שמוזר שאין חוקיות אני מגיע לרמזור פעם ככה ופעם ככה, מבחינת הנסיעה אני שם לב שהבעיה קיימת רב רובו המוחחט של הזמן.. מבחינת איך שהאוטו נשמע, בלחיצה על הגז ונסיעה שומעים מן בריחה מחזורית כזאת נשמע יותר כמו בריחה של אוויר
האוטו אחרי שמן פילטר שמן פילטר אוייר ופלאגים
תודה
שבוע טוב
שלום חברים, שואל לדעתכם
מדובר בגראנד שנת 2000 גיר רגיל
שבוע שעבר קרה שהאוטו התחיל לרעוד בסרק, יש ירידה בטורים ל0.5 בערך. כמו כן בנסיעה מרגישים שינוי שהאוטו לא חלק ולא סוחב ככ עד 3 טור. ברביעי וחמישי מ3 מרגישים פתאום שהאוטו חוזר לעצמו ונוסע רגיל..
מה שמוזר שאין חוקיות אני מגיע לרמזור פעם ככה ופעם ככה, מבחינת הנסיעה אני שם לב שהבעיה קיימת רב רובו המוחחט של הזמן.. מבחינת איך שהאוטו נשמע, בלחיצה על הגז ונסיעה שומעים מן בריחה מחזורית כזאת נשמע יותר כמו בריחה של אוויר
האוטו אחרי שמן פילטר שמן פילטר אוייר ופלאגים
תודה
שבוע טוב
יכול להיות הרבה דברים-למשל misfire באיזה שהצילינדר
צריך לראות את הרכב
אחרת-דיבורי סרק
תתחיל מדברים פשוטים ,
תלדק פעם פעמיים מיכל מלא בתחנה אחרת מהתחנה שתדלקת לפני התחלת הבעיה.
בהצלחה
רענן
שלום חברים, תדלקתי בתחנה שונה מאיפה שאני מתדלק בדרכ. הבעיה עדיין קיימת..
לאיזה תחום לפנות כדי לבדוק? ומי מומלץ?
תנסה לבדוק שהמינוסים מחוברים כמו שצריך. קטב מצבר מאיכות נמוכה יצר אצלי פה ושם נפילות כאלו כמו שתיארת.
נשרף סליל מספר 3
טופל!
מה שכתבתי-הודעה #2:
*misfire באיזה שהצילינדר.....*
מה שכתבתי-הודעה #2:
*misfire באיזה שהצילינדר.....*
ואיך זה מסתדר עם תיאור התקלה שנתן הבחור ?
ברביעי וחמישי מ3 מרגישים פתאום שהאוטו חוזר לעצמו ונוסע רגיל..
רענן
ואיך זה מסתדר עם תיאור התקלה שנתן הבחור ?
רענןאני בטוח שיש הסבר טכני -פיזיקלי שעונה על השאלה, ולצורך זה יש לחקור את העניין תקופת חיים ועל הדרך לכתוב עבודת דוקטורט בנושא.
מצד שני, זה גם לא סותר את האבחנה שמדובר במיספייר שנגרם בשל סליל הצתה פגום.
טל.
אני בטוח שיש הסבר טכני -פיזיקלי שעונה על השאלה, ולצורך זה יש לחקור את העניין תקופת חיים ועל הדרך לכתוב עבודת דוקטורט בנושא.
מצד שני, זה גם לא סותר את האבחנה שמדובר במיספייר שנגרם בשל סליל הצתה פגום.
טל.
אפשר לכתוב מה שרוצים עם המקלדת .
אבל אני יודע שסליל שרוף לא מתעורר לחיים בהילוך 4, 5 ומעל 3000 סל"ד.
רענן
אתה בטח גם יודע שיש גם מצבי ביניים נכון? אינטרמדייט...לא קבוע... לא חד ערכי...הולך ובא...לא שרוף לגמרי, קצת פגום...פריצה של הסליל במצבים ספיציפיים. מאוד.
הבנתי בדיוק למה גרשון התכוון כבר בתגובה הראשונה שלו, ונראה לי שהוא קצת יותר מנוסה ממך בתקלות רכב... למה לפקפק...הוא רושם מנסיון ולא סתם במקלדת....נו מה שאמרת...
With all due respect...
טל.
ואיך זה מסתדר עם תיאור התקלה שנתן הבחור ?
רענן
אחי-תלמד נושא
לפני שאתה מקליד\מקלדן
אחי-תלמד נושא
לפני שאתה מקליד\מקלדן
לומד ומשתדל להמשיך ללמוד. אבל,
כויל שרוף לא מתעורר לחיים מעל 3000 או 13000 סל"ד ולא משנה באיזה הילוך.
שתי אפשרויות ,
פותח השרשור לא נתן תיאור מדוייק של הבעיה, או,
כויל עם נתק/מגע רופף. אבל לא שרוף.
רענן
לומד ומשתדל להמשיך ללמוד. אבל,
כויל שרוף לא מתעורר לחיים מעל 3000 או 13000 סל"ד ולא משנה באיזה הילוך.
שתי אפשרויות ,
פותח השרשור לא נתן תיאור מדוייק של הבעיה, או,
כויל עם נתק/מגע רופף. אבל לא שרוף.
רענן
לך.....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.