PDA

צפייה בגרסה מלאה : SERVICE MANUAL 2.7 CRD



Gershon
30-11-20, 11:17
http://gershon.ucoz.com/index/wj/0-167

Gershon
01-12-20, 08:31
הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....

tom1105
01-12-20, 10:23
הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....בדרך כלל התקלה היא כניסת אויר למערכת (החלפה של o ring על משאבת הלחץ גבוה)


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Gershon
01-12-20, 11:23
בדרך כלל התקלה היא כניסת אויר למערכת (החלפה של o ring על משאבת הלחץ גבוה)


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

גם אפשרי-בתנאים נוספים.....

tom1105
01-12-20, 12:10
גם אפשרי-בתנאים נוספים.....6 שנים עם הנבלה... הדבר הראשון שנדרש לבדוק (בדיקה פשוטה- חניה בשיפוע עם הפנים כלפי מטה)

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Gershon
02-12-20, 13:57
6 שנים עם הנבלה... הדבר הראשון שנדרש לבדוק (בדיקה פשוטה- חניה בשיפוע עם הפנים כלפי מטה)

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

הדבר הראשון-קריאת DATA דרך מחשב בדיקה/קריאת הוראות של יצרן בנושא
ולאחר מכן כל מיני פעולות.....

bezzat
04-12-20, 19:51
הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....

סיכויי נמוך אם בכלל,
קודי תקלה כן יכולים להיות , תלוי כמה מנסים להניע לזמן ממושך ( במקרה הנ"ל) בעיקר p0340 .
אין צורך בשום מחשב ושום נעלים,
יש חיבור OBD רואים , מגדירים הכל מהכל ואין צורך להגיע למוסך לאבחנה

הודעה של מס' 3 של Tom זה הכיוון

Gershon
06-12-20, 11:38
סיכויי נמוך אם בכלל,
קודי תקלה כן יכולים להיות , תלוי כמה מנסים להניע לזמן ממושך ( במקרה הנ"ל) בעיקר p0340 .
אין צורך בשום מחשב ושום נעלים,
יש חיבור OBD רואים , מגדירים הכל מהכל ואין צורך להגיע למוסך לאבחנה

הודעה של מס' 3 של Tom זה הכיוון

אחי
כאן נושא טכני ולא COPY/PASTE מ-GOOGLE
p.s
זאת אחת העצות של JEEP TECH/MERCEDES
למרות ש-2.7CRD של MERCEDES יש גם משאבת עזר חשמלית

tom1105
06-12-20, 12:25
גרשון, גם מנסיון וגם בקובץ שהעלאת אין התיחסות למשאבת עזר.
יש משאבת לחץ נמוך ומשאבת לחץ גבוה, שתיהן פועלות רק כאשר המנוע כבר מונע.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Gershon
06-12-20, 13:07
גרשון, גם מנסיון וגם בקובץ שהעלאת אין התיחסות למשאבת עזר.
יש משאבת לחץ נמוך ומשאבת לחץ גבוה, שתיהן פועלות רק כאשר המנוע כבר מונע.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

1.משאבת לחץ נמוך=משאבת עזר
2.MECEDES C-CLASS ENGINE CODE 612.962
משאבת עזר-משאבה חשמלית
3.ב-2.7 CRD של JEEP משאבת עזר מכנית

tom1105
06-12-20, 13:35
1.משאבת לחץ נמוך=משאבת עזר
2.MECEDES C-CLASS ENGINE CODE 612.962
משאבת עזר-משאבה חשמלית
3.ב-2.7 CRD של JEEP משאבת עזר מכניתיש כמה טעויות בשלבי הדיאגנוסטיקה שהצעת..
1. זה מחשב מרצדס עם חיישני jeep. בלא מעט מקרים הקוד תקלה נרחב ממה שהוא באמת ומצריך בדיקות של פעם.
2. בהמשך ל1, מציע שתחנה את הרכב בשיפוע עם חזית כלפי מטה, אם הרכב יניע למחרת בלי בעיה, תחפש כניסת אויר למערכת

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Gershon
06-12-20, 15:10
יש כמה טעויות בשלבי הדיאגנוסטיקה שהצעת..
1. זה מחשב מרצדס עם חיישני jeep. בלא מעט מקרים הקוד תקלה נרחב ממה שהוא באמת ומצריך בדיקות של פעם.
2. בהמשך ל1, מציע שתחנה את הרכב בשיפוע עם חזית כלפי מטה, אם הרכב יניע למחרת בלי בעיה, תחפש כניסת אויר למערכת

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

1.בשתי רכבים-אותו מנוע של MERCEDES עם פיקוד שונה
אבל תוצרת (BOSCH(ECU ENGINE
2.זה יכול להיות
p.s
לי חשוב DATA ומידה של יצרן בנושא....ולא קריאת תקלות דרך ציוד משמ-עלי שמ-אקספרס

tom1105
06-12-20, 15:33
אתה צודק שהecu מיוצר על ידי בוש.
הפרוטוקול תקשורת החיצוני במרצדס הוא obd2 ובגיפ הוא drb2

נ.ב לא כל יחידות המנוע זהות...

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

tom1105
06-12-20, 15:35
לי חשוב DATA ומידה של יצרן בנושא....ולא קריאת תקלות דרך ציוד משמ-עלי שמ-אקספרס

איך אני אגיד את זה בעדינות, בהצלחה...
בזמן שבמוסכי קרייזלר לא מצליחים לקרוא תקלות היחידות מעלי אקספרס עובדות יופי...
נ.ב התוכנה היחידה שמאפשרת דיבוג איכותי היא תוכנה שפיתח בעל wj crd מקפריסין.


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Gershon
06-12-20, 16:50
אתה צודק שהecu מיוצר על ידי בוש.
הפרוטוקול תקשורת החיצוני במרצדס הוא obd2 ובגיפ הוא drb2

נ.ב לא כל יחידות המנוע זהות...

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

לגבי פרוטוקולים:

-->