צפייה בגרסה מלאה : SERVICE MANUAL 2.7 CRD
http://gershon.ucoz.com/index/wj/0-167
הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....
הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....בדרך כלל התקלה היא כניסת אויר למערכת (החלפה של o ring על משאבת הלחץ גבוה)
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
בדרך כלל התקלה היא כניסת אויר למערכת (החלפה של o ring על משאבת הלחץ גבוה)
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
גם אפשרי-בתנאים נוספים.....
גם אפשרי-בתנאים נוספים.....6 שנים עם הנבלה... הדבר הראשון שנדרש לבדוק (בדיקה פשוטה- חניה בשיפוע עם הפנים כלפי מטה)
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
6 שנים עם הנבלה... הדבר הראשון שנדרש לבדוק (בדיקה פשוטה- חניה בשיפוע עם הפנים כלפי מטה)
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
הדבר הראשון-קריאת DATA דרך מחשב בדיקה/קריאת הוראות של יצרן בנושא
ולאחר מכן כל מיני פעולות.....
הדלקה קשה\סטרטר ארוך-סיכוי גדול שבעיה ב-FRP
Fuel rail prressure control valve
יושב על מסילה משותפת בסוף על ידי מזרק 5
p.s
קודי תקלות יכולים לא להיות במקרה הזה.....
סיכויי נמוך אם בכלל,
קודי תקלה כן יכולים להיות , תלוי כמה מנסים להניע לזמן ממושך ( במקרה הנ"ל) בעיקר p0340 .
אין צורך בשום מחשב ושום נעלים,
יש חיבור OBD רואים , מגדירים הכל מהכל ואין צורך להגיע למוסך לאבחנה
הודעה של מס' 3 של Tom זה הכיוון
סיכויי נמוך אם בכלל,
קודי תקלה כן יכולים להיות , תלוי כמה מנסים להניע לזמן ממושך ( במקרה הנ"ל) בעיקר p0340 .
אין צורך בשום מחשב ושום נעלים,
יש חיבור OBD רואים , מגדירים הכל מהכל ואין צורך להגיע למוסך לאבחנה
הודעה של מס' 3 של Tom זה הכיוון
אחי
כאן נושא טכני ולא COPY/PASTE מ-GOOGLE
p.s
זאת אחת העצות של JEEP TECH/MERCEDES
למרות ש-2.7CRD של MERCEDES יש גם משאבת עזר חשמלית
גרשון, גם מנסיון וגם בקובץ שהעלאת אין התיחסות למשאבת עזר.
יש משאבת לחץ נמוך ומשאבת לחץ גבוה, שתיהן פועלות רק כאשר המנוע כבר מונע.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
גרשון, גם מנסיון וגם בקובץ שהעלאת אין התיחסות למשאבת עזר.
יש משאבת לחץ נמוך ומשאבת לחץ גבוה, שתיהן פועלות רק כאשר המנוע כבר מונע.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
1.משאבת לחץ נמוך=משאבת עזר
2.MECEDES C-CLASS ENGINE CODE 612.962
משאבת עזר-משאבה חשמלית
3.ב-2.7 CRD של JEEP משאבת עזר מכנית
1.משאבת לחץ נמוך=משאבת עזר
2.MECEDES C-CLASS ENGINE CODE 612.962
משאבת עזר-משאבה חשמלית
3.ב-2.7 CRD של JEEP משאבת עזר מכניתיש כמה טעויות בשלבי הדיאגנוסטיקה שהצעת..
1. זה מחשב מרצדס עם חיישני jeep. בלא מעט מקרים הקוד תקלה נרחב ממה שהוא באמת ומצריך בדיקות של פעם.
2. בהמשך ל1, מציע שתחנה את הרכב בשיפוע עם חזית כלפי מטה, אם הרכב יניע למחרת בלי בעיה, תחפש כניסת אויר למערכת
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
יש כמה טעויות בשלבי הדיאגנוסטיקה שהצעת..
1. זה מחשב מרצדס עם חיישני jeep. בלא מעט מקרים הקוד תקלה נרחב ממה שהוא באמת ומצריך בדיקות של פעם.
2. בהמשך ל1, מציע שתחנה את הרכב בשיפוע עם חזית כלפי מטה, אם הרכב יניע למחרת בלי בעיה, תחפש כניסת אויר למערכת
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
1.בשתי רכבים-אותו מנוע של MERCEDES עם פיקוד שונה
אבל תוצרת (BOSCH(ECU ENGINE
2.זה יכול להיות
p.s
לי חשוב DATA ומידה של יצרן בנושא....ולא קריאת תקלות דרך ציוד משמ-עלי שמ-אקספרס
אתה צודק שהecu מיוצר על ידי בוש.
הפרוטוקול תקשורת החיצוני במרצדס הוא obd2 ובגיפ הוא drb2
נ.ב לא כל יחידות המנוע זהות...
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
לי חשוב DATA ומידה של יצרן בנושא....ולא קריאת תקלות דרך ציוד משמ-עלי שמ-אקספרס
איך אני אגיד את זה בעדינות, בהצלחה...
בזמן שבמוסכי קרייזלר לא מצליחים לקרוא תקלות היחידות מעלי אקספרס עובדות יופי...
נ.ב התוכנה היחידה שמאפשרת דיבוג איכותי היא תוכנה שפיתח בעל wj crd מקפריסין.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
אתה צודק שהecu מיוצר על ידי בוש.
הפרוטוקול תקשורת החיצוני במרצדס הוא obd2 ובגיפ הוא drb2
נ.ב לא כל יחידות המנוע זהות...
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
לגבי פרוטוקולים:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.