צפייה בגרסה מלאה : תיבת הילוכים DSG פולו 1.4- החלפת שמן התייעצות
75 אלף קמ על המונה. רוב המוסכים אומרים אל תיגע. לי נשמעת אמירה כזאת לא מתאימה ולא הגיונית, מצטער. המומחים אומרים להחליף כל 75 אלף קמ כולל פילטר. דעתכם? היכן כדאי באיזור השרון לעשות? בקיצור כמה שאפשר פרטים אשמח.
אומרים לא לגעת כי לפני שהשמן הישן יהרוג את הגיר אתה תצטרך לפתוח לטיפול מאכטרוניקס או מצמדים, מאוד נדיר שהגיר יעבור 100k-130k ללא פתיחה.. מצטער אם משבית שמחה.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
ממליץ על מוסך רון בתל אביב מנסיון שלי בטיפולים ותקלות וכן עם נסיון של חברים.
אומרים לא לגעת כי לפני שהשמן הישן יהרוג את הגיר אתה תצטרך לפתוח לטיפול מאכטרוניקס או מצמדים, מאוד נדיר שהגיר יעבור 100k-130k ללא פתיחה.. מצטער אם משבית שמחה.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
1+.
1+.גרשון אתה רציני? אולי זה קורה כי אנשים לא מחליפים שמן ?
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
תרים טלפון לרון, לא עולה כסף, מה שבטוח שלא תתאכזב מהמקצועיות ומהשירות שתקבל.
מדובר על פולו 1.4 אטמוספרית עם גיר רובוטי או פולו tsi? לא ידעתי שיש חיה כזו ..
איזו שנה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
בפולו 1.4 משנת 2010 אני חושב יש גיר רובוטי dsg הגיר הזה ידוע כחובב טיפולים כקשר ישיר לאופי השימוש ברכב וצורת הנהיגה, במקרה הרע כאשר נוסעים בפקקים או המון בעיר, מה שנקרא בחצי קלאצ' הוא יזדקק לטיפול תכוף בערך כל 70k קמ.. אם הוא מבלה את חייו בנסיעות בינערוניות רגועות יחזיק זמן רב יותר, כל הנל תקף לכל קבוצת רכבי vag כולל סיאט וסקודה.
אגב.. כל זאת לא מנע ממני לרכוש לבת פולו כזאת, כחבילה כוללת למרות הגיר זה רכב לא רע.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
מדובר על פולו 1.4 אטמוספרית עם גיר רובוטי או פולו tsi? לא ידעתי שיש חיה כזו ..
איזו שנה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalkאטמוספרי רגיל שנת 2015 עם 75 אלף קמ ,נסיעות רק בעיר . נוסעת בה בחורה שרק שמה בדרייב וזהו. סטופ סטרט מעצבן כמובן .זהו.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
בפולו 1.4 משנת 2010 אני חושב יש גיר רובוטי dsg הגיר הזה ידוע כחובב טיפולים כקשר ישיר לאופי השימוש ברכב וצורת הנהיגה, במקרה הרע כאשר נוסעים בפקקים או המון בעיר, מה שנקרא בחצי קלאצ' הוא יזדקק לטיפול תכוף בערך כל 70k קמ.. אם הוא מבלה את חייו בנסיעות בינערוניות רגועות יחזיק זמן רב יותר, כל הנל תקף לכל קבוצת רכבי vag כולל סיאט וסקודה.
אגב.. כל זאת לא מנע ממני לרכוש לבת פולו כזאת, כחבילה כוללת למרות הגיר זה רכב לא רע.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalkהיא מטפלת פעם בשנה בערך וזהו. הגיר לא מטופל כמובן... איזה טיפולים אתה עושה? אני בעיקר שואל על הגיר שזה החשש הגדול.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
האוטו מצוין.
אבל הגיר מכה שלא כתובה.
התקלות יגיעו, זו לא שאלה של "אם" אלא של "מתי".
גם אני ממליץ על מוסך רון. רון אוחנה הוא בנאדם מדהים וחבר והוא תופעה בענף - הכי מקצוען שאפשר ברכבי VAG ובכלל, וגם הגון מאוד. מומלץ ביותר.
טיפולים שוטפים רגילים, להקפיד על נוזלים בתקן vw, לא לחפף בסוג השמן ונוזל קירור, ב 130k לעשות טיימינג ועל הדרך להחליף משאבת מים, לא יקרה ויש לה נטיה לנזול בתדירות דומה לתקלות הגיר... בסך הכל אם תטופל נכון לא צפויות תקלות בין טיפול לטיפול.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אוקי תודה חברים ! כנראה. שנגיע לרון ,לפחות להתייעצות.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
גרשון אתה רציני? אולי זה קורה כי אנשים לא מחליפים שמן ?
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
כן
~100.000 החלפת קלאצ'ים במקרה הטוב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.