התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מנוע איסוזו בלנד רובר



אסף ב
02-12-20, 15:21
היי

ראיתי בפורומים מאוסטרליה שמאוד נפוץ להתקין מנוע דיזל "טיפש":בדיפנדרים ישנים
האם מישהו מכיר התקנות דומות בדיסקברים?

גיא
02-12-20, 15:36
היי

ראיתי בפורומים מאוסטרליה שמאוד נפוץ להתקין מנוע דיזל "טיפש":בדיפנדרים ישנים
האם מישהו מכיר התקנות דומות בדיסקברים?

אתה חי באוסטרליה ?

shyy
02-12-20, 15:39
מנוע מדגם 4BD1 , הוא נחשב מנוע אמין בטירוף 130 כס יש אטמוספרי ויש טורבו. גיר ארבעה הילוכים, הרבה הוסיפו אובר דרייב
זו היתה הסבה שהצבא עשה ,במקרה הזה פשוט היו להם המון משאיות קלות איסוזו, וזה היה עניין של נוחות תחזוקה ולוגיסטיקה

המשוטט
02-12-20, 17:13
מנוע מדגם 4BD1 , הוא נחשב מנוע אמין בטירוף 130 כס יש אטמוספרי ויש טורבו. גיר ארבעה הילוכים, הרבה הוסיפו אובר דרייב
זו היתה הסבה שהצבא עשה ,במקרה הזה פשוט היו להם המון משאיות קלות איסוזו, וזה היה עניין של נוחות תחזוקה ולוגיסטיקהכמדומני מדובר ברכב במראה של דיפנדר שנבנה באוסטרליה ,בגרסת ה 6x6 הקבינה רחבה יותר.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Perentie

בכל מקרה הבנתי שמקובל גם בשוק האזרחי להחליף למנוע איסוזו כי הוא נפוץ מאוד שם.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

דרור ברלי
02-12-20, 20:12
נפוץ.
ובעיקר - מותר. זה עצם הענין.

נדב ש.
02-12-20, 22:52
4bt של קמינס


https://youtu.be/uCeyshh8Pnk

eyalski
19-12-20, 18:28
היה שמח אם היו מתירים לעשות את זה בארץ, תחשבו על דיסקו 3 טיפש נעל, עם מנוע פשוט, קפיצי ברזל, טרנספר וגיר ידני, במקום תסבוכת אינסופית של אלקטרוניקה ומחשבים, סנסורים ומאות בעיות פוטנציאליות שעלולות לקרות לרכב בן 15.
אז אם היה אפשר לשתול את המכניקה של דיסקו 1 בדיסקו 3 ולקבל את הפאר וההדר של החדש בלי הצרות, היה נפלא.
רק שזה לא יקרה בארץ הקודש. לצערנו.

איל מ
19-12-20, 19:42
אם אתה לוקח מהדיסקו 3 את כל האלקטרוניקה שלו, אתה מקבל רכב כבד, עצל, עם נוחות נסיעה מופחתת, ועבירות גרועה.

-->