צפייה בגרסה מלאה : התחממות יתר
בשבוע האחרון קרה לי כמה פעמים שהסמוראי ( עד כמה שהצלחתי לאפיין את זה ) מתחמם יותר ממה שהוא בד"כ . כלומר אם מחוג החם יושב בד"כ בזוית מאד קטנה מתחת לאופק אז עכשיו הוא עובר אותה כלפי מעלה טיפה ונמצא בשליש העליון של השעון . בד"כ זה קורה פעם אחת במהלך נסיעה , בד"כ בתנועה בעיר אבל היום זה קרה לי גם בדרך בין עירונית ובד"כ זה קורה ב20 דקות הראשונות של הנסיעה ומסתדר . הפחד שלי שפעם אחת אני לא אראה והוא "יקבל את החפיפה.."
לציין שהחלפתי תרמוסטט ואת החיישן שלו לפני בערך שלושה חודשים ומאז הכל היה תקין .
יש רעיונות מה לבדוק ?
בדוק את תקינות היוניט עצמה.
בדוק את תקינות היוניט עצמה.
איך?
חום מנוע גבוה גומר מנועים.. שופך מייסבי קראנק כמו כלום (מניסיון)
דבר ראשון שלח רדיאטור לניקוי! שתהיה שקט
ובדיקת היוניט מתבצעת עם שעון חום חיצוני מכני והשוואת טמפ'
אוקיי , נפתרה הבעיה ..
סתם כדי לדעת : לאחר פתיחה של התרמוסטט למרות שלא חשבתי שזו תהיה הבעיה ראיתי סימני תפיסה על התרמוסטט הוא הוחלף והכל הסתדר .
GodsFather
07-03-06, 09:00
לציין שהחלפתי תרמוסטט ואת החיישן שלו לפני בערך שלושה חודשים ומאז הכל היה תקין .
יש רעיונות מה לבדוק ?
איזה תרמוסטט התקנת שנדפק לאחר 3 חודשים? אולי יש עליו עוד אחריות?
מצטער על התגובה האיטית .. מילואים ..
הטרמוסטט התקוע שהחלפתי היה מקורי של סמוראי ( לפחות אמור היה להיות - אני לא יודע איך מזהים רק יודע שאמור להפתח ב- 82 מעלות ) . לא חשבתי על עניין האחריות לפני שזרקתי אותו . בכל מקרה החדש עלה לי 30 שקלים כך שנראה לי שהנסיעה למקום בו קניתי אותו כבר היתה יקרה מדיי ..
הטרמוסטט המקורי של הסמוראי הוא לא עגול מדוייק.. יש לו צורה קצת שונה.. ככה שטרמוסטט אחר לא יכנס במדוייק בתוך המיגרעת ולכת יהיה מעבר של מים דרכו...
עידן
החדש ששמתי היה באמת לא ממורכז , כלומר הטבעת החיצונית עגולה אבל הגוף לא ממורכז.
מצטער על הרצף אבל פתאום קפץ לי משהו .. הטמפרטורה מאז שהחלפתי נמוכה ממה שהיתה בתרמוסטט הישן כשהיה תקין .. השאלה אם באמת בורחים מים מהצד עכשיו ואני לא יודע או שהתרמוסטט עובד ממש טוב.. בכל מקרה המחוג עומד מתחת לקו החצי בשעון החום .
זה לא משנה עם הגוף במרכז או לא... מה שמשנה זה עם הטבעת החיצונית יושבת במלואה בתוך המגרעת שלה... ואז.. בתוספת של קצת סיליקון.. לא יברחו מים...
אין דבר כזה טרמוסטט שעובד ממש טוב.. טרמוסטט תקין צריך להתחיל להעביר מים כשהם מגיעים ל 82 מעלות...
אתה יכול לבדוק את זה כשהרכב קר לגמרי.. : נתק את צינור הגומי שיוצא מבית הטרמוסטט ותניע..
אם יוצאים מים כשהרכב קר לגמרי.. האטימה לא מלאה...
עידן
טוב.. אחרי שבוע המילואים הבא עליי לטובה נבדוק ונראה ..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.