התחברות

צפייה בגרסה מלאה : קילופי צבע - לקנות או לברוח



Shalem
07-12-20, 17:52
בהמשך לחיפושיי אחרי ג'ימני, מצאתי אחת שנתון 2006, עם מיגון טרנספר ותו לו, עם 190 במונה.
הבעיה שיש קצת צבע מתקלף מעל תא המטען, מכסה המנוע ודלת הנהג (ראיתי רק בתמונות קיים סיכוי לעוד) בכל זאת רכב קצת מבוגר, שראה שמש בחייו, סביר שיתקלף במקצת.
האם כדאי לקפוץ על המודעה ולהוריד מחיר על הצבע המתקלף? אחרי כן האם לתקן לבד?
או האם בכלל להתרחק ולהמשיך לחכות לכלה נקייה מקילופים.

נדב ש.
07-12-20, 18:06
קילופי צבע ברכב בן 14 זה מה שמעניין?

לדעתי יותר מעניין זה מה המצב מכני ומה צריך יישור קו/או כמה זה יעלה.

שגיא S
07-12-20, 18:15
בהמשך לחיפושיי אחרי ג'ימני, מצאתי אחת שנתון 2006, עם מיגון טרנספר ותו לו, עם 190 במונה.
הבעיה שיש קצת צבע מתקלף מעל תא המטען, מכסה המנוע ודלת הנהג (ראיתי רק בתמונות קיים סיכוי לעוד) בכל זאת רכב קצת מבוגר, שראה שמש בחייו, סביר שיתקלף במקצת.
האם כדאי לקפוץ על המודעה ולהוריד מחיר על הצבע המתקלף? אחרי כן האם לתקן לבד?
או האם בכלל להתרחק ולהמשיך לחכות לכלה נקייה מקילופים.

מה התקציב שלך לג׳ימני?
הג׳ימני הקודם שלי (שהיום אצל חבר טוב) יוצא למכירה בקרוב והוא עם טסט מהשבוע, ואחרי יישור קו רציני...
אבל חשוב לדעת: הוא משופר מאוד (הכל ברישיון) וידני - שנת 2007

erezgur
07-12-20, 18:20
כמו שנדב כתב מעלי - במקרה קיצון - צביעה מחדש של גימני תעלה אלפים בודדים של שקלים במקרה הגרוע. ההפתעות והעלויות הגבוהות יותר יכולות להגיע מכיוון של שלדה, מנוע, גיר וכו'.

בקיצור - רכב מוזנח חיצונית יכול להעיד על מצב התחזוקה שלו, אבל קילופי צבע על רכב תקין ממש לא פוסלים את רכישתו לדעתי.
נסה לקבל היסטוריית טיפולים בשנים האחרונות (לפחות 2-3 שנים) ואז תוכל לקבל תמונה טובה יותר.

raanan
07-12-20, 18:51
בקיצור - רכב מוזנח חיצונית יכול להעיד על מצב התחזוקה שלו,
לא בהכרח !
יכול להעיד שאין לו חניה מקורה בבית ובעבודה.
וגם "שמתקשה" לכסות הרכב.

רענן

Shalem
07-12-20, 20:14
קילופי צבע ברכב בן 14 זה מה שמעניין?

לדעתי יותר מעניין זה מה המצב מכני ומה צריך יישור קו/או כמה זה יעלה.


כמו שנדב כתב מעלי - במקרה קיצון - צביעה מחדש של גימני תעלה אלפים בודדים של שקלים במקרה הגרוע. ההפתעות והעלויות הגבוהות יותר יכולות להגיע מכיוון של שלדה, מנוע, גיר וכו'.

בקיצור - רכב מוזנח חיצונית יכול להעיד על מצב התחזוקה שלו, אבל קילופי צבע על רכב תקין ממש לא פוסלים את רכישתו לדעתי.
נסה לקבל היסטוריית טיפולים בשנים האחרונות (לפחות 2-3 שנים) ואז תוכל לקבל תמונה טובה יותר.


לא בהכרח !
יכול להעיד שאין לו חניה מקורה בבית ובעבודה.
וגם "שמתקשה" לכסות הרכב.

רענן

לגבי המכני, כתוב שטוב וכו' וכו' , כמובן שאבקש היסטוריית טיפולים ואקח לאחד המוסכים שמתמחים באיזור המרכז.
מפחיד אותי החיצוני דווקא, בהנחה שהכל בצד המכני טוב.
בהחלט לוקח בחשבון את האופציה שחיצוני מעיד על זלזול, אך כמו שרענן ציין יש מצב שזה "בתום לב".


מה התקציב שלך לג׳ימני?
הג׳ימני הקודם שלי (שהיום אצל חבר טוב) יוצא למכירה בקרוב והוא עם טסט מהשבוע, ואחרי יישור קו רציני...
אבל חשוב לדעת: הוא משופר מאוד (הכל ברישיון) וידני - שנת 2007

שולח ה"פ

Yaki5500
07-12-20, 20:41
אפשר לצבוע נקודתית רק את החלקים המתקלפים בעלות של 500 שח לחלק
דלת = חלק
מכסה מנוע = חלק וכו'

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

ש01
08-12-20, 10:22
הבן שלי נוסע על 307 יליד 2003.
הצבע על הגג, מכסה מנוע ותא מטען מתקלף.
הייתי השבוע אצל 2 פחחים, שניהם אמרו אותו דבר - יעלה כ 1000 ש"ח לתקן.
אבל למה?
הרכב ישן.
לא יחליד בשנים הקרובות.
אם המראה לא מפריע, למה לצבוע?

Shalem
08-12-20, 10:47
הבן שלי נוסע על 307 יליד 2003.
הצבע על הגג, מכסה מנוע ותא מטען מתקלף.
הייתי השבוע אצל 2 פחחים, שניהם אמרו אותו דבר - יעלה כ 1000 ש"ח לתקן.
אבל למה?
הרכב ישן.
לא יחליד בשנים הקרובות.
אם המראה לא מפריע, למה לצבוע?

הילד ילדי 03 או הרכב ;)
ובגדול, אם הרכב הולך לשמש אותי לכמה שנים הקרובות, ארצה שהוא יהיה אסתטי חיצונית (יוצא לי שם של אדם חומרי משהו)

איל מ
08-12-20, 11:55
לגבי צביעה, אתה יכול לחפש את השרשור של דרור על הכוונה לצבוע את הפוקוס הישנה שלו. אותם שיקולים בדיוק.
וקצת בהרחבה לגבי השאר:
מכיוון שלא שמת אנחנו לא יודעים אם אלו "קילופי שמש" או צביעה גרועה, שבמקרה הטוב נעשתה כחלק מרצון של בעל הרכב לשמור על מראה רענן ו/או לפנק את האוטו (אבל בקמצנות, וזה עלול להעיד על גישה. או לא), או במקרה הרע, לחפות על בעיות בפח כתוצאה מתאונות. (תמיד יש גם את האופציה של רכב שפיתח חלודות בגלל פגיעות בצבע וחניה ליד הים, אבל אלו רקבונות שיראו גם כמה חודשים אחרי צביעה).
קיצור,
תחליט לאיזו קטגוריה נראה לך שהרכב נופל. אם זה רק קילופי שמש, אפשר לנצל את זה להורדת מחיר. אם זה משהו שנראה כמו אחזקה קמצנית, תבדוק טוב טוב לעדויות לאחזקה כזאת גם בתחום המכאני.

ש01
08-12-20, 11:57
הילד ילדי 03 או הרכב ;)
ובגדול, אם הרכב הולך לשמש אותי לכמה שנים הקרובות, ארצה שהוא יהיה אסתטי חיצונית (יוצא לי שם של אדם חומרי משהו)

לא תאמין אבל... שניהם...
עד עכשיו לא חשבתי על זה..

ishc
08-12-20, 13:09
לגבי מה שנרשם פה על רכב שנראה מוזנח כנראה גם מוזנח מכנית... הפאג'רו ז"ל ששירת אותנו חמש שנים מעולם לא הצטיין באסתטיקה חיצונית. הוא לא היה נראה רע אבל גם לא היה נוצץ וחדש כי בכל זאת הוא היה בן 20.
הצבע הכסוף מטאלי שלו כבר לא היה מבריק ויפה, על מכסה המנוע היו קילופים, ברובו של הגג הלכה הייתה שרופה, קצת שפשופי חניה והמון שריטות מחמש שנים של טיולים. מצד שני בפנים הוא היה פיקס ומכנית הוא היה שמור ומטופל והקונה קיבל ממני היסטוריית טיפולים מלאה גם מהתקופה אצלי וגם מהתקופה של הידיים הקודמות.

נדב ש.
08-12-20, 18:47
לגבי המכני, כתוב שטוב וכו' וכו' , כמובן שאבקש היסטוריית טיפולים ואקח לאחד המוסכים שמתמחים באיזור המרכז.
מפחיד אותי החיצוני דווקא, בהנחה שהכל בצד המכני טוב.
בהחלט לוקח בחשבון את האופציה שחיצוני מעיד על זלזול, אך כמו שרענן ציין יש מצב שזה "בתום לב".



שולח ה"פ

כתוב מצב מכני "טוב"? זהו?

אז בוא נניח(סרג'יו קונסטנצה לשירותך המפקד) שהוא טוב. אחרי שתבדוק מה זה טוב ותימצא מה שתימצא, אם תימצא, תעבור לחלק האומנותי... הקוסמטי. ועל כל מה שמצאת במכני והורדת בסכום, תוריד גם על הצבע, אם הגעתם להסכמה אז הכל בסדר ומצאת כלה.
יאללה בהצלחה!

Shalem
08-12-20, 18:55
טוב אני אחרי המפגש אז אעדכן קצת,
גיליתי קצת חלודה בתוך תא המנוע (אין לי מושג לצערי איך קוראים לחלק הזה והוא לא ידע להסביר).
שמן היה חום מאוד כמעט שרוף למיטב הבנתי, מבט ברדיאטור גילה מים ירוקים שזה אומר שאין זלזול בקירור.
קוסמטית הוא קצת יותר בעייתי מרק קילופי צבע, יש פלסטיקה שבורה בכנף ימין אחורית. יש מכות בפח (לא נראה כמו התהפכות אבל בהחלט מכות).
מבט מלמטה מגלה לי מוטות רדיוס שנראו מעט חלודים וגם הברקסים האחוריים אותו כנ"ל. מערכת המולטימדיה לא עובדת ובקיצור לא שווה את ה35 שהוא דרש. ניסינו להגיע לעמק השווה - לא צלח.
שיהיה בהצלחה בכלה הבאה.
אגב, אם יש משהו שפספסתי לספר פה זה אומר שלא בדקתי אותו, אשמח אם תוכלו להאיר את עיניי.

שלם

איל מ
08-12-20, 19:01
חלודה במוטות רדיוס ובברקסים לא אומר כלום.

נדב ש.
08-12-20, 19:27
בדיקה שהכל עובד, כולל מערכות חשמל למיניהם, חלונות, מגבים, שפריצרים, מזגן , חימום, תאורה פנים וחוץ, אילתורי חשמל, ובכלל.
פתיחת סוויץ' ובדיקה שכל הנורות נדלקות לביקורת, וכבות אחרי התנעה.
נסיעת מבחן- חופשים במערכת הינע, בוקסות, תושבות.
מעיכות ומכות בתחתית.
מערכת 4x4 תקינה, שילוב/ניתוק, דפיקות בסיבוב.
בלם יד.
צמיגים.
טסט.
להיסתכל ברישיון רכב, מי בעל הרכב שרשום ובכלל תאימות לנימצא ברכב, מידות צמיג, וו גרירה וכו'.
זה בגדול.

Yaki5500
08-12-20, 19:33
חלודה שטחית לא מעניינת. חלודה שהברזל מתחיל להתפורר זה סיפור אחר

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

erezgur
08-12-20, 20:21
ברכב הבא - צלם את הפגמים שלדעתך קיימים בו, לא כל מה שנראה לך חלודה זו חלודה בעייתית. תתפלא אבל לרכבים חדשים יחסית יש קצת "ג'ינג'ים" כאשר מסתכלים היטב מתחת לרכב.
תפרסם כאן תמונות כאלו ותקבל המלצות האם להתקדם מול המוכר או להמשיך לחפש...

Shalem
08-12-20, 23:43
בדיקה שהכל עובד, כולל מערכות חשמל למיניהם, חלונות, מגבים, שפריצרים, מזגן , חימום, תאורה פנים וחוץ, אילתורי חשמל, ובכלל.
פתיחת סוויץ' ובדיקה שכל הנורות נדלקות לביקורת, וכבות אחרי התנעה.
נסיעת מבחן- חופשים במערכת הינע, בוקסות, תושבות.
מעיכות ומכות בתחתית.
מערכת 4x4 תקינה, שילוב/ניתוק, דפיקות בסיבוב.
בלם יד.
צמיגים.
טסט.
להיסתכל ברישיון רכב, מי בעל הרכב שרשום ובכלל תאימות לנימצא ברכב, מידות צמיג, וו גרירה וכו'.
זה בגדול.


חלודה שטחית לא מעניינת. חלודה שהברזל מתחיל להתפורר זה סיפור אחר

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


ברכב הבא - צלם את הפגמים שלדעתך קיימים בו, לא כל מה שנראה לך חלודה זו חלודה בעייתית. תתפלא אבל לרכבים חדשים יחסית יש קצת "ג'ינג'ים" כאשר מסתכלים היטב מתחת לרכב.
תפרסם כאן תמונות כאלו ותקבל המלצות האם להתקדם מול המוכר או להמשיך לחפש...


וואלה האמת מופתע מעצמי שלא עשיתי את הבדיקות האלו של החשמל, 4X4, צמיגים... אני יודע שזה מה שצריך ובכל זאת שכחתי מהן אחרי מבט אחד בתחתית, אכזבה.
תודה רבה, לקחתי לתשומת ליבי ואיישם להבא.

Shalem
09-12-20, 11:54
*רכב נעול אחורה*
איך מוודאים את הנושא? איך אני יכול לבדוק שבאמת יש נעילה, בין אם זה קדמית או אחורית...

raanan
09-12-20, 12:10
*רכב נעול אחורה*
איך מוודאים את הנושא? איך אני יכול לבדוק שבאמת יש נעילה, בין אם זה קדמית או אחורית...
אם זה נעילה אוטומטית,
בסיבוב פרסה הדוק אתה צריך לשמוע תיקתוקים (ראצ'ט)
מקדימה צריך לנעול לוקרים בגלגלים אם קיימים.

לגבי נעילה נשלטת,
אם זאת נעילה לא מקורית אז פשוט להפעיל אותה ובסיבוב פרסה הדוק
צריך להרגיש שהרכב "נלחם" בך ורוצה לנסוע ישר.

אם זה נעילה מקורית, זה אותו עקרון רק ששם בד"כ זה כולל
תנאי מקדים של שילוב ל LOW הכולל נעילת דפרנציאל מרכזי.
כך שנעילת הנעילה המרכזית יכול מעט להטעות ולחשוב שגם הנעילה האחורית באמת נעולה.

המלצה שלי לך,
תתמקד על סוג הרכב שאתה רוצה לקנות.
תבקש פה בפורום להיפגש עם חבר עם רכב כזה תקין.
(הרוב פה ישמחו לעזור) , תכיר מבעל הרכב את התפעול המינמלי וגם טיפים היכן לחפש את הדברים הבעיתיים.

אם תלך על טרופר בנזין 99 ומעלה, אני כבר יכול לייעץ.
ויטרה דור 1 (עד שנת 98) מראש אומר לך שנדב42 יסייע.

בהצלחה
רענן

Shalem
09-12-20, 12:24
אם זה נעילה אוטומטית,
בסיבוב פרסה הדוק אתה צריך לשמוע תיקתוקים (ראצ'ט)
מקדימה צריך לנעול לוקרים בגלגלים אם קיימים.

לגבי נעילה נשלטת,
אם זאת נעילה לא מקורית אז פשוט להפעיל אותה ובסיבוב פרסה הדוק
צריך להרגיש שהרכב "נלחם" בך ורוצה לנסוע ישר.

אם זה נעילה מקורית, זה אותו עקרון רק ששם בד"כ זה כולל
תנאי מקדים של שילוב ל LOW הכולל נעילת דפרנציאל מרכזי.
כך שנעילת הנעילה המרכזית יכול מעט להטעות ולחשוב שגם הנעילה האחורית באמת נעולה.

המלצה שלי לך,
תתמקד על סוג הרכב שאתה רוצה לקנות.
תבקש פה בפורום להיפגש עם חבר עם רכב כזה תקין.
(הרוב פה ישמחו לעזור) , תכיר מבעל הרכב את התפעול המינמלי וגם טיפים היכן לחפש את הדברים הבעיתיים.

אם תלך על טרופר בנזין 99 ומעלה, אני כבר יכול לייעץ.
ויטרה דור 1 (עד שנת 98) מראש אומר לך שנדב42 יסייע.

בהצלחה
רענן

ממוקד, מחפש ג'ימני.
חייב להגיד שלא ממש הבנתי את הדרך של הבדיקה של הנעילה.. (יודע שאין נעילה מרכזית ו/או מקורית ולכן גם הצלחתי להתבלבל עוד יותר)

raanan
09-12-20, 12:33
ממוקד, מחפש ג'ימני.
חייב להגיד שלא ממש הבנתי את הדרך של הבדיקה של הנעילה.. (יודע שאין נעילה מרכזית ו/או מקורית ולכן גם הצלחתי להתבלבל עוד יותר)

סורי ....

אז ג'ימני אין לו נעילה אחורית מקורית.
סביר להניח שתהיה לו נעילה אוטומטית (זאת שמרצ'טת) בסיבוב הדוק .

אם יהיו לו זוג כפתורים וקומפרסור, אזי נעילה נשלטת (יקרה מאד ביחס לאוטומטית).
הפעל הקומפרסור, חכה שיפסיק לבד, הפעל הנעילה .

בצע סיבוב פרסה הדוק, אם הרכב נלחם בך לנסוע ישר והצמיגים מאחור צורחים,
הנעילה עובדת !

בהצלחה
רענן

איל מ
09-12-20, 13:02
אבל לא על כביש! בטח אם זה לא האוטו שלך.

Shalem
09-12-20, 13:30
סורי ....

אז ג'ימני אין לו נעילה אחורית מקורית.
סביר להניח שתהיה לו נעילה אוטומטית (זאת שמרצ'טת) בסיבוב הדוק .

אם יהיו לו זוג כפתורים וקומפרסור, אזי נעילה נשלטת (יקרה מאד ביחס לאוטומטית).
הפעל הקומפרסור, חכה שיפסיק לבד, הפעל הנעילה .

בצע סיבוב פרסה הדוק, אם הרכב נלחם בך לנסוע ישר והצמיגים מאחור צורחים,
הנעילה עובדת !

בהצלחה
רענן


אבל לא על כביש! בטח אם זה לא האוטו שלך.

הבנתי, אנסה תודה על ההערה אני כבר ראיתי את עצמי מתהפך חחחח. האם יש צורך בשילוב הילוך נמוך?

Yaki5500
09-12-20, 14:31
לא אין צורך בשילוב הילוך נמוך כדי לבחון נעילה לא מקורית
מה שכן אני מציע שתבקש מהמוכר להדגים את הנעילה. אל תתעסק שלא יאשימו אותך בנזק פתאום

בג'ימני הכי פשוט ובטוח זה במצב 2*4 להעלות. גלגל אחורי אחד על ג'ק. אם הנעילה תקינה האוטו ירד מהג'ק ויתחיל לנסוע. שיטה זו מתאימה לכל רכב שטח במצב 2*4 בלבד

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

איל מ
09-12-20, 14:35
אלא אם הtc עובד גם ב2*4....
בכלל,
בלי להעליב,
משאלותיו של פות"ש עולה שאין לו הכלים הדרושים לבחון בעצמו חלק מהמערכות שהוזכרו כאן.
מוטב ללכת עם מישהו עם מעט נסיון, מאשר לעשות טעויות.
(דעה בלבד כמובן)

Yaki5500
09-12-20, 14:47
אתה צודק 100% לא לקחתי בחשבון את בקרת המשיכה שבהחלט עובדת גם במצב 2*4
אמנם קל להבחין בין פעולת בקרת המשיכה לפעולה של נעילה אבל רק אם אתה יודע את ההבדלים ומבין על מה להסתכל.
אכן רצוי להשקיע זמן בללמוד את הנושא והכי טוב להביא חבר שמבין דבר או שניים

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Laikon
09-12-20, 15:15
אתה צודק 100% לא לקחתי בחשבון את בקרת המשיכה שבהחלט עובדת גם במצב 2*4
אמנם קל להבחין בין פעולת בקרת המשיכה לפעולה של נעילה אבל רק אם אתה יודע את ההבדלים ומבין על מה להסתכל.
אכן רצוי להשקיע זמן בללמוד את הנושא והכי טוב להביא חבר שמבין דבר או שניים

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

בקרת משיכה בג'ימיני רק החל מ2015.

קילופי צבע/צבע שרוף לא מעידים על מצב מכני במיוחד ברכב שטח.
רכב שמטייל על בסיס קבוע גם אם זה שבילים אין מה להשקיע על צבע כי שבוע אחרי הצביעה כבר יהיה לך שריטה חדשה מאיזה ענף בשטח במקרה הטוב או במקרה הרע לא תרצה לצאת לטייל בכלל מהחשש לפגיעה בצבע כי רק השקעת ומה לא חבל?

חלודה שטחית בתחתית הרכב ובברקסים יש בכל רכב גם ברכב 2020 שעכשיו יורד מהאוניה ככה שזה לא מדד לכלום צריך לדעת לזהות מה שטחי ומה לא.

ממליץ לך להריץ חיפוש בפורום על המילה ג'ימיני ולקרוא המון מידע שקיים פה או למצוא חבר/מכר עם ג'ימיני שיעזור לך בחיפוש.
לפני קנייה ממליץ לקחת את הרכב למוסך שמתמקד בג'ימיני בין היתר ולא למכון בדיקה/מוסך רגיל יש לג'ימיני נקודות תורפה שלא כל מוסך רגיל יכיר.

בהצלחה.

Shalem
09-12-20, 15:23
לא אין צורך בשילוב הילוך נמוך כדי לבחון נעילה לא מקורית
מה שכן אני מציע שתבקש מהמוכר להדגים את הנעילה. אל תתעסק שלא יאשימו אותך בנזק פתאום

בג'ימני הכי פשוט ובטוח זה במצב 2*4 להעלות. גלגל אחורי אחד על ג'ק. אם הנעילה תקינה האוטו ירד מהג'ק ויתחיל לנסוע. שיטה זו מתאימה לכל רכב שטח במצב 2*4 בלבד

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


אלא אם הtc עובד גם ב2*4....
בכלל,
בלי להעליב,
משאלותיו של פות"ש עולה שאין לו הכלים הדרושים לבחון בעצמו חלק מהמערכות שהוזכרו כאן.
מוטב ללכת עם מישהו עם מעט נסיון, מאשר לעשות טעויות.
(דעה בלבד כמובן)


בקרת משיכה בג'ימיני רק החל מ2015.

מכיר לגבי הTC ב2015 ומעלה, לא בטווח המחירים שלי לצערי.
לא נעלב ואתה צודק, אין לי את הידע והכלים, ולכן אני שואל ומנסה ללמוד כמה שאפשר, ולצערי הרב אין לי חבר שאני יכול "למשוך" אותו לטיול בין רכבים ביד 2 ולבדוק ולדעת מה לבדוק.

Laikon
09-12-20, 15:29
מכיר לגבי הTC ב2015 ומעלה, לא בטווח המחירים שלי לצערי.
לא נעלב ואתה צודק, אין לי את הידע והכלים, ולכן אני שואל ומנסה ללמוד כמה שאפשר, ולצערי הרב אין לי חבר שאני יכול "למשוך" אותו לטיול בין רכבים ביד 2 ולבדוק ולדעת מה לבדוק.
שיטוט וחיפוש טוב כאן בפורום יתן לך מספיק ידע כדי לבצע בדיקה ראשונית על הרכב. ככה אני עשיתי ולמדתי המון מחיפוש כאן בפורום בזמנו לפני שקניתי ג'ימיני ומאז כבר עברו כמעט שנתיים ולא היו שום הפתעות במצב הרכב.

הכי חשוב שתעשה רשימה על דף/בפלאפון שלב שלב מה לבדוק כי ברגע האמת תשכח חצי מהדברים שרצית לבדוק וחבל.

(ותקרא את ההודעה הקודמת שלי ערכתי אותה).

Yaki5500
09-12-20, 18:53
מכיר לגבי הTC ב2015 ומעלה, לא בטווח המחירים שלי לצערי.
לא נעלב ואתה צודק, אין לי את הידע והכלים, ולכן אני שואל ומנסה ללמוד כמה שאפשר, ולצערי הרב אין לי חבר שאני יכול "למשוך" אותו לטיול בין רכבים ביד 2 ולבדוק ולדעת מה לבדוק.אתה לא צריך או יכול לבדוק הכל. מטרת הבדיקה איננה האם לקנות את הרכב או לא אלא האם הרכב מספיק טוב כדי להתקדם לשלב הבא שהוא בדיקה מקצועית אצל אחד מהמומחים לג'ימני.


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

-->