PDA

צפייה בגרסה מלאה : קמפרסור VIAIR 400P Auto VS 300P VS Berkut R24 VS T-MAX התלבטות



motiyairl
09-12-20, 09:34
היי חברים,

אני מתלבט בין אחד הקומפרסורים הנ"ל.
אני יודע שיש עוד מלא, וזולים יותר אבל מתלבט בין אלו.
את ה ViAIR חשבתי לקנות באמזון.

בעיקרון ההתלבטות העיקרית שלי היא בין הBerkut לבין ה VIAIR 400P האוטומטי.

ממה שהבנתי שהR24 מאוד חזק, אבל אם משווים אותו נניח ל400P האוטומטי, אז הייתרון של ה400P כאמור שהוא אוטומטי, השסתום פרסוסטט מובנה בתוכו. בR24 צריך לקנות בנפרד.
את הT-MAX אני לא מכיר בכלל.
ה300P יחסית זול באמזון ולכן הוא נרשם.

דעתכם?

שגיא S
09-12-20, 09:41
איזה גודל צמיג אתה מתכנן לנפח?
מה הטווחי מחירים שלהם באמזון?
בארץ אפשר ב-500-600 שקל לקנות קומפרסור ״מפלצת״ שמתאים גם לניפוח מהיר של צמיגי 33-35

grossfeld
09-12-20, 09:52
הי,
יש לי נסיון עם הברקוט וגם עם הטימקס ועוד מדחסים. עם הviair אין לי נסיון.

תגדיר בבקשה מה הדרישות שלך מהמדחס. מה גודל הצמיגים שאתה מתכוון לנפח איתו.
אתה מתכוון להתקין קבוע את המדחס? אם כן באיזה רכב?
אתה מתכוון להמשיך להשתמש באביזרים שתקבל עם המדחס או שיש לך אביזרי ניפוח וצינורות אחרים?
להתעקש על הפרשוסטט המובנה זה אחלה. אבל בקלות רבה ובזול אפשר לעשות פרשוסטט לבד.

אני שואל את כל אלו כי יצא לי להתקין כמה מדחסים ולהכין כמה אביזרי ניפוח. אז מבחינתי בחירה ורכישת מדחס חדש היא לא דבר פשוט.

הצץ בסרטונים הרלבנטים בערוץ שלי ביוטיוב. ובעתיד אפרסם סרטונים חדשים על התקנות מעניינות עם הוספת פרשוסטט למדחסים פשוטים.

https://youtu.be/V-QsvKj7NWQ

https://youtu.be/fR9aNbvvog0

אצרף תמונה של סרטון עתידי של התקנת טי מקס עם פרשוסטט ועוד מדחס אדום (זהה כמעט לטימקס).
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201209/d5c8bd3ff41c70eea6d2789eb6f3bc45.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20201209/5fb1a829fd653edefa2184b598ac0dd8.jpg

אחרי שתתן עוד מידע אענה לך מה לדעתי יכול להיות לך מתאים.
(אני לא סדנה ולא עסק לא חנות ולא יבואן)

motiyairl
09-12-20, 10:18
ככה,
מבחינת גודל הצמיג - 245 70 16
הדרישות שלי - שיהיה מהיר ואיכותי. יוצא מהשטח האשה והילדים רוצים הביתה. הדבר האחרון שאני רוצה זה קומפרסור איטי.
מראש הקדשתי תקציב של סביבות 1000 ש"ח לטובת העניין. 1000 ש"ח עבור שקט נפשי נראה לי כעסק משתלם.

בשלב הראשון אני לא מתכוון להתקין אותו קבוע בטנדר. למרות שמקום לא חסר, הידע שלי לא גדול ולכן אני מתכוון כרגע לחבר אותו "זמני" למצבר.
הפרשסטוט הזה נראה לי יתרון גדול. במקום לרוץ כל רגע ולכבות את הקומפרסור בו ברגע אפשר לראות לאיזה לחץ הגעת. זה נראה לי תענוג.
הסתכלתי על סרטונים של ה400P ביוטיוב והוא נראה מאוד מאוד איכותי ומדוייק.
כרגע אני מאוד נוטה לכיוון שלו.

מבחינת מחירים - כולם סביבות ה1000+

שגיא S
09-12-20, 10:46
בתקציב הזה הייתי מחפש את הקומפרסור הדו ראשי שנמכר בארץ (צבעים אדום או שחור) - לי היה כזה שהיה ממלא צמיגי 32 ו-33 מ-15 ל-30
במעט מאוד זמן. הוא לא דורש ממך שום התעסקות חוץ מלפתוח מכסה מנוע ולחבר למצבר.

grossfeld
09-12-20, 10:47
מהנסיון שלי, מהירות כל התהליך נובעת מכמה גורמים.
החלק של הספק המדחס הוא רק גורם אחד. והוא ניתן להשוואה בין המדחסים השונים. והשינוי בין המדחסים נע רק בין רבע דקה או 25 שניות לצמיג. ואפילו פחות בצמיגים שאתה מדבר עליהם.
מה שאני אומר בעצם זה שהגורמים האחרים המשפעים על מהירות כל תהליך הניפוח, כלמור כל זמן ההמתנה של אשתך וילדך, הם אלו שעלייך לטפל בהם.
1. החיבור של המדחס למצבר הרכב, תנינים? קבוע?
2. האיחסון של המדחס והוצאה שלו מהאחסון והחזרתו לאיחסון בתום הניפוח.
3. השיטה של המדידה. אם אתה מודד עם מדיד שנפרד מאביזר הניפוח זה אומר שעלייך לנתק כל פעם את האביזר מהונטיל. זה לוקח זמן. אם השעון שלך לא מדוייק אז זה מבזבז זמן.
4. מצב הונטילים והצבטן שתופס את הונטיל. אם יש בריחת אוויר והונטיל לא מקבל היטב את הניפוח זה מבזבז זמן יקר. אתה צריך צבטן מעולה. בטח לא כזה עם הברגה מעצבנת.
5. שיטת הניפוח, אם כדי למדוד אתה צריך לכבות את המדחס זה אומר שעלייך ללכת כל פעם למפסק ההפעלה לחזור למדוד ואז לחזור ולהדליק, זה מבזבז זמן יקר.
6. חימום, אם המדחס מתחמם מאוד וכדי להחזירו לאיחסון אתה צריך לחכות אז זה לוקח זמן יקר.

ויש עוד גורמים.

מה שלמדנו מהפסקה האחרונה, זה שהנתונים היבשים באינטרנט של ספיקה ודיוטי סייקל הם מגניבים ומלמדים. אבל בפועל, מה שמשפיע על הזמן שלוקח לנו לנפח, על הכיף שלנו לנפח והמוטיבציה שלנו לנפח לבד ולא לנסוע בלי אוויר לתחנת דלק מרוחקת, אלו הם גורמים שלא תלויים כמעט בקומפרסור עצמו אלא במה שמסביב. ובכולם ניתן לטפל לבד.

אם התקציב שלך 1000 שח, אני הייתי הולך על קומפרסור אדום כמו בתמונה שבתגובה הקודמת שלי, מתקין אותו בתא מנוע או בארגז, ועם צנרת מעולה וצבטן מעולה ושעון מעולה ואביזר ניפוח שאתה מכין לבד ופרשוסטט שאתה תתקין. ב1000 שח תהיה לך מערכת ניפוח מעולה מהירה ונוחה. דבר איתי אם בא לך.

motiyairl
09-12-20, 11:07
מהנסיון שלי, מהירות כל התהליך נובעת מכמה גורמים.
החלק של הספק המדחס הוא רק גורם אחד. והוא ניתן להשוואה בין המדחסים השונים. והשינוי בין המדחסים נע רק בין רבע דקה או 25 שניות לצמיג. ואפילו פחות בצמיגים שאתה מדבר עליהם.
מה שאני אומר בעצם זה שהגורמים האחרים המשפעים על מהירות כל תהליך הניפוח, כלמור כל זמן ההמתנה של אשתך וילדך, הם אלו שעלייך לטפל בהם.
1. החיבור של המדחס למצבר הרכב, תנינים? קבוע?
2. האיחסון של המדחס והוצאה שלו מהאחסון והחזרתו לאיחסון בתום הניפוח.
3. השיטה של המדידה. אם אתה מודד עם מדיד שנפרד מאביזר הניפוח זה אומר שעלייך לנתק כל פעם את האביזר מהונטיל. זה לוקח זמן. אם השעון שלך לא מדוייק אז זה מבזבז זמן.
4. מצב הונטילים והצבטן שתופס את הונטיל. אם יש בריחת אוויר והונטיל לא מקבל היטב את הניפוח זה מבזבז זמן יקר. אתה צריך צבטן מעולה. בטח לא כזה עם הברגה מעצבנת.
5. שיטת הניפוח, אם כדי למדוד אתה צריך לכבות את המדחס זה אומר שעלייך ללכת כל פעם למפסק ההפעלה לחזור למדוד ואז לחזור ולהדליק, זה מבזבז זמן יקר.
6. חימום, אם המדחס מתחמם מאוד וכדי להחזירו לאיחסון אתה צריך לחכות אז זה לוקח זמן יקר.

ויש עוד גורמים.

מה שלמדנו מהפסקה האחרונה, זה שהנתונים היבשים באינטרנט של ספיקה ודיוטי סייקל הם מגניבים ומלמדים. אבל בפועל, מה שמשפיע על הזמן שלוקח לנו לנפח, על הכיף שלנו לנפח והמוטיבציה שלנו לנפח לבד ולא לנסוע בלי אוויר לתחנת דלק מרוחקת, אלו הם גורמים שלא תלויים כמעט בקומפרסור עצמו אלא במה שמסביב. ובכולם ניתן לטפל לבד.

אם התקציב שלך 1000 שח, אני הייתי הולך על קומפרסור אדום כמו בתמונה שבתגובה הקודמת שלי, מתקין אותו בתא מנוע או בארגז, ועם צנרת מעולה וצבטן מעולה ושעון מעולה ואביזר ניפוח שאתה מכין לבד ופרשוסטט שאתה תתקין. ב1000 שח תהיה לך מערכת ניפוח מעולה מהירה ונוחה. דבר איתי אם בא לך.

מסקרן, מאיפה הקומפרסור האדום? אשמח לקישור.
אם כבר הגעתי ל1000 ש"ח, אני יכול ללכת על ה400P ואני כבר מקבל בו "הכל מעולה"....

grossfeld
09-12-20, 11:23
לא מסכים איתך. אנשים נוטים לחשוב שכל מה שצריך זה להשקיע במדחס. ואם התקציב הוא 1000 אז קומפרסור ב1000 סוגר להם את הפינה.

אני משווה את זה למישהו שרוצה לרכוש רכב שטח והתקציב שלו 50 אשח והוא רוכש פג׳רו ב50 אשח ואז אין לו כסף לצמיגים ולמיגון.

אז בעת הזאת ההבדלים בין המדחסים קטנים. ולא מצדיקים את ההבדל במחיר בקבוצה הזאת של מדחס בינוני מקורר אוויר.
ולכן יש לקחת בחשבון בתקציב גם את הצנרת המשודרגת, ההתקנה והצבטן המעולה.
לכן הייתי רוכש מדחס אדום ב650 שח (פאר חולון)
צנרת מעולה בעוד 100 שח
אביזרים בעוד 100
פרשוסטט בעוד 50
ותגיע ל1000 בערך ולמערכת חזקה.

את כל זה תבטל אם יש לך דודה למדחס ההוא מאמזון ואתה חם עליו. גם זה מובן וברור בעיסוק הזה.
לך על זה.

איל מ
09-12-20, 12:19
בתקציב הזה הייתי מחפש את הקומפרסור הדו ראשי שנמכר בארץ (צבעים אדום או שחור) - לי היה כזה שהיה ממלא צמיגי 32 ו-33 מ-15 ל-30
במעט מאוד זמן. הוא לא דורש ממך שום התעסקות חוץ מלפתוח מכסה מנוע ולחבר למצבר.

מצטרף להמלצה. תריץ חיפוש באתר עם המילה מדחס או קומפרסור.
אתה תמצא הרבה מאוד שרשורים, בהרבה מהם אני אישית שתלתי תמונות וקישורים לקניה באזור ה500 ש"ח. דמיין את הקומפרסור הגדול של טימקס, אז אותו דבר אבל עם ספיקה גדולה פי 2.
עוד לא נתקלתי במשהו שמתקרב אליו בנתונים, וגם לא במחיר.

motiyairl
09-12-20, 12:57
אתם מדברים על אלו?
מה ההבדל ביניהם? נראים זהים.. ובערך מה העלות?

https://www.lkltd.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%97%D7%A1-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-12V-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9B%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%A9-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C

131875

grossfeld
09-12-20, 13:02
אין הרבה הבדל בין שני אלו שנתת בתגובה הקודמת. לדעתי בלי לבדוק, הם מיוצרים באותו מפעל. אחד נצבע באדום והשני בצהוב וממותג.
החברים מדברים על אחד שדומה לאדום רק שיש לו עוד ראש עם בוכנה בצד השני של המנוע. יש לו ספיקה כפולה. אין לי לינק לשלוח לך כי אני לא יודע איפה רוכשים אותו.
אם אתה מתכנן על התקנה בתא מנוע אז אין לו מקום שם. רק לראש הבודד. ולדעתי הוא מספיק לצמיגים שלך.

יש כתבה שכתבתי כאן בג׳יפולוג על התקנת מדחס כפול כזה בטנדר. קרא אותה.

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3816-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%93%D7%97%D7%A1-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%96-%D7%94%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8


עוד אוסיף תמונה שצילמתי בל.כ עם המחירים.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201209/df004418449278043cffbd713ca8fc30.jpg

בדוק גם בפאר. בחולון.
דבר איתי אם בא לך.

איל מ
09-12-20, 13:14
הנה שלוש התוצאות הראשונות כשעושים חיפוש בגוגל של קומפרסור ג'יפולוג:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/110499-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%93%D7%97%D7%A1-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/109888-%D7%95%D7%94%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7% A7%D7%98-%D7%94%D7%91%D7%90-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7% 95%D7%A8-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/109888-%D7%95%D7%94%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7% A7%D7%98-%D7%94%D7%91%D7%90-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7% 95%D7%A8-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D

ואםאתה רוצה קישור לקומפרסור הטוב שדיברנו עליו חפש בגוגל קומפרסורפלצת. המחיר הכי זול שהיה בעבר היה 450. היום לדעתי ניתן למצוא סביב 500-550 בכל מיני מבצעים. אני קניתי מ"אלוף הציפוים"בפתח תקווה.

ASIS
09-12-20, 21:57
התחדשתי לאחרונה ב-BERKUT R24. במבצע ,שלדעתי עדיין קיים, אצל אליק מהסדנא דה-וינצ'י ב₪960.
בזמנו זממתי על ה-VIAIR 300P, אבל 'אישטח' הפסיק להביא אותו.

הBERKUT(סובייטי) נראה כמו חללית, מרגיש סופר איכותי ופועל מעולה ללא סימני עייפות גם אחרי כמה סבבים של ניפוח אצל כל החבר'ה.

ד"א:
אתה בטוח שה400P נכנס לך בתקציב של ₪1000? אז ראיתי שהוא באיזור ה2000צפונה

hadtomer
10-12-20, 19:55
היי


את הרוסי אני לא מכיר. אני עם ה VIAIR שצוין.

מדובר בקומפרסור שעונה על דרישותי באופן מרשים. כולל לנפח צמיג 31 מ 15 PSI ל 40 PSI תוך כדקה, אם לא פחות.

החיסרון היחיד שאני מכיר הוא שהוא מתחמם. לא מתחמם מתעייף-אלא עושה כוויה.

- - - Updated - - -



מבחינת גודל הצמיג - 245 70 +

אני עורך ומציין שאתה ממש לא זקוק לכל הקומפרסורים מפלצות שהצעת.

אתה זקוק לקומפרסור איכותי. זה הכל.

זה הקומפרסור חירום שלי- ואני משתמש בו גם לא לחירום כי הוא קטן ומצוין ומהיר- אל תשכח ששער הדולר קנטטה. זמן טוב לקנות

https://www.amazon.com/-/he/dp/B005ASY23I/ref=pd_lpo_263_t_1/141-5574500-3230310?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B005ASY23I&pd_rd_r=68696331-3c19-463c-a65c-1ae3eb2e31bd&pd_rd_w=SHaT5&pd_rd_wg=kaIek&pf_rd_p=7b36d496-f366-4631-94d3-61b87b52511b&pf_rd_r=NXHH2BD5GG7W0YKRW2RR&psc=1&refRID=NXHH2BD5GG7W0YKRW2RR

bezzat
10-12-20, 20:33
ואם כל מה שנכתב והכל נכון
אוסיף ואומר לא צריך להשתולל במיוחד מה שנכתב בהודעה 6

אני עם צמיג 245,75,16
עם קומפסור קטן וקומקטי שמתאים לצמיג.
הזמן שתאבד זה זמן הלוגיסטיקה ומדידת הניפוח.

בנוסף אחרי טיול הצמיגים מתחממים שום שעון לא ימלא לך במדויק מידה נכונה .
הצמיגים צריכים להתקרר
לכן הנפוח חשוב עד הגעה הביתה ולמחרת בבוקר עושים בדיקה נוספת .

moutzi
11-12-20, 18:41
יש לי את ה 400p הלא אוטומטי.
היה בזמנו במבצע באמזון ויצא זול משמעותית מהאוטומטי. תענוג של קומפרסור.
ממש לא נראה לי שאפשר להשוות אותו לקטנים שלהם, במיוחד שהמטרה לעבוד איתו קבוע ולא רק לחירום.
דרך אגב, הקומפרסור הזה הצליח להחזיר צמיג שנפרק מהגנט בלנד קרוזר של חבר.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

-->