צפייה בגרסה מלאה : כמה שאלות לגבי פג'רו BK
שלום לכולם,
אני מחפש לקנות פג'רו BK קצר ויש כמה דברים שאני קצת לא בטוח לגביהם:
1) חלק (?) מהדגמים מגיעים עם חישוקים 18". האם העניין בעייתי? שמעתי בעבר שקשה למצוא צמיגי שטח או חצי לגודל חישוק הנ"ל.
2) רכב שממוגן כולו - נאמר לי שבבדיקה לפני קניה אי אפשר לראות שום דבר מכיוון שהמיגונים לא מאפשרים גישה למרכיבים רבים ברכב. האם יש פה אמת? מה עושים במצב כזה חוץ מלסמוך על המוכר?
3) לפי בדיקה במחירון לוי יצחק, המחירון לרכבים אלה עומד על סביבות 65 אלף ש"ח. האם הגיוני שהרכבים בפועל נמכרים בהרבה יותר מזה? ממה שאני רואה, הממוצע הוא סביב 85 אלף ש"ח ולפעמים אף יותר מזה.
לגבי צמיגי שטח / AT - פשוט נסה לחפש באתר הצמיגים (למשל של יד2 - https://tires4u.co.il/) צמיגים במידה הזו ותיווכח בעצמך.
לגבי מחירון לוי יצחק - בוקר טוב ... זה מחירון שלא כל כך רלוונטי למחירי רכבי השטח ותוכל למצוא על זה הרבה דיונים בפורום שלנו.
לגבי בדיקת רכב שטח עם מיגון - אני מניח שאתה בודק את המועמד במוסך המכיר את הרכב (ויודע לבדוק רכב שטח - 4X4, "נעילות" אלקטרוניות למיניהן וכו'. המיגון אולי יוסיף קצת עבודה אבל לא מונע בדיקה. זו אולי תשובה של מכון בדיקה וכידוע מומלץ לבדוק במוסך מתמחה ולא במכון בדיקה.
לגבי צמיגי שטח / AT - פשוט נסה לחפש באתר הצמיגים (למשל של יד2 - https://tires4u.co.il/) צמיגים במידה הזו ותיווכח בעצמך.
לגבי מחירון לוי יצחק - בוקר טוב ... זה מחירון שלא כל כך רלוונטי למחירי רכבי השטח ותוכל למצוא על זה הרבה דיונים בפורום שלנו.
לגבי בדיקת רכב שטח עם מיגון - אני מניח שאתה בודק את המועמד במוסך המכיר את הרכב (ויודע לבדוק רכב שטח - 4X4, "נעילות" אלקטרוניות למיניהן וכו'. המיגון אולי יוסיף קצת עבודה אבל לא מונע בדיקה. זו אולי תשובה של מכון בדיקה וכידוע מומלץ לבדוק במוסך מתמחה ולא במכון בדיקה.
תודה על המידע, החכמתי.
לגבי החישוקים 18", אכן יש זמינות אבל הבנתי שעדיף חישוק קטן יותר כי אז אפשר יש יותר גומי בצמיג עם אותו קוטר גלגל. האם לכל הפג'רואים מדגם bk יש חישוק 18"?
ואם כן מה ניתן לעשות במצב כזה? האם חוקי להחליף ג'נט ל-17" ולשים צמיג שמן יותר בהתאמה?
ה dakar (היותר מאובזר) מגיע עם 18 וה desert מגיע עם 17
אין בעייה להחליף מ 18 ל17, זה חוקי.
לך לבדוק אותו במוסך שמכיר היטב את הדגם, יש מספר כאלה, רובם בצפון אבל יש שניים גם במרכז.
אם אתה פדנט ומוכן אולי לשלם תוספת של 100 שקל לבדיקה (הזולה מאוד גם כך במוסכים ולא במכוני בדיקה), אני בטוח שהוא יבריג החוצה את המיגון הרלוונטי לצורך בדיקה מעמיקה.
יש צמיגי 50/50 לג'נט 18 אבל החתך מעט נמוך. אני עם קופר 50/50 בג'נט 18 ובנתיים אין תלונות, תלוי באופי הטיולים שלך.
בכל מקרה יש אפשרות להחליף לג'נט 17, לא מעט עשו את זה, לא זול הסיפור.
המחירון אכן פחות רלוונטי אבל צריך סבלנות, אני חיפשתי חודשיים ובסוף מצאתי אחד במחיר מחירון ובמצב מעולה.
בהצלחה
יש צמיגי 50/50 לג'נט 18 אבל החתך מעט נמוך. אני עם קופר 50/50 בג'נט 18 ובנתיים אין תלונות, תלוי באופי הטיולים שלך.
בכל מקרה יש אפשרות להחליף לג'נט 17, לא מעט עשו את זה, לא זול הסיפור.
לא נורא בכלל הסיפור הזה, מוצאים סט 17 משומש במחיר שווה שמתכזז בהרבה אחרי החלפת סט פעם או פעמיים (צמיגי 18 בעיקר AT יקרים אינעל אביהם) ואפשר לקבל גם כמה גרושים (לא הרבה) על הסט 18 שהורדת.
לא יודע, צמיגי הקופר 50/50 במידה 18 עלו אם אני לא טועה 600 לצמיג בערך.
ספק אם עלות ג'נטים נורמלים תתקזז גם ב5 החלפות של כל סט הצמיגים
לא יודע, צמיגי הקופר 50/50 במידה 18 עלו אם אני לא טועה 600 לצמיג בערך.
ספק אם עלות ג'נטים נורמלים תתקזז גם ב5 החלפות של כל סט הצמיגים
החל מ700 ממה שראיתי בערך
עד כמה משמעותי ההבדל בין 17" ל18" מבחינת עבירות ונוחות בשטח? לצורך העניין בשביל מסלולים מאתגרים עם סלעים במדבר (מעלות למיניהם)
עד כמה משמעותי ההבדל בין 17" ל18" מבחינת עבירות ונוחות בשטח? לצורך העניין בשביל מסלולים מאתגרים עם סלעים במדבר (מעלות למיניהם)במקום שיש משמעות להורדת אוויר יש הבדל, ביכולת להוריד אוויר ובשרידות הצמיג.
תתיחס להחלפת הגלגלים כמו לשיפור או יישור קו, כמו שתשים מיגון או הגבהה אם אין.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
כדאי לברר מה מרווח הברגים ולחפש החלפה ראש בראש עם רכב שיש לו מרווח ברגים זהה על ג'אנט 17. בכביש ג'אנט גדול נחשב טוב אז זה win win. רק לשים לב שהאופסט ורוחב הג'אנט דומים/זהים
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הרבה מבעלי הפג'רו הלא מאובזר ישמחו להחליף סט של גלגלים ראש בראש.
(וההזמנות גם תחליף את הגריל...)
או שמראש תחפש רק את הגרסה הפחות מאובזרת שגם עולה פחות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הרבה מבעלי הפג'רו הלא מאובזר ישמחו להחליף סט של גלגלים ראש בראש.
(וההזמנות גם תחליף את הגריל...)
או שמראש תחפש רק את הגרסה הפחות מאובזרת שגם עולה פחות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מה לא טוב בגריל?
שאלה נוספת - ראיתי כמה פג'רואים שנמכרים עם תוכנה למנוע שכביכול משפרת צריכת דלק וסחיבה, האם הדבר מועיל או רק פוטנציאל לבעיות?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.