צפייה בגרסה מלאה : הצטרפות לקבוצת רכישה עבור הגבהה לפורד אקספלורר 2006-2010
שלום לכולם
אפרסם כאן ע"מ שנוכל לקבל יותר קהל.אם הנ"ל מפריע אז ניתן להעביר למיקום רלוונטי יותר לדעת ההנהלה.
בזמן אחרון אני ועוד כמה משתמשי פורד אקספלורר ניסינו למצוא דרך להגבהת הרכב כחוק בארץ.
לאחרונה היה שיח מול הגרמנים בחברת Spaccer והיבואן בארץ לרכישת ערכות הגבהה עד 50ממ כחוק.
היצרן והיבואן בגדול מסכים לרכוש קפיצים לדוגמא ולבצע על פי הדוגמאות של הקפיצים אלו את הספייסרים בתנאי שיהיו 5+ משתמשים ( כנראה שישנם אבל המחיר יירד אם יהיו עוד).
נכון לעכשיו נדרשים מס' שלדה של כל המעוניינים בקיט ע"מ שהיצרן יבדוק את התאימות הקפיץ לכל הדגמים ואחר מכן נקבל הצעת מחיר על פי מספר המעוניינים.
טכנית אני יכול לשלוח לו מספרי שלדה שמצאתי באינטרנט אבל הייתי מעדיף כבר על ההתחלה לשלוח את המספרים האמיתיים מהארץ.
בקיצור למי שמעוניין בהצעת מחיר נא לרשום VIN בפרטי.
הי bazz
יש לך מוסך מומלץ לפורד אקספלורר 2009 ?
לטיפולים כללים באיזור המרכז עדיפות פתח תקווה
תודה
היי ארז, יש לך המלצה לאנשי SEO שיעשו עבודה יותר איכותית?
לא מכיר שום מוסך ועל אחת כמה וכמה אחד שעושה עבודה איכותית.
האם אנחנו כבר בנושא ההגבהה
בסוף כל מי היה כביכול מעוניין ראה את תג המחיר וברח.
אז עשיתי לבד.סגרתי מחיר עם היבואן העשיתי התקנה בmudman נתניה.
חבר'ה נחמדים סהכ.הם גם ביצעו את כל תהליך הרישום.אני רק ביצעתי את התשלום.
אהלן, אשמח לראות תמונות לפני ואחרי.
ד"א, נשארת עם הבולמים המקוריים?
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
היי
אני לא מצליח לעלות פה תמונות אבל אני כותב בפורוםserious exploration האמריקאי תחת אותו שם משתמש.
אתה מוזמן לבדוק שם.
הרכב עלה בדיוק ב5 ס"מ באמצעות זוג ספייסרים עבור כל קפיץ.
הבולמים נשארו מקורים (הם בכל מקרה חדשים).המהלך של הבולם משתנה אבל זה לא פוגע בביצועים שלו (לעומת זאת הגבהה באמצעות 3 ספייסרים שזה כבר כמעט 3 אינץ ) סוגרת כעמט עד הסוף את המהלך של הבולם
בגלל המבנה של ההתקנה (הספייסר מותקן בתוך ה strut) איכות הנסיעה אינה נפגעת.
סהכ מוצר מאוד איכותי למרות שהמחיר הוא גבוה.
ההבדל בשטח הוא שמים וארץ.הרכב כבר לא נגרר יותר על הסלעים ועל המיגון.
זה כמובן עדיין סהכ suv ענק (רחב וארוך) שלא נועד לכבוש יעדים אבל הגבהה + בקרת הנעה כפולה איכותית שיש לו הופכים אותו לסופר נוח בשבילים ומסלולי בינוני מינוס.
המכלולי מתלה של האקספלורר האחרון שהוא רכב שטח אמיתי מבוססים על f150 .הם מאוד רובוסטים..זה לא רכב מדרכות מבוסס פרייבט.לא אגיד שהייתי עולה עם הרכב הזה את מעלה הלבן בחורשן אבל אני בטוח בו ב100 אחוז מבחינת אמינות ונוחות נסיעה.
אני גם עם אקספלורר 2008...
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
אגב ניסיתי לחפש פתרון יותר טוב כמו הגבהה באמצעות קפיצים.
אבל זה בלתי אפשרי ולא ישים לאישור חוקי.
בתכלס קפיצים של אקספדישן ושל f150 יתאימו על פי מקורות זרים אבל חוסר עניין הציבור כי זה רכב נדיר הפכו את המהלך של אישור דגם הגם ככה מסובך ללא משתלם לגמרי (לי אישית).
היי
אני לא מצליח לעלות פה תמונות .
ראה הודעה פרטית
נשלח מהנייד
אהלן, אשמח לראות תמונות לפני ואחרי.
ד"א, נשארת עם הבולמים המקוריים?
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
יש לי רק את האחרי.הלפני זה פשוט הגובה הסטנדרטי של הרכב.יש המון תמונות כאלה ברשת.
133659
אישית, אני חושב - בעצם בטוח - שהגבהה על ידי ספייסר בתוך ה strut היא טעות. גם דורכת את הקפיץ וגם לוקחת ממהלך הסגירה ישירות מהבולם ובדיוק בגובה ההגבהה.
ספייסר מחוץ ל strut מגביה אותו דבר בלי לדרוך את הקפיץ ובלי לגנוב מהלך מהמתלה - בהנחה שהסגירה עדיין לבאמפבטופ המקורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אישית, אני חושב - בעצם בטוח - שהגבהה על ידי ספייסר בתוך ה strut היא טעות. גם דורכת את הקפיץ וגם לוקחת ממהלך הסגירה ישירות מהבולם ובדיוק בגובה ההגבהה.
ספייסר מחוץ ל strut מגביה אותו דבר בלי לדרוך את הקפיץ ובלי לגנוב מהלך מהמתלה - בהנחה שהסגירה עדיין לבאמפבטופ המקורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הכל טוב ויפה וגם נחמד ומעניין
אבל אקספלורר ניתן להגביה חוקית במדינת ישראל רק ככה.באמצעות ספייסר גרמני.כל השאר היסטוריה
פייר
אני סומך יותר על הגרמני שעשה לי ב cnc חלקים ובדק אותם על פי תקן על הג'יג הרעדות (כי זה מה שדורש התקן וזה מה שהוא הצהיר שהוא עשה על בולמי אבטיפוס )מאשר על הריתוכים הסיניים בספייסר מאלי אקספרס במבצע מיום רווקים.
וזה שנגנב לי חלילה המהלך מתלה בmall suv שלי...אז אני די שלם עם זה.
סבבה. זכותך. אוטו שלך. וכל הלב - אני שמח שאתה שמח בחלקך.
אבל כיוון שזה אתר שטח - חשוב היה לי לומר את דעתי לטובת מי שכן מגביה אקספלורר או כל רכב אחר - לשטח.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
סבבה. זכותך. אוטו שלך. וכל הלב - אני שמח שאתה שמח בחלקך.
אבל כיוון שזה אתר שטח - חשוב היה לי לומר את דעתי לטובת מי שכן מגביה אקספלורר או כל רכב אחר - לשטח.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk+1
זה בדיוק החיסרון בהגבהה הנפוצה בפורסטרים על ידי spaccer, מקלקל בולמים איכותיים מקוריים, שלא לדבר על המחיר השערורייתי עבור ספייסר פשוט והתקנתו גם אם לוקחים בחשבון שהמחיר כלל גיור הקיט, בסופו של דבר הקיט כולל רק ספייסר ועבודה להתקנתו.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
וואלה אצלי השינוי רק לטובה..ברור שזה לא רמה של הגבהת strut אבל זה גם לא rock crawler.כולה טראק משפחתי אקסטרה סייז עם יכולות שטח mild .
בגדול מה שהכי אהבתי שהאוטו הפסיק להיות כמו ספינה בבלימה ובפסי האטה (למרות שהבולמים והקפיצים היו חדשים היה לפני זה עדיין את האפקט הזה של היאכטה האמריקאית בגלל המנוע הכבד).
בכביש בכלל...היציבות מפתיעה..אותו דבר גם בפניות..כאילו שהרכב לא עלה בכלל ב2 אינץ.אבל זה יש מצב בכללי בגלל המרכז כובד הנמוך באקספלורר כברירת מחדל
בשבילים ושטח קליל-בינוני אפילו לחץ אוויר לא צריך להוריד...הנסיעה רכה כפי שהייתה.
בעיר אבל הורדתי מ35 psi ל 33 אחרת צריך להאט משמעותית לפני פסי האטה.
לגבי העמידות שלהם עוד לא ברור כמה זמן יחזיקו.זה מצופה באיזה סוג של פרופיל אבל הספייסר עצמו מ6061 לפי מה שאומר היצרן.
מה הולך בפורסטר אני לא יודע .אולי הספייסרים שם סוגרים את כל המהלך לגמרי...אבל למה לעשות הגבהת ספייסר אם יש אופציה לעשות הגבהת strut?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.