צפייה בגרסה מלאה : לזר משורה ובוקר, טיפים לפני יציאה?
מוטי טויוטה
23-12-20, 22:39
שלום חברים
מתכננים לצאת כמה ג'יפים לשלושת המעלות הללו בשישי הקרוב.
טיפים? המלצות? מסלול מוקלט למישהו?
תודה חברים
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
לזר אסור לנסיעה.. כבר קבלו שם דוחות.
משורה ובוקר מותרים, במשורה אין משהו מיוחד, מעלה, להערכתי בינוני.
בוקר, מעלה קצר וקשוח בגלל המרחק בין המדרגות שבדיוק גורם לרכב להתיישב ולפרפר.
הכניסה ללזר אסורה
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
משורה: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/117123 (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/117123-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94)
בוקר: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/117099 (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/117099-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8)
לאחר הטיול - אל תשכח לדרג, אפשר להוסיף תמונות או הערות לבאים בתור
משורה בינוני. נראה יותר מפחיד ממה שהוא באמת.
אם אתה רוצה אתגרים, תעלה ישר ולא מהפיתולים.
פניה אחת שמאלה ובפניה ההדוקה ימינה תנסה לעלות ישר ולא במדרגות.
בוקר מעלה קשוח. חד משמעית. קצר ורע. שלוש מדרגות גבוהות רצופות במרווחים שהם מלכודת קלאסית לבסיס גלגלים ממוצע של רכב שטח ממוצע.
ממליץ להגיע לבוקר ממזרח למערב (מגמת עליה)
כשתגיעו מתחתיו ותתחרטו שהגעתם, הדרך חזרה לצומת האחרונה והמשך מסלול הרבה יותר קצרה מאשר הגעה ממערב, הבנה שגם הירידה מאתגרת גם לרכבי שטח גבוהים, וצורך בנסיעה ארוכה חזרה לצומת הקודמת.
בוקר http://cloud.tapatalk.com/s/5fe4405dd706d/VID-20180520-WA0074.mp4
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
בוקר
https://youtu.be/4RiETUjxw6Q
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
ראיד,
אני אוסיף את הסרטון הזה גם בשרשור של סקר המעלה...
מצויין.
נשלח מהנייד
ראיד,
אני אוסיף את הסרטון הזה גם בשרשור של סקר המעלה...
מצויין.
נשלח מהנייד [emoji1417]
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
מעלה בוקר לפני כחמש שנים עם הרוביקון הקודם
https://youtu.be/9hn5gnmeWBQ
בוקר
https://youtu.be/4RiETUjxw6Q
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
זוית צילום קצת מטעה.. נראה כמעט קל מידי..
היי
לא ציינת איזה רכבים.
משורה: לרכב נעול אחורה שנוסע 1 קמ"ש זה משחק ילדים.
בוקר: להכין היילקס קרבי או רוביקון רוצח. חבר התהפך לי שם מול העיניים.
מוטי טויוטה
26-12-20, 14:00
תודה לכולם על הטיפים.
בוקר - https://streamable.com/58rjuz
הצעצוע שבתמונה זה המבצע.
מזג אוויר מעולה, אחלה נופים.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201226/5b468c47bf9931fbadd0b94a7010c580.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20201226/155b13b3d090e04419e64a75f514c77e.jpg
לא יודע איך ומה לדרג.
לפי התגובות פה כבר צפיתי שלא נעלה. בפועל לא אתגר מידי סמו נעול כפול עם 29'. כמובן שזה תלוי מזג אוויר ומצב מעלה אבל לא התחרטנו שהגענו [emoji848]
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
GodsFather
26-12-20, 15:02
זה נראה כאילו המרחק בין המדרגות בנוי לסמוראי
מעבר לכך, סמוראי נעול כפול זה לא כלי סטנדרטי בשום מובן. אם יש שם גם יחסי העברה נורמליים, על אחת כמה וכמה.
עבודת המעצ בכניסה למדרגה הראשונה, האם הייתה במקור?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
בזמנו כשהיינו שם עם סמוראי, המדרגה הייתה גבוהה יותר מגובה מכסה מנוע של סמוראי.
היינו צריכים לעגן אותו אחרת היה מתהפך אחורה.
כנראה המקום עבר שינויים.
החלק המתון המסומן לא היה.
נראה שמישהו שם נתן עבודה משמעותית למיתון המדרגה.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201226/5add08cc91579cc855687958cf9d296e.jpg
מוטי טויוטה
26-12-20, 15:45
אכן עשו מעצ לא קטן במדרגת הכניסה לפי הסרטונים מפעם.
ככה היה כשהגענו למדרגה. המעצ שלנו התחיל כשהגיע תורם של גימני'ס נעולים אחורה בלבד.
הסמו עכשיו עם 1:6.5 בטרנספר, 3.9 בסרנים.
אני בתהיות לגבי מכירת הסמוראי והפרייבט שלי ואיחוד רשויות להאנטר ידני. הטיול הזה גרם לי לחשוב האם זה צעד נכון בכלל.
האנטר מוגבה חוקי,טמבון זוית משופרת, ממוגן, צמיג מקביל ל32( מכיר שלא חוקי) ,ללא וו גרירה, נעילה אחורית מקורית וקדמית אפטרמרקט, יכול לגשת למעלות כאלה בלי לשבור? נחל עדשה נניח?
ניסיוני בשטח מגיע מסוזוקי- לא מכיר רכבים בלי אופציה לשיפור יחסי העברה ניכרים ( הסמו עם 187 אחוז בלואו), בלי שני סרנים חיים וכו.
יודע שהמון ממעבר של מכשול זה הנהג ( שבמקרה דנן יש לו עוד הרבה מה ללמוד), השאלה אם הרכבים האלה בכלל בנויים למעלות מהסוג הזה?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
GodsFather
26-12-20, 16:19
אכן עשו מעצ לא קטן במדרגת הכניסה לפי הסרטונים מפעם.
ככה היה כשהגענו למדרגה. המעצ שלנו התחיל כשהגיע תורם של גימני'ס נעולים אחורה בלבד.
הסמו עכשיו עם 1:6.5 בטרנספר, 3.9 בסרנים.
אני בתהיות לגבי מכירת הסמוראי והפרייבט שלי ואיחוד רשויות להאנטר ידני. הטיול הזה גרם לי לחשוב האם זה צעד נכון בכלל.
האנטר מוגבה חוקי,טמבון זוית משופרת, ממוגן, צמיג מקביל ל32( מכיר שלא חוקי) ,ללא וו גרירה, נעילה אחורית מקורית וקדמית אפטרמרקט, יכול לגשת למעלות כאלה בלי לשבור? נחל עדשה נניח?
ניסיוני בשטח מגיע מסוזוקי- לא מכיר רכבים בלי אופציה לשיפור יחסי העברה ניכרים ( הסמו עם 187 אחוז בלואו), בלי שני סרנים חיים וכו.
יודע שהמון ממעבר של מכשול זה הנהג ( שבמקרה דנן יש לו עוד הרבה מה ללמוד), השאלה אם הרכבים האלה בכלל בנויים למעלות מהסוג הזה?
Sent from my SM-N980F using Tapatalkעם מעצ הכל אפשרי.
אנשים מטיילים עם פחות ממה שתיארת ומצליחים. ואנשים מטיילים עם הרבה יותר ממה שתיארת ונכשלים...
Sent from my HD1903 using Tapatalk
GodsFather
26-12-20, 17:23
מציע שתפתח שרשור נפרד עם דרישות וציפיות ונעזור לך שם.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
האם יש מעקף קרוב למעלה בוקר ?
מוטי טויוטה
29-12-20, 11:05
תודה דניאל. היינו במעלה בוקר בשישי האחרון, חבל שלא התראינו.
לא נרשם אתגר גדול גם לא לגימני עם נעילה אחורית בלבד.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.