PDA

צפייה בגרסה מלאה : התלבטות בין שני סוגי צמיגים לדיסקו 4 (נעלי בלט לשרירן- הרע במיעוטו)



rantop
30-12-20, 20:03
אז ככה.
כרגע על הרכב גודייר דוראטרק 255-55-19.
ככה קניתי אותו. איך נאמר? דופן עדינה מידי.

שתי אפשרויות בפניי-
1. להישאר במידה הזאת וללכת על:
1. ג׳נרל שטח מלא (גראבר x3)
2. ראיתי שלטויו יש צמיג at חדש (at III) שעל פניו נראה מעולה, לא יודע אם עשה עליה לארץ או לא.

2. לרדת לג׳אנט 18 למידה 255-60-18
שבמידה הזאת יש אפילו פחות מבחר- רק הטויו רלוונטי מהמלאי.

אז-
א. שתי המידות עם דופן רגישה- זה ידוע. האם יהיה הבדל משמעותי שיצדיק מעבר לג׳אנט 18?
ב. מישהו התנסה עם הג׳נרל שטח מלא?
ג. מישהו נתקל בטויו הנ״ל או לחילופין יכול להמליץ על הטויו at הרגיל והמוכר?

תודה וברכה על ראשכם
רן

נדב ש.
30-12-20, 20:23
דווקא בעלי הדיסקו 4 די מבסוטים מהגודייר חבר שנוסע איתם כבר תקופה ללא שום בעיה.
לציין שהוא לא מוריד אוויר, אם כבר אז מנפח ללחץ יותר גבוה, מנוגד לעקרונות אבל מהניסיון בשטח זה מוכח, פחות בלאי, האלקטרוניקה מחפה על זה ועובדת יפה.
ואם כבר אז מתבקש ספייר נוסף, לו יש עוד אחד על פגוש אחורי משודרג עם מתקן יעודי.

rantop
30-12-20, 21:36
דווקא בעלי הדיסקו 4 די מבסוטים מהגודייר חבר שנוסע איתם כבר תקופה ללא שום בעיה.
לציין שהוא לא מוריד אוויר, אם כבר אז מנפח ללחץ יותר גבוה, מנוגד לעקרונות אבל מהניסיון בשטח זה מוכח, פחות בלאי, האלקטרוניקה מחפה על זה ועובדת יפה.
ואם כבר אז מתבקש ספייר נוסף, לו יש עוד אחד על פגוש אחורי משודרג עם מתקן יעודי.

לטיולים בדרום או רציניים יותר נקרא לזה, אני אכן לוקח ספייר נוסף.
אבל פחות מתחבר לצביטות רציניות בדופן אחרי כמה טיולונים רגועים + 200% ריכוז על כל אבן הכי קטנה על השביל. זה קצת מוציא את הכיף.

נדב ש.
31-12-20, 07:04
וואלה מה אני יגיד לך... אין ויכוח שאלה חרא של מידות לרכב כזה...
החבר מטייל ככה כבר מעל שנתיים בכל המסלולים הידועים כולל ערוד ורמון וכו'... חמסה חמסה....

לציין שלנפח יותר אוויר מאוד עוזר, ראיתי איך במעלה הצמיג הזה נימרח על הסלע(עד כדי כמעט סנייק בייט) וזה נראה כאילו קיבל פנצ'ר אבל הוא לא, לא רוצה לחשוב מה היה קורה עם פחות אוויר.

לרדת לג'נט 18 זה השקעה לא קטנה, אין בארץ, רק בחו"ל.
ואם כבר אתה משקיע בזה אז הכי טוב לשנות מידה ליותר נורמלית אחרת זה כאילו לא עשית כלום.

מיכה100
31-12-20, 15:50
נדב כמה לחץ אוויר החבר שלך שם (על ג'נט 19)?
המדבקה על הדלת אומרת 33 ו 36 בסטנדרט ו 36 ו 42 במצב עמוס.

nirs
31-12-20, 16:27
ההנחייה שלנו ללנדרוברים (ריינגים ודיסקואים עם צמיגי כביש) הוא לא להוריד אויר ולשמור על לחץ האויר המומלץ ע״י היצרן. זה עוזר קצת לשמור על הצמיגים.


גילוי נאות: מדריך בחברת ״שבילים״ המפעילה את מועדון לנדרובר


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
31-12-20, 17:45
הבעיה בדיסקו 4 היא חתך הצמיג/גובה הדופן.
דופן כל כך נמוכה פשוט לא תשרוד הפחתות לחץ אויר.

חוץ מאשר בחולות (כי אין ברירה) אל תוציאו אויר. נקודה.

נמרוד
31-12-20, 17:52
אז ככה.
כרגע על הרכב גודייר דוראטרק 255-55-19.
ככה קניתי אותו. איך נאמר? דופן עדינה מידי.

שתי אפשרויות בפניי-
1. להישאר במידה הזאת וללכת על:
1. ג׳נרל שטח מלא (גראבר x3)
2. ראיתי שלטויו יש צמיג at חדש (at III) שעל פניו נראה מעולה, לא יודע אם עשה עליה לארץ או לא.


לא יודע להגיד כלום על המידה, אבל הג'נרל גראבר X3 צמיג מצויין, על פניו (לפי המפרט ומראה עיניים) יותר קרבי מהגודייר דוראטראק. הוא הבחירה שלי משלושת האפשרויות שהצגת.

מיכה100
31-12-20, 18:02
דרור זה ברור. השאלה היתה אם וכמה להעלות, לא כמה להוריד..

נדב ש.
31-12-20, 18:25
לא יודע לענות לך על זה במדוייק.
אני אברר ויעדכן כאן.

-->