PDA

צפייה בגרסה מלאה : ריתוך אום ע"ג בורג שחוק - עצות



guylehavi
09-01-21, 14:58
שבת שלום,
בנסיון להחליף גלגלת סרק (טראקאן) נראה כי הבורג נשחק בעבר (טורקס) ולא ניתן לפתוח. הבורג שקוע בגלגלת ואין גישה טובה עם ג'בקה.
ניסיתי לעצב אותו עם דרמל ע"מ ליצר אחיזה לבוקסה, ללא הצלחה.

פרט לסכנות כתוצאה מחימום וגיצים, האם יש סיכון לרתך אום ככ קרוב לאלטרנטור (15 סמ) ? בהנחה שאני מנתק מצבר (שני הקטבים).

בתמונה - הבורג...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210109/01725827802328bcb67c334a70f0e4e0.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

tooshey
09-01-21, 15:13
במקום אום עדיף לרתך דיסקית עבה שהחור הפנימי שלה עולה בדיוק על ראש הבורג.
יותר קל לרתך תפר חזק, וכשהעסק כולו חם מיד לנסות לפתוח בעזרת ג'בקה.
כך או כך הבורג והגלגלת הולכים לזבל.
לגלגלת החדשה במקום בורג טורקס תארגן בורג עם ראש משושה מספיק בולט, רצוי של טויוטה...

בברכה, טושי

guylehavi
09-01-21, 15:17
היי,

ראש הבורג אמורפי לחלוטין, ולא בטוח שירדתי לסוף דעתך.

יש סכנה בריתוך פיקים ככ קרוב לאלטרנטור?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

tooshey
09-01-21, 15:48
אם נאמר שהראש של הבורג כרגע דומה לריבוע, אז החור הפנימי בדיסקית הוא המעגל החוסם את פינות הריבוע.
בקיצור, שהחור העגול במרכז הדיסקית יעלה על ראש הבורג עם חופש מינימלי.
כדי להגן על האלטרנטור או איברים חיוניים אחרים, אתה יכול להשתמש בחתיכת פח מזדמנת (למשל, הדופן הפנימית של ארגז פעולה של מא"ג ).

בברכה, טושי

guylehavi
09-01-21, 16:12
אפילוג - 2 פיקים והסוררת יצאה בקלות.
הוחלפה בחדשה וכמובן שגם הבורג הוחלף.

2 סמרטוטים רטובים להגן על חלקי המנוע, ניתוק שני קטבי המצבר וריתוך.

תודה על העזרה.

נק' חיובית אחת - נשבר מחסום פסיכולוגי של ריתוך על האוטו [emoji16]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210109/2323ede194205cdec9be2c342b7c0edb.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

shachar
09-01-21, 16:40
אנטרפרייז...?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

guylehavi
09-01-21, 17:10
ליסוע לאן שאף אחד לא היה לפני[emoji2933]

במסגרת סמ"ש כמובן...[emoji851]

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

-->