RBRB
09-01-21, 17:57
אהלן,
היום אני נוהג על פורסטר מודל 2009, הרכב עם מערכת גז ואני עושה בשנה כ30,000-35,000 קילומטר. הרכב שמור ומטופל היטב, ממוגן, נעול בצמיגי 50\50 ו... זהו.
הרכב משמש כרכב יומיומי לעבודה וסידורים ומידי פעם לטיולי שטח.
למה להחליף דווקא לטרופר?
א. כי זה הרכב עם יכולות השטח שאני מחפש.
ב. מספיק מרווח לצרכים שלנו כמשפחה.
ג. יכנס בתקציב לאחר מכירת הפורסטר.
ועכשיו בקשר לחשש...
בשנת 2010 עבדתי במרכז שירות UMI, אני זוכר שכל יומיים היה נכנס טרופר למוסך עם תקלת מזרקים יקרה או חיישן מסילה גמור שבזמנו אני זוכר שעלה סביבות 3000 שקל (?). כשעבדתי במקום התרשמתי מכך שאלה רכבים בעיתיים. המצב אכן כזה נורא? ההתייחסות כמובן לגמי הדיזל.
לא שולל את דגם הבנזין (אם אמצא) ולהתקין לו מערכת גז.
אשמח לכל הערה \ הארה.
היום אני נוהג על פורסטר מודל 2009, הרכב עם מערכת גז ואני עושה בשנה כ30,000-35,000 קילומטר. הרכב שמור ומטופל היטב, ממוגן, נעול בצמיגי 50\50 ו... זהו.
הרכב משמש כרכב יומיומי לעבודה וסידורים ומידי פעם לטיולי שטח.
למה להחליף דווקא לטרופר?
א. כי זה הרכב עם יכולות השטח שאני מחפש.
ב. מספיק מרווח לצרכים שלנו כמשפחה.
ג. יכנס בתקציב לאחר מכירת הפורסטר.
ועכשיו בקשר לחשש...
בשנת 2010 עבדתי במרכז שירות UMI, אני זוכר שכל יומיים היה נכנס טרופר למוסך עם תקלת מזרקים יקרה או חיישן מסילה גמור שבזמנו אני זוכר שעלה סביבות 3000 שקל (?). כשעבדתי במקום התרשמתי מכך שאלה רכבים בעיתיים. המצב אכן כזה נורא? ההתייחסות כמובן לגמי הדיזל.
לא שולל את דגם הבנזין (אם אמצא) ולהתקין לו מערכת גז.
אשמח לכל הערה \ הארה.