צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לגבי שדרוג.
היי
שוקל לשדרג את הטראקן שלי , רכב ששירת אותי נאמנה כבר (היו לי 2 טראקנים :) )
הרכב הקיים הוא 7 מק 2006 עם 190 אלף ק"מ טורבו דיזל...
ממוגן מוגבה, מצב מכני מעולה.
קבלתי הצעה יפה לרכוש אותו, וזה גרם לי לשקול שדרוג...
הבעיה היא ... שבתקציב של 55 -60 אלף ש"ח אין מתחרים לטראקן.... (להזכירכם רכב 4x4 ו 4x2 עם הילוך כוח וסרן חי...חלפים זמינים ועלות אחזקה זולה )
השדרוג היחיד שנראה לעין זה לנד קרוזר או פגרו BK אך הם מעל התקציב.... יש רעיונות או המלצות אחרות לפני שאני דוחה את ההצעה ונשאר עם הבובה?
1. תקציב א. מה התקציב לרכישת הרכב? 55-60אלף שח
ב. האם התקציב שציינת כולל מבחינתך את עלויות התיקונים, השיפורים והתחזוקה (לפחות של ששת החודשים הראשונים) כן
ג. האם אתה מסוגל להתמודד עם הוצאה חד פעמית גדולה יחסית (למשל 5,000-10,000 ש"ח) לתיקון הרכב אחת לכמה שנים כרגע לא
2. גודל / קיבולת הרכב - כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג +2 (גילאים 3-5) האם לעיתים תרצו לעשות טיול של מספר ימים עם לינת שטח? ברור...
3. נסועה שנתית ותחזוקה:א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? 25KM כמה ק"מ להערכתך יהיו לצרכי טיול (כולל את הטיול בשטח עצמו ואת הנסיעה הלוך וחזור) 10KM וכמה נסיעה שוטפת שאינה קשורה לטיול? 15
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע יום יומי
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)? הרוב תחזוקה עצמית
ד. האם מקום המגורים הוא באזור מרכזי עם מוסכים ואנשי מקצוע זמינים במרחק נסיעה סביר או בפריפריה הרחוקה מאזני מקצוע / מוסכים? זמינים
4. אופי השימוש והטיולים:
א. האם מתכננים לנסוע רק בשבילי עפר ודרכי כורכר כבושות, האם רק טיולים רגועים בחיק הטבע, האם טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו משולב... לפעמים כורכר ולפעמים טכני...(ברמת ציר המצלעות\עשוש\ מוחרקה וכו...לא שטח קשה במיוחד
ב. אם טיילתם ברכבי שטח בעבר או שיש קבוצה המטיילת עם רכבי שטח שאתם חושבים להצטרף אליה מדי פעם לטיול - מהם רכבי השטח של אנשי הקבוצה?הרוב טראקנים חלק שדרגו לאחרונה ללנד קרוזר ופאגרו
ג. מהם המקומות המאתגרים ביותר שבהם עברתם / תרצו לעבור או שטיול שתרצו להשתתף בו עבר?
ציר המצלעות\מעלה יאיר\מעלה אברהם\מוחרקה\עשוש
5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף? אמין
א. גיר אוטומטי/ידנייאוטומטח
ב. מנוע דיזל/בנזין לא משנה
ג. תצורה (טנדר, קצר, ארוך...ךארוף
ד. גיל הרכב - חדש בלבד? משומש בן שנים ספורות? רכב אספנות?כמה שיותר חדש
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? לחלופין, יש "וטו" על סוגי רכב מסויימים? פאגרו BK \לנד קרוזר
היי
לאחרונה אני באותה פוזיציה כמוך...בערך.
לנדקרוזר ב-60 אלף שקל זה בערך שנתונים 2004 עם 400 אלף קמ.
פאג׳רו אפשר למצוא כבר 2006, או 2008 נדירים שתצטרך להשקיע עליהם בהגבהה/מיגון וכו׳.
יש עכשיו ביד 2 ניסאן פתפיינדר עם 190 אלף קמ שאולי יתאים למסלולים שציינת.
כמו כן - לבדוק אופציות לגראנד צירוקי wk לפעמים יש מציאות.
בכל מקרה - לדעתי השוק מאוד מתסכל היום. יש ממש חור בשוק לרכבים טובים במחירים של 60-80 אלף שקל.
בהצלחה ותמשיך לעדכן.
היי
לאחרונה אני באותה פוזיציה כמוך...בערך.
לנדקרוזר ב-60 אלף שקל זה בערך שנתונים 2004 עם 400 אלף קמ.
פאג׳רו אפשר למצוא כבר 2006, או 2008 נדירים שתצטרך להשקיע עליהם בהגבהה/מיגון וכו׳.
יש עכשיו ביד 2 ניסאן פתפיינדר עם 190 אלף קמ שאולי יתאים למסלולים שציינת.
כמו כן - לבדוק אופציות לגראנד צירוקי wk לפעמים יש מציאות.
בכל מקרה - לדעתי השוק מאוד מתסכל היום. יש ממש חור בשוק לרכבים טובים במחירים של 60-80 אלף שקל.
בהצלחה ותמשיך לעדכן.
בדיוק... לכן השוק של הטראקן עלה... כי הוא נכנס למשבצת של רכב שטח אמיתי ובתקציב מדרגה מתחת לטויוטה\מיצובישי...
תשמע, אנשים עוצרים אותי ושואלים אם אני מוכר חחחח
השוק של הטראקן התעורר.
גראנד צירוקי WK היה על הכוונת, אבל אם כבר אז עם ה QD2 וכמעט ואין כאלה
geva dover
13-01-21, 10:15
אם אתה מוכן לשקול קניית טנדר אז ב60 אתה יכול למצוא האנטר ( יש כאלה שמגיעים נעולים אחורה) או ווינר (סביב 2009 וישאר לך כסף בצד לשפר קצת) ואם תמצא אז ויגו שמור שנת 2006 בערך ( גם מגיע נעול אחורה).
השוק של הטנדרים לפעמים קצת יותר מתסכל מאשר של הגיפים כי הם רכבים שעשו הרבה מאוד קמ ולרוב לא טיפלו בהם יפה אבל לפעמים יש מציאות
מוטי טויוטה
13-01-21, 11:20
עדיין לא הבנתי למה להחליף
ואיך זה נקרא לשדרג אם הסכום לקנייה הוא קטן מהסכום של הטארקן?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
עדיין לא הבנתי למה להחליף
ואיך זה נקרא לשדרג אם הסכום לקנייה הוא קטן מהסכום של הטארקן?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
מה הכוונה?
ואיך זה נקרא לשדרג אם הסכום לקנייה הוא קטן מהסכום של הטארקן?
טאאקן נמכר באיזור ה35 ....התקציב לחדש הוא 55 60
חשבת על פורד אקספלורר?
ראית פעם פורד אקספלורר בשטח?
יש בארץ מספר אנשים אשר מחזיקים בפורד אקספלורר ונוסעים איתו בשטח ומהתשובה שלך פיני נראה שאתה לא ממש מבין ברכבים ויודע מה קיים בארץ במקום רק לנד קרוזר ומיצובישי בעבר אמרו על דאסטר זה לא רכב לשטח וכיום יש לא מעט שקונים אותם כתחליף ללנד קרוזר ונוסעים איתם בשטח
לדעתי יהיה לך מאוד קשה למצוא בסכום הזה רכב שהוא
א. חדש יותר
ב. ישמר או ישפר את רמת העבירות שאתה מדבר עליה
בסכום של 60 אלף, בהנחה שהרכב שלך אמין, אל תמכור.
תגביה, תנעל, תמגן ותטייל בכיף זה אחלה רכב
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לדעתי יהיה לך מאוד קשה למצוא בסכום הזה רכב שהוא
א. חדש יותר
ב. ישמר או ישפר את רמת העבירות שאתה מדבר עליה
בסכום של 60 אלף, בהנחה שהרכב שלך אמין, אל תמכור.
תגביה, תנעל, תמגן ותטייל בכיף זה אחלה רכב
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ככה נראה... :\
- - - Updated - - -
יש בארץ מספר אנשים אשר מחזיקים בפורד אקספלורר ונוסעים איתו בשטח ומהתשובה שלך פיני נראה שאתה לא ממש מבין ברכבים ויודע מה קיים בארץ במקום רק לנד קרוזר ומיצובישי בעבר אמרו על דאסטר זה לא רכב לשטח וכיום יש לא מעט שקונים אותם כתחליף ללנד קרוזר ונוסעים איתם בשטח
אני לא מבין ברכבים?
אני מבקש המלצה לרכב שיעבור את ציר המצלעות...עשוש.... ואתה ממליץ על פורד אקספלורר??
אתה אומר לי שדאסטר זה חלופה ללנד קרוזר??
ב60k אתה קונה אחלה דיסקו 2 מוכן למצלעות.
קצת יותר זקן משלך, עם קצת יותר קילומטראז.
או,
ללכת על איזה סיקס שמור.
ב60k אתה קונה אחלה דיסקו 2 מוכן למצלעות.
קצת יותר זקן משלך, עם קצת יותר קילומטראז.
או,
ללכת על איזה סיקס שמור.
הוא מחפש רכב ליום יום שעושה 25kקמ בשנה...
סיקס או כרכרה פחות מתאימים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
תשובה פשוטה: אל תשדרג לרכב אחר- תשדרג את הרכב. אנחנו עכשיו בתקופה מאוד מעניינת: כל ג'יפאי מקבל הצעות על הרכב. הקורונה דחפה את השוק למעלה. אנשים שבחיים לא עשו שטח בטוחים שמחר הם יברחו מהציוויליזציה. זה שקיבלת הצעה מדהימה על הרכב שלך לא אומר שאתה צריך למכור.
אתה ציינת מסלולים שגם אני פחות או יותר עושה, זה אומר שאתה מבין עיניין ומכיר את הארץ ולא נכנס פה לתחביב בעיניים עצומות. (אקספלורר!?!? מצלעות!?!?). טיילתי 4 שנים עם טראקאן נעול כפול שעבר בשמחה את כל המסלולים שאתה מציין, עלה את זיק אפילו. לא התקלקל יותר מדי. הבעלים שלו נפרד ממנו בצער גדול.
אם עכשיו אתה קונה לנד קרוזר או מיצובישי- אתה צריך לקנות רכב בתקציב לא גבוה ובטוח שליישר קו . אבל בשביל שיהיה סבבה בתקציב שפוי ידרש מיגון. צמיגים. הגבהה. שנה של ישור קו בהתאם למה שיצוץ. זה כאב ראש. ולעומת זאת את הטראקאן אני בטוח שאתה מכיר היטב, יודע מה המחלות שלו. קח את העשרים שלושים אלף שקל של השדרוג ותתקין לו ARB אחורית במחיר הרבה יותר נמוך כמובן ממחיר השדרוג. לפתע תקבל רכב "עם סטרואידים"- אתה תהנה מאוד
+ 1 למה שתומר כתב.
מניסיוני עם הטרקאן הוא היה מוצלח מאוד בכביש ובסדר בשטח (עם הגבהה ומיגון, בלי נעילה)
עם כל הכבוד ליכולת לעבור מסלול כזה או אחר, למי שעושה 25K בשנה הנסיעה בכביש חשובה יותר.
לא בטוח שלנדקרוזר יתן לך יותר בכביש (הפג'רו בוודאות כן, מניסיון) ואם תלך עם ההמלצה של תומר על התקנת נעילה, יכולת השטח לא תהיה נמוכה בהרבה מהל.ק, אם בכלל.
בקיצור, שדרג את מה שיש לך ותמשיך להנות ממנו.
ליאור
ביוטיוב יש סרטון של פורד אקספלורר עולה במעלה דלעת
https://www.youtube.com/watch?v=oc4VGfegftE&ab_channel=EmanuelWe iser
ביוטיוב יש סרטון של פורד אקספלורר עולה במעלה דלעת
https://www.youtube.com/watch?v=oc4VGfegftE&ab_channel=EmanuelWe iser
ויש גם סרט של דאסטר עולה את מונטאר / עשוש - מחק את המיותר.
כמו כן, אם מזהה נכון, זה אקספלורר דור 4 עם הילוך כוח ושלדת סולם. לא דומה לאקספלוררים של 2010 וצפונה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תשובה פשוטה: אל תשדרג לרכב אחר- תשדרג את הרכב. אנחנו עכשיו בתקופה מאוד מעניינת: כל ג'יפאי מקבל הצעות על הרכב. הקורונה דחפה את השוק למעלה. אנשים שבחיים לא עשו שטח בטוחים שמחר הם יברחו מהציוויליזציה. זה שקיבלת הצעה מדהימה על הרכב שלך לא אומר שאתה צריך למכור.
אתה ציינת מסלולים שגם אני פחות או יותר עושה, זה אומר שאתה מבין עיניין ומכיר את הארץ ולא נכנס פה לתחביב בעיניים עצומות. (אקספלורר!?!? מצלעות!?!?). טיילתי 4 שנים עם טראקאן נעול כפול שעבר בשמחה את כל המסלולים שאתה מציין, עלה את זיק אפילו. לא התקלקל יותר מדי. הבעלים שלו נפרד ממנו בצער גדול.
אם עכשיו אתה קונה לנד קרוזר או מיצובישי- אתה צריך לקנות רכב בתקציב לא גבוה ובטוח שליישר קו . אבל בשביל שיהיה סבבה בתקציב שפוי ידרש מיגון. צמיגים. הגבהה. שנה של ישור קו בהתאם למה שיצוץ. זה כאב ראש. ולעומת זאת את הטראקאן אני בטוח שאתה מכיר היטב, יודע מה המחלות שלו. קח את העשרים שלושים אלף שקל של השדרוג ותתקין לו ARB אחורית במחיר הרבה יותר נמוך כמובן ממחיר השדרוג. לפתע תקבל רכב "עם סטרואידים"- אתה תהנה מאוד
תומר ודן....
אתם בדיוק בראש שלי... זה בדיוק מה שאני חושב...
כבר 5 או 6 שנים על טראקן...מכיר את המחלות יודע לטפל בו לבד ברוב המקרים, לא אכזב אותי בשטח עדיין.... בכביש הוא אחלה...
בלי הגיון מעקצץ לי לשדרג משום מה חחח
האופציה השניה שלי היא באמת לשים לו נעילה... היום אפשר להביא מסין נעילה ב450 דולר כולל קומפרסור... שזה פלוס מינוס 1700 1800 בארץ... ואז הוא יעבור את רוב המסלולים שאני עושה יותר בקלות וגם הבלאי ירד.... (הנעילה היא כדי שהוא יתאמץ פחות ולא כדי לשדרג עבירות).
כנראה נשאר איתו..
בלי הגיון מעקצץ לי לשדרג משום מה חחח
.
אני בדיוק בראש שלך. זו מחלה. אנחנו גברים משועממים עם הכנסה פנויה. זה הכול. ג'יפאים...רוכבי אופניים...חובבי גאדג'טים ,תקרא לזה מה שבא לך. יש לזה הרבה הסברים פסיכולוגיים. פעם גברים משועממים היו יושבים במערה מסביב למדורה ואומרים "משעמם לי, בוא נלך להילחם בשבט אחר". כיום השעמום מתבטא נורא מהר בתחושה של מיצוי מהמותרות שיש לך. אבל רכב שטח טוב שמשרת אותך ותפור בדיוק על הצרכים שלך הוא משהו שאתה תצטער אם מכרת.
כולנו מגיעים לנקודה הזאת: אתה מתחיל עם הרכב ומצהיר ש"אני אבנה רכב שתפור בדיוק על הצרכים שלי ואז אני אטייל איתו ואהיה מאושר". וכשאתה באמת בונה את הרכב שמתאים לך ואתה מכיר אותו כמו ילד, אתה אומר "זה לא מספיק לי". ההבדל בינינו הוא שאתה נמצא ממש בהתחלה של המקפצה!! אתה עם סרנים פתוחים. אני אשכרה מקנא בך. אתה הולך לקבל את החבילה הישנה והטובה המוכחת שלך, אבל עם שדרוג שבלחיצת כפתור הופך את החבילה הטובה והאהובה שלך לחבילה שיכולה לתפור מעלות בקלות.
בלי הגיון מעקצץ לי לשדרג משום מה חחח
אני גם ככה ונראה לי שזה המצב בשביל הרוב. איך שגומר לשדרג את הרכב אני עם העין על הדבר הבא. ועל זה נאמר איזהו עשיר השמח בחלקו - כי הוא לא ממשיך להוציא הון תועפות בהכנת רכבים לשטח.
האופציה השניה שלי היא באמת לשים לו נעילה... היום אפשר להביא מסין נעילה ב450 דולר כולל קומפרסור... שזה פלוס מינוס 1700 1800 בארץ... ואז הוא יעבור את רוב המסלולים שאני עושה יותר בקלות וגם הבלאי ירד.... (הנעילה היא כדי שהוא יתאמץ פחות ולא כדי לשדרג עבירות).
אז זה מעניין מה שאתה אומר כי חשבתי שיש לרכב הזה lsd אז איך שמים לו בדיוק נעילה? מחליפים את כל הסרן או שמחליפים רק את הקרביים?
כנראה נשאר איתו..[/QUOTE]
תשובה פשוטה: אל תשדרג לרכב אחר- תשדרג את הרכב. אנחנו עכשיו בתקופה מאוד מעניינת: כל ג'יפאי מקבל הצעות על הרכב. הקורונה דחפה את השוק למעלה. אנשים שבחיים לא עשו שטח בטוחים שמחר הם יברחו מהציוויליזציה. זה שקיבלת הצעה מדהימה על הרכב שלך לא אומר שאתה צריך למכור.
אתה ציינת מסלולים שגם אני פחות או יותר עושה, זה אומר שאתה מבין עיניין ומכיר את הארץ ולא נכנס פה לתחביב בעיניים עצומות. (אקספלורר!?!? מצלעות!?!?). טיילתי 4 שנים עם טראקאן נעול כפול שעבר בשמחה את כל המסלולים שאתה מציין, עלה את זיק אפילו. לא התקלקל יותר מדי. הבעלים שלו נפרד ממנו בצער גדול.
אם עכשיו אתה קונה לנד קרוזר או מיצובישי- אתה צריך לקנות רכב בתקציב לא גבוה ובטוח שליישר קו . אבל בשביל שיהיה סבבה בתקציב שפוי ידרש מיגון. צמיגים. הגבהה. שנה של ישור קו בהתאם למה שיצוץ. זה כאב ראש. ולעומת זאת את הטראקאן אני בטוח שאתה מכיר היטב, יודע מה המחלות שלו. קח את העשרים שלושים אלף שקל של השדרוג ותתקין לו ARB אחורית במחיר הרבה יותר נמוך כמובן ממחיר השדרוג. לפתע תקבל רכב "עם סטרואידים"- אתה תהנה מאוד
בלי הגיון מעקצץ לי לשדרג משום מה חחח
אני גם ככה ונראה לי שזה המצב בשביל הרוב. איך שגומר לשדרג את הרכב אני עם העין על הדבר הבא. ועל זה נאמר איזהו עשיר השמח בחלקו - כי הוא לא ממשיך להוציא הון תועפות בהכנת רכבים לשטח.
האופציה השניה שלי היא באמת לשים לו נעילה... היום אפשר להביא מסין נעילה ב450 דולר כולל קומפרסור... שזה פלוס מינוס 1700 1800 בארץ... ואז הוא יעבור את רוב המסלולים שאני עושה יותר בקלות וגם הבלאי ירד.... (הנעילה היא כדי שהוא יתאמץ פחות ולא כדי לשדרג עבירות).
אז זה מעניין מה שאתה אומר כי חשבתי שיש לרכב הזה lsd אז איך שמים לו בדיוק נעילה? מחליפים את כל הסרן או שמחליפים רק את הקרביים?
כנראה נשאר איתו..[/QUOTE]
אתה צודק, יש לו LSD,
מוציאים את כל תוכן הביצה ומחליפים בנעילה.
ככל הנראה שאשאר עם הבובה שלי :)
למרות ההצעות המחמיאות.
שקול להוסיף נעילה קדמית נשלטת .
מוגבל החלקה אחורי תקין + נעילה קדמית תקבל שדרוג רציני בעבירות.
זה גם השיפור הישים והיעיל בטרופר דור ב'.
רענן
וכמובן...אחרי שהשלמתי עם עצמי שלא אשדרג לרכב אחר אלא אשדרג את הקיים....
עלתה מודעה היום לרכב שחיפשתי והוא גם די קרוב לתקציב
חחחחח
וכמובן...אחרי שהשלמתי עם עצמי שלא אשדרג לרכב אחר אלא אשדרג את הקיים....
עלתה מודעה היום לרכב שחיפשתי והוא גם די קרוב לתקציב
חחחחח
על איזה רכב מדובר?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.