התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נעילת לוקרייט לפורסטר



RBRB
15-01-21, 23:45
אהלן,

אני מתעניין בנעילה אוטומטית (אחורית) לפורסטר 2009. הנעילה של לוקרייט.
הבנתי שהנעילה נעולה קבוע ונפתחת בסיבובים.

אני גר באיזור די הררי עם כבישים מפותלים מאוד. הרכב משמש כרכב יומיומי.
מחיפוש מידע על הנעילה אני לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית עד כמה זה פוגע בנהיגה על הכביש / עד כמה זה מסוכן (אם בכלל).

אשמח לכל הערה / הארה.

hadtomer
16-01-21, 06:44
היי. למיטב ידיעתי POWERTRAX (לוקרייט) לא מייצרת מוצרים לסובארו.

טורק לוקר כן מייצרת, אך אני בספק אם מישהו כאן יכול לתת חו"ד על הפעולה, כי פשוט מדובר במוצר שאני לא חושב שיש איתו ניסיון כלשהו כאן בחבר'ה. לפי הצהרות החברה (שאני לא יודע האם הן מלל שיווקי)- מדובר בנעילה שקטה יותר ונטולת גחמות. אבל חוות דעת מבעל רכב עם סרן חי ולוקרייט מאחור לא מהווה אינדיקציה לאיך תתנהג סובארו עם מתלים נפרדים וטורק לוקר.

https://www.rallitek.com/534-differentials

elephant man
27-01-21, 00:41
ממספר אנשים שהתקינו כבר בפורסטר ממודלים שונים, אין שום פגיעה בהתנהגות כביש.
יכול לחבר אותך איתם אם תרצה.
רק לידיעה - הטורקלוקר לא מתאימה לדיפרנציאל האחורי שנמכר בארץ.
הוא שונה ממה שנמכר בארה"ב.
לשם התקנה בארץ, תצטרך להחליף את כל בית הסטליטים לאחד פתוח, כי הפורסטר בארץ הגיע עם מוגבל החלקה אחורי.
יש מוסך בנס ציונה שמתמחה בהתקנות האלו - L.M.S MOTORS הבעלים, לביא, סובארוהוליק אמיתי.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

יונתןמצפה
27-01-21, 06:40
ממספר אנשים שהתקינו כבר בפורסטר ממודלים שונים, אין שום פגיעה בהתנהגות כביש.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk


האא? [emoji848]
רכב awd שמצטיין (בעיקר) בהתנהגות כביש בין היתר בזכות מערכת ההנעה שלו, מתנהג זהה עם נעילה אחורית אוטומטית?
ועוד בדגמים שמגיעים עם מוגבל החלקה אחורי...?
זה כבר ממש דורש הסבר.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

elephant man
27-01-21, 09:48
לצערי, לא מהתנסות אישית (בתכנון בעתיד לאחר שימכר הדיסקברי) אבל אלו הדיווחים מחברים שהתקינו בארץ ובחו"ל
ככל הנראה, שהתנהגות הנעילה עצמה, פחות אלימה מהמקבילות לה ברכבים" אמיתיים".
ויתכן שזה בזכות יכולות הכביש (והשטח) המצוינות שניחן בהן הפורסטר.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

גיא
27-01-21, 10:03
האא? [emoji848]
רכב awd שמצטיין (בעיקר) בהתנהגות כביש בין היתר בזכות מערכת ההנעה שלו, מתנהג זהה עם נעילה אחורית אוטומטית?
ועוד בדגמים שמגיעים עם מוגבל החלקה אחורי...?
זה כבר ממש דורש הסבר.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

מה ההבדל מכל הלנדרוברים ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

יונתןמצפה
27-01-21, 10:06
מה ההבדל מכל הלנדרוברים ?


Sent from my iPhone using Tapatalkלנדרובר עם התנהגות כביש מצויינת? או לחילופין דיסקברי 3/4/דיפנדר חדש עם נעילה אוטומטית/לוקרייט?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

גיא
27-01-21, 10:12
אתה לא משווה עם סובארו מודל 2021


Sent from my iPhone using Tapatalk

יונתןמצפה
27-01-21, 10:43
אחד הדברים שחובבי פורסטר דואגים לציין בכל שיחה, ובמיוחד בנסיון להסביר למה הם בעדו ומדוע הם מתפשרים על יכולות השטח שלו, זה כמה הוא רכב מדהים בכביש.
יכולות דינמיות מופלאות, רכב מאוד מהנה לנהיגה, וכו וכו.
כן, גם הדגמים הוותיקים מהעשור הראשון של האלף הנוכחי.
לדעתי, ממש לא בר השוואה למקבילותיו בלנדרובר.
לקחת נעילה אוטומטית שמחרבנת את אופן פעולת הדיפ' האחורי, על אחת כמה וכמה אם מדובר בדיפ' מוגבל החלקה, ולהגיד שזה לא פוגע בהתנהגות הכביש (שנחשבת מעולה ברכב הזה), זו אמירה שדורשת הסבר.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

גיא
27-01-21, 11:18
אחד הדברים שחובבי פורסטר דואגים לציין בכל שיחה, ובמיוחד בנסיון להסביר למה הם בעדו ומדוע הם מתפשרים על יכולות השטח שלו, זה כמה הוא רכב מדהים בכביש.
יכולות דינמיות מופלאות, רכב מאוד מהנה לנהיגה, וכו וכו.
כן, גם הדגמים הוותיקים מהעשור הראשון של האלף הנוכחי.
לדעתי, ממש לא בר השוואה למקבילותיו בלנדרובר.
לקחת נעילה אוטומטית שמחרבנת את אופן פעולת הדיפ' האחורי, על אחת כמה וכמה אם מדובר בדיפ' מוגבל החלקה, ולהגיד שזה לא פוגע בהתנהגות הכביש (שנחשבת מעולה ברכב הזה), זו אמירה שדורשת הסבר.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

קח הסבר.

באוטו עם גיר אוטומטי. אתה כמעט לא מרגיש את המכות של הנעילה האוטומטית. זה זניח.

הסבר אחר.

זה מה יש ועם זה ננצח. אל תבלבל אותנו עם העובדות.

הסבר נוסף.

הדינמיות המופלאה של הסובארו ( שאני במוגבלותי. לא מצליח להבין איפה היא מסתתרת - ניסיתי בבי4 שהיתה לי פעם. בי3 שהיתה לאשתי פורסטר שהיתה להורים שלי ואוטבאק שיש להם כיום ) מגיעה בפינות של נהיגת גרזנים עצבנית. 110% אחוז מנהגי הסובארו לא יגיעו לשם גם אם יחיו 5 תקופות חיים. אז כמו במחשב הראשון ששכנעו את אבא שלי לקנות פעם. זה עושה הכל !!! זה מטורף !! אבל צריך ללמוד תכנת בשביל זה ... וקפה זה לא יודע לעשות.

הסבר אחרון.

מנקודת המבט של כל אדם. דברים נראים אחרת.


ומשפט אחרון. גם ל׳ר זה חרא על הכביש. מגהץ הכל. נכון. ( לא הקצר ששם מקבלים מחלת ים ) אבל מתנהג כמו בית עם גלגלים. ( לפחות מה שיתא לי לנהוג עליו. דיפנדר קצר. ארוך ודיסקו של פעם )


Sent from my iPhone using Tapatalk

elephant man
27-01-21, 13:10
יונתן
ההבדל מצוי לדעתי, בסוג הרכב ומערכת ההנעה.
מרכב אחוד נמוך, מתלים נפרדים (מכונית בקיצור) גם אוטומט, גם AWD לעומת 4WD (ההבדל ברור לך) מה שממתן את העברת הכוח לאחור ומכאן , את השפעת הנעילה על ההתנהגות.
חבר עם פורסטר ידני נעול מדווח גם שאין הבדל בנהיגה יומיומית.


Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

יונתןמצפה
27-01-21, 13:17
אם כך, למה בסובארו בזבזו ככ הרבה כסף על מכלול מיותר כמו דיפרנציאל אחורי. מישהו מהמהנדסים כנראה פישל.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

יונתןמצפה
27-01-21, 13:26
חבר עם פורסטר ידני נעול מדווח גם שאין הבדל בנהיגה יומיומית.


Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

את זה אני יכול לקבל. כתלות בסגנון הנהיגה. וגם, בהסתייגות המתבקשת.
אבל לא שהנעילה לא פוגעת בהתנהגות הכביש.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

elephant man
27-01-21, 13:59
לטעמי, זה רק משפר אותה

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

ruslan85g
27-01-21, 14:02
היי מה המצב גבר, אני בעלים של פורסטר 2012 דור 3, עם נעילה אחורית. אנסה לעשות לך סדר.
בארץ לא תוכל למצוא מוצר מדף פשוט לא מוכרים אותם כאן.
כל מי שהתקין לעצמו נעילה הזמין אותה מרוסיה מחברת KMZ
זה האתר שלהם: https://www.diffblock.com/
עכשיו יש להם שני סוגים של נעילה אחורית, שניהם נעילה 100%.
הראשונה נקראת lock right : באופן פעולה שלה יותר אגרסיבית מתאימה יותר לשטח אגרסיבי.
השנייה נקראת one-click אופן העבודה שלה אותו דבר רק עם הבדל שונה אחד קטן, שיש לה שין אחד לעומת 22 שיניים של הראשונה. גם לפי הגדרה של יצרן מתאימה לאנשים שנכנסים לשטח אבל גם מבלים הרבה בכביש.
אני משתמש בה one click.
עכשיו התנהגות הכביש אין שום שינוי שום שום שום שינוי לא בפניות מהירות לא בסיבובים לא בכלום לא מרגיש שום שינוי ובדקתי את זה רציתי למצוא את המקום תרופה שלה פשוט אין.
התנהגות שטח: זה פשוט הבדל דרמטי הרגשה שמישהו תופס אותך מאחורה ודוחף קדימה זה ההרגשה.
אני התקנתי אותה אצל סטאס מכפר סבא ממוסך פרוטק
הכתובת שלו: מסגר 1 כפר סבא.
אני הלכתי עוד יותר רחוק עם השדרוגים והחלפתי לדיף מרכזי פלנטרי האמיתי.
אם בא לך למצוא מידע על זה בסובארו יש לפחות חמש סוגי הנאה כפולה אני שדרגתי מ awd
ל VTD.

erezgur
27-01-21, 15:49
הנאה כפולה זה טוב

נשלח מהנייד

נמרוד
27-01-21, 16:03
היי מה המצב גבר, אני בעלים של פורסטר 2012 דור 3, עם נעילה אחורית. אנסה לעשות לך סדר.
בארץ לא תוכל למצוא מוצר מדף פשוט לא מוכרים אותם כאן.
כל מי שהתקין לעצמו נעילה הזמין אותה מרוסיה מחברת KMZ
זה האתר שלהם: https://www.diffblock.com/
עכשיו יש להם שני סוגים של נעילה אחורית, שניהם נעילה 100%.
הראשונה נקראת lock right : באופן פעולה שלה יותר אגרסיבית מתאימה יותר לשטח אגרסיבי.
השנייה נקראת one-click אופן העבודה שלה אותו דבר רק עם הבדל שונה אחד קטן, שיש לה שין אחד לעומת 22 שיניים של הראשונה. גם לפי הגדרה של יצרן מתאימה לאנשים שנכנסים לשטח אבל גם מבלים הרבה בכביש.
אני משתמש בה one click.
עכשיו התנהגות הכביש אין שום שינוי שום שום שום שינוי לא בפניות מהירות לא בסיבובים לא בכלום לא מרגיש שום שינוי ובדקתי את זה רציתי למצוא את המקום תרופה שלה פשוט אין.
התנהגות שטח: זה פשוט הבדל דרמטי הרגשה שמישהו תופס אותך מאחורה ודוחף קדימה זה ההרגשה.
אני התקנתי אותה אצל סטאס מכפר סבא ממוסך פרוטק
הכתובת שלו: מסגר 1 כפר סבא.
אני הלכתי עוד יותר רחוק עם השדרוגים והחלפתי לדיף מרכזי פלנטרי האמיתי.
אם בא לך למצוא מידע על זה בסובארו יש לפחות חמש סוגי הנאה כפולה אני שדרגתי מ awd
ל VTD.

רוסלן ברוך הבא!

לא הכרתי את הOne-click. אותו רעיון כמו לוקרייט רגיל אבל מעודן יותר. מאד מעניין ומקורי, ממליץ למי שמתעניין להכנס לאתר שלהם ולהסתכל (גוגל עושה עבודה טובה בתרגום לאנגלית). אם אני מבין נכון, ואולי אני לא, זה נועד במיוחד כנעילה אחורית לרכב שבו ברירת המחדל היא הנעה קדמית, והאחורית משתלבת אוטומטית. ומה שהוא עושה, זה בעצם מנטרל את ההנעה האחורית, ככה שהדיפ' האחורי נשאר במצב פתוח - והרכב ישאר הנעה קדמית בלבד - עד שהפרש המהירות בין הגלגלים ישלים כמעט סיבוב שלם, ורק אז ישתלב. ובעיקרון זה יקרה רק בהחלקה משמעותית של אחד הגלגלים.

רלוונטי בעיקר (רק?) לקרוסאוברים שבהם הסרן המניע העיקרי הוא הקדמי והאחורי משתלב אוטומטית. בנסיעת כביש, ההנעה האחורית לא תשתלב כמעט אף פעם, ויחסכו רוב התקתוקים והבומים. במצבי החלקה, היא תשתלב ותהיה נעילה מלאה.

ruslan85g
27-01-21, 17:44
את זה אני יכול לקבל. כתלות בסגנון הנהיגה. וגם, בהסתייגות המתבקשת.
אבל לא שהנעילה לא פוגעת בהתנהגות הכביש.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


רוסלן ברוך הבא!

לא הכרתי את הOne-click. אותו רעיון כמו לוקרייט רגיל אבל מעודן יותר. מאד מעניין ומקורי, ממליץ למי שמתעניין להכנס לאתר שלהם ולהסתכל (גוגל עושה עבודה טובה בתרגום לאנגלית). אם אני מבין נכון, ואולי אני לא, זה נועד במיוחד כנעילה אחורית לרכב שבו ברירת המחדל היא הנעה קדמית, והאחורית משתלבת אוטומטית. ומה שהוא עושה, זה בעצם מנטרל את ההנעה האחורית, ככה שהדיפ' האחורי נשאר במצב פתוח - והרכב ישאר הנעה קדמית בלבד - עד שהפרש המהירות בין הגלגלים ישלים כמעט סיבוב שלם, ורק אז ישתלב. ובעיקרון זה יקרה רק בהחלקה משמעותית של אחד הגלגלים.

רלוונטי בעיקר (רק?) לקרוסאוברים שבהם הסרן המניע העיקרי הוא הקדמי והאחורי משתלב אוטומטית. בנסיעת כביש, ההנעה האחורית לא תשתלב כמעט אף פעם, ויחסכו רוב התקתוקים והבומים. במצבי החלקה, היא תשתלב ותהיה נעילה מלאה.

היי נימרוד תודה.
הראיון של נעילה זאת בדיוק אותו רעיון כמו lock right, רק עשו אותה יותר עדינה בשביל שתהיה בטוחה על הכביש.

ולא משנה איזה רכב יש לך עם סרן חי או קרוסאובר.

עובדת יפה בכל רכב.
כמו שכתבתי אני שדרגתי ל VTD, אז יחס העברה בין הסרנים השתנה 55 אחורה 45 קדימה, ונעילה עדיין ממשיכה לעבוד כמו שאבדה.

hadtomer
27-01-21, 18:00
מה המצב רוסלן. ברוך הבא . תודה על ההסבר. סובארואים תמיד היו רכב מאוד מעניין ברמת ההנדסה. אני לא ידעתי שיש הבדלים בדיפרנציאלים ובמערכות חלוקת כוח

ruslan85g
27-01-21, 18:20
מה המצב רוסלן. ברוך הבא . תודה על ההסבר. סובארואים תמיד היו רכב מאוד מעניין ברמת ההנדסה. אני לא ידעתי שיש הבדלים בדיפרנציאלים ובמערכות חלוקת כוח

תודה גבר, סובארו זה לגו במיוחד עד שנות 2012)))

raanan
27-01-21, 18:26
אחד הדברים שחובבי פורסטר דואגים לציין בכל שיחה, ובמיוחד בנסיון להסביר למה הם בעדו ומדוע הם מתפשרים על יכולות השטח שלו, זה כמה הוא רכב מדהים בכביש.
יכולות דינמיות מופלאות, רכב מאוד מהנה לנהיגה, וכו וכו.
כן, גם הדגמים הוותיקים מהעשור הראשון של האלף הנוכחי.

זה טיעון שהוכחתו / הפרכתו שווה פתיחת שרשור נפרד, חבל "לחרב" את השרשור הקיים.

רענן

RBRB
30-01-21, 09:43
היי מה המצב גבר, אני בעלים של פורסטר 2012 דור 3, עם נעילה אחורית. אנסה לעשות לך סדר.
בארץ לא תוכל למצוא מוצר מדף פשוט לא מוכרים אותם כאן.
כל מי שהתקין לעצמו נעילה הזמין אותה מרוסיה מחברת KMZ
זה האתר שלהם: https://www.diffblock.com/
עכשיו יש להם שני סוגים של נעילה אחורית, שניהם נעילה 100%.
הראשונה נקראת lock right : באופן פעולה שלה יותר אגרסיבית מתאימה יותר לשטח אגרסיבי.
השנייה נקראת one-click אופן העבודה שלה אותו דבר רק עם הבדל שונה אחד קטן, שיש לה שין אחד לעומת 22 שיניים של הראשונה. גם לפי הגדרה של יצרן מתאימה לאנשים שנכנסים לשטח אבל גם מבלים הרבה בכביש.
אני משתמש בה one click.
עכשיו התנהגות הכביש אין שום שינוי שום שום שום שינוי לא בפניות מהירות לא בסיבובים לא בכלום לא מרגיש שום שינוי ובדקתי את זה רציתי למצוא את המקום תרופה שלה פשוט אין.
התנהגות שטח: זה פשוט הבדל דרמטי הרגשה שמישהו תופס אותך מאחורה ודוחף קדימה זה ההרגשה.
אני התקנתי אותה אצל סטאס מכפר סבא ממוסך פרוטק
הכתובת שלו: מסגר 1 כפר סבא.
אני הלכתי עוד יותר רחוק עם השדרוגים והחלפתי לדיף מרכזי פלנטרי האמיתי.
אם בא לך למצוא מידע על זה בסובארו יש לפחות חמש סוגי הנאה כפולה אני שדרגתי מ awd
ל VTD.

תודה על ההסבר.

זה בדיוק מה שדיברתי עליו, על KMZ.

הבנתי שone click עובדת בצורה שונה, שהנעילה מזהה סיבוב שלם של גלגל אחד באוויר ואז הנעילה מתבצעת, אם זה אכן עובד כך זה יכול ליצור נזק כשנמצאים בסל"ד גבוה.

נעילת הlock right נעולה קבוע להבנתי ונפתחת בסיבובים.
מאחר ואני גר באיזור עם כבישים מפותלים מאוד רציתי לברר לפני שאני מזמין.

GodsFather
30-01-21, 14:31
תודה על ההסבר.

זה בדיוק מה שדיברתי עליו, על KMZ.

הבנתי שone click עובדת בצורה שונה, שהנעילה מזהה סיבוב שלם של גלגל אחד באוויר ואז הנעילה מתבצעת, אם זה אכן עובד כך זה יכול ליצור נזק כשנמצאים בסל"ד גבוה.

נעילת הlock right נעולה קבוע להבנתי ונפתחת בסיבובים.
מאחר ואני גר באיזור עם כבישים מפותלים מאוד רציתי לברר לפני שאני מזמין.הנקודה היחידה, או מהבודדות, שצריך לשים לב עם נעילה אוטומטית בסרן אחורי פעיל כל הזמן, היא בפניה בכביש רטוב. וגם אז, מתרגלים לאט לאט ומבינים איך נכון לגשת ולצאת ואיך הנעילה מתפקדת.
כמובן שאפשר תמיד לקחת יום הדרכה בשטח סטרילי כדי לצמצם סיכונים וחששות.



Sent from my HD1903 using Tapatalk

ruslan85g
23-02-21, 15:59
תודה על ההסבר.

זה בדיוק מה שדיברתי עליו, על KMZ.

הבנתי שone click עובדת בצורה שונה, שהנעילה מזהה סיבוב שלם של גלגל אחד באוויר ואז הנעילה מתבצעת, אם זה אכן עובד כך זה יכול ליצור נזק כשנמצאים בסל"ד גבוה.

נעילת הlock right נעולה קבוע להבנתי ונפתחת בסיבובים.
מאחר ואני גר באיזור עם כבישים מפותלים מאוד רציתי לברר לפני שאני מזמין.


אני מניח שכל דבר אפשר לשבור))) (היא מותכנת אצלי כבר חצי שנה אולי יותר וטפו טפו הכל בסדר ואני מטייל לא מעט)

ruslan85g
01-03-21, 16:46
אהלן,

אני מתעניין בנעילה אוטומטית (אחורית) לפורסטר 2009. הנעילה של לוקרייט.
הבנתי שהנעילה נעולה קבוע ונפתחת בסיבובים.

אני גר באיזור די הררי עם כבישים מפותלים מאוד. הרכב משמש כרכב יומיומי.
מחיפוש מידע על הנעילה אני לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית עד כמה זה פוגע בנהיגה על הכביש / עד כמה זה מסוכן (אם בכלל).

אשמח לכל הערה / הארה.

טוב חברים קבלו ביצוע
https://youtu.be/RQkfJhIYdg0

גיא
01-03-21, 17:07
רוסלן. הסירטון שלך כבר מככב בשירשור אחר. ההוא על רכבי awd

לדעתי יפה מאד

אתה מוזמן לספר על כל מה שהזמנת מאוסטרליה והחלפת ברכב.

מניח שזה יעניין עוד אחרים.

( ותתכונן שיגידו לך שזה לא יכול להיות , אין חיה כזאת ;) )

Sent from my iPhone using Tapatalk

ruslan85g
01-03-21, 17:32
רוסלן. הסירטון שלך כבר מככב בשירשור אחר. ההוא על רכבי awd

לדעתי יפה מאד

אתה מוזמן לספר על כל מה שהזמנת מאוסטרליה והחלפת ברכב.

מניח שזה יעניין עוד אחרים.

( ותתכונן שיגידו לך שזה לא יכול להיות , אין חיה כזאת ;) )

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 התרגלתי כבר לשמוע שאין חיה כזאת שזה אי אפשר שלי סובארו זה לא אביר..... ועוד הרבה דברים 🤦
2 . תפנק אותי עם הלינק לקישור איפה שרצה וידאו.
תודה

גיא
01-03-21, 17:36
1 התרגלתי כבר לשמוע שאין חיה כזאת שזה אי אפשר שלי סובארו זה לא אביר..... ועוד הרבה דברים [emoji1751]
2 . תפנק אותי עם הלינק לקישור איפה שרצה וידאו.
תודה

מתכננים לקנות קרוסאובר AWD ולטייל בשטח, כדאי שתראו את הסרטון
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=22239&share_tid=119865&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D119865&share_type=t&link_source=app


Sent from my iPhone using Tapatalk

ruslan85g
01-03-21, 17:41
מתכננים לקנות קרוסאובר AWD ולטייל בשטח, כדאי שתראו את הסרטון
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=22239&share_tid=119865&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D119865&share_type=t&link_source=app


Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה

assafy
01-03-21, 17:45
ביצוע יפה. היתה לי אחת כזו ואפילו באותו צבע רק סטנדרטית והגעתי איתה למקומות מפתיעים.
נראה לי שזה הדור של הפורסטר עם העבירות הכי טובה בגלל שזה הדור האחרון עם גיר פלנטרי ושכן היה לו tc יעיל (לא היה אז את הx-mode אבל לפי התיאורים אפשר לחיות בלי).


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

assafy
01-03-21, 17:55
אגב בהמשך הדרך לפני הסיבוב עם העץ היתה נקודה שהדרך קרסה לפני כשלושה שבועות. האם סידרו את הדרך או שבאתם ממעקף מלמעלה?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

ruslan85g
01-03-21, 18:30
אגב בהמשך הדרך לפני הסיבוב עם העץ היתה נקודה שהדרך קרסה לפני כשלושה שבועות. האם סידרו את הדרך או שבאתם ממעקף מלמעלה?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

זה המסלול שעשינו.
http://off-road.io/track/5379758381072384

assafy
01-03-21, 20:32
זה המסלול שעשינו.
http://off-road.io/track/5379758381072384ולא היתה לכם בעיה של קריסת הדרך?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

nirs
01-03-21, 20:51
מנהלים, מבקש לנעול את השרשור כי הרי הוחלט שעם קרוסאוברים אי אפשר לטייל בשטח [emoji6]

וברצינות,
רוסלאן, חושב שנפגשנו בבן שמן לפני מספר שבועות (״במעלות הנגמשים״). הנעילה בהחלט משפרת את העבירות (אפילו דרמטית) אך כמו שנוכחת לדעת, העדר הילוך כוח מגביל את העבירות בסופו של יום.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ruslan85g
02-03-21, 00:35
ולא היתה לכם בעיה של קריסת הדרך?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

לא לא חיתה

ruslan85g
02-03-21, 00:53
מנהלים, מבקש לנעול את השרשור כי הרי הוחלט שעם קרוסאוברים אי אפשר לטייל בשטח [emoji6]

וברצינות,
רוסלאן, חושב שנפגשנו בבן שמן לפני מספר שבועות (״במעלות הנגמשים״). הנעילה בהחלט משפרת את העבירות (אפילו דרמטית) אך כמו שנוכחת לדעת, העדר הילוך כוח מגביל את העבירות בסופו של יום.


Sent from my iPhone using Tapatalk

היי מה נשמע, מצטער לא זוכר את השם...
כן נפגשנו בבן שמן כשאני הייתי עם קבוצה של כמה רכבים (פורסטרים ולנד קרוזר קצר?)
אני באופן כללי כל הזמן בתנועה מבחינת שידרוגים וניסיונות לשדרג את הרכב, במפגש המדובר בינינו, הייתי עם פיצ'ר קטן חדש שניסיתי אותו ... נעלתי דיפרנציאל מרכזי חשמלית והחרא הזאת פשוט לא עובד לי או שעבדה בחצי כוח.... בסוף היא שרפה לי את הזנב גיר שבווכו נמצא הדיפרנציאל המרכזי ועל הדרך עוד כמה סולנואידים בגיר. התבאסתי מאוד 😜 אז במקום לתקן שוב פעם שדרגתי ,התקנתי זנב גיר מסובארו sti , שיבדל הוא במקום מצמדים שדרכם עובר הכוח לסרן האחורי בסטוק, עכשיו התקנתי דיף מרכזי אמיתי מכני פלנטרי, וזה שינה את הרכב לחלוטין.(יחס העברה בין הסרנים 55 אחורה 45 קדימה קבוע) אז עכשיו עליה הזו במגרש המשחקים אני עולה מפעם ראשונה בלי למצמץ עכשיו 😬
וכל הבדיקות האלו עשיתי לפני שיצאתי למסלול של נחל פרצים עליון.

assafy
02-03-21, 09:48
בדור הזה לא היה דיפרנציאל מרכזי וויסקוזי?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

איל מ
02-03-21, 11:39
אני רק לא הבנתי, מה זה אומר 45-55. כל הגלגלים מסתובבים ביחד.

ruslan85g
02-03-21, 20:30
בדור הזה לא היה דיפרנציאל מרכזי וויסקוזי?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

דיפרנציאל מרכזי ויסקוזי קיים רכב רכבים עם גיר ידני

- - - Updated - - -


אני רק לא הבנתי, מה זה אומר 45-55. כל הגלגלים מסתובבים ביחד.

55% מה מומנט עובר לסרן אחורי, 45% לסרן קדמי

RBRB
03-03-21, 12:24
רוסלן. הסירטון שלך כבר מככב בשירשור אחר. ההוא על רכבי awd

לדעתי יפה מאד

אתה מוזמן לספר על כל מה שהזמנת מאוסטרליה והחלפת ברכב.

מניח שזה יעניין עוד אחרים.

( ותתכונן שיגידו לך שזה לא יכול להיות , אין חיה כזאת ;) )

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא אוסטרליה, רוסיה.
האוסטרלים לא מוכרים נעילות לפורסטר.

גיא
03-03-21, 12:34
לא אוסטרליה, רוסיה.
האוסטרלים לא מוכרים נעילות לפורסטר.

זה גם מ אישטכנו ?

RBRB
03-03-21, 13:15
לא בטוח אם אנחנו מתכוונים לאותו אתר... הנעילות מפה:

https://www.diffblock.com/oneclick

גיא
03-03-21, 13:34
לא בטוח אם אנחנו מתכוונים לאותו אתר... הנעילות מפה:

https://www.diffblock.com/oneclick

לא

שלי מפה

https://izh-techno.ru/

לא ראיתי שיש להם לסובארו.

ruslan85g
03-03-21, 17:11
לא

שלי מפה

https://izh-techno.ru/

לא ראיתי שיש להם לסובארו.


מה מצב גיא , גם ל izhtechno יש לסובארו אבל לדגם(גודל) דפרינצל 1 שהוא R160
ל KMZ יש קמט לכול דגם אפשארי כולל 2 גרסעות lockright / onecklik
https://www.diffblock.com/oneclick

גיא
03-03-21, 18:11
לי כבר יש ;)

תודה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

yovavz
03-03-21, 18:17
ל KMZ יש קמט לכול דגם אפשארי כולל 2 גרסעות lockright / onecklik
https://www.diffblock.com/oneclickאולי ישתכנעו גם לייצר טורסן? [emoji846]

ruslan85g
04-03-21, 09:42
אולי ישתכנעו גם לייצר טורסן? [emoji846]


נאמת אני לא רוצה טורסן.... אספק אותי גם נשלתת, מבחינתי זה יותר מעניין

RBRB
03-12-21, 11:57
מעדכן גם פה, למען קוראי הפורום שיחפשו מידע בעתיד וגם כדי להגיב על הטענות על שינוי התנהגות בכביש.

אז התוקנה נעילה אחורית של חברת טורק מאסטר האמריקאית. הדבר דרש החלפת דיפרנציאל ל160.

הספקתי לנהוג בכביש כבר כמה מאות קילומטרים, חלקם בכביש נס הרים בגשם שירד שלשום (אני גר באיזור). אין שינוי בהתנהגות הכביש, אני אומר את זה באופן חד משמעי. נאמר לי שהבדל בהתנהגות יורגש יותר ברכב עם סרנים חיים, כנראה שזה נכון.

את יכולות השטח מתכוון לבדוק מחר.

-->