PDA

צפייה בגרסה מלאה : ראב 4 2011



שמעון שמעטן
16-01-21, 22:04
בס''ד
יש לרכב מחלות כל שהן ?

מחליף טוסון 2008 והולך לטייל באותם מסלולים תחת אותם מגבלות

למעט צריכת דלק שתשתפר איך האמינות של הגיר רציף ?

ואיך הוא מתמודד עם עליות וחולות וכו' ?

תודה מראש לעונים

raanan
17-01-21, 09:29
איך האמינות של הגיר רציף ?

ואיך הוא מתמודד עם עליות וחולות וכו' ?

תודה מראש לעונים
כנראה כמו כל גיר רציף, לא טוב !

עליות וחולות :
גיר רגיל
אוטומט פלנטרי
חשמלי מלא (בעתיד)

רענן

erezgur
17-01-21, 09:33
מניסיון עם לא מעט טיולי שטח עם חבר שהיה לו טוסון דומה - עבירות יחסית מפתיעה לדימוי שאולי יש לו כאן בפורום.
חבר אחר עם ראב4, לדעתי מ-2015, בקושי הצליח לעבור מכשול כמעט בלתי קיים באדמה רטובה....
זה כל מה שאני יודע לומר ממה שראיתי וחוויתי בעצמי (בערך).
לכן אני חטשש שמבחינת נסייעת השטח אתה עלול להתאכזב...

נשלח מהנייד

Gershon
17-01-21, 13:22
רכב ללא סרנים חיים\ללא שלדה 4X4 עם מנוע דיזל 2.2 2AD-FHV
או בנזין 3ZR-FAE עם אמינות של טויוטה
רכב מיועד לחול ובוץ

גיא
17-01-21, 13:34
רכב ללא סרנים חיים\ללא שלדה 4X4 עם מנוע דיזל 2.2 2AD-FHV
או בנזין 3ZR-FAE עם אמינות של טויוטה
רכב מיועד לחול ובוץ

גיר רציף מיועד לבוץ ? לחול ?

תתקשר כבר עכשיו לגרשון.

שמעון שמעטן
17-01-21, 13:41
מניסיון עם לא מעט טיולי שטח עם חבר שהיה לו טוסון דומה - עבירות יחסית מפתיעה לדימוי שאולי יש לו כאן בפורום.
חבר אחר עם ראב4, לדעתי מ-2015, בקושי הצליח לעבור מכשול כמעט בלתי קיים באדמה רטובה....
זה כל מה שאני יודע לומר ממה שראיתי וחוויתי בעצמי (בערך).
לכן אני חטשש שמבחינת נסייעת השטח אתה עלול להתאכזב...

נשלח מהנייד


הטוסון עם ידיים טובות מפתיע וגם בנוי חסון בהשוואה לקטגוריה רק הפורסטר עדיף עליו

לגביי הראב 4 אני מדבר על הדגם הקודם לא מ2013 הוא היה יותר טוב בשטח אבל באמת יכול להיות שהרציף יהיה נקודת תורפה יש גם ב4 הילוכים אבל רק מ2007 עד 2009

תודה בכל מקרה על התשובה

- - - Updated - - -


כנראה כמו כל גיר רציף, לא טוב !

עליות וחולות :
גיר רגיל
אוטומט פלנטרי
חשמלי מלא (בעתיד)

רענן
מה זה חשמלי מלא ?

- - - Updated - - -


רכב ללא סרנים חיים\ללא שלדה 4X4 עם מנוע דיזל 2.2 2AD-FHV
או בנזין 3ZR-FAE עם אמינות של טויוטה
רכב מיועד לחול ובוץ

לפי דבריך הרציף שלו לא יחליט באמצע שלולית בוץ להגיד שחם לו והוא יוצא לחופש לשעה הקרובה ?

Gershon
17-01-21, 14:28
1.בדגם הזה 2013+
יש גיר-פלנטרי\רציף\רגיל
2.עם גיר רציף אין שום בעיה לנסוע בחול\בוץ-הכל תלוי באטם בין הכיסא של נהג והגה .....

שמעון שמעטן
17-01-21, 14:42
1.בדגם הזה 2013+
יש גיר-פלנטרי\רציף\רגיל
2.עם גיר רציף אין שום בעיה לנסוע בחול\בוץ-הכל תלוי באטם בין הכיסא של נהג והגה .....

אני שאלתי על 2011 שהוא רציף או 2008 4 הילוכים לא ראיתי אף.פעם ראב 4 ידני בארץ

גם לא ראיתי עם המנוע 2.2 שיש בחו''ל עם 6 הילוכים אבל מה יש לצפות כאן מיבואן 😐

אם אקנה (אין כמעט למכירה) אעשה עליו סקירה בפרט בבוץ וקצת דיונות נחמדות נראה איך הגיר יעבוד

tomy669
17-01-21, 15:44
רכב ללא סרנים חיים\ללא שלדה 4X4 עם מנוע דיזל 2.2 2AD-FHV
או בנזין 3ZR-FAE עם אמינות של טויוטה
רכב מיועד לחול ובוץיש בארץ ראב 4 עם מנוע דיזל?

דרור ברלי
17-01-21, 16:17
גיר רציף לא אוהב מאמצים. הוא מתחמם ואז האוטו מפסיק לנסוע. עד שיתקרר.
כמה פשוט.

"להתקרר" יכול לקחת זמן. תצטרך סבלנות ופק"ל קפה מצויד.

Gershon
17-01-21, 16:20
1.ברגע שיש TRACTION אין מה לדאוג(עד גבול מסוים) לגבי חול\בוץ
2.אם יש בארץ ראב 4 עם מנוע דיזל?:
יש מידה אצל יבואנים

Gershon
17-01-21, 16:30
גם גיר פלנטרי לא אוהב להתחמם-דוגמה PAJERO KING/BK וכולה....

assafy
17-01-21, 16:51
1.ברגע שיש TRACTION אין מה לדאוג(עד גבול מסוים) לגבי חול\בוץ
2.אם יש בארץ ראב 4 עם מנוע דיזל?:
יש מידה אצל יבואניםדווקא במצבים של חול/בוץ/דרדרת הטרקשן עלול להפריע.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Gershon
17-01-21, 17:05
דווקא במצבים של חול/בוץ/דרדרת הטרקשן עלול להפריע.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

דרדרת-אולי\תלוי.....
חול/בוץ-לא

גיא
17-01-21, 17:55
דרדרת-אולי\תלוי.....
חול/בוץ-לא

מספיק שהמחשב מוריד כוח לאחד הגלגלים / בולם אותו בשניה הלא נכונה בחולות .. ושלום על ישראל.


גם גיר פלנטרי לא אוהב להתחמם-דוגמה PAJERO KING/BK וכולה....


אל תשווה משקל של ראב4 עם פג'רו .. רק הגיר של הפג'רו שוקל כמו כל הראב4 ..

דרור ברלי
17-01-21, 18:00
אף גיר אוטומטי לא אוהב להתחמם.
אבל רציף מתחמם הכי מהר.

שמעון שמעטן
17-01-21, 18:14
אף גיר אוטומטי לא אוהב להתחמם.
אבל רציף מתחמם הכי מהר.

קולר לגיר לא יעזור ?

- - - Updated - - -

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2080-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%914?




מעניין ... מבחן כאן בגיפולוג או שהבוחן לא יודע לנהוג או שטחן את הגיר או שבאמת יש עם הגיר בעייה או שהוא היה גמור בגלל שזה רכב מבחן

מעניין כי יצא לי לטייל עם אאוטלנדר 2009 מנוע 2400 שזה גיר רציפ וגם עם 2013 מנוע 2000 בנזין שגם גיר רציף וגם פורסטר עם גיר רציף בחולות ובוץ ואף אחד מהם לא נתקע או התחמם מוזר .... 🧐

דרור ברלי
17-01-21, 18:15
אין תקנה לגיר רציף. במכוניות זה הרע שבכל העולמות.

שמעון שמעטן
17-01-21, 18:19
אין תקנה לגיר רציף. במכוניות זה הרע שבכל העולמות.

נראה לי אתה שונא היה לי בי 4 2011 סטיישן והגיר היה אחלה אמנם היה על הרכב 90 אלף ק''מ שמכרתי אותו אבל הכל עבד פיקס

דרור ברלי
17-01-21, 18:30
קולר לגיר לא יעזור ?

- - - Updated - - -

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2080-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%914?




מעניין ... מבחן כאן בגיפולוג או שהבוחן לא יודע לנהוג או שטחן את הגיר או שבאמת יש עם הגיר בעייה או שהוא היה גמור בגלל שזה רכב מבחן

מעניין כי יצא לי לטייל עם אאוטלנדר 2009 מנוע 2400 שזה גיר רציפ וגם עם 2013 מנוע 2000 בנזין שגם גיר רציף וגם פורסטר עם גיר רציף בחולות ובוץ ואף אחד מהם לא נתקע או התחמם מוזר .... 🧐


נראה לך שאני זוכר מה כתבתי לפני 10 שנים?
אז נכנסתי לקישור לקרוא.

וכנראה שלא הייתי שיכור גם אז.
הגיר התחמם על שביל "דרך הג'יפים", בקטע של העלייה הקצרה עם קצת ימינה ומיד שמאלה, איפה שהיתה פעם חצי הצלבונת מהסוג שחלק מהפרייבטים היו מסתדרים איתה עם קצת תנופה ופעם עליתי שם עם מיני-מיינור. אם זה מה שעצר את כבוד הראב4, המצב כנראה הרבה יותר גרוע ממה שאני מתאר לך באנדסטייטמנט.

גיר רציף זה נבלה רצינית. אפילו בסובארו שהוא הגיר הרציף היותר מוצלח (או הפחות גרוע) שאני מכיר בעולם 4X4 - במאמץ הם מתחממים וזהו. מפסיקים לנסוע. GAME OVER. עכשיו תעשה קפה, תתענג על הנוף ותחכה שהגיר יתקרר. זה קרה בכל הגירים הרציפים שהכרתי - אאוטלנדר, ג'יפ פטריוט/קומפאס, בכולם. זה לא מיועד למאמצים של נסיעת שטח. וכן - בנסיעת מבחן לוחצים על האוטו. זו מהות המבחן.

לא כל מה שטוב לקטנועים או אפילו לטרקטורונים או SBSים, יעשה את העבודה במכוניות של טון וחצי-שניים. או (וזו כנראה האמת) שהמכוניות האלה פשוט לא מיועדות לשטח.... ממה שאני התנסיתי בדגמי ראב4 מהדור השני ואילך - לא מיועד לשום סוג של שטח, וגם על הכביש זה אוטו מלהיב בערך כמו טוסטר אמקא מלפני 40 שנה. בהתחשב בשם המשפחה שלו, יצרן שלמעט הברקות של דגמי קצה בודדים פה ושם, שם את ערכי הדינמיות במקום האחרי-אחרון ברשימת סדרי העדיפות - אני לא מתפלא.


נזכרתי במשהו. אם אתה ממשיך להתווכח על זה, יש מצב שכבר חתמת על זכרון דברים ואתה מחפש חיזוקים לבחירתך?..... תתחדש!

Gershon
17-01-21, 19:44
מספיק שהמחשב מוריד כוח לאחד הגלגלים / בולם אותו בשניה הלא נכונה בחולות .. ושלום על ישראל.




אל תשווה משקל של ראב4 עם פג'רו .. רק הגיר של הפג'רו שוקל כמו כל הראב4 ..

*אל תשווה משקל של ראב4 עם פג'רו .. רק הגיר של הפג'רו שוקל כמו כל הראב4 ..*
PAJERO BK~2270kg
RAV4~1700kg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
לגבי TRC\VSC-.....נעבור למאזין הבא

שמעון שמעטן
17-01-21, 21:12
נראה לך שאני זוכר מה כתבתי לפני 10 שנים?
אז נכנסתי לקישור לקרוא.

וכנראה שלא הייתי שיכור גם אז.
הגיר התחמם על שביל "דרך הג'יפים", בקטע של העלייה הקצרה עם קצת ימינה ומיד שמאלה, איפה שהיתה פעם חצי הצלבונת מהסוג שחלק מהפרייבטים היו מסתדרים איתה עם קצת תנופה ופעם עליתי שם עם מיני-מיינור. אם זה מה שעצר את כבוד הראב4, המצב כנראה הרבה יותר גרוע ממה שאני מתאר לך באנדסטייטמנט.

גיר רציף זה נבלה רצינית. אפילו בסובארו שהוא הגיר הרציף היותר מוצלח (או הפחות גרוע) שאני מכיר בעולם 4X4 - במאמץ הם מתחממים וזהו. מפסיקים לנסוע. GAME OVER. עכשיו תעשה קפה, תתענג על הנוף ותחכה שהגיר יתקרר. זה קרה בכל הגירים הרציפים שהכרתי - אאוטלנדר, ג'יפ פטריוט/קומפאס, בכולם. זה לא מיועד למאמצים של נסיעת שטח. וכן - בנסיעת מבחן לוחצים על האוטו. זו מהות המבחן.

לא כל מה שטוב לקטנועים או אפילו לטרקטורונים או SBSים, יעשה את העבודה במכוניות של טון וחצי-שניים. או (וזו כנראה האמת) שהמכוניות האלה פשוט לא מיועדות לשטח.... ממה שאני התנסיתי בדגמי ראב4 מהדור השני ואילך - לא מיועד לשום סוג של שטח, וגם על הכביש זה אוטו מלהיב בערך כמו טוסטר אמקא מלפני 40 שנה. בהתחשב בשם המשפחה שלו, יצרן שלמעט הברקות של דגמי קצה בודדים פה ושם, שם את ערכי הדינמיות במקום האחרי-אחרון ברשימת סדרי העדיפות - אני לא מתפלא.


נזכרתי במשהו. אם אתה ממשיך להתווכח על זה, יש מצב שכבר חתמת על זכרון דברים ואתה מחפש חיזוקים לבחירתך?..... תתחדש!

חחחחח חיזוקים אני לא מחפש אף פעם מידע יותר מעניין אותי

אם היה זיכרון דברים לא הייתי טורח לשאול בכלל

לטחון רכב במבחן זה טוב אבל מניסיון שלי גם אאוטלנדרים וגם פורסטר לא נתקעו עד היום

כן הם לא לנד קרוזר 200 או רוביקון אבל לא כל אחד מחפש להתנייד עם ממותה בשביל קצת כיף ופאנן

אל תהיה חמוץ אדרבא השרשור הזה דווקא נהיה מעניין 😎

- - - Updated - - -


*אל תשווה משקל של ראב4 עם פג'רו .. רק הגיר של הפג'רו שוקל כמו כל הראב4 ..*
PAJERO BK~2270kg
RAV4~1700kg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
לגבי TRC\VSC-.....נעבור למאזין הבא

חחחח

- - - Updated - - -


*אל תשווה משקל של ראב4 עם פג'רו .. רק הגיר של הפג'רו שוקל כמו כל הראב4 ..*
PAJERO BK~2270kg
RAV4~1700kg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
לגבי TRC\VSC-.....נעבור למאזין הבא

גרשון אאוטלנדר דיזל עם פלנטרי 6 הילוכים יחזיק מעמד יותר טוב מהרציפים "הנבלות" שדרור שלל על הסף ?

Gershon
17-01-21, 22:51
תראה חומר לגבי גיר JF613E

-->