צפייה בגרסה מלאה : תיבת הגה נוזלת בסופה
הכלה: סופה 97.
התופעה: כתם שמן אדום גדול תחת האוטו וכלום שמן במיכל. על פניו נראה שנוזל מהחלק שמתחבר לפיטמן אבל עדיין לא הספקתי לבדוק באמת. איפה מתחילים?
איך חולצים את הפיטמן באמצעים ביתיים? האם יש לסמן את הנקודה שפירקתי אותו לטובת חיבור לאחר מכן או שאין לו משמעות?
תודה רבה.
תיקון סמנטי. תיבת ההגה נוזלת, לא המשאבה.
תוקן בכותרת. תודה.
וממה מתחילים?
מחפשים את שירשור שלי על חזון השיפוץ השלם ושיברו, נושמים, מחפשים שירשור של קיד (למיטב זכרוני) שהחליף רק מחזירי שמן.
boaz avrahami
17-01-21, 11:18
מתחילים בזה שמנקים הכול ומאבחנים טוב את מקור הנזילה.
יש במערכת הזו עוד כמה דברים שעשויים לנזול ולא תמיד מה שנראה ממבט ראשון הוא נכון.
אם אתה צריך חולץ לפיטמן דבר איתי
נזילה יכולה להגיע ממחזיר שמן בכניסה של מוט הקרדן לתיבה, או מהיציאה של זרוע הפיטמן או לעתים יותר רחוקות, מהמכסה הקדמי (העגול).
רוב ה"שיפוצים" בשוק הם החלפות מחז"שים ותו לא.
boaz avrahami
17-01-21, 13:21
לא יודע כמה קרובה המשאבה לתיבה אבל אם הן קרובות אז נזילה מהמשאבה או הצינורות עלולה להחשב בטעות כמו נזילה מהתיבה שהיא נמוכה יותר.
six 4 life
17-01-21, 15:35
בתור התחלה תן למישהו לשחק בהגה ימינה שמאלה כמו בטסט ותסתכל על המוט שיוצא מהתיבה וזרוע הפיטמן מתחברת אליו
אם יש במוט הזה חופש מחזירי שמן לא יעזרו ואתה נכנס לשיפוץ מלא מעבר למחזירי שמן כי יש חופש או במיסב או בציר המדובר או בשניהם
לא יודע כמה קרובה המשאבה לתיבה אבל אם הן קרובות אז נזילה מהמשאבה או הצינורות עלולה להחשב בטעות כמו נזילה מהתיבה שהיא נמוכה יותר.
++
לפני הכל.
לא הבנתי מה הבעיה? שלולית קטנה ואדומה מתחת לתיבה?
נשמע כמו תיבת הגה תקינה לחלוטין.
לא הבנתי מה הבעיה? שלולית קטנה ואדומה מתחת לתיבה?
נשמע כמו תיבת הגה תקינה לחלוטין.
בלנדרובר זה ככה. סימן בדוק שיש שמן במערכת.
ברכבי שטח לא אנגליים זה להפך. במצב רגיל הם יבשים מבחוץ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.