PDA

צפייה בגרסה מלאה : סובארו אימפרזה 99



Aifer
18-01-21, 16:46
שלום רב,
אבא שלי מפסיק לנהוג...
יש לו סובארו אימפזה כחולה , 99, יש שניה, עם 150,000 בערך!!!
מצב מאכני מצויין, חיצוני צבע מתקלף (אין חלודה) , פנימי מלוכלך...
ממנאי ללא טסט (אין בעיה לעבור טסט) פשוט הוא הפסיק לנהוג ולא טיפלתי בזה.

כמה אפשר לקבל על רכב כזה?
מתאים לגוטראלי כלשהו?
לפרטי,
תודה,
אומר

דרור ברלי
18-01-21, 17:20
עם איזה מנוע?
1.6? 1.8? 2.0?
מזגן תקין?
חשמל פנימי (חלונות, מראות, נעילה מרכזית וכו')?
בהחלט אפשרי לגרוטראלי. למרות שהיא בטח אוטומטית.
אם היתה ידנית אז זה כבר ממש קלאסי לגרוטראלי....


ממאי ללא טסט. טסט פעמיים בשנה = אז כבר תצטרך לשלם את האגרה לשנה שלמה. 1200-1300 שקל?
ביטוח כמובן - אפילו לפרק זמן קצר, רק לצורך טסט.
לעבור טסט - אתה אומר שיעבור, אני אומר שגם אם הוא תקין פיקס, זה עדיין אוטו ישן - ולכן ישתדלו להכשיל אותו בכל מחיר. תכין עוד כמה מאות למאכער/שטויות למיניהן.

כדאי לעשות לו ניקוי פנימי מדוקדק. תקדיש לזה יום.
לפרק כסאות החוצה, לקרצף אותם טוב-טוב באבקת כביסה.
להוציא שטיח, לעבור עם שואב אבק תעשייתי על כל הריצפה. בטוח יש מתחת לשטיח כמה ק"ג של טינופת.
לכבס את השטיח או לקרצף במברשת גסה עם חומר ניקוי מתאים וחזק, לשטוף ולייבש, ואז להרכיב הכל בחזרה יפה וקפדני. ניקוי וניגוב טוב טוב של כל הפלסטיקה + ספריי סקאיי. פשוט לרענן את האוטו מבפנים. זה משנה המון, מנסיון. ואז, עם טסט ואחרי הטיפול הזה, גם יהיה הרבה יותר קל למכור אותו.

כמה דבר כזה כבר יכול להיות שווה? לא יודע. למכוניות לא מיוחדות ולא אספנות משנים כאלה כבר אין ערך כלשהו.
למכונית כזו תקינה עם טסט, אני מנחש משהו בין 2000 ל-4000 שקל.
ב-4-5K כבר אפשר להביא מכוניות עדיפות וצעירות בהרבה.

שווה לך את כל הבלגן? או שתמסור אותה למי שיהיה מוכן לפנות אותה כמו שהיא?

Aifer
18-01-21, 17:36
תשובות בגוף ההודעה



עם איזה מנוע?
1.6? 1.8? 2.0? מנוע 1.6
מזגן תקין? חיובי!
חשמל פנימי (חלונות, מראות, נעילה מרכזית וכו')? הכל תקין
בהחלט אפשרי לגרוטראלי. למרות שהיא בטח אוטומטית. - אוטומטית
אם היתה ידנית אז זה כבר ממש קלאסי לגרוטראלי....


ממאי ללא טסט. טסט פעמיים בשנה = אז כבר תצטרך לשלם את האגרה לשנה שלמה. 1200-1300 שקל?
ביטוח כמובן - אפילו לפרק זמן קצר, רק לצורך טסט.
לעבור טסט - אתה אומר שיעבור, אני אומר שגם אם הוא תקין פיקס, זה עדיין אוטו ישן - ולכן ישתדלו להכשיל אותו בכל מחיר. תכין עוד כמה מאות למאכער/שטויות למיניהן. (המוסך מעביר טסט. עבר חלק טסט קודם ומאז כמעט לא נסע)

כדאי לעשות לו ניקוי פנימי מדוקדק. תקדיש לזה יום. - לא בא לי....
לפרק כסאות החוצה, לקרצף אותם טוב-טוב באבקת כביסה.
להוציא שטיח, לעבור עם שואב אבק תעשייתי על כל הריצפה. בטוח יש מתחת לשטיח כמה ק"ג של טינופת.
לכבס את השטיח או לקרצף במברשת גסה עם חומר ניקוי מתאים וחזק, לשטוף ולייבש, ואז להרכיב הכל בחזרה יפה וקפדני. ניקוי וניגוב טוב טוב של כל הפלסטיקה + ספריי סקאיי. פשוט לרענן את האוטו מבפנים. זה משנה המון, מנסיון. ואז, עם טסט ואחרי הטיפול הזה, גם יהיה הרבה יותר קל למכור אותו.

כמה דבר כזה כבר יכול להיות שווה? לא יודע. למכוניות לא מיוחדות ולא אספנות משנים כאלה כבר אין ערך כלשהו.
למכונית כזו תקינה עם טסט, אני מנחש משהו בין 2000 ל-4000 שקל.
ב-4-5K כבר אפשר להביא מכוניות עדיפות וצעירות בהרבה.

שווה לך את כל הבלגן? או שתמסור אותה למי שיהיה מוכן לפנות אותה כמו שהיא?

דרור ברלי
18-01-21, 18:47
תשובות בגוף ההודעה

אז נשארת השאלה האחרונה - שווה לך כל ההתעסקות?
אפילו בלי עבודת הנקיונות...
כי אחרת אתה הולך לשים באוטו 2000 שקל במינימום - רק כדי שיעבור טסט ויוכל לנסוע.

נמרוד
18-01-21, 23:11
כמה אפשר לקבל על רכב כזה?
מתאים לגוטראלי כלשהו?
לפרטי,
תודה,
אומר

אלף, אלפיים שקל. יכול להתאים מאד לגרוטראלי, בהחלט.

אומי5
19-01-21, 09:40
אין שום בעיה עם אוטומט בגרוטראלי.
לפני שנתיים או משהו כזה, ניסיתי למכור פולו 97 ידנית עם 135 אלף קילמוטר, אוטו שנוסע מעולה.
בסוף ניהלתי ביד בין ערבי ישראלי וערבי פחות ישראלי, סביב ה1000 שח.

השוק מוצף ברכבים זולים עם טסט אחד בשנה, קשה מאוד למכור רכב עם שניים.

ועם כל זאת, זה סובארו, אנשים אוהבים אותן כי הן באמת אמינות מאוד.
תפרסם ב3000-4000 כמו שהוא, טסט ביטוח והכל על הקונה, במקרה הכי גרוע, מישהו ירצה.

לא הייתי משקיע יותר מעשר דקות איסוף זבל מהאוטו.

חפש את המגרטה , לוח המכירות של הגרוטאלי.

Crabbing
19-01-21, 10:44
מנסיון יחסית טרי עם שני רכבים יפניים מעט חדשים יותר, המפתח הוא טסט.

אלמרה חבוטה עם טסט נמכרה בקלילות ב 3,000 שקל לחבר ממזרח ירושלים.
לנסר יפה בלי טסט עומדת כעציץ ולא משתלם להתעסק איתה.

אם אין ערך סנטימנטלי, תגידו יפה שלום וחפשו מקום שיקח אותה לפירוק והורדה מהכביש.

אם יש ערך סנטימנטלי, קח אותה לסמי שיתן לך הצעת מחיר להחזרה לכביש, כולל טסט.
לא למכירה, ל״רכב סידורים״.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aifer
13-02-21, 19:59
עברה טסט ונמכרה יפה מאד.
160,000 קמ.

Sent from my IN2013 using Tapatalk

bbj
21-02-21, 21:27
אם נמכרה כנראה היה ממיר;)

-->