PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקט: כלוב לג'יפ סופה



אייל
24-01-21, 12:03
ניתן לצפות בעמוד זה


http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3963 (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3963-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9B%D7%9C%D7%95%D7%91-%D7%9C%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%94)

baSS4
24-01-21, 13:02
נראה בנוי לעילא. כתוב- מעולה! שאלה קטנה, סתם מתוך עניין, איזו פלדה?

אומי5
24-01-21, 13:24
אני גם חיברתי לדש בורד, שכנע אותי מהנדס אחד (לא בכתב) שגם בלי הקשת הקדמית המשולש ממכסה המנוע לקשת האמצעית מכיל את הראש שלי.
אז גם אם הדש בורד יקרוס כמה סמ, אני עדיין בצד הבטוח.
הכלוב נבנה ככה שכאשר אסיים לייבא את רסיסי דשבורד הרנגלר שלי, יהיה אפשר לשנות את הרגליים ככה שיגיעו עד הרצפה.

ערן CJ
24-01-21, 13:44
עבודה יפה. כתיבה נהדרת. תודה.

דרור ברלי
24-01-21, 14:30
לסמוך על הפרופיל של קורה A ועל הפח סביבו, איזור שמועד לפורענות ולרקבונות בג'יפים, שיתמוך בקשת התהפכות ולא יקרוס ויהרוס את כל הבודי?..... וואלה, האופטימיות כובשת כל חלקה טובה....

קשת קדמית אמיתית מחוברת גם לדשבורד וגם לריצפה.
והדבר היחיד שאני חושב על בלם-חנייה ברגל בסטייל אמריקאי - זה שרצוי מאוד ואפשר להחליף אותו בבלם-חנייה "רגיל" - מופעל ביד - ליד המושב - של סופה ותיקה יותר בשנה-שנתיים. לא כל אופנה אמריקאית (שנולדה בכלי רכב עם ספסל רוחבי לשלושה - bench) היא גם טובה ונכונה.
ועם בלם יד נורמלי, אפשר גם לבנות קשת קדמית אמיתית. בטוחה, עד הריצפה. עם מפזרי לחץ. והיא גם לא תפריע להיכנס ולצאת. אם הנעל מס' 46 שלי מסתדרת, כל אחד יסתדר.

ואני יודע שרק כי אני אמרתי ככה, יש כאלה שיעשו בדיוק ההיפך...
מצד שני רק מי שראה ג'יפ מתהפך ומתגלגל ומה קורה לנהג (כי בשטח יש כל מיני דברים בולטים, ואז הראש אולי נשאר בתוך המשולש של מכסה מנוע+קשת אמצעית, אבל עוד דברים נכנסים לשם מבחוץ) יבין למה אני כל כך נחרץ בנושא הזה. קשת קדמית היא חובה, ורצוי עד הריצפה. עם חיבור מוצק לדשבורד.

נמרוד
24-01-21, 19:13
נראה בנוי לעילא. כתוב- מעולה! שאלה קטנה, סתם מתוך עניין, איזו פלדה?

צינורות סקדיול 40 רגילים, הוא כתב.
פלדת פחמן הכי רגילה שיש.

boaz avrahami
24-01-21, 20:36
הדיפנדר בדיוק במקום לדרוס אותו.

תתחדש. כיף לקרוא ויפה למראה.

baSS4
24-01-21, 23:16
צינורות סקדיול 40 רגילים, הוא כתב.
פלדת פחמן הכי רגילה שיש.
אהה.. למיטב הבנתי, ואולי אני טועה, סקדיול 40 מתייחס למידה ואופן ייצור בלבד, ופלדה קיימת באינספור סוגים. אני שואל כמובן כדי ללמוד.

נמרוד
24-01-21, 23:36
אהה.. למיטב הבנתי, ואולי אני טועה, סקדיול 40 מתייחס למידה ואופן ייצור בלבד, ופלדה קיימת באינספור סוגים. אני שואל כמובן כדי ללמוד.

אוקי. אז חפש את התקן ASTM A106. בפעמים הבודדות שביקשתי ניירת של צינורות כאלו בארץ זה התקן, למרות שיתכנו גם תקנים אחרים. מבחינת הרכב כימי מדובר על פלדות פשוטות כאמור, 1020 או 1030.

גיתאי נוה
25-01-21, 00:16
הרגת אותי אייל, צחקתי בקול.
השכנה התעוררה, הדרך היחידה להרגיע היתה לשכנע אותה לקנות סופה. עבד לערב אחד, מה שהייתי צריך.
גדול.

baSS4
25-01-21, 08:11
תודה נמרוד.

hadtomer
26-01-21, 20:00
נהניתי לקרוא, גם בגלל שיש שם הרבה משפטים שצריכים להיכנס לפנתיאון הציטוטים וגם בכלל העבודה שהושקעה והמקצועיות הניכרת. תהנה וסע בדרכים טובות

יוני5
27-01-21, 12:43
אחלה כתבה. נהניתי מאוד לקרוא.
איל, אתה לא סתם דביל, אתה דביל עם חן וכשרון, וזה ידידי - יקר המציאות.

באהבה,
יוני5

danel
28-01-21, 12:25
הלינק לכתבה לא תקין או שזה רק אצלי?
נפתח לי איזה שרשור ישן מ2004

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

erezgur
28-01-21, 13:09
הלינק לכתבה לא תקין או שזה רק אצלי?
נפתח לי איזה שרשור ישן מ2004

Sent from my SM-G960F using Tapatalkלא ניתן לפתוח קישורים למאמרים מטאפאטולק. בעיה ישנה וידועה.

פתח מהמחשב או לחץ למעלה על התפריט (3 נקודות) ואז web view לצפייה בדפדפן, משם הקישור יעבוד אם תוכל לבחור לפתוח בדפדפן ולא הגדרת "פתח תמיד"עם טאפאטולק...
נשלח מהנייד

danel
28-01-21, 13:10
תודה

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

-->