צפייה בגרסה מלאה : פרק 4 בסדרה שלנו והפעם התקנת מיזוג (וגם חימום) בויליס
שבוע טוב לכולם,
פרסמנו את הפרק הרביעי והפעם אנחנו מטפלים במיזוג, או יותר נכון בבקרת האקלים באוטו.
התקמו מערכת של חברת Vintage Air האמריקאית אשר גם ממזגת וגם מחממת, מאפשרת פתחים לפנים, לרגליים ולהפשרת אדים ומגיעה ביחידה די קומפקטית (למרות שהיה מאמץ לדחוף אותה במעט המקום שיש בויליס).
מקווה שתהנו מהפרק, כמו תמיד הערות והמלצות יתקבלו בברכה :)
https://www.youtube.com/watch?v=xcf9VbOLWfI
Mor Gurevich
30-01-21, 23:06
יש לי רק בקשה אחת:
תעלו פרק נוסף!
כיף לראות ומלמד מאוד.
רמה סופר גבוהה של ביצוע, והסרטונים עצמם עשויים לעילא. ממכר.
קצת חסר הסבר על החיבורים של צינורות הגז וההדפסה של חלקי הפלסטיק (לגבי זה הבטחתם הרחבה בהמשך).
תודה!
אני שמח שאהבת מור, פרק נוסף כבר בהכנה ;)
בפרק הבא תהיה הרבה עבודה עם מדפסת תלת מימד אז ממש רק נתנו טעימה, מעין טיזר לנושא בפרק הנוכחי כדי לא לייצר כפילות.
לגבי הצנרת, התלבטנו כמה זה חשוב להראות היות וזה פשוט צינור יוצא מהיחידה למדחס, משם למעבה, מהמעבה למייבש וחזרה ליחידה. אם נקבל עוד הערות על זה אז נוסיף צילומים של זה לפרק הבא.
תודה על הפידבק!
איתי
אחלה פרק, עבודה מרשימה להפליא.
שמחתי שהפסקתם עם האתנחתות הקומיות, מי שנכנס לסרטונים כאלה לדעתי במילא רוצה תכלס.
אפשר גם לקצר את הפתיח..
מוזיקה לא לטעמי, אבל אני מה אני מבין.
מחכה בקוצר רוח לפרק הבא!
boaz avrahami
01-02-21, 18:42
מעורר השראה ומרתק.
כל הכבוד!
polar bear
01-02-21, 20:16
פתיח טוב מכניס אותך לאווירה. מיצר שיכות לערוץ מסוים להבדיל מסתם סרטון שרץ ברשת. במקרה הזה נותן טעם של עוד.
יש ערוץ מסוים { forgotten weapons ) שפעם היה לו פתיח והיום אין, קצת מוזר בלי.
יפה מאד [emoji1362]
עד כמה החלקים המודפסים עמידים בטמפרטורות גבוהות?
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
עד כמה החלקים המודפסים עמידים בטמפרטורות גבוהות?
קרא גם כאן - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/109231-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94%D7%95-%D7%94%D7%93%D7%A4%D7%99%D7%A1-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91-petg
יפה מאד [emoji1362]
עד כמה החלקים המודפסים עמידים בטמפרטורות גבוהות?
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
יש היום מגוון שיטות הדפסה ובכל שיטה גם מגוון חומרים לשימוש. המדפסת שאנחנו עבדנו איתה מבוססת על filament בה החומר מגיע כחוט מוצק על גליל. החוט מוזן לראש ההדפסה שם הוא מומס ומוזרק דרך דיזה לייצור המודל עצמו. אני חושב שזו השיטה הכי נפוצה בקרב משתמשים ביתיים היות והציוד והחומרים זולים והתפעול של המדפסת פשוט יחסית (אצלנו פילוס השולחן מעט מסורבל).
מבחינת חומרים, החומר הזול והקל ביותר להדפסה נקרא PLA והוא מיועד לשמש בטמפ' של עד 60 מעלות שזה גבולי ברכב (החלק לא נמס אבל כן מקבל עיוות ). אנחנו הדפסנו עם חומר שנקרא PETG שזה חומר דומה לחומר ממנו מייצרים את בקבוקי השתייה למיניהם והוא מיועד לעמוד בטמפ' של עד 85 מעלות.
אפשר גם להדפיס בABS (לגו וחלקי פלסטיק ברכב עשויים ממנו) אבל זה מעט מסובך יותר ואמרו לנו שהתהליך משחרר רעלים (לא בדקתי אם זה נכון) בזמן ההדפסה אז החלטנו לוותר..
יש גם חומרים דמויי עץ וחומרי קרבון שראינו באינטרנט, התחום הוא מאוד רחב ואנחנו רק נגענו בו.
המוצר יוצא מאוד קשיח מהמדפסת, למרות שאני בטוח שחלק יצוק יהיה חזק יותר אבל התוצאה באמת מאוד מרשימה.
ABS אכן פולט אדים רעילים
בדרך כלל מדפיסים חומר זה עם אוורור מתאים, לא בתוך חדר המגורים כאשר הוא עם אנשים (ארגז מדפסת ייעודי עם פינוי אוויר החוצה למשל).
ההדפסה עם PETG לרכב היא נושא השרשור שקישרתי למעלה...
נשלח מהנייד
ABS אכן פולט אדים רעילים
בדרך כלל מדפיסים חומר זה עם אוורור מתאים, לא בתוך חדר המגורים כאשר הוא עם אנשים (ארגז מדפסת ייעודי עם פינוי אוויר החוצה למשל).
ההדפסה עם PETG לרכב היא נושא השרשור שקישרתי למעלה...
נשלח מהנייד
הקישור שהבאת הביא אותי ל2002,מדפסות 3D עדיין לא היו.
אבל היה מסע בזמן עם שמות של משתמשים שנעלמו מהפורום.
וואללה, באמת היה קישור דפוק.
תוקן כעת...
והנה הקישור המתוקן - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/109231-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94%D7%95-%D7%94%D7%93%D7%A4%D7%99%D7%A1-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91-petg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.