צפייה בגרסה מלאה : מלגזת דיזל ישנה משנות ה70 לא מניעה
מנוע טיפש. גיר הידרוסטטי.
מסתובב ממש ממש לאט.
מחובר עם כבלים ישירות לסטרטר.
בוסטר+ג'יפ. אין הבדל.
עומדת כבר חודשיים לפחות. לפני זה הניעה בנגיעה.
רעיונות מה לחפש?
תודה
אם הסטרטר מקבל מה שהוא צריך ולא מסתובב אז או שהוא לא תקין או שמשהו אחר מפריע למנוע להסתובב
ניסית לחבר מצבר במקום המצבר הישן?
או לפחות לנתק את הישן שלא יפריע.
אתה מצליח לסובב את המנוע ידנית?
אם לא, או שזה ממש ממש קשה, אז משהו תופס את המנוע.
אם אתה מסובב בקלות, כנראה הסטרטר בעיתי.
אם הסטרטר מקבל מה שהוא צריך ולא מסתובב אז או שהוא לא תקין או שמשהו אחר מפריע למנוע להסתובב
ניסית לחבר מצבר במקום המצבר הישן?
המצבר הישן מת כנראה. בגלל זה לא הנעתי מלא זמן. זה ושילוב של תקלת חשמל בבית מלאכה שלי גרם לכך שהיא תעמוד המון זמן.
בכל מקרה, גם בעבר, הייתי מחבר בוסטר ומניע בנגיעה (+- בכל זאת מלגזה ישנה אבל תמיד הניעה).
אני לא יודע אם זו בעיה של פחות מידי אמפר לסטרטר (לא נראה לי כי הכבלים חדשים שעשיתי בשביל זה והם הניעו את הטרקטור שלי בשניה ועוד בלי הבוסטר) או בעיה של הסטרטר שפשוט ישן ועייף או שזו בעיה במנוע שמשהו מונע ממנו להסתובב. אני לא יודע מה יכול למנוע ממנוע להסתובב. כי הוא מסתובב, יש יניקת אוויר. יש דלק בכוסית בקרה. אבל גם אם זו היתה בעיה של דלק, המנוע היה מסתובב.
אני לא בטוח מה השלב הבא. לפרק סטרטר ?
הייתי מתחיל בלהחליף פיזית את המצבר. כך שהמצבר שאתה מנסה להניע איתו יהיה מחובר כמו שצריך לקטבים והמצבר הישן לא יהיה במעגל החשמלי
יונימוג אדום
02-02-21, 17:11
אני מניח שהמנוע הוא מנוע פרקינס 4236 הישן והאלמותי .
חבר מצבר ( אפילו ישן אך לא מקצר ) תן חיבור מרכב אחר מונע , חכה עשר דקות ואני מאמין שיניע .
המנועים האלו פשוט לא נגמרים ולא מתקלקלים .
אולי יש איזה סלקטור תפוש חלקית ואז מעמיס על המשאבה ולכן לא יניע .
אם יש בעיה בסטארטר - תבדוק אצל גרינוואלד יצחק שדה 34 , הוא מייבא סטרטרים טובים בעלות נמוכה ממחיר שיפוץ .
כמו שאתה מתאר הבעיה היא עומס הידראולי .
אילן
תודה, אנסה.
איך אפשר לדעת אם הבעיה בסטרטר?
זו מלגזת קלארק משנות ה70. היא כבר הייתה מה שנקרא סקראפ אבל חבר שלי תיקן אותה. עובדת מעולה רק שפתאום המנוע לא מסתובב.
עריכה, אולי זה לא ברור.
המנוע מסתובב. עושה CYCLE. רק לאט מאוד. אם אני אניח לו לכמה זמן (לא יודע כמה, אני מנסה פעם ביום בדרך כלל כשיש לי זמן פנוי) הוא יתן כמה סיבובים יחסית מהירים יותר ואז יאט.
אני חושב שזו בעיה בסטרטר אבל לא רוצה לשפוך כסף וזמן סתם.
השאלה היא איך לוודא שזה אכן הסטרטר.
תודה
אם הוא היה מניע בנגיעה וגם כעת פעם ביום
הסטרטר מסובב אותו כמה סיבובים מהירים,
ולא מניע.
אז אולי זו בעיה בדיזה של אספקת הסולר
בכניסה למשאבה?
תפרק אחד הצינורות של המזרקים ותראה
אם מתיז סולר כשהמנוע מסתובב.
אתה מקשה עלינו לעזור לך.
חיברת כשהמצבר הישן מנותק? כן/לא?
חנן-ג'יפולוג
03-02-21, 11:20
דף וחצי ועוד לא מדדת מתח על הסטרטר בזמן התנעה?
לא ניתקתי עדיין מצבר כי עוד לא ניסיתי שוב.
הכבלים והבוסטר מחוברים ישירות לסטרטר ולגוף. בשביל מה צריך למדוד מתח על הסטרטר?
- - - Updated - - -
אם הוא היה מניע בנגיעה וגם כעת פעם ביום
הסטרטר מסובב אותו כמה סיבובים מהירים,
ולא מניע.
אז אולי זו בעיה בדיזה של אספקת הסולר
בכניסה למשאבה?
תפרק אחד הצינורות של המזרקים ותראה
אם מתיז סולר כשהמנוע מסתובב.
בנסיון הראשון הסטרטר מסתובב לאט אבל יותר מהר מהניסיונות הבאים. בכל מקרה לא מספיק מהר להניע כנראה.
לא ניתקתי עדיין מצבר כי עוד לא ניסיתי שוב.
הכבלים והבוסטר מחוברים ישירות לסטרטר ולגוף. בשביל מה צריך למדוד מתח על הסטרטר?
- - - Updated - - -
בנסיון הראשון הסטרטר מסתובב לאט אבל יותר מהר מהניסיונות הבאים. בכל מקרה לא מספיק מהר להניע כנראה.
"לאט אבל מהר יותר מהבאים...."
תחליף מצבר
חנן-ג'יפולוג
03-02-21, 18:05
.
הכבלים והבוסטר מחוברים ישירות לסטרטר ולגוף. בשביל מה צריך למדוד מתח על הסטרטר?
.
כי זה הא' ב' בהפרדה בין הגורמים השונים לסימפטום כזה.
יונימוג אדום
03-02-21, 19:31
מיכה , מצבר לא תקין ( מקוצר למשל ) יפיל את המתח במערכת ולא יאפשר לסטרטר להסתובב .
אם אתה מחפש סטרטר לבדיקה - אני כמעט בטוח שיש לי .
אילן
מנסיוני, הבוסטרים החכמים חייבים מתח מינימאלי כדי להיכנס למוד עבודה.
בנוסף, אם אתה "עוזר" לו עם מצבר נוסף אתה להבנתי פועל בניגוד להוראות היצרן שלו.
ולכן, אני לא בטוח שהבוסטר שלך משתתף במאמץ ההנעה.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מה כל כך מסובך???
תתקרב עם רכב עובד, חבר זוג כבלים, טובים! מינוס לגוף, ופלוס ישירות לסטרטר, אחרי האוטומט.
בדיקה של 5 דקות, והכל יהיה ברור
לא מבין יותר מדי במלגזות, אבל יכול להיות שאתה מנסה להתניע כאשר יש צרכן/עומס על המנוע ?
(כמו להתניע רכב ידני בהילוך משולב)
לא מבין יותר מדי במלגזות, אבל יכול להיות שאתה מנסה להתניע כאשר יש צרכן/עומס על המנוע ?
(כמו להתניע רכב ידני בהילוך משולב)
הוא כתב במפורש "
בנסיון הראשון הסטרטר מסתובב לאט אבל יותר מהר מהניסיונות הבאים."
זה או בעיית מצבר או בעיית מגעים, או סטרטר תקול.
אני מהמר על הראשון.
הוא כתב במפורש "
בנסיון הראשון הסטרטר מסתובב לאט אבל יותר מהר מהניסיונות הבאים."
זה או בעיית מצבר או בעיית מגעים, או סטרטר תקול.
או שהסטרטר מסתובב מהר יותר עד שנבנה לחץ שמן הידראולי
לא מבין יותר מדי במלגזות, אבל יכול להיות שאתה מנסה להתניע כאשר יש צרכן/עומס על המנוע ?
(כמו להתניע רכב ידני בהילוך משולב)
האינטואיציה שלך נכונה.
בטרקטורים, כאשר השאירו בקר הידראולי במצב פתוח (הפעלת לחץ), היה קשה מאד עד לא אפשרי להניע בבוקר.
לא יודע האם זה נכון למקרה הנוכחי, אבל לא פעם ולא פעמיים, תקלה שהגיעה משומקום התבררה כמשהו דבילי שנשאר מנותק/לא במצב הרגיל.
מינוס למשל..
boaz avrahami
04-02-21, 08:30
יותר ממה שרוצה העגל לינוק....
למי קראת עגל ?
פרה...הוא קרא לך פרה...
מיכה , מצבר לא תקין ( מקוצר למשל ) יפיל את המתח במערכת ולא יאפשר לסטרטר להסתובב .
אם אתה מחפש סטרטר לבדיקה - אני כמעט בטוח שיש לי .
אילן
אוקי לא חשבתי על זה. המצבר עבר טעינה לפני ולא היו תקלות שראיתי אבל הוא באמת לא הצליח להניע. אחר כך כבר נכנסתי לתקלת חשמל שיש לי במקום ויש מצב שהתקלה טיגנה לי שני מטענים ולא יכולתי לבדוק שוב אם הוא טעון ותקין.
אני אנתק מצבר ואבדוק שוב.
- - - Updated - - -
מה כל כך מסובך???
תתקרב עם רכב עובד, חבר זוג כבלים, טובים! מינוס לגוף, ופלוס ישירות לסטרטר, אחרי האוטומט.
בדיקה של 5 דקות, והכל יהיה ברור
עשיתי את זה, לא הניע. את הטרקטור הניע בשניה
- - - Updated - - -
לא מבין יותר מדי במלגזות, אבל יכול להיות שאתה מנסה להתניע כאשר יש צרכן/עומס על המנוע ?
(כמו להתניע רכב ידני בהילוך משולב)
חשבתי גם על זה.
יש ידית לקדימה, ניוטרל ואחור. על כל המצבים יש את אותה התנהגות. משיחה עם בעל המלגזה (לשעבר) הוא אומר שבגלל שזה הידרוסטטי אז זה לא ממש משנה. כמובן שאם המנוע יניע אז תהיה לי בעיה אבל זה לא אמור למנוע הנעה. לא נשמע לא הגיוני כל כך אבל יש לו יותר נסיון ממני.
א. נסה שוב ועם התכוונות מרובה - עם מצבר חזק ותקין בוודאות.
ב. פתח עם מפתח 5/8 (המידה מהזיכרון...) ניפל של מזרק. בזמן הביקור אמור לצאת משם סולר. אם יש אויר במערכת לא יצא משם סולר. אם המשאבת הזרקה לא תקינה לאמימא משם סולר . אם בטעות שכחת לשחרר את המדומם (כבל? ) לא ייצא משם סולר.
ג. אם יוצא משם סולר והמצבר תקין - אתה מנסה להניע תחת עומס. על המשאבה ההידרוסטטית יש זרועות פיקוד (אני כותב משהו שנכון לחלק גדול מהכלים האלה אבל יש שיטות שונות) תוודא ששתיהן באמצע.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה אסף, אנסה.
אין לי מצבר חדש. יש לי אחרים משומשים או שאנסה ללא מצבר. דיזל לא צריך חשמל.
ניתקתי את המצבר הישן, לא שינה כלום. חיברתי את הכבלים ישירות לסטרטר, לא שינה כלום.
המתח על הסטרטר 13.5 בערך. כמו מה שהג'יפ מוציא עם הכבלים.
אני לא בטוח מה לעשות חוץ מלפרק את הסטרטר.
המנוע מסתובב ידנית, לא בקלות אבל מסתובב.
חנן-ג'יפולוג
05-02-21, 19:52
.
המתח על הסטרטר 13.5 בערך. כמו מה שהג'יפ מוציא עם הכבלים.
.
את הבדיקה אתה עושה כשהסטרטר פועל, אם לא היה ברור.
עדכון, על הסטרטר יש בערך 7 וולט.
הוא פורק, צריך להחליף פחמים והוא היה גם מלא גאנק. אני אנקה אותו ואלך לחפש פחמים.
יש המלצות?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210207/24423c095a9e521fa67469024efb5202.jpg
חנן-ג'יפולוג
07-02-21, 11:26
זה לא מזיק מה שאתה עושה, אבל בקשר לתקלה הספציפית, משהו במקור המתח שלך, מצבר, בוסטר, כבלים, תנינים, חיבורים, לא בסדר.
הסטרטר צריך לקבל לפחות 9.5 וולט.
אמרת במצב הנעה. לפני הנעה הוא מקבל 13.5, בזמן הנעה יורד ל7.5 בערך.
יש לי כבלים עבים ובאמת די ארוכים אבל את הטרקטור הניעו בלי בעיה.
חנן-ג'יפולוג
07-02-21, 13:33
אני עומד מאחורי מה שאמרתי.
הסטרטר שלך צריך לקבל לפחות 9.5 וולט בעומס, ואתה לא מספק לו את זה.
אוקי, אין לי מושג מה מפריע לו כי לפני שאני לוחץ על הכפתור התנעה הוא מקבל 13.5 וולט. בזמן שהוא מסתובב המתח יורד ל7.5
הכבלים מחוברים ישירות למצבר של הג'יפ וישירות לסטרטר ולגוף.
אין שום דבר אחר מחובר. אין צרכני זרם כלשהם במערכת.
הסברה כרגע היא שהפחמים גמורים ולכן יש התנגדות גדולה מצד הסטרטר. אין לי מושג אם זה בכלל אפשרי או לא. כרגע הסטרטר מפורק, אחרי שישופץ נראה אם הבעיה חוזרת.
הוא היה מלא ברפש לח. אולי זה עשה איזה סוג של קצר או משהו כזה. אין קצר בין גוף הסטרטר לסלילים אז זה כבר טוב. חוץ מהליכלוך והפחמים, המצב שלו לא רע בכלל.
אוקי, אין לי מושג מה מפריע לו כי לפני שאני לוחץ על הכפתור התנעה הוא מקבל 13.5 וולט. בזמן שהוא מסתובב המתח יורד ל7.5
הכבלים מחוברים ישירות למצבר של הג'יפ וישירות לסטרטר ולגוף.
אין שום דבר אחר מחובר. אין צרכני זרם כלשהם במערכת.
הסברה כרגע היא שהפחמים גמורים ולכן יש התנגדות גדולה מצד הסטרטר. אין לי מושג אם זה בכלל אפשרי או לא. כרגע הסטרטר מפורק, אחרי שישופץ נראה אם הבעיה חוזרת.
הוא היה מלא ברפש לח. אולי זה עשה איזה סוג של קצר או משהו כזה. אין קצר בין גוף הסטרטר לסלילים אז זה כבר טוב. חוץ מהליכלוך והפחמים, המצב שלו לא רע בכלל.
איך החיבור של המינוס?
של המנוע לגוף
יוחאי
לא הבנתי למה הכוונה. הסטרטר למנוע? כרגיל. שוב אני אומר, יש 13.5 וולט בסטרטר כשהוא לא מופעל. המדידה נעשית בין הפלוס של הסטרטר לגוף המלגזה
המשפט האחרון שלך לא רלוונטי כי יהיה 13.5V בסטרטר במנוחה גם עם יהיה לך חוט עם שטח חתך של רבע מילימטר.
וכשנדרש הספק מקס' מהקו הזה, אם המגע או שטח החתך לא טוב - אתה תקבל נפילת מתח משמעותית.
המשפט האחרון שלך לא רלוונטי כי יהיה 13.5V בסטרטר במנוחה גם עם יהיה לך חוט עם שטח חתך של רבע מילימטר.
וכשנדרש הספק מקס' מהקו הזה, אם המגע או שטח החתך לא טוב - אתה תקבל נפילת מתח משמעותית.
אוקי עכשיו הבנתי. סבבה. אז בעצם הבדיקה שאני צריך לעשות זה לא מתח אלא זרם. כמה זרם מגיע לסטרטר.
הכבלים שלי מאוד ארוכים ומאוד עבים. כבלים של רתכת ולא הדקים. כל כבל סביבות 4-5 מטר, סה"כ סביבות 10 מטר לשניהם. אני יכול ליצר כבלים חדשים קצרים יותר אם זה ישנה משהו.
זה לא כל כך פשוט למדוד זרמים כאלו, ולכן גם אף אחד לא הציע לך למדוד זרם.
אתה צריך למדוד מתחים, אבל להקפיד על מדידה נכונה
זה לא כל כך פשוט למדוד זרמים כאלו, ולכן גם אף אחד לא הציע לך למדוד זרם.
אתה צריך למדוד מתחים, אבל להקפיד על מדידה נכונה
אי אפשר למדוד עם רב מודד צבת?
מה זה אומר מדידה נכונה?
אתה יכול עם צבת, והדיוק ממש לא כל כך חשוב בשלב הזה.
אבלי אני מוכן להמר על התוצאה - זרם חלש מדי.
ואז יתחיל דיון מה הזרם הרצוי...
ולכן, כולם! שולחים אותך למדוד מתחים.
יש לך מפל מתחים לא סביר.
האפשרות הסבירה, או בעיית מגעים או מצבר חלש.
האפשרות הפחות סבירה, זרם חזק מדי, שגורם למפל מתחים.
אתה צריך למצוא איפה המפל מתח.
בזמן סטארטר! תמדוד את המתחים הבאים
1- על הקטבים של המצבר
2- על הסטארטר עצמו ( אחרי האוטמט והגוף).
שתדווח על התוצאות, נחליט מה הלאה.
חנן-ג'יפולוג
09-02-21, 14:27
אל תלך לכיוון של מדידת זרם. אין לך, וכנראה גם לרובנו/כולנו מושג מה הקריטריון לתקינות. גם אם תדע שזה לא תקין לא תדע מה לעשות עם זה.
נתתי לך קריטריון ברור. מתח על הסטרטר תחת עומס. הבדיקה נתנה תוצאה ברורה שאומרת שמקור המתח לא תקין.
מכאן אתה יכול ללכת אחורה רכיב רכיב עד המצבר עם רב המודד ולהבין מהי הנקודה שלפניה המתח תקין ולאחריה הוא לא. הכול בזמן עומס.
עריכה: כתבתי באותו זמן עם זיו, אז הדברים חוזרים על עצמם.
boaz avrahami
09-02-21, 14:53
זה יגמר בזה שהטרמוסטט מורכב הפוך [emoji56]
חיברת כבר מצבר תקין ?
(לא כבלים , לא כבלים לסטרטר , לא בוסטר , פשוט מצבר שיושב במקום של המצבר ומחובר לנעלי הכבל התקינות והנקיות של המלגזה)
אם לא,
הייתי חוזר למשבצת הזו - מצבר תקין, טעון, במידה המתאימה, במיקום המקורי.
מספיק שיש לך חיבור מעפן בכבלי הנעה שמשגע אותך ואתה תפרק ותרכיב את כל מערכת החשמל של המלגזה בלי תוצאות.
מה יעזור מצבר אלוף העולם אם הוא לא עושה את הבדיקה שחנן מתאר?
בתור התחלה להבין אם יש בעיה.
ממתי מתחילים באיתור תקלה לפני שמוודאים שהמערכת בסט אפ הנכון?
בתור התחלה להבין אם יש בעיה.
ממתי מתחילים באיתור תקלה לפני שמוודאים שהמערכת בסט אפ הנכון?
הסט אפ שהיה זה הסטאפ שעבד במשך שנה שלמה בלי תקלות.
יונימוג אדום
10-02-21, 19:12
הסט אפ שהיה זה הסטאפ שעבד במשך שנה שלמה בלי תקלות.
נכון , אבל חלק נכבד מהסטאפ הזה היה מצבר תקין במקומו - כבלים לרוב באים להשלים אנרגיה למצבר תקול ולא במקום מצבר .
כמו שיעצו לך - התקן מצבר תקין במקומו ותעזור לו עם כבלים ולא כל העומס על הכבלים ( גם ארוכים וגם - לא בטוח עד כמה המגעים שם תקינים )
אל תשכח - מדובר במנוע דיזל עם יחס דחיסה סביב 1/20 - חייב מכת התנעה טובה .
אם למנוע אין מדומם חשמלי הייתי מניע על 24V - שני מצברים בטור .
מכיר היטב את המנועים האלו - שום דבר לא יהרוג אותו , אלו מנועים עם חיי נצח :)
אילן
טוב תודה. אני אכתוב אם יהיה משהו חדש
אם למנוע אין מדומם חשמלי הייתי מניע על 24V - שני מצברים בטור .
אילן
השאלה מה הסטרטר יגיד על זה..
לסטרטר לא אכפת לקבל מתח כפול. זה מנוע DC.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יונימוג אדום
11-02-21, 05:42
השאלה מה הסטרטר יגיד על זה..
הסטרטר ממש לא מתרגש מזה , הוא פשוט יסתובב במהירות כפולה .
בסיטרואן דה שבו שלי מותקן סטרטר 6V אשר מוזן ממערכת חשמל חדשה - 12V , כבר חמש שנים והבחור לא מתלונן .
אילן
נכון , אבל חלק נכבד מהסטאפ הזה היה מצבר תקין במקומו - כבלים לרוב באים להשלים אנרגיה למצבר תקול ולא במקום מצבר .
כבלים ראויים ממצבר תקין זה אותו דבר כמו מצבר תקין ברכב.
במה זה שונה ממצבר שמותקן מקורי רחוק מהסטארטר?
זה קיים באופן טבעי בלא מעט רכבים מסחריים.
במיוחד כשהוא מודד מתח תקין על הקטבים מה שאומר שהמצבר לא מרוקן.
לסטרטר לא אכפת לקבל מתח כפול. זה מנוע DC.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הממממ....
לסטרטר אכפת או לו, זה דיון אחד - וכן ידוע שהם מסוגלים לספוג מתח כפול ( בעיקר בגלל שהם עובדים לפרק זמן קצר).
אבל ההערה על מנוע DC, כאילו כל מנוע DC יכול לקבל מתח כפול, קצת מטעה.
תשאל את חנן מה קורה לרכב היברידי שטוענים בחיבור הסוללות ונותנים למנוע מתח כפול :-)
אין חוכמות, מתח כפול, הספק גדל בריבוע, יש יותר חום לפזר. לא כל מנוע עושה את זה בקלות.
חנן-ג'יפולוג
11-02-21, 11:09
תשאל את חנן מה קורה לרכב היברידי שטוענים בחיבור הסוללות ונותנים למנוע מתח כפול :-).
אה?
אנחנו בדיון על סטרטר. מנוע DC שעובד חצי דקה רצוף גג.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הבטחתי לסגור את הנושא.
הוחלפו פחמים. הסטרטר עבר שיפוץ. אמנם לא עזר לפתור את הבעיה אבל היה נדרש.
הצלחתי להניע עם שילוב של מצבר, בוסטר והג'יפ.
בדקתי מצברים וזה יקר. יותר מידי יקר. אז אני מקווה שלפחות מצבר אחד מכל האוסף שלי יהיה מספיק כדי להניע את המלגזה איתו ועם בוסטר.
אם מישהו מכיר מקום שמוכר מצברים טובים, אפשר גם משומש אבל לא ענתיקה, במחיר סביר אז אשמח לדעת. ממה שאני רואה מצבר חדש זה אלפיה+.
כמה אמפר?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
כמה אמפר (זרם התנעה), כמה אמפר-שעה (קיבולת) וכמה מצברים צריך שם (12 או 24 וולט) ?
כמה אמפר (זרם התנעה), כמה אמפר-שעה (קיבולת) וכמה מצברים צריך שם (12 או 24 וולט) ?
לא צריך הרבה אמפר-שעה כי זה רק להנעה. זה לא שיש עוד צרכנים. זרם הנעה, הכי גדול שאפשר להשיג מהמצבר הכי קטן. צריך 12 וולט.
בשביל הקנ"מ, לי יש בעבודה מלגזה גם די היסטורית, עובדת בערך פעם בשבוע אז כל הנעה היא ממש קרה.
הייסטר שנת 84 (ברזל אמיתי, כיף, לא מעוניין להחליף).
זה אמנם דורש בשוטף מצבר 100 אמפר תקין, ולא מומלץ פחות.
אבל היא כן תניע מכבלים לברלינגו בעת הצורך, הנעה צולעת אבל הנעה.
אז כנראה שמשהו שם אצלך עדיין לא טוב.
תוודא את זה עם מצבר 100% אפילו מושאל.
boaz avrahami
17-03-21, 20:58
אתה צריך אולי מצבר ליתיום.
הרבה זרם התנעה.
קיבולת לא ממש מעניינת אותך.
בתור התחלה להבין אם יש בעיה.
ממתי מתחילים באיתור תקלה לפני שמוודאים שהמערכת בסט אפ הנכון?
...
אתה צריך אולי מצבר ליתיום.
הרבה זרם התנעה.
קיבולת לא ממש מעניינת אותך.מה צריך לחפש? זה מצבר כמו של הבוסטר הנעה?
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
boaz avrahami
18-03-21, 06:09
יש מומחים ממני בתחום הזה.
למשל חנן או נדב.
אני מנחש שאתה צריך כנראה 4 תאים עם מקדם C גבוה אבל עדיף שיענו המומחים
בליתיום חשוב לדעת מה זרם ההתנעה הנחוץ, כי אם יעברו אותו הסוללה תיהרס ותתנפח מהר מאוד (לעומת עופרת שפשוט לא תסחוב, אבל לא תינזק)
אפשר למדוד את הזרם בפועל עם צבת שתומכת בתחום זרם גבוה.
ואיך הוא יטעין את הליתיום?????
זה שינוי משמעותי בחשמל של המלגזה, למי שלא מבין, זה סיפור.
והכל מתחיל מההתחלה- משהו שם לא תקין, שיפתרו את זה, פתאום גם כבלים מרכב או בוסטר, יתחילו לעבוד.
boaz avrahami
18-03-21, 08:15
זיו, איך שכחתי אותך במניין המומחים [emoji33]
הוא לא טוען במלגזה.
הוא רק מתניע עם סוללה כמו של המכוניות צעצוע ומטעין בבית.
אולי אפילו יש לו סוללות כאלו
חנן-ג'יפולוג
18-03-21, 09:02
מישהו צריך לומר את זה:
מיכה וליתיום- מי שהעלה את הצמד הזה לדפים האלה צריך להיות מואשם בנסיון לרצח.
בהמון שלבים רמזנו, אמרנו, וצעקנו למיכה שהמצבר הישן גמור ומעמיס על כל המערכת.
אז אולי פספסתי איזה פוסט שבו הוא אמר שהוא החליף מצבר, אבל במקרה שלא....
תחליף מצבר! המלגזה שלך תקינה לחלוטין. תפסיק לחפש פתרונות שיסבכו לך את החיים
אני לא מתכוון לשים ליתיום.
בכל מקרה, כרגע יש מצבר ישן 62 A זרם הנעה של 520 אמפר. אני עדיין צריך להשתמש בבוסטר כדי להניע אבל כמו שכתבתי המצבר ישן אז אולי בגלל זה.
המצבר הקודם, זה שאתו התחילה הבעיה, היה מצבר הרבה יותר גדול. אבל כנראה בזמן הטעינה הוא נדפק. האח התאום שלו על הטרקטור שלי, עם אותו בוסטר מניע בנגיעה.
אפתח נושא חדש עם אלטרנטורים, איך מחברים ואיך יודעים שתקין. זה השלב הבא.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.