PDA

צפייה בגרסה מלאה : טרופר בנזין 3.2 96, מיני פרוייקט



שעיר בגב"ב
07-02-21, 12:44
אז חודשיים וחצי אחרי הקנייה מתוכם חודשיים במוסך (שלא באמת לצורך),
אני מחיל להבין סוף סוף מה יש לי ביד.
שורה תחתונה, יש עם מה לעבוד.

לא הוחלף מנוע! ועל זה ארחיב בהמשך...

יש עוד לא מעט עבודה על הצד הטכני ואחרי זה אכנס לחלק הכיפי של התאמת
הרכב לצרכיי ורצוני.

אתחיל מקצת תמונות של הטיולון הראשון בסופ"ש האחרון:
סיבוב ליד הבית, כל תא השטח שבין חורבת סעדים-חורבת בית עתאב-חבל עדולם.

132677132678


מסקנות ראשוניות, הרכב נוסע הרבה יותר טוב בשטח מאשר בכביש.
הכל מהודק ואין חופשים וגם המנוע מרגיש טוב ויש בטחון שנחזור
הביתה בשלום.
בכביש התחושה שונה וכאמור על הכל ארחיב בהמשך.

שעיר בגב"ב
07-02-21, 12:55
מה נעשה עד עכשיו:
הוחלפו חלקים רקובים, בעיקר צינורות ופלאנג'ים של מערכת הקירור.
קולר גיר+התקנת שעון חום גיר.
הרבה עבודת נקיון. המון ג'יפה של שנים שפשוט מסתירה מצב חלקים.

מנוע לפני החלפת חלודות למיניהן:

132679132680


עובד על הקטנת קבצי תמונות נוספות...

שעיר בגב"ב
07-02-21, 13:15
מכסה המנוע לפני חודשיים:
132683132684

כך הוא נראה אחרי ששטפתי אותו עם צינור גינה (לחץ די חזק אבל לא מתקרב לגרניק):

132681132682


אני לא באמת יודע להסביר את ההבדל הכל כך משמעותי בכלום זמן.
בכל מקרה יטופל ולא באמת מפריעים לי דברים שאינם מכניים.

- - - Updated - - -


המנוע אחרי החלפת חלקים חלודים ואחרי שניקיתי אותו
עם מברשת שיניים והרבה WD40.
ו... פתיחת כל הקונקטורים והשפרצת מיכל שלם של ספריי מגעים בתוך
כל הקונקטורים.

132685

שעיר בגב"ב
07-02-21, 13:29
בהמשך:
פתרון בעיית איבוד הכוח בעליות בכביש.
לדעתי זה לא קשור לגיר, כי זה קורה גם בעליות שלא ממש מאמצות הגיר.
כמו כן זה מלווה בעשן שחור סמיך מהאגזוז מה שמעלה אצלי את החשד שקשור
לתערובת עשירה.
אז אולי מזרקים/חיישן חמצן או משהו באזור.

שיפור עניין נוחות הנסיעה:
המושב בטרופרים פשוט שערורייתי!
בדיוק אותה הבעיה שהייתה לי בטרופר הקודם, אפס
תמיכה לגב התחתון.
המושב הכי גרוע שאני מכיר.
יטופל.

החלפת בולמי זעזועים למשהו ממש איכותי.
מחפש יותר פרוגרסיביות, ז"א נוחות בתחילת מהלך הבולמים
וקשיחות בהמשך המהלך שתמנע סגירת מהלך ורפיסות כשהרכב מועמס.
אני די בטוח בכיוון שלי (יקר מאוד).

ובסוף בסוף ענייני דיגום בגאז' והתקנת גגון.

שעיר בגב"ב
07-02-21, 13:52
הבוקר היה לי זמן
אז טיפלתי בדלת הבאגז'.

היה קשה מאוד לפתוח את המנעול,
עד רמה של חשש לשבירת המפתח.
מנסיון בד"כ מדובר באויב הנפוץ ביותר:
ג'יפה.

פורק פאנל הדלת ונקיון עם מברשת.
אח"כ החומר האהוב עליי בעולם הלא הוא WD40.
הרבה WD40 על כל מנגנוני המנעול ו...
כמו חדש! תענוג.

תמונות אחרי הנקיון. לא צילמתי לפני, פשוט לדמיין שהכל מכוסה בשכבה עבה של טינופת
שמעלימה את הכל!


132689132690

דרך אגב, פירוק הפאנל חשף שעל הדלת עדיין הייתה דבוקה יריעת
הניילון המקורית. אמנם קרועה ומתפוררת למגע אבל,
נדיר מאוד ברכב כל כך ישן.

איל מ
07-02-21, 15:06
קח בחשבון שהחומר האהוב עליך הוא יותר חומר ניקוי מאשר חומר סיכוך/שימון.
ולכן במקומות בהם הענין דרוש (למשלמנגנון הדלת) שווה לסכך בצורה אחרת. יש לwd סריי שימון יבש, עב טפלון או משהו בסגנון, שאמור למנוע הדבקות ג'יפה. אני לא מרוצה ממנו כלכך.
ויש ספריי גריז הישן והטוב (צירים, מסילות דלת, מנגנון הנעילה עצמו ועוד).

שעיר בגב"ב
07-02-21, 15:20
מודע לזה אייל.
הבעיה עם גריז שהוא "מושך" אבק
ואני מעדיף שיישאר יבש יחסית אבל נקי.

פעם ב... אני גם ככה מפרק ומנקה.

שלומי
07-02-21, 17:57
אני משתמש בספריי סיליקון להפרדת תבניות אולי תמצאו אותו מתאים

amir_shai
07-02-21, 19:12
מה מטרת יריעת הניילון הזאת?
מניעת חדירת מים / רוח?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

שעיר בגב"ב
07-02-21, 19:45
בעיקר הגנה מחדירת אבק.

raanan
08-02-21, 21:43
לא הוחלף מנוע! ועל זה ארחיב בהמשך...

יפה מאד !



קולר גיר+התקנת שעון חום גיר.

איזה קולר ואיך חובר (ישירות לגיר, או בטור לחליל הרדיאטור) ?



ו... פתיחת כל הקונקטורים והשפרצת מיכל שלם של ספריי מגעים בתוך
כל הקונקטורים.
מיותר (גם מאמין שלא פתחת 50 אחוז מהקונקטורים שיש ...)
ולמזלך לא פתחת תיבת פנדורה (שבירת קונקטור, חיווט "עייף").





132685

בהמשך:
פתרון בעיית איבוד הכוח בעליות בכביש.
לדעתי זה לא קשור לגיר, כי זה קורה גם בעליות שלא ממש מאמצות הגיר.
כמו כן זה מלווה בעשן שחור סמיך מהאגזוז מה שמעלה אצלי את החשד שקשור
לתערובת עשירה.
אז אולי מזרקים/חיישן חמצן או משהו באזור.

רצוי שתחליף את צינור האוויר (שרשורי גמיש) בין הפילטר והסעפת.
יכול להיות שנמשך אוויר משם וזה משפיע לך על התערובת והסחיבה.

בהצלחה
רענן

שעיר בגב"ב
08-02-21, 22:20
הקולר חובר ישירות לגיר.
דרך אגב, יש לי ביקורת לא קטנה על רמת העבודה
ואמרתי את זה לנועם.
החיישן היה אמור להיות מוברג לתוך הקרטר ובפועל
הלכו על הפיתרון הקל של חיבור לאחד הברגים על
הקרטר, חיצוני.
חיווי הטמפ' לא מדוייק בכלל!
מראה שהטמפ' קרה מדי.

הבטיח שיסדר את זה ועוד כמה דברים שלא מוצאים
חן בעיניי.

הוצאתי אותו ככה כי נמאס לי שהרכב
מתבזבז על סתם במוסך.


כשאתה מדבר על צינור האוויר אתה מדבר על זה עם האיזולירבנד
הכסוף? נשמע הגיוני שיש משם דליפת/משיכת אוויר. תודה.


נ.ב. תפסת אותי על חם, ניקיתי רק את הקונקטורים שהיה לי נוח להגיע
אליהם ושהייתי בטוח שלא יתפוררו לי בידיים:rolleyes:

raanan
08-02-21, 22:59
הקולר חובר ישירות לגיר.
דווקא בגלל החיבור הזה, שואל שוב, איזה קולר הותקן ?
או מידות הרשת (אורך, רוחב, עובי)

קולר קטן שחובר ישירות לגיר, יגמור לך את הגיר.

רענן

שעיר בגב"ב
09-02-21, 09:53
גודל הקולר כ 30X30
בדקתי שוב ולא מחובר לחליל

raanan
09-02-21, 11:49
גודל הקולר כ 30X30
בדקתי שוב ולא מחובר לחליל
בהנחה שמדובר בקולר נחשוני,
אז כנראה היידן (או תואם) 403 או 405
132713
אם זה זה,
גם הקולר 405 לא מספק בחיבור ישיר בעליות ארוכות ובעומס (בפרט בימים חמים).
כותב את זה מניסיון ההתקנה הראשון שלי.

ממליץ לך מאד לחברו בטור לחליל .

יש לך אפשרות להעלות תמונות של מיקום והתקנת הקןלר ?

רענן

שעיר בגב"ב
09-02-21, 12:38
132714132715132716


התמונה השמאלית הפחות ברורה: צינורות השמן ביציאה מהקולר.
עוד מעט אנסה לצלם את חיבורי החליל שכלום לא מחובר אליהם.

ואצלם את חיבור רגש החום אל קרטר הגיר.

raanan
09-02-21, 13:41
מה המרווח (אם יש בכלל) בין הקולר למעבה המזגן ?
אם אני רואה נכון הקולר מחובר עם אזיקונים (כנראה למעבה).
אז רוב האזיקונים נמסים והקולר צונח מטה.
אם כבר מחברים, אז בקצוות הקולר יש קדחי עיגון על מסגרת הקולר.

רענן

שעיר בגב"ב
09-02-21, 14:05
אתה צודק בהכל.
כל העבודות שנעשו ע"י המוסך הן ברמת הלצאת ידי חובה.

החל ממיקום חיישן חום הגיר, דרך עבודות חיווט החשמל
וחיבור הקולר עצמו.
כולל בזבוז של כמעט חודשיים על חלקים שבסוף אני מצאתי ברשת
והבאתי בעצמי ספיישל.

יאמר לזכות מנהל מנהל המוסך שהוא עומד מאחורי הדברים ומסכים
עם הטענות שלי (העליתי את הכל בפניו) ושהוא מתבייש ששחרר
ככה את הרכב, וביקש ממני לבוא אליו שוב ושהכל יסודר על ידו.

אני נותן לו קרדיט שיעמוד במילתו.

וגם אם לא, לא סוף העולם. זה דברים שאין לי באמת בעיה לסדר.

raanan
09-02-21, 14:18
אין פה מטרה להיות צודק.
פשוט עם קולר קטן שמחובר ישירות לגיר,
בנוסף צמוד למעבה המזגן (הקרנה/הסעת חום הדדית ביניהם).

בקיץ בעליה ארוכה אתה תטגן את הגיר.
כמעט בטוח שגם הקולר ינשור מטה עקב המסת האזיקונים.

ממליץ לא לחכות לקיץ ולטפס מים המלח כדיי לבדוק
שנבואות הזעם שלי מתקיימות.

מומלץ על התקנה מחדש,
מיקום במרווח של 5 סמ' ממעבה המזגן,
עיגון עם ברגים לתומכים של הגריל.
חיבור בטור לחליל.
ומה שבטוח לקנות צנרת הידרואלית מתאימה לטמפ' 150 מעלות צלזיוס.
(כבר ראינו התקנה עם צנרת דלק שהתפוררה).
מחוון חום אנלוגי עם יוניט תואם יעזור לך לשקט הנפשי.
המהדרין גם מתקינים וונטה על הקולר.

בהצלחה
רענן

שעיר בגב"ב
09-02-21, 15:34
זחלתי מתחת לרכב: חיבור רגש החום לאחד מברגי הקרטר.
הערכה שלי שזה בגדר של כוסות רוח למת.
זה נותן אינדיקציה למשהו במיקום הזה?!


132717

raanan
09-02-21, 17:32
זה נותן אינדיקציה למשהו במיקום הזה?!

כן !
אשליה שהגיר עובד בקרירות נעימה בנורווגיה ...

הכי מדויק בזרימת הנוזל ביציאה מהגיר.
או בקרטר עצמו.
תנסה להשיג TECH1 ותראה מה הטמפ' האמיתית של הגיר.

רענן

נמרוד
09-02-21, 17:36
מה שצילמת לא נראה כמו רגש טמפרטורה.

זה הזמן שאחרוני ראשוני היפאנים בארץ מתקרבים לסוף חייהם - לא נשארו הרבה. אתה מציל אחד מהם ונותן לו מחזור חיים חדש כרכב אספנות בעוד כמה שנים. אתגר רציני, ממש לא מיני-פרויקט. בהצלחה!

אני מקווה שהבנת שזה לא אפשרי או לפחות לא משתלם לשפץ ולהחזיק רכב כזה ישן במוסכים. לא בגלל שהם לא טובים, אלא הם פשוט לא בנויים לרמת הפרטים וכמות העבודה שיש בפרויקט כזה. אם אין אתה לך, מי לך?

שעיר בגב"ב
09-02-21, 17:54
נמרוד זה רגש טמפ' עם חור (שייבה).
מה שאומר שזה רגש שלא מתאים לגיר (משער כך, אין לי נסיון בזה).
מה שאומר שכנראה שילמתי על זובי.

מבטיח לעצמי שכל החירטוט הזה יסודר ע"י מי שאחראי לזה.

בכל מקרה, שמתי את הרכב במוסך שאני לא מכיר בגלל שחיפשתי "מומחה"
לטרופר שיוכל לתת לי חוות דעת מקצועית על הרכב. טעות.
נראה לי עכשיו, בעיקר אחרי שנסעתי קצת שאני יודע מה מצבו, יהיה טוב.
יש לי את התקציב להביא אותו למצב מכני טוב.

כפי שאמרתי זה רכב לטיולים בלבד, אז אשתדל
להזמין חלקים מחו"ל ולטפל במוסך של מי שאני סומך עליו. כמו תמיד.

שעיר בגב"ב
02-03-21, 16:59
לאט לאט אני מתחיל לסמוך על מר בחור יותר ויותר...
די בטוח שבפסח כבר יהיה במצב שארגיש נוח ליומיים שלושה
לאזור הציחור.
בינתיים בטיולים באזור הקרוב (הרי ירושלים וחבל עדולם) עושה את העבודה.
קצת תמונות מחוות הגתות ועין אוזן:
133020
133021133022133023

הכלבה זכתה בלינת לילה באוהל פעם הראשונה!

לביא
02-03-21, 21:20
שמח שאתה נהנה.
לא התעמקתי בשני השירשורים שלך.
איכשהו, מריפרוף, נשמע לי שאתה חייב התנצלות לאחד מחברי הפורום.
אם פיספסתי משהו, מתנצל.
לביא

RBRB
04-03-21, 07:41
איזה קטע, נראה לי שאתה שכן שלי.

אני בטוח שראיתי את הרכב הזה בחניה ליד הרחוב שלי מס' פעמים.

בהצלחה בפרוייקט!

שעיר בגב"ב
05-03-21, 21:07
אם כן אז תגיד שלום בפעם הבאה
(או כשאתה רואה אותי עם הרנו מגאן הישנה או האופנוע בצבע הדומה לזה של הטרופר:cool:).
כרגע הוא שוב במוסך לפיתרון בעיית התערובת העשירה, תיקון המזגן
ועוד כמה דברים.

שעיר בגב"ב
20-03-21, 13:00
אחרי יתר מחודש שאני מבקש מנועם רובין ממוסך יוסה
שיגיד לי מתי נוח לו שאחזור אליו לתיקון העבודה המזלזלת שעשה לי
עם חיישן שמן הגיר והתקנת קולר הגיר הגרועה ועוד כמה דברים שאני
חוסך בשביל לקצר...
סוף סוף בשיחה השבועית שלי אליו קיבלתי אישור לבוא בחמישי.
בחמישי האחרון ביטלתי יום עבודה והתייצבתי ב8 בבוקר.

אני לא אדבר, רק מבקש מהמבינים לחוות דעתם על העבודה כדי שאבין
כיצד כדאי לי להתנהל:

133196

133197

- - - Updated - - -

התמונות יצאו לי מסובבות ב90 מעלות, נראה לי שבכל זאת יצא ברור.
ברגע שלוחצים ופותחים את התמונה זה מסתדר.


נ.ב. כבר ביום חמישי שלחתי לרענן תמונות בפרטי כדי לקבל את חוות דעתו.
מכיוון שזו הייתה שיחה פרטית לא אשתף את דבריו בלי רשותו.

- - - Updated - - -

מוטי ג.
20-03-21, 14:43
אני לא מכיר את הנפשות הפועלות, אבל ממה שכתבת "העבודה המזלזלת שלו בהתקנה הקודמת"
ועל פי התמונות נראה שהוא לא מזלזל, הוא פשוט עושה כמיטב יכולתו שהיא כנראה לי מהאיכותית בשוק.
אני הייתי נמנע מלהתקין חיישן פונה לקרקע ברכב שטח.

שעיר בגב"ב
20-03-21, 15:21
מוטי אני באמת לא מבין גדול, למעשה אני ממש הדיוט בכל מה שנוגע
לגיר אוטומאטי.
אני מנסה להבין באמצעות אנשים הרבה יותר מקצועיים ממני (ויש פה כאלה שאני
ממש מקנא בידע שלהם) את איכות העבודה ולהבין עד כמה אני צריך להתרגש
מ:
א. חיישן כל כך פגיע, ברכב שטח.
ב. איכות ריתוך האום אליו הוברג החיישן.
ג. אי החשיבה קדימה איך והיכן לקדוח מה שיצר צורך לנסר
חלק קטן מגשר הגיר (רואים את זה בתמונה).

עם שאר הבעיות אוכל להסתדר בעצמי:
א. חיבור קולר הגיר באזיקונים לרדיאטור המזגן.
ב. אי חיבור הקולר לחליל הרדיאטור הראשי.
ג. חיווט נוראי.

החלטתי שבשום פנים לא מוכן לחזור למוסך הנ"ל לתיקון הדברים שציינתי.


באמת שאין לי רצון לדבר לגופו של איש, רק
להבין עד כמה למהר וללכת לאיש מקצוע אחר שיעביר את החיישן למיקום
טוב יותר+מילוי הקדיחה הנוכחית.

יש לי מיגון גחון מלא שיושב במחסן. לא מורכב עד שלא אסיים את העבודה
שיש לי הן על הגיר והן המנוע.
האם מיגון הגחון פותר לי את בעיית פגיעות החיישן?

raanan
20-03-21, 16:50
האם מיגון הגחון פותר לי את בעיית פגיעות החיישן?
תלוי בסוג המיגון והעובי.
אם מדובר באלומניום אז הוא מתעקם במכה
(שיש אומרים שזה טוב כי הוא סופג אנרגיה).

לדעתי צריך מינימום 4 סמ' מרווח בין קצה החיישן למיגון.

עוד דבר שחשוב לבדוק,
האם החיווט לחיישן והמחוון עובר דרך פיוז ?
הנ"ל למקרה שהמיגון בצורה כל שהיא יפגע בחיווט.

אם זה היה תלוי בי,
הייתי מעיף את ההתקנה , מחליף קרטר.
מתקין T על צינור היציאה מהגיר אל הקולר עבור החיישן.

וכמובן מעגן כמו שצריך את הקולר ולא מצמידו עם אזיקונים למעבה המזגן (חייב מרווח ביניהם).

רענן

zivo
20-03-21, 18:57
לא תלוי בכלום....
תחליף קרטר, וכמה שיותר מהר.
כל השאר, פשרות שבסוף תצטער עליהן.

איל מ
20-03-21, 19:58
המיקום לא מוצלח, אבל הוא הרבה פחות פגיע משנדמה לך.

שעיר בגב"ב
20-03-21, 20:50
תודה אנשים על העזרה.
זה זרז מבחינתי לסיים את עניין הנזילה ממחז"ש הגיר ואז אתקין את מיגון הגחון
ואראה מה המצב.

צריך להיות מוכן, עוד 10 ימים טיול שלושה ימים עם הילדים בנגב:cool:

שעיר בגב"ב
21-12-21, 18:28
יותר מחודשיים שבצד מחכים שישה מזרקים חדשים (מקורי).
מחכים כי כבר כמה חודשים שאני עובד 7 ימים בשבוע והשבת האחרונה
סוף סוף הייתה פנויה.
הוזמנו כי עברתי על היסטוריית הטיפולים ונראה כי אלה אותם המזרקים שיצאו מהמפעל
לפני 26 שנים!

אז פירקתי סעפת יניקה ואת מיליוני החלקים שמסביב...
סעפת מטונפת בטירוף מבפנים (ובחוץ). כמות מטורפת של משקעי שמן
ופיח. צירוף של שמן מצינורות הנשמים ופיח מה EGR.
(תמונות בדרך...).
פורקה מסילת המזרקים. אדוני ישמור איזה גועל.

המזרקים הוחלפו וכמובן שעל הדרך המסילה הוברקה.

עכשיו עברתי לניקוי הסעפת...
שלושה מכלי ספריי קרבורטור ושטיפה רצינית עם צינור ו...
התגלה החריר אליו מתחבר צינור חיישן הMAP.
החריר היה חסום לחלוטין ולמעשה לא היה קיים.
מה שאומר שחיישן הMAP היה לקישוט בלבד ולא יכול היה
למדוד את שינויי הלחץ בסעפת, מה שמשפיע על קביעת התערובת
בהתאם למאמץ המנוע.

עכשיו הכל נקי ומחכה שבשישי יהיה מזג אוויר נורמאלי להרכבה.
ואז נסיעת מבחן.
ממש אופתע אם לא יורגש שינוי משמעותי בפעולת המנוע.

תמונות:




- - - Updated - - -

סעפת בחוץ

136527

מזרקים ישנים עדיין במסילה
136528



136529

ישן מול חדש
136530

חדש חדיש ומחודש
136531

- - - Updated - - -

סעפת בהשרייה עם ספריי קרבורטור

136532

סעפת לפני ניקוי
136533
אחרי שעה קרצוף במברשת פליז
136534
ועוד שעה:cool:
136535

- - - Updated - - -

סעפת מבפנים לפני ניקוי.
במציאות רואים שכבת טינופת רצינית בהרבה
שהמצלמה עשתה איתה חסד.

136536

אחרי ניקוי.
בעיגול האדום חריר חיישן הMAP שלפתע התגלה.
136537

- - - Updated - - -

אעדכן בסופש אחרי נסיעה.
כוסס ציפורניים בציפיה לשיפור.

שעיר בגב"ב
21-12-21, 18:35
כמובן שגם חיישן הMAP עבר ניקוי.
הרבה ספריי מגעים לפתח אליו מתחבר הצינור,
מקווה שהחיישן עצמו תקין.
כנראה שאזמין אחד מרוקאוטו לכל מקרה.

136538

ד ו ר ו ן
21-12-21, 18:42
סדק?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211221/cf52b8871ea61e5fa48becb70186e257.jpg

שעיר בגב"ב
21-12-21, 18:53
זה לא סדק דורון.
נראה כך בצילום אבל
זה פס/תפר שנוצר בתהליך היציקה.
בולט כי הלכלוך נתפס שם.

zivo
21-12-21, 19:09
שמן גיר -
מסכים עם מה שמוטי כבר כתב , לא מוסיפים סנסור שפונה לאדמה על תחתית של קרטר.
יתרה מזאת, לא הייתי עושה שום חור או צומת במערכת, זה פשוט לא שווה את הסיכון של להתקע בשטח.

מה שאני עשיתי-
הצינור שיוצא מהגיר לעבר הקולר, זה צינור אלומינים, הצמדתי עליו רגש טמפ' ועטפתי בחתיכת בידוד.
זה מספיק מדוייק וזה מגיב מהר לכל שינוי בטמפ'.
דרך אגב, אני בודק טמפ' מים בדיוק אותו הדבר ( על הצינור של המעגל חימום של הקבינה) וגם שם, אני רואה שזה מספיק מדוייק ומגיב מספיק מהיר.

asafpeleg
21-12-21, 21:18
כמובן שגם חיישן הMAP עבר ניקוי.
הרבה ספריי מגעים לפתח אליו מתחבר הצינור,
מקווה שהחיישן עצמו תקין.
כנראה שאזמין אחד מרוקאוטו לכל מקרה.

136538רוק אוטו שולחים עם פדאיקס. משלוח אקונומי יגיע לאחר שלושה שבועות ושתתקשר לשאול מה עם המשלוח יגידו לך שיש בלאגן במרכז הלוגיסטי שלהם בגרמניה בגלל הכריסטמס וכל זה. אם תזמין משלוח מהיר תעבור 75 דולר ויגבו ממך מסים.
זה חיישן של GM? קונקטור 3 פינים? רוב הסיכויים שחיישן מחנות חלפים פה בארץ יתאים ויעלה פחות, אם יש לך זמן להתעסק עם זה.
* כל זה מניסיון אישי טרי, וכמובן שיש מצב שתקבל את זה תוך 3 ימים בלי להוסיף שקל אחד.


Sent from my SM-A515F using Tapatalk

שעיר בגב"ב
21-12-21, 21:50
עד עכשיו הנסיון שלי עם רוקאוטו לא רע.
הכל הגיע מהר ובלי עניינים.

המזרקים דרך אגב היו באחלה מחיר.
OEM במחיר של 850 ש"ח לכל השישה+כ250 ש"ח מכס

מפחד לחשוב כמה היו גונבים ממני בארץ.

Udim
23-12-21, 14:32
רוק אוטו שולחים עם פדאיקס. משלוח אקונומי יגיע לאחר שלושה שבועות ושתתקשר לשאול מה עם המשלוח יגידו לך שיש בלאגן במרכז הלוגיסטי שלהם בגרמניה בגלל הכריסטמס וכל זה. אם תזמין משלוח מהיר תעבור 75 דולר ויגבו ממך מסים.
זה חיישן של GM? קונקטור 3 פינים? רוב הסיכויים שחיישן מחנות חלפים פה בארץ יתאים ויעלה פחות, אם יש לך זמן להתעסק עם זה.
* כל זה מניסיון אישי טרי, וכמובן שיש מצב שתקבל את זה תוך 3 ימים בלי להוסיף שקל אחד.


Sent from my SM-A515F using Tapatalk


למיטב ידעתי אתה טועה בנוגע לחישוב מגבלת ה 75 דולר, אם המשלוח מתומחר בנפרד, רק ערך הסחורה נכלל בחישוב

ראה פה:
https://www.geektime.co.il/online-shopping-taxes-and-shipping/

EliC25
27-12-21, 17:34
Udim צודק בעניין הזה.

שעיר בגב"ב
27-12-21, 18:05
ביום שישי סיימתי להרכיב הכל.
נסיון התנעה ו...
כלום:mad:
יש סטרטר אבל לא מניע.

עובר שוב על הכל ולא מוצא מה פיספסתי.
עוד נסיון ועוד... לא מניע.
מפרק כוילים ומודול הצתה ומחפש אולי שכחתי איזה חיבור.
בודק חיבורי מזרקים אולי לא חיברתי טוב.
כבר מחשיך אז עולה הביתה מתוסכל.
למחרת שוב.
בודק ניצוץ. יש.
די בטוח שגם יש דלק (מריח מהאגזוז).

בקיצור ככה שורף במשך 4 ימים את מעט השעות הפנויות שלי.

היום שולף שוב פלאג לבדוק את איכות הניצוץ ומבין שהפלאג רטוב מדלק.
ככה גם כל החמישה האחרים.
ניקיתי אותם ונתתי סטרטר ארוך עם פיוז משאבת דלק בחוץ לייבוש הצילינדרים
ו... מניע:cool:
יצאתי לסיבוב קצר ומרגיש שעובד הרבה יותר עגול ושקט.

מקווה שמחר יהיה לי זמן לסיבוב נורמאלי לבדוק איך עולה את העליה
של מערת הנטיפים.

שעיר בגב"ב
27-12-21, 18:26
דרך אגב, מה שלדעתי גרם להצפת הדלק זה חיישן חום אוויר בסעפת (השערה בלבד, לא יודע
אם יש לו כזו השפעה).
כשניקיתי את הסעפת לא פירקתי אותו ולדעתי כמות ספריי הקרבורטור עם כמויות הג'יפה
לא עשו לו טוב. פירקתי אותו אתמול והוא היה מטונף לגמרי.
חזר למקומו אחרי ניקוי יסודי עם הרבה ספריי מגעים.

שעיר בגב"ב
29-12-21, 19:07
אפרופו רוק אוטו,
כשפירקתי את מסילת המזרקים אי אפשר לפספס
שווסת לחץ הדלק חלוד לגמרי ודי בטוח שזה הוסת שיצא מהמפעל עם הרכב.
אז הוזמן וסת חדש (של דלפי).
הוזמנו גם חיישן חמצן , חיישן חום אוויר בסעפת, חיישן MAP וחיישן מצב מצערת (TPS).
כל החיישנים איכותיים, של דלפי ודנסו.

סולי
29-12-21, 23:08
שאפו!משקיען!, אשמח לשמוע אם רענון כזה לחיישני המנוע עשה הבדל.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

שעיר בגב"ב
30-12-21, 12:46
תודה!
שמתי היום את הרכב במוסך של חבר להעברת טסט.
בנסיעה למוסך יכולתי להרגיש איך הרכב נוסע עם המזרקים החדשים וסעפת היניקה הנקייה.
המנוע עובד ממש חלק ויפה, אבל...
עדיין מגמגם ומאבד כוח בעליות ונדלקת נורת צ'ק אנג'ין מה שמחזק
אצלי את החשד בנוגע לחיישנים שאחראיים על התערובת. בעיקר בנוגע לTPS אבל לא אתפלא אם גם הmap וחיישן חום אוויר ביניקה נדפקו מהטינופת שהם אכלו במשך השנים.

מקווה שזה אכן הכיוון.

שעיר בגב"ב
04-01-22, 18:38
משוויץ שיש טסט:cool:
ויש כפכפים חדשים.
ועל הדרך תמונה של אחד מנוע נקי ומסודר.



136743136744

עוד כמה ימים יגיעו החיישנים (בשאיפה בלי הצקות)
ונראה אם סוף סוף גם יסע כמו שצריך. אמן אמן...

סולי
04-01-22, 18:46
מברוק!

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

שעיר בגב"ב
08-01-22, 17:54
תמונות וקצת חפירות:

וסת דלק ישן מול חדש.

החלודה עשתה לי חיים קשים:
דבר ראשון היה מאוד קשה לפתוח את הבורג שממחבר את הוסת למסילת
המזרקים.
בורג עם ראש שמתאים לבוקסת טורק כוכב 25 שהיה כל כך חלוד
והראש נחרש בקלות.
136797

תודה ל WHEELERS DEALERS
שבאחד הפרקים האחרונים נתנו טיפ לפתיחת ראש טורק חרוש: לקחת בוקסת טורק איכותית
במידה אחת גדולה ולדפוק אותו בכוח ושבשאיפה יחרוץ ויתקע בבורג. וואלה עובד!

עכשיו נשאר לפתוח את האום שמחבר את צינור הדלק לווסת. הכל היה כל כך חלוד
שהאום והווסת פשוט התחברו. היה צורך בהמון כוח לשחרר את נעילת החלודה.

136801


השריטה שלי היא שכל חלק שיורד חוזר אחרי ניקוי יסודי

136804

ככה נראה צינור הדלק והאום שהיה חלוד בטירוף אחרי ניקוי של כמה
שעות טובות!
שיוף יסודי עם נייר שיוף ומברשת ברזל.

שעיר בגב"ב
08-01-22, 18:00
איך נוסע?

לפני כן, החלטתי ללכת בשלבים ולא להרכיב עדיין את החיישנים החדשים,
רוצה ללכת צעד צעד ולהרגיש מי מהחיישנים משפיע וכמה.
כרגע החלפתי רק את ווסת הדלק.
אז ככה, בכמה דקות הראשונות השתין דלק מהאגזוז!
מבין שהמחשב צריך ללמוד את המצב החדש.
אז יצאתי לסיבוב של 20 דקות והמצב השתפר משמעותית!
אין יותר איבוד כוח בעליות ועובד מדהים.
סיבוב של שעה בשטח ואין גמגומים בשום שלב!
תענוג.


ודבר חשוב ששכחתי: אין יותר סירחון של דלק!
לפני כן בגלל התערובת העשירה היה כל הזמן ריח חזק של דלק מהאגזוז.

שעיר בגב"ב
26-01-22, 10:34
אחרי כ200 ק"מ מעדכן שבהחלט מורגש שיפור
משמעותי בנסיעה.
הרכב מושך יפה והמנוע נשמע יותר "נקי".

אבל, עדיין לעיתים נדירות יותר נדלקת נורת המנוע במאמץ.
זה קורה רק בעליות בכביש ורק בשילוב של מאמץ שדורש גם מהירות
ובטווח שמעל 3000 סל"ד.
אז יש גמגומים ואיבוד כוח משמעותי. ואחרי כמה שניות המנוע "מתעשת"הסל"ד עולה ושוב מושך יפה.

אז אתמול החלפתי את חיישן החמצן ולדעתי יש קשר (עדיין לא בדקתי בנסיעה של ממש):
חיישן החמצן לא היה מוברג כמו שצריך לסעפת. פתחתי אותו בקלות ביד בלתי מזויינת!
והקונקטור היה מוצף בשמן שנוזל ממכסה השסתומים.
החיישן עצמו נראה במצב טוב, חדש יחסית ושל חברה טובה (דנסו), אבל בכל זאת הוחלף (דנסו).

בימים הקרובים אבדוק בנסיעה הגונה.
בינתיים מחכה בצד חיישן חום אוויר סעפת חדש.

שעיר בגב"ב
26-01-22, 11:05
כמה תמונות בשביל הכיף מלפני שבוע בלילה של אפס מעלות
בירושלים, אז ברחנו לשפלה החמה לבית טוביאנסקי:

137105

137106

137107
137108137109

שעיר בגב"ב
30-01-22, 16:05
שחור זה ברירת מחדל משעממת, אז החלטתי להכניס קצת צבע:cool:

137160

המשטח העליון יכוסה בקרוב במשטח גומי שחור.

איל מ
30-01-22, 16:28
אבל שחור זאת ברירת מחדל משעממת! שים דשא סינטטי סגול (יש באתר תקדימים, אם תחפש טוב תמצא).

שעיר בגב"ב
30-01-22, 17:14
אתה צודק חביבי, מה לעשות וראיתי רק בשחור.
אם אמצא בסגול לילך אלך על זה.

איל מ
30-01-22, 17:30
מקווה שהצלחתי לקשרלהודעה הנכונה (#13):
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/102930-%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%95%D7%A8%D7% 94-4X4-%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%A8-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%92%D7%99%D7%93%D7%95?p=738950&viewfull=1#post738950

asafpeleg
30-01-22, 19:17
שחור זה ברירת מחדל משעממת, אז החלטתי להכניס קצת צבע:cool:

137160

המשטח העליון יכוסה בקרוב במשטח גומי שחור.יפה מאוד, יכול להרחיב קצת על הבניה של המגירות?


Sent from my SM-A515F using Tapatalk

שעיר בגב"ב
30-01-22, 19:51
תודה רבה!
עוד מעט אהיה ליד המחשב ואפרט.

שעיר בגב"ב
30-01-22, 20:59
אז ככה...
היה לי חשוב להפסיד כמה שפחות שטח אכסון אז השתדלתי להיות ממש מדוייק
ולהרוויח כל ס"מ אפשרי.
לפלטות העליונה והתחתונה השתמשתי בסנדוויץ' לבנה 12 מ"מ.
3 לוחות רוחב (רגליים) שנושאות בעומס לבנה 17 מ"מ (בטוח שאפשר להסתפק ב 12 מ"מ).
עוד לוח רוחב שסוגר את המסגרת מאחור 12 מ"מ.
ככה שפתוח רק מלפנים ל2 המגירות.

מבחינת הגובה התכנון הוא שבקיפול משענות המושב האחורי מתקבל
משטח ישר לחלוטין שמאפשר שינה ברכב.
מידות:
עומק 100 ס"מ
רוחב 130 ס"מ
גובה אם זוכר נכון 44 ס"מ

כשהמשענות מקופלות מתקבל משטח ישר לחלוטין שמאפשר
הכנסת מזרון זוגי ברוחב 140 ס"מ (עם ממש מעט לחץ בצדדים).

החלק הזה קצת (הרבה) חופר ורלוונטי רק לבעלי איסוזו טרופר
שאולי נתקלו באותה הבעיה.
אז מקווה שאצליח להסביר את השלב היחיד שהיה קצת מסובך:
איך לנצל את כל עומק הבגאז' ועדיין שאפשר יהיה להגיע
למנופים של קיפול המושב שנמצאים בגב המושב צמוד לרצפה.
הלוח האחורי שמהווה גם סטופר למגירות לא בקו ישר עם
הפלטות העליונה והתחתונה כדי לאפשר למשענת הרכב
להתקפל ועדיין להשיג ניצול מלא של הפלטה העליונה.
כשמקפלים את המשענת החלק התחתון שלה (בגלל מיקום הציר)
נכנס כ 5 ס"מ לכיוון תא המטען. לכן עומק המגירות אינו 100 ס"מ
כמו הפלטות אלא כ 92 ס"מ.
ההגעה למנופים כמעט בלתי אפשרית והעסיקה אותי לא מעט...
וגיליתי שברגע שמקפלים מעט את המשענת
ניתן להכניס את היד ברווח הקטן שנוצר בין המושב והמשענת ולהגיע ממש בקלות למנופים.

אצלם את זה מחר.

ככה נראית המסגרת (כאמור מחר אצלם את החלק האחורי שהוא
מה שחשוב).
137168


למגירות השתמשתי רק בלבנה 12 ס"מ כדי להפסיד כמה שפחות שטח.
בלי מסילות כדי לא להפסיד שטח אכסון.
יש חיכוך בפתיחה ובסגירה של המגירות כשהן מלאות בציוד כבד
וצריך להפעיל כוח שזה ממש נוח לי כי אין מצב שהמגירות יפתחו מעצמן.
מידות כל מגירה:
92 ס"מ עומק
47 ס"מ רוחב
גובה 44 ס"מ

לידיות השתמשתי בידיות ארגז תחמושת שההתקנה שלהן הכי פשוטה בעולם.


נ.ב. אין לי מסור עגול וכל העבודה נעשתה בג'יגסו שזה
די בעסה לעבוד איתו מדוייק. יש לי הפרעה שהכל חייב להיות ישר פרפקט
ולוחות שלא חתכתי פרפקט זרקתי והתחלתי שוב. והרבה עבודת שיוף
כדי שהקווים יהיו מספיק יפים.
חדי העין יבחינו שהרגל האמצעית לא ישרה לגמרי, לי זה
ממש מציק בעין:mad:
אבל זה בעיקר כי אני דפוק.

שעיר בגב"ב
30-01-22, 21:17
להערכתי משקל בלי המגירות כ- 30+ ק"ג
וניתן לפרק בקלות (כ10 דקות לפירוק).
המגירות ממש קלות.

שעיר בגב"ב
30-01-22, 21:36
ועוד נ.ב. אחד
רוחב פלטה עליונה 130 ס"מ
פלטה תחתונה 100 ס"מ (אם זוכר נכון) בגלל בתי הגלגל.
ברווח שנשאר משני צדדים עד בתי הגלגל יש מקום לשמן מנוע
ושאר שטויות.

zivo
30-01-22, 22:58
להערכתי משקל בלי המגירות כ- 30+ ק"ג
וניתן לפרק בקלות (כ10 דקות לפירוק).
המגירות ממש קלות.
איך הכל מעוגן לרכב?

שעיר בגב"ב
30-01-22, 23:35
4 נקודות עיגון, אצלם מחר את העיגונים.
בעיקרון לתבריגים רציניים שמצויים ברצפת הרכב.

פה סימנתי את אחד העיגונים עם L שבתמונה קשה מאוד לראות את החיבור
לארגז.
כמובן אותו הדבר בצד השני.
מאחורה 2 עיגונים ישירים שלא אצליח להסביר בלי תמונה.
137169

zivo
31-01-22, 09:07
לא צריך לצלם, ברור לגמרי. פשוט ההערה על פירוק ב 10 דקות גרמה לי לחשוש שזה לא מעוגן.
דרך אגב, אני עם טרופר וסידור דומה, הוספתי לולאות קשירה על המשטח, זה גם יותר בטיחותי וגם "מרגיע" את הציוד לא לטייל בזמן הנסיעה.

שעיר בגב"ב
31-01-22, 09:32
יש 8 לולאות עיגון חזקות. מחכות יפה בצד עד שאדביק את
יריעת הפיויסי. אני רוצה שיהיו מעל היריעה גם לטובת חיבור טוב יותר
של היריעה.
ורצועות ROK בכל מיני עוביים ואורכים לקיבוע ופתיחה מהירים.
ויהיה חוצץ בין הבגאז' ותא הנוסעים. החוצץ יהיה עם אפשרות קיפול מהיר
כדי שעדיין יהיה אפשרי לישון בתוך הרכב.

שעיר בגב"ב
31-01-22, 16:25
אני נכנס לפירוט כדי לחסוך למי שירצה לבנות מגירות לטרופר
את ההתעסקות בפרטים שלוקחים הכי הרבה זמן ואנרגיה:
מידות ובעיקר כאב הראש לדברים הקטנים כמו קיבוע המגירות ועניין קיפול המושבים.


קיפול המשענת בזווית המתאימה מאפשר גישה לידית קיפול המושב.
137209

ידית קיפול המושב
137210

נקודת עיגון (כמובן אותו הדבר בצד ימין)
137211
בחיבור למסגרת עצמה עשיתי פאזה לבורג שלא יפריע למגירה.
137212

נקודת העיגון בחלק האחורי (גם כאן כמובן אותו הדבר בצד הימני).
137213

טעיתי בחלק מהמידות,
אז אלה המידות הנכונות:

עומק 98 ס"מ
רוחב פלטה עליונה 130 ס"מ
רוחב פלטה תחתונה 100 ס"מ
גובה מסגרת 275 מ"מ
גובה מגירות 245 מ"מ
עומק מגירות 94 ס"מ

שעיר בגב"ב
26-04-22, 15:48
מעדכן אחרי כמה חודשים ובערך 1000 ק"מ
שרענון מערכת הדלק הוכיח את עצמו.
אין יותר ענייני נורת מנוע וגמגומים בעליות.
המנוע מניע מיידית ועובד עגול.
צריכת הדלק שהייתה שערורייתית השתפרה
ואין יותר יריקת ג'יפה שחורה מהאגזוז.
כמובן שברכב בן 27 יש מצב שאני פותח פה לשטן
ומחר מתפוצץ המנוע, אבל לפחות להיום הוא עובד
ממש יפה:cool:
יש קצת תקתוק מהשסתומים, בקיץ כשיהיה לי זמן מתכנן לעשות
כיוון שסתומים.

רק מנזילת השמן המעצבנת לא מצליח להיפטר.
כאמור מדובר בנזילה שכמעט לא מורגשת מבחינת מפלס השמן.
מה שמעצבן זה שזה בדיוק על האגזוז אז השמן נשרף ומסריח.
אם יהיה לי זמן אעלה תמונות של הנסיון שלי להשלים את השבר הקטן
במכסה השסתומים עם אפוקסי. זה עזר אבל לא פתר את הבעיה.

איל מ
26-04-22, 16:41
מכיוון שאתה גולש לשעבר בפולגז, אין צורך להזכיר לך שריתוך סדק במכסה שסתומים היא עבודה פשוטה יחסית לבעל מקצוע.
אם לא,
לjb weld, יש אפוקסי שמיועד לדברים האלו (אבל אני לא הייתי הולך על הכיוון הזה).

שעיר בגב"ב
26-04-22, 17:01
תודה אייל.
זה לא סדק, אלא שבר קטן ממש בשפה של המכסה, במיקום
הכי בעייתי: בחלק שקרוב לקיר האש וממש קשה לראות
מה המצב שם.
ניסיתי עם אפוקסי למתכת של לוקטייט ואפילו הייתי די בטוח שעשיתי עבודה לא רעה (כן אני יודע
שהתוצאה היא שקובעת);)
אשתדל להעלות תמונות של התיקון היום.

כמובן שסגרתי עם אטם חדש.

אני מתחיל לחשוב על ללכת למסגר ליד הבית שירתך לי איזה פלאח מעל האגזוז שיסיט
את השמן. הנזילה ממש קטנה ומה שמפםריע לי זה העשן של השמן השרוף.

איל מ
26-04-22, 17:34
אם זה חתיכה שחסרה, עזוב אותך מאפוקסי ומשאר קומבינות חאפריות. לך תסדר את זה כמו שצריך אצל רתך. אאל"ט אתה מאזור י-ם? פחות מכיר שם, ובטח לא תקפוץ בשביל זה למרכז.

שעיר בגב"ב
28-04-22, 17:04
תמונות כמו שהבטחתי.
מכסה השסתומים היה צבוע בכחול, אז קודם כל הסרת הצבע (ספריי קרבורטור הסיר הכל בקלות)
וניקוי יסודי, שטיפה בסבון לניקוי כל זכר של שמן.
שיוף בנייר זכוכית גס כדי שהאפוקסי יידבק טוב יותר.
מקווה שמצליחים לראות את החלק השבור ממש ליד חור הבורג:
ג:138028
138020138021


ופה אחרי אפוקסי. בכוונה השתמשתי בהרבה אפוקסי כדי שייתפס טוב יותר.
אחרי שהאפוקסי התקשה שיוף בנייר זכוכית עדין ליישור מושלם עם שפת המכסה.
ועם אטם חדש שנראה שיושב ממש טוב.

138023138025138026138027


נ.ב. מי שקצת מתעמק יכול לראות שיש פה הרבה מעבר לסתם הדבקת אפוקסי.
שייפתי בעבודת נמלים תעלה מושלמת שתתאים לרכס של האטם
שנכנס לתעלה שלאורך כל שפת המכסה.
השקעתי הרבה זיעה בחרא הזה! ושוב הפסדתי למניאק.

ishc
28-04-22, 17:12
לפי הכמות אפוקסי אתה צריך מכסה שסתומים אחר.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

שעיר בגב"ב
28-04-22, 17:16
כמות האפוקסי היא רק כדי להבטיח הדבקה טובה אחרי נסיון
קודם מר שהאפוקסי לא החזיק מעמד (מי שנכווה ברותחין וכו'),
בגלל זה גם כל כך השקעתי בניקוי המכסה.
הידוק המכסה יוצר לחץ על האפוקסי וצריך הרבה חומר שיתמוך, ש"ייתן גב".
השבר עצמו קטן.

איל מ
28-04-22, 19:48
אתה עובד עם חומרים לא מתאימים..פוקסילינה איננה דבק אפוקסי, והיא לא יודעת להדבק ממש.
יש אפוקסי נוזלי שמיועד לדברים כאלו.
מקווה שיצליח.
לא בקטע של להעליב, אבל זה מסוג התיקונים שעושים בשטח או באופן זמני, עד תיקון טוב.
לפחות בעיני.

שעיר בגב"ב
29-04-22, 02:11
אייל ברור לי שזאת קומבינה.
קומבינה שנולדה מאילוץ כי אני לא מצליח למצוא
מכסה לדגם שלי. אז נאלץ לאלתר.
אפוקסי נוזלי עוד פחות מתאים לזה, צריך משהו שאפשר
לעצב.

ד ו ר ו ן
29-04-22, 06:28
אפוקסי נוזלי עוד פחות מתאים לזה, צריך משהו שאפשר
לעצב.

JB Weld
לטמפ גבוהות, נועד לדברים כאלו.
דביק מאד.
אם זה תיקון מצומצם, אתה שם את המשחה ישירות על אזור התיקון (כדאי לחספס את פני השטח).
אם צריך נפח (כמו אצלך), אתה מייצר תבנית (נייר/קרטון) סביב האזור למילוי.
אחכ משייף.

ehudzeelim
29-04-22, 10:41
בתמונה מקרוב נראה שהחלקת את הפרופוקסי על ידי שיוף, והשטח קצת מחוספס,
שיטה טובה להחליק את הפרופוקסי היא על יד ספרי קרבורטורים.
אם תוריד מעט גובה, תוסיף פרופוקסי ותחליק אותו עם ספריי קרבורטורים לפני שיתייבש תקבל משטח חלק לחלוטין.

עוד משהו שרואים בתמונות זה שיש פתח בדופן הפנימי הצמוד לחור של הבורג שנמצא ליד השבר.
לא יודע אם זה ככה במקור אבל אם לא, סגירת החתיכה הקטנה החסרה שם אולי תפתר הבעיה.

שעיר בגב"ב
29-04-22, 16:22
אהוד יש מצב שעלית פה על משהו שפיספסתי.
יש מצב שהפתח הזה נראה לי חלק מדי ובטעות לא התייחסתי אליו.
בהשוואה בעוד תמונה שיש לי של כל המכסה נראה שבצד השני (הצד של פקק מילוי השמן)שאמור להיות
זהה אין את הפתח הזה. יש מצב שזה מקור הנזילה ובגלל הסמיכות לנקודת השבר פיספסתי את זה.
הצד של השבר הוא הצד החיצוני שפחות קריטי לאטימה, יותר קריטי כתמיכה לאטם שיישב כמו שצריך.
הנקודה שאתה זיהית היא פנימית ומהותית יותר מבחינת אטימה.
יופי באמת! עכשיו בגללך אצטרך שוב פעם להתחיל פירוקים ולהסיר את המכסה.:cool:

ehudzeelim
29-04-22, 17:16
תעדכן ;)

ד ו ר ו ן
30-04-22, 00:36
שיטה טובה להחליק את הפרופוקסי היא על יד ספרי קרבורטורים.

או אצבע רטובה עם מים.

ehudzeelim
30-04-22, 11:05
אפשר גם מים אבל מים לא ממיסים את הפרופוקסי, ספריי קרבורטור ממיס אותו והופך אותו למשהו אחר, משחה חלקה שניתנת לעיצוב מושלם.
ספריי קרבורטור גם מתאדה מיד ומאפשר לעבוד על שטח יבש לחלוטין עם המשחה שנוצרת. זה יעיל במיוחד בתיקון סדקים או שברים על משטחים חלקים

ד ו ר ו ן
30-04-22, 13:41
אפשר גם מים אבל מים לא ממיסים את הפרופוקסי, ספריי קרבורטור ממיס אותו והופך אותו למשהו אחר, משחה חלקה שניתנת לעיצוב מושלם.
ספריי קרבורטור גם מתאדה מיד ומאפשר לעבוד על שטח יבש לחלוטין עם המשחה שנוצרת. זה יעיל במיוחד בתיקון סדקים או שברים על משטחים חלקים

לא צריך להמיס.
זה פשוט מאפשר להחליק את פני השטח בלי שנדבק לאצבע.
רוצה עוד יותר חלק?
מים עם מעט סבון כלים.

להבדיל מהספריי קרבורטור, זה לא מגיב כימית עם השרף.

-->