צפייה בגרסה מלאה : חילוץ דבילי שהסתבך לכמה שעות מיותרות, קרות ורטובות.
את ההודעה המצורפת שלחתי בקבוצת החילוצים השניה, בה אני חבר.
את הבקשה לחילוץ העברתי בה בשעה 14:40.
ההודעה היתה לסיכום האירוע.
לסיכום אירועי אתמול,
בסערות כמו זו שמתחוללת, אני שם פעמיי לרמת הגולן, דרך דרום הרמה.
המטרה היא לראות לבן בעיניים, ולא לחפש צרות. הכלל הוא שאני לא יורד מכבישיםסלולים.
כולנו מכירים את הרמה כשהיא מוצפת, ואם שקעתי עם נגמשים וכלים זחלייםאחרים במסגרת הצבא, אז בוודאי שהלנדקרוזר יישאב גם הוא לבוץ.
לקחתי חופש מהעבודה והחלטתי שגם הילדים יכולים לקחת חופש משיעורי הזום.
עם העליה לרמת הגולן, הרמה אתמול היתה חסומה בכל הצירים.
לקראת הצהריים החלטנו לנסוע ליער בירייה. ההתחלה מבטיחה,הגענו לגובה בו כבר מתחילים לראות שלג. באחד הכבישים נתקע רכב פרטי, ולטובת החילוץשלו שיפרנו מעט לאחור, על כביש סלול.
בעודנו ממתינים בצד, הגיע בחור חביב, 'אולי תוכלו לחלץ גם אותי?'.
הוא היה כ 200מטר מהכביש, על שביל שנראה כבוש וטוב, עם ספורטאז' 2010. זה שהוא 4x4 רך. הוא היה עם שתי בנותיו באוטו.
ביקשתי מחבר עם ג'ימני לחלץ אותו, עד שנסיים עם הרכב הפרטי. עברו 5 דקות, והג'ימנימודיע שהוא לא מצליח להוציא אותו ונדרש רכב כבד יותר. נכנסתי לשביל ברוורס,בדיוק 100 מטר, עד שהבנתי שהשביל מחליק מאוד עם אפס אחיזה. כמו אדמת לס רטובה, אבלבגליל.
ניסיון ליציאה שלח אותי ישירות לתוך עץ זית עתיק.
החלטתי לשפר לאחור, ולהגיע למצע של צמחייה בה תהיה יותר אחיזה. גם זו היתה טעות.הקרוזר עמד במקום.
חילוץ עצמי - לא אפשרי.
בינתיים, הבחור עם הספורטאז' קרא לאיחוד הצלה, והם הגיעו עם אזיקונים מיוחדים.
זה לא לפני שהם מנסים להיכנס לאותו השביל עם פורד אדג'...עצרנו אותם ושלחנו חזרה לכביש לעמוד שם.
קשרנו את האזיקונים על צמיגי הקרוזר, והוא הצליח לצאת לבד, לא לפני שעופר הגיע, נתן לו מבטשל 'או שאתה יוצא לבד או שאני מושך אותך עם כננת, מצלם ומעלה תמונות'. זה כנראההיה משכנע.
הקרוזר בחוץ, אבל לא ניתן לשחרר את האזיקונים.
הם התפתלו, חלקם נשברו, והיו פשוט נעולים על הגלגל. הם נחתכו עם לדרמן.
עופר בינתיים נערך עם מכפיל כח וקשירה לעץ כדי לחלץ את שני הרכבים שנותרו.
עוד לפני שהקרוזר היה בחוץ, שלחתי את הילדים הביתה עם חבר בפורסטר שלו. הקטנה שלי נכנסה ללחץ,ובכי, ורוצה להקיא ו"זה היום הכי גרוע בחיים שלי"...צודקת לחלוטין.
ברגע שהם יצאו הביתה, אני כבר הייתי רגוע.
עופר הוציא עם הכננת את שני כלי הרכב האחרים. <o:p></o:p>בסופו של דבר, החילוץ ארך כשלוש וחצי / ארבע שעות.
המסקנה - להחזיק שרשראות שלג + כננת + לא לרדת מאספלט בכזה יום.
אני סיימתי את היום כשאני ספוג מים, לא מרגיש את כפות הרגליים שהיו כל הזמן במיםהקפואים, ואז נזכרתי שיש לי באוטו מגפיים מיוחדים שמלבישים על הנעליים....🤦
את הדרך חזרה עשיתי עם חימום מקסימלי, וחולצה קצרה כי הייתי ספוג מים. <o:p></o:p>המון תודה לעופר! לא בצחוק.
ולשלב השאלות:
1. הורדת אוויר לא שינתה דבר.
2. לחיצה על כפתור ההתחלה בהילוך שני, גם לא שינתה דבר.
3. הקרוזר נעול בארבעה צמיגי BF AT חדשים יחסית.
4. אם היו צמיגי MT - יכול להיות שהתמונה היתה שונה.
5. אני חושב ששרשראות שלג או אזיקונים או אמצעי קשירה כמו בפוסט הזה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/119772-%D7%AA%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%95%D7% AA-%D7%9C%D7%A9%D7%9C%D7%92?p=932213#post93 2213) - צריכים להיות ברכב על בסיס קבוע. גם אם אזיקונים חד פעמיים. בפועל, זה מה שהוציא את הקרוזר.
6. ילדים באוטו גורמים לך לא לחשוב צלול...אבל לזכותם, אם הם יקראו את הפוסט הזה עוד 50 שנים וייזכרו ביום הזה עם אבא...הייתם מדהימים, והתנהגתם למופת. אני לא הייתי בסדר. סליחה.
7. פציעה ישנה בכתף התעוררה לחיים, והזכירה שצריך לטפל, וזה לא צחוק.
כרגע לא יכול להסתכל על זה כ'עוד חוויה'. אולי עם הזמן זה יבוא. <o:p></o:p>
הנוף יפיפה !
חבל שלקחת את זה כל כך קשה ... תקיעה זה חלק מהמשחק. וטוב להזכר שגם לרכב גיבור יש גבול ;)
תקיעה זאת לא סיבה לא לטייל. וכננת לא תוציא אותך מכל מצב. בעיקר אם אין לאן לחבר אותה ... ( זה למה לפעמים כדאי לא לצאת לבד )
הצמיגים זה גם מה שעצר אותי אתמול. צמיגי שטח מלא היו משנים את התמונה לחלוטין.
מקווה שתשתה כוס שוקו חם ומתוק. תנוח. תנשום עמוק ותהנה מטיולים. גם אם הם מתקלקלים ...
תמונה של תקוע מאתמול ;)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210218/7a6d908c69b140b04b23eb7ac7f81033.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא לצאת מהבית ללא סט בגדים להחלפה!
אצלי באוקטובר עולים לאוטו זוג מגפי רפתנים, וסוג כלשהו של חלפס. הם נשארים שם בד"כ עד לאוקטובר הבא ;)
ואני דווקא מאלה שבד"כ לא נוסעים בבוץ ברכב הפרטי שלי.
boaz avrahami
18-02-21, 10:45
סתם שאלה טפשית-
איזה אמצעי חילוץ היו לכם בשיירה?
ואגב, לפי התמונה עם האזיקונים היה לך עוד המון אוויר להוריד וזה כנראה היה מאוד עוזר בסוג הקרקע הזה
3. הקרוזר נעול בארבעה צמיגי BF AT חדשים יחסית.
4. אם היו צמיגי MT - יכול להיות שהתמונה היתה שונה.
יואב,
מהתמונות נראה שבוודאות עם צמיגי שטח מלא לא היה הפוסט הזה.
6. ילדים באוטו גורמים לך לא לחשוב צלול...
ילדים "שחונכו" לשטח מגיל קטן, לא מתרגשים ורואים זאת כחוויה.
האורחים שהם מבקשים לצרף, זה כבר סיפור אחר.
נ.ב - אם חוות בת יער היו פתוחים, אז הייתי מצטרף אליכם לחגיגה.
באופן מפתיע, הקשר אתמול ברמת הגולן והאזור היה דיי שקט.
או שאנשים ללא מכשירי קשר, או ללא עוצמת שידור, או שהסמרטפונים השתלטו.
רענן
באופן מפתיע, הקשר אתמול ברמת הגולן והאזור היה דיי שקט.
או שאנשים ללא מכשירי קשר, או ללא עוצמת שידור, או שהסמרטפונים השתלטו.
רענן
היו המון ! קשקושים ברשת האמריקאית אתמול .. ברמה"ג ...
התחושה היתה שלכל הליסינגים יש מכשיר קטן ( לפי הצליל כשעוזבים את המ ptt ) והם מעבירים את הפקק בסבבה ...
הורדת אויר היתה עוזרת קצת לפני התקיעה. אחרי זה ההכל היה משטח גריז אחד גדול עם שיפועים וכבר לא היה להם סיכוי לזוז בלי למרוח את הרכב על אחד הזיתים שם.
צמיגי שטח מלא בהחלט היו עוזרים אבל זה אחד הפשרות שכולנו עושים עם רכב יום יומי, גם אני נוסע עם AT
ומקלל את עצמי בבוץ.
האזיקונים האלה הם סבבה בכביש עם שלג או קרח אבל אין להם סיכוי להישאר בשטח עם בוץ אבנים וכו.
דבר אחרון, במקרה הספציפי הזה הכננת היתה עזרה גדולה ואיפשרה לנו לחלץ את הרכבים לאט ובשליטה מלאה בלי נזקים. חילוץ עם רצועה שם היה גורם בוודאות לשיגור של הרכבים על העצים או הלאה למדרון אולי כולל הרכב המחלץ והיינו פוגשים אותם למטה בקבר של חוני המעגל. מנסיון שלי שגם הוא נלמד דרך הרגליים כמו שנאמר, להרפתקאות בוץ ושלג צריך לצאת עם מקסימום אמצעי חילוץ, אוכל בעיקר לילדים ובגדים להחלפה.
אה כן עדיף להשאיר את האשה בבית, כבר חילצתי כמה וכמה משפחות ממצבים כאלה ותמיד אותו סיפור. יוצאים ליום כיף בשלג ומסיימים אותו בתקיעה של שעות עם לביאה עצבנית ברכב ושלושה גורים ואבא שנראה כמו חתול מרוט.
עפר.
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
גם אני טיילתי אתמול ברמה, היה כייף מדהים, הצלחתי שלא להיתקע...
אפשר לקבל פרטים על האזיקונים האלה? נראה נחמד, להשאיר כאלה באוטו, בדרך קבע
132789132790132791
גם מבקש לדעת על האזיקונים..
מה זה הדבר הזה?
ולמה לא היה עוזר בבוץ או על בוץ + צמחיה חלקלקה (הייתי לפני שבוע באירוע כזה)
התמונה האחרונה של רמי מעולה!
שלג זה לא עפר !
זה לא משנה כמה הצמיג בריון , ברגע שהשלג נתפס בו הוא הופך לצמיג HT של פרארי.
אין קשר להורדת אויר (הגדלת שטח המגע לא תסיע לחילוץ הקרח מהחריצים.)
אזיקונים = פלסטר לפצע קטיעה , מי שדורך על שלג שיהיו לו שרשראות שלג בהישג יד.
ולנושאים האחרים שהועלו.
ילדים בטיול זה כיף (בשבילם בעצם קנינו ג'יפ) ואנו לפעמים שוכחים את זה.
ביגוד חורף ספייר זה כמו גלגל ספייר (ערדליים, חליפת סערה והכי חשוב גרביים)
שקיעות זה נחמד (בעיקר עם בירה בחוף הים) , זה עיסוק, זה אתגר , אבל כפי שכבר נכתב לפני
לו היו כאן בסיפור שרשראות שלג (לא דווקא צמיגי MT), כנראה הפוסט לא היה נרשם.
ודרך אגב , בארץ די קשה להשיג את המוצר (כי אין פה באמת שלג)
אנו ביקרנו אתמול אחה"צ ברמת הגולן , עלינו ב 98 עד קשת (מחמת גדר)
שם היה מחסום , ירדנו מזרחה עם דרך עפר מושלגת.
קצת אחרי אלוני הבשן הצלחנו לחזור לכביש
מצאנו זולה שלג נאה בין עין זיוון למרום גולן.
היה קר , היה לבן, היה לבד, היו שעתיים של משחקי שלג לילדים.
עם השקיעה ירדנו בחזרה
קיבלנו נזיפה מהשוטר על ה 98 (הוא דילג את המחסום לנוב) כשבאנו לו מהצד הסגור
אבל שוחררנו עם חיוך כי הוא הסכים לקבל מאיתנו את שאריות הג'חנון וכוס קפה.
ולכולנו . שלג זה לא עפר
איפה קונים אזיקונים כאלו ?, נראה לי פתרון טוב גם לרכב פרטי
חשבתי גם על פיתרון של חבל רגיל עבה, לגלגל את החבל על הצמיגת מה דעתכם?
אם הבנתי נכון, שים לב, שאתה לא מפריע למרווח בין החישוק (מבפנים) לקליפר.
אחרת יהיה לך שם סלט.
שרשרת שלג אוחזת מבחוץ בהיקף בלבד
קיבלנו נזיפה מהשוטר על ה 98 (הוא דילג את המחסום לנוב) כשבאנו לו מהצד הסגור
אבל שוחררנו עם חיוך כי הוא הסכים לקבל מאיתנו את שאריות הג'חנון וכוס קפה.
ולכולנו . [B]שלג זה לא עפר
אני אמביוולנטי לגבי זה , מצד אחד .. עד שסוף סוף יש פה מצב שגם שלג ואפילו המון שלג, גם אין עוצר / סגר / משהו / שקר אחר ..
תנו לאנשים שהיו כלואים בבית שנה שלמה לנשום קצת ..
מצד שני, כנראה שאז יהיו המון קריאות לחילוץ ליסינטומטיות מצידי הדרכים ...
אז לפחות תנו ל 4X4 להכנס .. קצת לנשום ... זה לא פשע.
הוזמנו שני סטים של אזיקונים כאלה - אזיקונים (https://www.banggood.com/iw/20-Pcs-Car-Snow-Chain-Universal-Anti-Slip-Rainproof-Adjustable-Red-Snow-Chains-Car-Styling-Outdoor-Emergency-Climbing-Skiing-p-1795953.html?rmmds=detail-left-hotproducts&cur_warehouse=CN)
וגם סט שרשראות שלג. - כאלה (https://www.kol-nigrar.com/items/2644151-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%95%D7% AA-%D7%A9%D7%9C%D7%92-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%98%D7%97-4X4-%D7%95%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A1%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%93%D7%92%D7%9D-PROFESSIONAL-NT-%D7%96%D7%95%D7%92-VERIGA).
שיהיה ברכב.
האזיקונים עימם השתמשנו אתמול מזכירים את זה (https://www.banggood.com/10pcs-Car-Tire-Snow-Chains-Beef-Tendon-VAN-Wheel-Tyre-Anti-skid-TPU-Chains-Set-p-1035265.html?rmmds=detail-left-hotproducts&cur_warehouse=CN)
אם הבנתי נכון, שים לב, שאתה לא מפריע למרווח בין החישוק (מבפנים) לקליפר.
אחרת יהיה לך שם סלט.
שרשרת שלג אוחזת מבחוץ בהיקף בלבד
אחד האזיקונים אכן התלפף מבפנים. למזלנו ללא נזק. נשלף החוצה.
אני אמביוולנטי לגבי זה , מצד אחד .. עד שסוף סוף יש פה מצב שגם שלג ואפילו המון שלג, גם אין עוצר / סגר / משהו / שקר אחר ..
תנו לאנשים שהיו כלואים בבית שנה שלמה לנשום קצת ..
מצד שני, כנראה שאז יהיו המון קריאות לחילוץ ליסינטומטיות מצידי הדרכים ...
אז לפחות תנו ל 4X4 להכנס .. קצת לנשום ... זה לא פשע.
יש לי הרגשה, ומהזכרון האישי שלי,
שבעבר הם היו יותר סמפטיים לג'יפים ו SUV גדולים ושחררו כניסה.
אתמול צבאו עליהם עדרי קרוסאוברים (שאני בטוח שרובם ללא 4X4),
פרייבטים לכן היו יותר קשוחים.
כנראה שיש קשר לקורונה ולהימצאות רוב האוכלוסיה והילדים בפרט
בעוצר בית פחות או יותר.
רענן
ehudzeelim
18-02-21, 13:29
למקרים כאלה ואחרים
יש את אלה בייצור עצמי, צ'יפ אנד בסט
רצועת ראצ'ט (רצוי קצת יותר רחבה ממה שיש בתמונה) + פרופיל ח מסיבי ברוחב הסולייה ו-2 חתיכות ברזל בניין מתחתיהן עוברת הרצועה
מוציא מכל צרה (כמעט..)
132792132793
אחלה פתרון. אין לי ספק שזה היה מוציא אותנו ברבע שעה.
ehudzeelim
18-02-21, 14:35
ולגבי מוצר מוכן, לא diy
יש את אלה:
https://truckclaws.com/product/emergency-tire-traction-aid/
לדעתי הרבה יותר מסיביים מהפלסטיקים הצהובים
ומתאימים לתנאי ישראל ולשטח קשה
יש לי הרגשה, ומהזכרון האישי שלי,
שבעבר הם היו יותר סמפטיים לג'יפים ו SUV גדולים ושחררו כניסה.
אתמול צבאו עליהם עדרי קרוסאוברים (שאני בטוח שרובם ללא 4X4),
פרייבטים לכן היו יותר קשוחים.
כנראה שיש קשר לקורונה ולהימצאות רוב האוכלוסיה והילדים בפרט
בעוצר בית פחות או יותר.
רענןזה גם תלוי בכמות השלג
אתמול היה הכי הרבה מ 2013
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
חסימות כבישים נועדו למנוע מהמדינה (כספי משלם המסים) לשלם ביוקר על טמטום של אזרחיה. תקיעה זה עוד בקטנה, מה עם תאונות כתוצאה מקרח על הכביש?
ואיך בדיוק השוטר אמור להחליט למי לתת לעבור ולמי לא? שמא עליו להכנס לשרשור "רכב שטח אמיתי" כאן באתר? לחבר פוליגרף לבעל הרכב ולשאול "האם זה suv אמיתי"? או שכל מי שרשום לו הנעה 4*4 ברשיון תופס?
ושניה אחרי שהוא הרשה לג'יפון התורן לעבור ולהתקע ולחסום את הציר, מי ידאג שהציר יהיה פנוי לטובת רכבי חירום?
בקיצור, טוב שחסמו, וטוב שמי שיכול לנסוע בשטח מצא את המעקפים, וטוב שמי שנתקע נתקע לא על הציר כי או שהוא הרוויח חוויה עם סיפור ותמונות לצידה, או שהוא הרוויח שיעור ולקח.
ואגב,
אינטרס של מי שיש לו 4*4 שיהיו חסימות. כך, אחרי שעוקפים אותן, ניתן להנות בלי עשרות אלפי המשפחתומטיות, שהופכות כל כביש לפקק תנועה.
חסימות כבישים נועדו למנוע מהמדינה (כספי משלם המסים) לשלם ביוקר על טמטום של אזרחיה. תקיעה זה עוד בקטנה, מה עם תאונות כתוצאה מקרח על הכביש?
ואיך בדיוק השוטר אמור להחליט למי לתת לעבור ולמי לא? שמא עליו להכנס לשרשור "רכב שטח אמיתי" כאן באתר? לחבר פוליגרף לבעל הרכב ולשאול "האם זה suv אמיתי"? או שכל מי שרשום לו הנעה 4*4 ברשיון תופס?
ושניה אחרי שהוא הרשה לג'יפון התורן לעבור ולהתקע ולחסום את הציר, מי ידאג שהציר יהיה פנוי לטובת רכבי חירום?
בקיצור, טוב שחסמו, וטוב שמי שיכול לנסוע בשטח מצא את המעקפים, וטוב שמי שנתקע נתקע לא על הציר כי או שהוא הרוויח חוויה עם סיפור ותמונות לצידה, או שהוא הרוויח שיעור ולקח.
ואגב,
אינטרס של מי שיש לו 4*4 שיהיו חסימות. כך, אחרי שעוקפים אותן, ניתן להנות בלי עשרות אלפי המשפחתומטיות, שהופכות כל כביש לפקק תנועה.
מעבר לזה שהמדינה משלמת ביוקר על כל דבר אפשרי ... על חשבוננו ...
אני דיי מסכים איתך ובגלל זה אמביוולנטי ..
Tzvika-Pick
18-02-21, 18:55
אין לי משהו חכם להוסיף לדברים שכבר נכתבו מלבד לכתוב המון המון תודה לעפר התותח, שהגיע משום מקום והוציא אותו מהבוץ.
ואולי, בדיעבד, כשהכל התחיל, הייתי צריך לעצור ולחשוב רגע. ואולי, הייתי מבין שג'ימני קטן עם צמיגי AT לא יכול לסחוב ספורטאז' עם שלושה אנשים בעליה, בבוץ. ואולי הייתי מוצא דרך אחרת למשוך אותם, כמו למשל מהצד היותר מישורי ועם רצועה ארוכה ועץ כגלגלת. או שהייתי מתנצל ואומר להם לחכות בסבלנות לחילוץ קצת יותר "כבד". אולי... מה שקרה קרה.
בתור התחלה כן. להגיד להם לצאת מהאוטו מלבד הנהג. כל השאר זה נסיון, ותחושה איך האוטו שלך מתנהג עוד לפני שהתחברת.
https://www.ebay.com/itm/222722307362
ממליץ על המוצר הזה, יש לחבר וזה חילץ אותנו כמה פעמים ממצבי בוץ עמוק.
אגב אני שהתלבטתי לקנות צמיגים חדשים לטראנו, בחרתי בצמיגי רנגלר MTR על פני BF AT מהסיבה הזו.
אני גר באזור שבסביבתו שדות חקלאיים עם שבילים בוציים בינהם שצמיגי AT מתקשים מאד בהם.
בהצלחה,
https://www.ebay.com/itm/222722307362
ממליץ על המוצר הזה, יש לחבר וזה חילץ אותנו כמה פעמים ממצבי בוץ עמוק.
אגב אני שהתלבטתי לקנות צמיגים חדשים לטראנו, בחרתי בצמיגי רנגלר MTR על פני BF AT מהסיבה הזו.
אני גר באזור שבסביבתו שדות חקלאיים עם שבילים בוציים בינהם שצמיגי AT מתקשים מאד בהם.
בהצלחה,יש לי אותו. באמת עובד נהדר, חילץ אותי מתקיעות כמה פעמים אבל הרצועות לא להיט. אתמול לא התאפקתי ובניתי את זה..
נראה איך יעבוד בתקיעה הבאהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20210219/6d8c4dd02b85393c97531a6bfb52d18e.jpg
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
נראה טוב
באיזה חוזק ראצט אתה חושב להשתמש
בדיוק הרכבתי. כתוב עליו 3 טון. נו, שוין כמו שסבא שלי היה אומר. הקודם היה הרבה יותר חלש ומסורבל. מה שכן המיקום של הראצט מול בוץ ואבנים נראה לי פגיע. אני לוקח בחשבון שהוא יכול להיות חד פעמי ואצטרך להוריד אותו עם סכין.
נראה בתקיעה הבאה עלינו לטובה אמן.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210219/023518aa59c7d222e9ab3c62c82c6468.jpg
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
ehudzeelim
19-02-21, 09:26
יש לי אותו. באמת עובד נהדר, חילץ אותי מתקיעות כמה פעמים אבל הרצועות לא להיט. אתמול לא התאפקתי ובניתי את זה..
נראה איך יעבוד בתקיעה הבאהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20210219/6d8c4dd02b85393c97531a6bfb52d18e.jpg
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
ריתכת את הברזל בניין בשפה הגבוהה,
זה יקשה על הנעיצה ויקטין את האחיזה
הברזל בניין צריך להיות יותר נמוך כך שתישאר "שן" מעליו כמו בתמונה:
132800
כמו כן כדאי להשתמש ברצועה רחבה ככל הניתן אחרת האביזר מסתובב סביב עצמו על הרצועה
בהצלחה
צודק, הברזל שהשתמשתי בו זה פרופיל והוא לא עבה כמו ברזל u שבתמונה שלך. אני חושש שהוא יתקפל בקצוות. הסט הקודם הוא בסך הכל כרית גומי שבוודאות תופסת פחות את הקרקע וגם עבדה יפה. חשבתי לצאת הבוקר לרמה לבדוק אבל הכבישים נראים כמו תרגיל גייס מלא. אלפי משפחות בלי להגזים הולכות להתקע בעליות לרמה, רחמנות. כל מי שחושב לצאת מציע לו לחזלש.
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
במקור קראו לזה Unditching beam
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210220/613a20fe23ab5ca4a5644521c4ea604e.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20210220/007ac8a088f5fffb23687576c722e4c8.jpg
מעולה,
יכול להיות ניסוי מעניין בטנקים של היום [emoji1787]
חברה, צאו מהקופסא (תרתי משמע) !
הרכב מחליק בלי חיכוך?
הגיע הזמן לדחוף!
https://www.gilbertrugby.com/collections/boots/products/kaizen-3-0-power-8-boots-1
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.