צפייה בגרסה מלאה : בגי"ה - עמלת עמילות מכס של UPS
הצלחתי להתחמק מלעבוד עם חברות השליחויות בשנים האחרונות.
לצערי נאלצתי לשלוח חבילה שמכילה ראש מנוע משומש מקנדה עם UPS.
המחיר שהוצהר נמוך מרף המכס, לכן לא שילמתי מיסים כלל.
אבל, UPS מבקשים ממני תשלום של 195 ש"ח עמילות מכס + 12 ש"ח דמי ניטול + מע"מ - סה"כ 242 ש"ח.
החבילה והמשלוח עלו לי כ-600 ש"ח.
ידעתי שיתקעו אותי ולקחתי את זה בחשבון מראש.
העסקה עדיין משתלמת לי למרות התשלום הזה.
אבל, חשבתי שינסו לתקוע בפחות.
יש דרך למזער את הגזל?
שיחה למוקד שירות ובקשה מנומסת / התמקחות / איומים באי קבלת החבילה יעזרו?
boaz avrahami
21-02-21, 18:55
הסכום של העמלות הוא עבור שרות של סיווג מכס והצהרה למכס על מנת לשחרר את חבילתך.
סכום מופרז לכל הדעות.
הפחתתו תלויה בכושר המשא ומתן שלך עד כדי איום מצידך בנטישת המשלוח מטעמי חוסר כדאיות.
יש כאן גולשים שהצליחו לקבל זיכוי חלקי עד מלא בחברות השילוח השונות.
מעדכן שהתקשרתי הבוקר ל-UPS.
אחרי המתנה של 25 דקות ענתה נציגה. אחרי שתיארתי את המקרה ואמרתי לה בנחמדות שלא משתלם לי לקבל את החבילה כשהעמלה שלהם גבוהה מעלות החבילה. היא ענתה "אין אצלנו הנחות, אבל תן לי את מספר החבילה ונבדוק שהכל בסדר".
נתתי לה את המספר, בדקה ואמרה: "אני רואה שסכום החבילה נמוך מ-75$, אז אתה לא אמור לשלם עמילות מכס אלא אם החבילה נתקעה במכס מאיזושהי סיבה, אפתח קריאה אצלנו במערכת ותתקשר אלינו בצהריים לבדוק מה קורה".
כעבור שעה קיבלתי מייל מנציגת השירות שפנתה אלי יום לפני לקבלת תיאור תכולת החבילה, שם היה כתוב "החשבונית בוטלה - אין תשלום, נא לפנות לשירות הלקוחות להמשך שחרור החבילה".
אין יותר שיטת מצליח מזה... לפחות הם ויתרו מהר ובנחמדות.
יפה מאד... תודה על העדכון
נשלח מהנייד
מנסיוני (והתייאשותי..) זאת צורת עבודה קבועה שלהם (לא המיקוח והביטול - אלא ההשקה של מיסים כאלה).
משום מה היא קיימת גם בחבילות שאני משלם להם את כל המשלוח מראש.
ברוב המקרים הדיונים והויכוחים לא עזרו לי.
כשהם מחליטים להוסיף את זה - זה דיי אבוד.
עמלת שיחרור מהמכס (גם אם אין תשלום - "הרי הגשנו ניירת"....)
מע"מ וכו ...
שורה תחתונה התרגלתי לחשב הכל עם עוד 30% ובמקביל להמנע מהם כמה שיותר ...
אחחח
אם רק הייתי עו"ד נשמע כמו עמלה נאה מתביעה ייצוגית...
אחחח
אם רק הייתי עו"ד נשמע כמו עמלה נאה מתביעה ייצוגית...
לגמרי !
אני מחכה ליום שמישהו ירים את הכפפה הזאת. אתה משלם לחברה בין לאומית בחו"ל וכשזה מגיע לארץ ויודעים שאתה מחכה לחבילה - מכניסים לך שוב את היד לארנק. אני לוקח הימור שפחות מ-10% מוותרים על החבילה.
90% זה רווח נקי
אחחח
אם רק הייתי עו"ד נשמע כמו עמלה נאה מתביעה ייצוגית...
מעלה את השרשור הישן הזה,
נפלתי איתם שוב בעמלות ובבדיקת משרד תחבורה מיותרת, החליטו שצינורות כניסת אוויר למסנן האוויר צריכות בדיקת משרד התחבורה, למרות שהצינורות היחידים שצריכים בדיקה הם צינורות בילום.
אין איזה עורך דין שרוצה להרים את הכפפה לתביעה ייצוגית מולם?
חייב לזכור לא להשתמש בהם, הם פשוט היו האופציה הזולה ברוקאוטו, איזה טעות....
boaz avrahami
28-02-24, 19:43
בקש מהם את הסיווג מכס שהם עשו למשלוח.
יש סיכוי לא רע שתוכל לקבל על זה החזר.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תודה בועז,
יבוצע, מחכה שהמשלוח יגיע אליי ואז אצא עליהם ב 100 קמ"ש. משלוח שלקח לו 13 ימים ועוד לא הגיע.
boaz avrahami
28-02-24, 23:11
תנחומי.
ללקוחות פרטיים מאוד לא מומלץ לעבוד עם המשלחים האלו.
הם בנויים לעבוד עם עסקים בהסכמים ומול גורמים שמכינים להם את ניירת המשלוח כמו שצריך.
לקוחות פרטיים הם מטרד ולכן הם ״קונסים״ אותם על הטירחה וגם לא ממוקדים בטיפול מכס כמו שצריך.
אם עשו לך את התרגיל שאני חושב תוכל להכניס להם טיפה…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.