צפייה בגרסה מלאה : החלפת קיט הגבהה
חברים מעוניין להחליף את את הבולמים והקפיצים על איזה קיט הגבהה הייתם ממליצים מדובר בהגבהה של 2"
טרופר 2004 ארוך דיזל
מאחור זה יחסית פשוט,
קפיצי אירון מן ומרסנים קוני מונו טיוב מתכווננים.
אם רוצים להתפרע אז תוספת 1" ספייסרים (https://www.independent4x.com/Isuzu-Polyurethane-Coil-Spacer_p_25.html)
מקדימה,
מרסנים קוני מונו טיוב מתכווננים
קיט לשיפור מהלך מתלה (כולל פחיות ספייסרים לשינוי מיקום הבולגוינט ובאמפסטופ נמוך יותר (https://www.independent4x.com/Isuzu-Low-Profile-Droop-Snubbers_p_133.html))
נ.ב- לא מוצא באתר שלהם את קיט הספייסרים,
מניח שניתן לפנות אליהם ליצור סט נוסף.
אם הגעת לשלב הזה, אז מאד רצוי לבצע שינוי בתושבות הפרונטאקס
כדי להנמיכו ולשמר זווית עבודה של הציריות .
והכי חשוב, החלפת מוטות מקשרים של ההגה במחוזקים.
אזהרה - כל המידע נמסר עפ"י מקורות זרים ...
רענן
היה לי את הקיט 2 של בילשטיין וקינג ספרינג של אספיר
לדעתי היה קשיח מדי.בעיר די מבאס.בשטח מעולה במיוחד בשבילים
שאלה עקרונית לממליצים.
למה ללכת על שילובים ( קפיצים מיצרן אחד ובולמים מאחר)?
אני נוטה לסמוך על יצרנים.
אם מדובר בקיט הגבהה, ומחליפים קפיצים, הייתי מנסה להשאר עם בולם מאותו ייצרן ( אלא...משקיעים באיזה בולמי על....).
דרך אגב טרופר, הייתי שוקל אולדמן.
שאלה עקרונית לממליצים.
למה ללכת על שילובים ( קפיצים מיצרן אחד ובולמים מאחר)?
מאותה סיבה שיש שמסתפקים במערכת אודיו משולבת של יצרן אחד כולל רמקולים,
ויש שבוחרים כל פריט הכי טוב שאפשר לדרישות והתקציב.
דרך אגב טרופר, הייתי שוקל אולדמן.
למה ?
וחוץ מזה להגיד אולדמן ללא דגם,
זה קצת כמו להגיד "הונדה" לכל אופנוע כמו שאמרנו פעם ...
וגם שאומרים דגם זה צריך להתייחס למשקל , ממוצע הדרכים / תרחישים ומהירות מתוכננת לנסוע בהם.
אהה, זה מתחיל להיות מסובך, לכן הכי פשוט לקנות "חבילה" ממוצעת ללא אפשרויות.
אגב, אני מתגעגע לתקופה שלא היה לנו יותר מידיי אפשרויות בחירה (בעיקר בטמבלויזיה).
רענן
רענן,
אני מבין למה לוקחים קפיץ מייצרן אחד ( אירון או אולדמן), אבל בבולם משקיעים מה שאין ליצרנים האלו , נגיד איזה בולם מרוצים עם מיכל חיצוני.
אבל לשים קוני על אירונמן?
אתה מפסיד את התאמה של הייצרן, ואני לא חושב שמבחינת איכות, לקוני יש איזה משהו שאין לאירונמן.
אף אחד מכם לא פירט דגמים, אז גם אני לא פרטי.
לא נאמר פה אם זה טרופר ארוך או קצר? עמוס? משקלים? איזה תחושה מחפשים?
לאולדמן יש אפשרויות ואפשר למכור.
העיקרון שנסיתי להגיד, לקנות סט שהייצרן כבר עשה את ההתאמה.
אני בחרתי קוני מונוטיוב בגלל יכולת הריסון לאורך זמן יותר ביחס לטוויןטיוב
בנוסף, לקוני יש יכולת כיוון שיכוך החזרה.
אני העדפתי לכוון לריסון יותר קשוח.
אם השאלה לגבי קיט של אספיר בילשטיין/קינג אז אין ללקוח זכות החלטה.הקיט נמכר as is
היי חברים רשמתי טרופר דיזל ארוך רוב הזמן הרכב לא עמוס
בעיקרון המליצו לי על איירונמן או STR 9000 עם בורר מצבים יש למישהו ניסיון עם הקיטים האלו
אם השאלה לגבי קיט של אספיר בילשטיין/קינג אז אין ללקוח זכות החלטה.הקיט נמכר as is
אז כנראה שלא צריך לקנות אותם....
STR זה מותג סיני ולא ברמה של האוסטרלים שהוזכרו פה.
אני חוזר ומציע לך ללכת על האולדמן. תצטרך להחליט איזה קפיצים לפי המשקל שאיתו אתה נוסע.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.