guyo
22-02-21, 21:02
לאחר רומן של 3 שנים עם פוראנר שהחזיר לי את החדווה לעולם השטח, הגיע הזמן להתקדם ולבצע איחוד רשויות ולחזור להתנהל עם 2 כלי רכב, כאשר רכב 2 יהיה הרכב הכיפי, והרכב שלי, טוב, הוא מליסינג....
על הפרק- פאג'רו קינג בין השנים 2009- 2011, מבחינת התקציב זה די מתכנס לסביבות 100,000 ש''ח, יש כאלה שעברו 2- 3 ידיים ורובם סביב ה 250 - 300 אלף ק''מ.
מכיוון שאין לי נסיון עם הכלי יש לי מספר שאלות:
1. אחזקה שוטפת- תקלות שכיחות, למה לשים לב בבדיקה ובשוטף, עלויות, טיפולים וכו'
2. שיפורים- מהי מידת הצמיג הגדולה ביותר שאפשר להלביש עליו?
3. בשל מרווח גחון טעון שיפור- מהו הקיט המומלץ לגובה מקס' לצד התנהגות כביש טובה? מיגון מומלץ?
4. חווית השטח- ברור שזאת לא סופה, אפילו לא פוראנר, אבל, כמה מוזר זה לעלות מדרגה עם מחשב כששליש מהרכב באוויר?!
כל טיפ יתקבל בברכה
גיא
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
על הפרק- פאג'רו קינג בין השנים 2009- 2011, מבחינת התקציב זה די מתכנס לסביבות 100,000 ש''ח, יש כאלה שעברו 2- 3 ידיים ורובם סביב ה 250 - 300 אלף ק''מ.
מכיוון שאין לי נסיון עם הכלי יש לי מספר שאלות:
1. אחזקה שוטפת- תקלות שכיחות, למה לשים לב בבדיקה ובשוטף, עלויות, טיפולים וכו'
2. שיפורים- מהי מידת הצמיג הגדולה ביותר שאפשר להלביש עליו?
3. בשל מרווח גחון טעון שיפור- מהו הקיט המומלץ לגובה מקס' לצד התנהגות כביש טובה? מיגון מומלץ?
4. חווית השטח- ברור שזאת לא סופה, אפילו לא פוראנר, אבל, כמה מוזר זה לעלות מדרגה עם מחשב כששליש מהרכב באוויר?!
כל טיפ יתקבל בברכה
גיא
Sent from my SM-G970F using Tapatalk