oferb
25-02-21, 00:06
יש לי פאגרו Q ארוך דיזל 2800 1999. לאחר רעידות מכיוון הגלגל הימני קדמי פירקתי את הציריה, והרעש והרעידות הפסיקו. כשבדקתי מצאתי חופש רציני בזרוע שמחזיקה את הציריה, התושבת גומי שמחברת אותה שבורה (בתמונה).
132900
לצורך החלפה אני מאמין שאין ברירה אלא להוציא את הזרוע כולה(אני טועה?).
בשביל להוציא את הזרוע (תמונה) אני צריך לשלוף את ה inner shaft.
132901
ראיתי בספר רכב שיש לו רינג בקצה, אבל לפי מה שהבנתי מהספר צריך פשוט לשלוף אותו בכח החוצה(עם פטיש משיכה או עם לום).
האם הוא נשלף למרות שהרינג תופס אותו בפנים? או שצריך לפרק את המוביל של ה inner shaft?(בתמונה השלישית)
132902
הספר רכב הכי קרוב שמצאתי הוא של דגם sport מהשנים האלו- מספיק קרוב? אם לא למישהו יש לינק(באמת חיפשתי, אבל לא מצאתי).
תודה
132900
לצורך החלפה אני מאמין שאין ברירה אלא להוציא את הזרוע כולה(אני טועה?).
בשביל להוציא את הזרוע (תמונה) אני צריך לשלוף את ה inner shaft.
132901
ראיתי בספר רכב שיש לו רינג בקצה, אבל לפי מה שהבנתי מהספר צריך פשוט לשלוף אותו בכח החוצה(עם פטיש משיכה או עם לום).
האם הוא נשלף למרות שהרינג תופס אותו בפנים? או שצריך לפרק את המוביל של ה inner shaft?(בתמונה השלישית)
132902
הספר רכב הכי קרוב שמצאתי הוא של דגם sport מהשנים האלו- מספיק קרוב? אם לא למישהו יש לינק(באמת חיפשתי, אבל לא מצאתי).
תודה