PDA

צפייה בגרסה מלאה : משפחתומטית ליסינג חדשה 2021- מאזדה3/ אוקטוביה/איוניק/קורולה היבריד/ סיאט ארונה/פוקוס חוות דעת?



אסף ב
03-03-21, 10:18
שלום

רכב מהעבודה- דלקן ותחזוקה מלאה לא עליי

היום נוסע על איוניק 2018- אוטו פונקציונלי ומעולה אבל, וזה אבל גדול- רועש להחריד והמושבים לא מהמשובחים ביותר

40,000 ק"מ בשנה
רצוי רכב כמה שיותר קצר אבל זה לא דיל ברייקר
חייב מולטימדיה איכותית- וויז אינטגרלי
חייב פתיחת דלת keyless
1.86 גובה וזה גם שיקול כי לא הכל מתאים

מחפש נוחות ישיבה ונסיעה- שקט ותחושה חלקה. רוב הנסיעות אני עושה שיחות טלפון ונמאס לצעוק בגלל רעשי רקע.

מבקש לקבל חוות דעת מניסיון בלבד אם למישהו יש כזה עם דגמי 2021- האם זה זז בקצב נורמלי? עליות לירושלים ונסיעות בכביש 6 באופן קבוע, נוחות וכל מידע רלוונטי מניסיון לדגמים המוצעים

תודה רבה מראש

אומי5
03-03-21, 11:21
שים לב עם איזה מנוע מגיעה האוקטביה, להבנתי כרגע רק עם מנוע 1000, ולפי עדות השכן שלי "זה נוסע, אבל לא כמו אוקטביה".

דרור ברלי
03-03-21, 13:31
פורד פוקוס - מאוד חזקה ומהירה, מתנהגת נהדר ומאוד מהנה לנהיגה. אבל זה מנוע 3 צילינדרים ולא כל אחד אוהב את הצליל בסל"ד גבוה.

קורולה היברידית - שקטה, איכותית ומאוד מרווחת, אבל כמו רוב הטויוטות גם היא סובלת משתי מגרעות גדולות:
1. מבאסת לנהיגה ומנותקת ברמות-על.
2. כרגיל ברוב דגמי היצרן הזה, מושב הנהג גבוה מדי וההגה נמוך מדי - זו פוזיציית נהיגה מאוד לא מסבירת פנים לנהגים גבוהים עם רגלים ארוכות. משהו שעלול להיות מעייף-קריטי בנהיגות ארוכות.

אוקטביה - מרווחת, שימושית, נוחה, הנדסת אנוש מעולה, איכות גבוהה. המשפחתית הטובה ביותר כנראה. אם תקבל אותה עם מנוע 1.5 היא גם נוסעת מעולה. הבעיות בגיר לא על חשבונך.

מאזדה 3 - מהנה לנהיגה, הנדסת אנוש נכונה ותחושה ספורטיבית ואיכותית. אבל צפופה יותר מהאחרות. במיוחד מאחור.

סיאט ארונה - קרוסאובר קטן עם כל מה שמשתמע מזה: אוטו קטן רק עם מרכז מאסה גבוה ובלי יתרון המרחב והשימושיות. זה לא רכב רע לכשעצמו (הגיר כמו באוקטביה, גרוע ולא אמין - לא על חשבונך, מה אכפת), אבל מכיוון שאני מתעב קרוסאוברים, לא הייתי נוגע עם מקל.

מצטער שלא הקדשתי תשומת לב לנושא מסכי המולטימדיה. בעיני זה פשע, מסיח דעת וגורם לתאונות לפחות כמו טמבלפון. ככל שזה היה תלוי בי, לא היו נמצאים מסכים במכוניות - מכוחו של חוק.

Asaf-a
03-03-21, 14:42
מציע לקרוא כאן:

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/115393-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%B4%D7%94-5987230-%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%9C%D7%A7%D7%97%D7%AA

ובקיצור: פוקוס 2021 נכון להיצע הנוכחי, אני דווקא אוהב את רעש המנוע


Asaf-a
אסף.א

עירא
04-03-21, 11:01
קורולה היברידית - שקטה, איכותית ומאוד מרווחת, אבל כמו רוב הטויוטות גם היא סובלת משתי מגרעות גדולות:
1. מבאסת לנהיגה ומנותקת ברמות-על.
2. כרגיל ברוב דגמי היצרן הזה, מושב הנהג גבוה מדי וההגה נמוך מדי - זו פוזיציית נהיגה מאוד לא מסבירת פנים לנהגים גבוהים עם רגלים ארוכות. משהו שעלול להיות מעייף-קריטי בנהיגות ארוכות.



לגבי קורולה היברידית סטיישן, אני ממש לא מסכים.

הוא לא שקט, ולא מרווח והאיכות בגדול לא משהו....

כשהילד בן ה-10 נכנס לראשונה לאוטו החדש (קורולה סטיישן 2020, וחשוב לציין שההשוואה שלו זה לקורולה בנזין 2017)
המשפט הראשון שלו היה ״אבא, האוטו הזה צפוף״

ולגבי הרעש אתמול בשתי שיחות טלפון שעשיתי, סיימתי את השיחה בסיכום שאני אתקשר שוב פעם כשאעצור כי היא לא מצליחים לשמוע אותי.

ובכלל התחושה שהרעש בנסיעה (במהירות גבוהה, לא בזמן זחילה בפקקים) מבאס ואחרי נסיעה ארוכה אני יוצא עם כאב ראש.

Asaf-a
04-03-21, 11:19
היתרון היחידי שאני מכיר בקורולה ההיברידית והאוריס שקדמה לה שהן אכן חסכוניות.

זו בערך הדרישה שלי ממקרר ומכונת כביסה, מי שאוהב לנהוג רוצה קצת יותר גם בנהיגה יומיומית.


Asaf-a
אסף.א

raanan
04-03-21, 11:26
לגבי קורולה היברידית סטיישן, אני ממש לא מסכים.

הוא לא שקט, ולא מרווח והאיכות בגדול לא משהו....

ולגבי הרעש אתמול בשתי שיחות טלפון שעשיתי, סיימתי את השיחה בסיכום שאני אתקשר שוב פעם כשאעצור כי היא לא מצליחים לשמוע אותי.

ובכלל התחושה שהרעש בנסיעה (במהירות גבוהה, לא בזמן זחילה בפקקים) מבאס ואחרי נסיעה ארוכה אני יוצא עם כאב ראש.
נגעת בנושא כאוב בתעשיה, בידוד רעשים.

כשמדד מוביל בתכנון הרכבים זה חיסכון בצריכת דלק/זיהום אוויר,
הבידוד נדחק הצידה עקב משקלו.

רצית שקט, תצטרך רכב איכותי וכבד .
כבד, אומר מנוע חזק.
מנוע חזק, אומר צריכת דלק גבוה יותר.

בקיצור, שקט = ליגת פריום ומחיר ...

danob
04-03-21, 12:07
לדעתי המזדה שקטה יותר מהשאר בסדרי גודל (בהסתמך על ה-CX5 שלנו) וגם התחושה היא יותר פרימיום מהשאר.
המולטימדיה שלה לא להיט.

ליאור

רמי גלבוע
05-03-21, 06:32
מתוך אלה שהזכרת,
האוקטביה היא המעודנת והנעימה, והנוחה יותר מכולן.
עשינו בשבוע שעבר השוואתי אוקטביה 1.0 ליטר - איוניק - קורולה - נירו. האוקטביה ניצחה בענק, בוודאי כרכב ליסינג. המבחן יעלה בקרוב ב "וואלה", אולי אפילו היום.

אישית לא נהגתי בפוקוס, אבל שותפיי למבחן אמרו שהיא מצוינת גם כן.

- - - Updated - - -

מנוע ה-1.0 ליטר 3-בוכנות של אוקטביה מספיק לגמרי לעליות וכיו"ב, אבל ברור, הוא לא מקמט אספלט.
קרא במבחן, עשינו השוואות תאוצה, לא זוכר את התוצאות.
ברור שמנוע ה-1.5 עדיף, אם אפשרי, אבל ה-1.0 בכלל לא רע.
אל תיקח אוקטביה בגימור 'דיינמיק', הוא נמוך ו'ספורטיבי' שלא לצורך, והמושבים הקדמיים קטנים מדי, אם יש לך ישבן מרופד כמו שלי...

אעלה לינק, לכשיעלה המבחן

omri_t
05-03-21, 15:37
אוקטביה. בלי להסס בכלל.

דרור ברלי
05-03-21, 19:47
ובכלל התחושה שהרעש בנסיעה (במהירות גבוהה, לא בזמן זחילה בפקקים) מבאס ואחרי נסיעה ארוכה אני יוצא עם כאב ראש.


לנסוע מהר בטויוטה?
שומו שמיים.
האוטו מסוגל, אבל לא אוהב את זה ולא רוצה את זה.
כרגיל - כל הצד הדינמי ברמה נחותה, כמקובל אצל יצרן האנטי-מכוניות הזה בכל דגמיו שאינם ספורטיביים במוצהר.

YoavR
06-03-21, 08:40
לנסוע מהר בטויוטה?
שומו שמיים.

מוזמן לכבישי רמת הנגב לראות קורולות מכל השנתונים ״סוגרות שעון״

דרור ברלי
06-03-21, 10:17
כל אוטו גנוב "סוגר שעון".

eyalye
06-03-21, 19:34
כל אוטו גנוב "סוגר שעון".אין פייט לאוקטביה החדשה, גם אני 1.85 מ'. קורולה וגראנד קופה יורדות אוטומטית מהמשוואה לדעתי.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

nirs
06-03-21, 19:55
באוקטוביה לא נוגע עם מקל של מטאטא!
כל זמן שזה עובד זה אחלה אוטו אבל ברגע שזה מתקלקל (וזה מצקלקל במוקדם ובמאוחר - מנוע, גיר, מחשב גיר, you name it) מתחיל הבלאגן...


Sent from my iPhone using Tapatalk

מיכה100
07-03-21, 11:35
שטויות במיץ.
יש לי איזה 6 אוקטביות ברזומה מכל הדורות, ליסינג ואח"כ פרטי.
אצלי כולן היו אמינות ברזל, מקסימום החלפת מיסב גלגל (פעמיים) ומשאבת מים (פעם אחת).
אני לא מכחיש את סוגיית הגיר, למרות שכאמור אצלי זה לא קרה אף פעם, אולי עניין של סגנון נהיגה.
אבל להגיד שהאוטו לא אמין בכללי זה פייק ניוז מוחלט.

מוטי ג.
07-03-21, 11:53
כלקוח פולקסווגן (ליסינג) ב8 שנים האחרונות, ויש לנו עוד 3 רכבי פולקסווגן בחברה,אני מסכים לגבי הגיר שבסהכ הוא עובד תקין.
היו גליצים, בעיקר בדגמים הקודמים.
הנוכחי, עם טיגואן בת 3.5 שגרר טון מידי פעם ללא תקלות ויש לי כבר 120 אלף ק"מ.
ג'טה בת 3.5 עם 80 אלף ק"מ ללא תקלות גיר
אוקטביה עם 50 אלף ק"מ ללא תקלות גיר

nirs
07-03-21, 11:53
שטויות במיץ? מעניין...
את ההמלצה שלי גיבשתי על סמך סטטיסטיקה קצת יותר גדולה מ 6...
חבל שלא יצא לך לראות את שורת האוקטביות ליסינג (כולל שלי) שעמדו בחניון שלנו עם מנוע, גיר, מחשב גיר וכו׳ תקולים.
לצערי באוקטביה היו יותר מידי ״לימונים״ ביחס ליצרנים אחרים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

guyo
09-03-21, 14:01
חבר'ה, זה ליסינג.
גם אם הגיר דורש החלפה כל יומיים, זה כדיין ליסינג. נכון שמבאס לקבל רכב חליפי עד שיתקנו, אבל בסוף מה שחשוב הוא איכות הזמן ברכב לפי מה שהדגיש פות''ש.
אם נוחות ומהירות, שקט ומולטמדיה זה מה שקריטי- אז אוקטביה זה אחלה פתרון.
אני עם איוניק קצת מעל חצי שנה, עד כה 30 אלף ק''מ ורק עכשיו שמתי לב לרעש, ככל הנראה בגלל שקראתי את השרשור הזה, אם היו מציעים לי אוקטביה הייתי לוקח.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

nirs
09-03-21, 14:04
זה ליסינג.... אבל זה ממש לא נעים להתקע במהלך טיול משפחתי ולהמתין לגרר.
זה ליסינג, אבל אחרי חודשיים מהתקיעה הראשונה, זה ממש לא נעים להתקע בדרך לפגישה קריטית.
ואני מזכיר זה רכב בן שנה וחצי....


Sent from my iPhone using Tapatalk

raanan
09-03-21, 15:00
זה ליסינג.... אבל זה ממש לא נעים להתקע במהלך טיול משפחתי ולהמתין לגרר.
זה ליסינג, אבל אחרי חודשיים מהתקיעה הראשונה, זה ממש לא נעים להתקע בדרך לפגישה קריטית.
ואני מזכיר זה רכב בן שנה וחצי....


Sent from my iPhone using Tapatalk

10+

בפרט שעשית צ'קאאוט במלון באילת כל המשפחה ברכב ,
המנוע פועל אבל הרכב לא נוסע (פוקוס חדשה לא זוכר את השנה).
או להיכנס לירידה חזקה בסימטה צרה ביותר ללא מוצא בדאליית אל כרמל ,
כשמבינים את טעות הניווט, באמצע הרוורס לא זזים יותר עד שהקלאצ'ים יתקררו (שוב פוקוס).
מזל שתושבי הרחוב היו ידידותיים וזה לא קרה במקום פחות סמפטי.

רענן

דרור ברלי
10-03-21, 15:11
רציתי לומר משהו על גירים אוטומטיים בכלל, אבל זה כבר אבוד.
אסתפק בלהזהיר שאם תקפידו להימנע מכל דבר שיש לו גיר רובוטי דו-מצמדי, סיפורי הבלהה הללו כנראה לא יקרו.

raanan
10-03-21, 16:10
רציתי לומר משהו על גירים אוטומטיים בכלל, אבל זה כבר אבוד.
רכב יום יומי ועבודה באזור המרכז, ידני זה מזוכיזם.
מיאטה לסוף שבוע זה כבר סיפור אחר.
אבל פה מדובר בליסינג.


אסתפק בלהזהיר שאם תקפידו להימנע מכל דבר שיש לו גיר רובוטי דו-מצמדי, סיפורי הבלהה הללו כנראה לא יקרו.
וזה היתרון של מאזדה ! גיר פלנטרי פשוט ואמין .
אין "בבית ספרם" רובוטי , רציף ומנועים קטנים על סטראודים.
בלי קשר להתנהגות הכביש שמעלה קצת חיוך לנהג (מעל הממוצע) בפיתולים.

Asaf-a
10-03-21, 16:29
הפוקוס החדשה מגיעה עם פלנטרי 8 הילוכים.

אבל לליסיניג אני חושב שאתם קטגוריים מדי נגד הרובוטי, ואני מדבר לאחר שהיו לי בליסינג:

פוקוס רובוטית, לא סבלתי ביום יום, רק בסוף נעצרה
אוקטביה 1.2 ללא בעיות
קיה סיד רובוטית הדגם לפני אחרון, סוס עבודה
קיה סיד החדשה, כנ״ל
ובשלושה חודשים האחרונים פוקוס החדשה

חוץ מתקלה אחת בפוקוס הראשונה, לא סבלתי מהרובוטיות, ומדובר על סך מצטבר של 400000 קמ ב8 שנים וכל הרכבים למעט הפוקוס החדשה היו רובוטים.

אני חושב שיש סיכונים הרבה יותר גדולים מאשר לקחת בליסיניג רכב רובוטי...למשל לקנות suv דיזל קשיש...

ויש עוד סוגי תקלות, ראו מנוע 1.2 בנזין רנו/ניסן/דאציה, לא הכל זה גיר.


Asaf-a
אסף.א

דרור ברלי
10-03-21, 18:42
ידני זה לא סיוט.
זה מה שתכנתו אותך לחשוב.
במיוחד כשכל אלה שמקבלים אוטו-ליסינג בכלל עובדים מהבית ולא נוסעים בפקקים.... אז בשביל מה אוטומט?....

וזה בדיוק למה גם אנשים כמוני שמתעבים גיר אוטומטי, נאלצים לנהוג על גיר אוטומטי שהם שונאים, כי דגם ידני לא מיובא בכלל.
ואם זה כל כך "סיוט" ואתם כל כך סובלים, אני מוכן לתת פוקוס 2010 אוטומטית במצב מעולה ונדיר, כאן ועכשיו, תמורת פוקוס זהה עם גיר ידני. מצידי שתהיה אפילו לבנה..... מי מתחלף איתי?


ואם אנחנו מדברים על סיכונים - שיא הסיכון מבחינתי זה מנוע טורבו לחוץ שמחלץ הספק היסטרי מנפח זעום + גיר רובוטי כפול מצמדים, הכל כדי להתחנף לרגולטורים מיובשים. זה כאילו לבקש מכל השדים בגהינום גם יחד לבוא אליך באישון לילה. אני מנסה לחשוב על לקוח פרטי שמשלם ממיטב כספו על דבר כזה - טירוף מוחלט.

אני מסכים שבמאזדה 3 אין סיכונים - מנוע אטמוספרי בנפח מכובד שנותן מספיק כוח וביצועים, גיר פלנטרי, שילדה מצויינת והתנהגות ספורטיבית מענגת. זה האוטו לקחת הביתה, ולא שום דבר עם טורבו ו/או מכטרוניק.

- - - Updated - - -


רכב יום יומי ועבודה באזור המרכז, ידני זה מזוכיזם.
מיאטה לסוף שבוע זה כבר סיפור אחר.
אבל פה מדובר בליסינג.


וזה היתרון של מאזדה ! גיר פלנטרי פשוט ואמין .
אין "בבית ספרם" רובוטי , רציף ומנועים קטנים על סטראודים.
בלי קשר להתנהגות הכביש שמעלה קצת חיוך לנהג (מעל הממוצע) בפיתולים.

+1.

וחבל שלא מביאים את הידנית. היה יכול להיות אוטו מושלם.

amirmoshe
10-03-21, 23:22
הפוקוס החדשה מגיעה עם פלנטרי 8 הילוכים.

אבל לליסיניג אני חושב שאתם קטגוריים מדי נגד הרובוטי, ואני מדבר לאחר שהיו לי בליסינג:

פוקוס רובוטית, לא סבלתי ביום יום, רק בסוף נעצרה
אוקטביה 1.2 ללא בעיות
קיה סיד רובוטית הדגם לפני אחרון, סוס עבודה
קיה סיד החדשה, כנ״ל
ובשלושה חודשים האחרונים פוקוס החדשה

חוץ מתקלה אחת בפוקוס הראשונה, לא סבלתי מהרובוטיות, ומדובר על סך מצטבר של 400000 קמ ב8 שנים וכל הרכבים למעט הפוקוס החדשה היו רובוטים.

אני חושב שיש סיכונים הרבה יותר גדולים מאשר לקחת בליסיניג רכב רובוטי...למשל לקנות suv דיזל קשיש...

ויש עוד סוגי תקלות, ראו מנוע 1.2 בנזין רנו/ניסן/דאציה, לא הכל זה גיר.


Asaf-a
אסף.אמנסיון עם קיה סיד דור קודם.

מנוע הלך בגלל סדק בבלוק והוחלף ב60000 ק''מ.
קלאץ תקע אותי ב100000 ק''מ.
הרכב נלקח ממני ב150000 ק''מ אחרי שסך הכל יצא לטיפול והליסינג לא היו מוכנים להחזיר בשל טענה שתיכף לא ישאר מה למכור.
אמינות ברזל לא ראיתי בו. והיו עוד בעיות כאלו עצלנו בחברה.

הפוקוס שקדמה לה הייתה מכונית נהיגה אך עם המון תקלות..

האוריס שהחליפה את שתיהן שותה 2/3 דלק מהן במקרה הגרוע. ונעה מטיפול לטיפול.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

ש01
11-03-21, 11:39
רציתי לומר משהו על גירים אוטומטיים בכלל, אבל זה כבר אבוד.
אסתפק בלהזהיר שאם תקפידו להימנע מכל דבר שיש לו גיר רובוטי דו-מצמדי, סיפורי הבלהה הללו כנראה לא יקרו.

דרור אתה קצת קטגורי...

הגברת כרגע עם ג'ולייטה #2
נהגת שודים. אמיתי.
לוחצת, לפעמים יורדת מתחת ל160 (בדיחה שלי) ונהנית מהאצות והאצות ביניים.
הרכב על מצב "דינמיק" קבוע.
הקודמת נמכרה עם כ 100K על השעון והנוכחית מגרדת כבר את ה55K.
שתיהן 1400 טורבו, 170 סוסים באורווה וגיר רובוטי 2 מצמדים.

סיכום ביניים - אם פעם מנכ"ל יפנאוטו אמר לי שעיקר הרווחים זה חלקי חילוף וטיפולים במוסכי החברה - אז סמל"ת מפסידים עלי. מטפל רק במורשה ורק עם ח"ח מקוריים, אבל אין תקלות כלל.

(מי שיראה את חשבוניות הטיפולים עוד עלול לטעות ולחשוב שיש לי טויוטה...)

ש01
11-03-21, 11:48
רציתי לומר משהו על גירים אוטומטיים בכלל, אבל זה כבר אבוד.
אסתפק בלהזהיר שאם תקפידו להימנע מכל דבר שיש לו גיר רובוטי דו-מצמדי, סיפורי הבלהה הללו כנראה לא יקרו.

דרור אתה קצת קטגורי...

הגברת כרגע עם ג'ולייטה #2
נהגת שודים. אמיתי.
לוחצת, לפעמים יורדת מתחת ל160 (בדיחה שלי) ונהנית מהאצות והאצות ביניים.
הרכב על מצב "דינמיק" קבוע.
הקודמת נמכרה עם כ 100K על השעון והנוכחית מגרדת כבר את ה55K.
שתיהן 1400 טורבו, 170 סוסים באורווה וגיר רובוטי 2 מצמדים.

סיכום ביניים - אם פעם מנכ"ל יפנאוטו אמר לי שעיקר הרווחים זה חלקי חילוף וטיפולים במוסכי החברה - אז סמל"ת מפסידים עלי. מטפל רק במורשה ורק עם ח"ח מקוריים, אבל אין תקלות כלל.

(מי שיראה את חשבוניות הטיפולים עוד עלול לטעות ולחשוב שיש לי טויוטה...)

דרור ברלי
11-03-21, 14:05
אלפא אוטומטית זה פשע נגד האנושות.

יואב פולס
11-03-21, 17:25
רובוטית אומרימ'ך, רובוטית. לא אוטומטית.

נמרוד
11-03-21, 17:32
זה כבר פשע ברמה אינטר-גלקטית.

raanan
11-03-21, 17:48
רובוטית אומרימ'ך, רובוטית. לא אוטומטית.
כשיש שתי דוושות = אוטומטית (מבחינת תפעול ע"י הנהג),
ולא משנה פלנטרי / רציף / רובטי חד מצמד / דו מצמדי / קלאץ' יבש / רטוב / רכב חשמלי

Asaf-a
11-03-21, 19:55
קצת ברחתם מהכותרת, בהצלחה לכם לקחת רכב לסינג ידני מהעבודה...

השאלה הייתה עבור מי שבדק והחליט שנכון לו לקחת רכב חברה כרכב ת״ש או עובד עם הרכב וחייב לקחת, ומבין הרשימה שיש בחברות מה לבחור.

ובין השיעמום תחת של קורולה/אוריס לבין אקזוטיקה של שקודה את פורד, ובמקרה האיום ונורא של תקלה, 90% מהבעיה של מישהו אחר, ונכון שפחות כיף רכב חלופי, אבל עוד פחות כיף להסתפק ברכב גרוע 3 שנים והרבה קילומטרים, הרי מי שלוקח ליסיניג כדאי לו רק אם נוסע הרבה.


Asaf-a
אסף.א

מוטי ג.
11-03-21, 20:36
לפני כך וכך שנים, שמעתי את המשפט הבא:
"למה לך לקחת בליסינג סיטרואן c4 פיקאסו, הרי בכל מקרה רוב הזמן תיסע במאזדה 5 תחליפית".

[emoji6]

אני מאוד סובל מהתחליפיות של הליסינג (ריח, ניקיון, רעידות ומה לא) אז כשאני צריך להחליף רכב בצורה יזומה (טיפול גדול /פחחות) הסניף שמולו אנחנו עובדים כבר יודע שאני מגיע אישית למגרש ובוחר את האוטו שמתאים לי.
עושה סיבוב ריחות, אח"כ יוצא לסיבוב קצר וככה לפעמים מחליף בין 2 ל5 מכוניות, עד שאני מוצא את האחת הסבירה.
כאילו, זו חברת שעיסוקה מכוניות, מה? הם באמת לא שמים לב שיש ג'אנט עקום או צמיג לא מאוזן?

ואם הם צריכים להגיע אליי, הם למדו לעדכן אותי לפני שיוצאים מהמגרש עם איזה רכב הם מגיעים.
פעם כבר החזרתי נהג לנתניה כי לא הייתי מוכן לקבל את הרכב שהוא הביא.(במקרה הזה זה היה מיצובישי asx, שהיא אחת המכוניות הכי גרועות שיצא לי לנהוג בה, משהו מאוד מוזר בהיגוי שלה ובדקתי את זה על מספר מכוניות מהדגם הזה )
ולא אני לא מפונק, אבל אני/החברה משלם על זה ורוצה לקבל תמורה לכסף שלי.

Asaf-a
11-03-21, 21:01
נו מוטי, ועם כל זה לקחת טיגואן בזמנו, רובוטי טורבו ולא צעמום פרימיטיבי אטמוספרי רציף אוטלנדר/asx עם זנב שנחשב אמין אך הרבה פחות מהנה לדבריך, לא?

מ.ש.ל


Asaf-a
אסף.א

raanan
11-03-21, 21:14
נו מוטי, ועם כל זה לקחת טיגואן בזמנו, רובוטי טורבו
Asaf-a
אסף.א
טיגוואן עם רובוטי כפול מצמדים רטוב.
אמין ומוצלח יותר מהיבשים.
רק דורש אחזקה של החלפת שמן נדמה לי כל 60 אלף.

רענן

מוטי ג.
11-03-21, 21:15
נכון! וכתבתי למעלה שאצלנו לא היו בעיות עם הרכבים.
לעומת אופל אסטרה (הדגם הלפני אחרון) שהחליפו בה 3 פעמים מנוע( כשהייתה בת שבוע, חודש, וחצי שנה) בפעם הרביעית היא הוחזרה והוחלפה באוקטביה
הרכב הבא שלי הוא פיגו 5008 (לפחות ככה הוחלט אבל טרם הוזמן)
הבעיה העיקרית של הטיגואן היא צמיגים קדמיים, הם נגמרים מהר מידי

דרור ברלי
13-03-21, 18:56
קצת ברחתם מהכותרת, בהצלחה לכם לקחת רכב לסינג ידני מהעבודה...

Asaf-a
אסף.א


אההה, כי יציעו לו אלפא-רומיאו בליסינג.....

מעגלות הסופר המשמימות של הליסינג, הגענו איכשהו לאלפא-רומיאו וכאלפיסט בעבר זו נקודה רגישה גם אצלי. תהליך הזילות וההזנייה שעבר המותג המפואר הזה מפריע וכואב לי.
אלפא רומיאו תמיד היה אוטו של גברים אניני טעם, אוטו לנהיגה.
אלפא אמורה להיות הכוסית-אש של עולם הרכב.
אבל ברגע שהיא אוטומטית (מה אכפת לי פלנטרי/רציף/רובוטי קלאץ' יחיד או כפול, בכל מקרה עם שתי דוושות ובלי להחליף הילוכים בעצמך) - אבל מנסים למכור אותה כ"רכב לנהיגה"..... מבחינתי הכוסית-אש הזו היא טרנסג'נדר.
וכשהלוגו רב התהילה מודבק על ג'יפון/קרוסאובר, זה כבר לא סתם טרנסג'נדר - זו מלכת דראג.
מי שחי עם זה בשלום וכיף לו עם זה - סלאמתו. שייהנה.
אבל זה לא הדבר האמיתי.

amitaikl
27-06-21, 18:25
במקום לפתוח שרשור חדש, ממשיך את זה.
תיכף צריך להחליף את הליסינג.
בערך 50000 בשנה. איכשהו יצא שגם בזמן הקורונה נסענו לא מעט.
הגדולה בצבא, האמצעית סיימה י"ב, ככה שאני מעריך שב3 שנים הקרובות מספר הנסיעות של חמישתנו ברכב יהיה מצומצם. מקסימום לנסיעה ארוכה יש פאג'רו.
אז מה לוקחים בליסינג?
נקודות לדיון:
* עד 150,000 ₪ עלות, כדי שיסתדר עם התשלום החודשי.
* שיהיה כיף לנהוג
* 1400 סמק וצפונה. לא רוצה מנוע עם נפח של בקבוק מי עדן לתינוקות
* לא אוהב מספר לא זוגי של צילינדרים. תאשימו את גיתאי
* יש עדיין הטבה על היברידיות בשווי למס?
* עדיף מרווח מאחור אבל לא קריטי
* אין חשיבות לתא מטען גדול


תובנה מהיום: משום מה היצרנים החליטו לשים את המסך מולטימדיה בניצב! בולט! מה עבר להם בראש?

אפשרויות כרגע:
סיוויק 1.5
פורד פוקוס 1.5 האצ'בק
להמשיך עם איוניק, רק מודל חדש
לא עפתי על הקורולה/קורולה האצ'בק. גם לא על הchr. מישהו יודע להגיד משהו על הפריוס?
לא אוהב מאזדות
משום מה באתר של סיאט יש רק איביזה וארונה. מה קרה לסיאט לאון?

boaz avrahami
27-06-21, 23:07
אני חושב שאתה מפספס מכוניות בגלל הנפח והצילינדרים.
מה שאולי לא טוב בגיפ עושה עבודה לא רעה על הכביש.

בתקציב שלך נכנס לדעתי גם ה XV 2 ליטר וגם האוקטביה

דרור ברלי
27-06-21, 23:12
טויוטה ו"שיהיה כיף לנהוג" זה כמו שני קוים מקבילים. לא נפגשים אף פעם.

הפוקוס מעולה וכיפית, התנהגות, היגוי והנאה מנהיגה במיטב המסורת של פורד אירופה - הטובים ביותר בקטגוריה. אבל 3 צילינדר....

להונדה יש מנוע חזק אבל הוא משודך לגיר רציף שזה הכי אנטי נהיגה שאפשר. והיא נראית כמו רובוטריק. יש מי שאוהב את זה ויש מי שפחות.

מאזדה אתה לא רוצה למרות שה-3 פשוט נהדרת. וזה חבל. כיפית ביותר וגם יפה.

נשארו לך רק ה-VAGים. אוקטביה/לאון עם מנועי 1.5.
הלאון יותר יפה, יותר מחוברת ויותר מהנה. האוקטביה יותר סולידית ומשפחתית + בגאז' ענק.
מנוע TSI חזק מאוד, ביצועים מצויינים. שתיהן נוסעות מצוין.
דעתי על גיר DSG דו-מצמדי לא השתנתה - זה זבל עופות. לא אמין, יקר באחזקה ובתיקונים התכופים. בשתיהן מתישהו הגיר יתקלקל ואתה תיסע הרבה ברכב חליפי. מכיוו ןשזה רכב ליסינג כנראה לא אכפת לך מהנקודה הזו. אתה תהנה מהן.

בהצלחה!

boaz avrahami
27-06-21, 23:15
אני עם אוקטביה בת שנתיים וחצי. 105 אקמ.
שום תקלה מכנית לא מנוע ולא גיר.
טיפול כל 15 וזה הכול.

אוטו בסדר.
האמת שהוא לא מרגיש אפילו קרוב לבלאי. הכול מהודק כולל הגיר כמו ביומו הראשון ואני נוסע לא מעט בפקקים.

אני גם אהיה באותה הדילמה ממש בקרוב.
עוד לא הצצתי ברשימה המוצעת אצלנו.

מה שלא יהיה -
קרוז אדפטיבי ושמירה על נתיב זה פריט חובה בכל אוטו שיהיה לי מהיום(!!!)
בסקודה זה פשוט מעולה

Asaf-a
28-06-21, 00:26
דווקא המנוע 3 צילינדרים בפוקוס 1.5 זה הנקודה החזקה שלה, אין ויברציות ודווקא אני אוהב את הרעש שלו כשלוחצים.

למי שאוהב לנהוג, בקטגוריה שלה הפוקוס החדשה זו חבילה מעולה ומאובזרת כמו רכב פרטי ולא גרסת ליסינג, ולמשפחה הסטיישן עדיפה על ההצבק.

החיסרון היחידי של הפוקוס: היעדר פתחי מזגן מאחור


Asaf-a
אסף.א

-->