צפייה בגרסה מלאה : גימיני 2008 - טורים נמוכים בסרק
שלום לכולם,
גימיני 2008, שאני עוצר ברמזור הטורים יורדים והרכב קצת רועד
אשמח לקבל עצות איך לטפל בבעיה.
ניקיתי את המצערת לבד על ידי חומר לניקוי קרבורטורים וניקוי עם בד נקי, לא עזר
שלום לכולם,
גימיני 2008, שאני עוצר ברמזור הטורים יורדים והרכב קצת רועד
אשמח לקבל עצות איך לטפל בבעיה.
ניקיתי את המצערת לבד על ידי חומר לניקוי קרבורטורים וניקוי עם בד נקי, לא עזר
יש שתי דרכים:
א.להמשיך לנחש=.....אולי תקבל מידה בסגנון-*היה לי.....\תינתק.....\תבדוק.....*.....
ב.לראות DATA של מערכת הזרקה באמצה נסיעה תחת עמס ולקבל החלטה-למרות שזה גם לא 100% אלא לפחות לא פועלה של קוף עם רימון
יש שתי דרכים:
א.להמשיך לנחש=.....אולי תקבל מידה בסגנון-*היה לי.....\תינתק.....\תבדוק.....*.....
ב.לראות DATA של מערכת הזרקה באמצה נסיעה תחת עמס ולקבל החלטה-למרות שזה גם לא 100% אלא לפחות לא פועלה של קוף עם רימון
לא הבנתי כלום מההודעה שלך
פירוש:
צריך לבצע מדידה (דאטה) בזמן נסיעה כאשר התקלה מתרחשת ואז אפשר יהיה לתת אבחנה.
נשלח מהנייד
יכול להיות שניקיון מנוע צעדים יפתור את הבעיה.
גם טיפ מגרשון (:
שנית, משמועות (לי אין גימיני), תופעה דומה של רעידות נפתרה אצל הרבה בעלי גימיני ע"י החלפת קוילים.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
פירוש:
צריך לבצע מדידה (דאטה) בזמן נסיעה כאשר התקלה מתרחשת ואז אפשר יהיה לתת אבחנה.
נשלח מהנייד
1+!
שנית, משמועות (לי אין גימיני), תופעה דומה של רעידות נפתרה אצל הרבה בעלי גימיני ע"י החלפת קוילים.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
סבירות גבוהה שזה כוהל, זה סוג של מחלה בג'ימני ועדיף להחליף במקורי ולא חליפי.
בכל מקרה לפני שמשקיעים כסף כדאי לבדוק דאטה בנסיעה
סבירות גבוהה שזה כוהל, זה סוג של מחלה בג'ימני ועדיף להחליף במקורי ולא חליפי.
בכל מקרה לפני שמשקיעים כסף כדאי לבדוק דאטה בנסיעה
FREEZE FRAME DATA תמיד תופסת miss fire באיזה שהצילנדר
זה יכול להיות תוצאות של פרצת שמן דרך אטם ראש של מכסה שסתומים
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.