צפייה בגרסה מלאה : מילה טובה על אליאקספרס, וגם לקח.
חנן-ג'יפולוג
09-03-21, 13:38
הזמנתי מעליאקספרס תאורת גינה, חמישה פנסים, 9W.
12וולט.
35 דולר סה"כ.
לאחר שהגיעו והותקנו, ומכיוון שלא הייתי מסופק מעוצמת התאורה, חיברתי אותם לספק שהראה שהזרם שהם צורכים הוא 0.2 אמפר, במקום 0.75 אמפר המצופה מהספק של 9W. הספק בפועל של 2.4W.
פתחתי dispute בצירוף צילום של הספק, עם הצעה להחזיר לי חצי מהסכום -17.5 דולר.
התגובה היתה מהירה מאוד, חיובית ונענתה במדויק לדרישה שלי.
הם הציעו בנוסף גם זיכוי מלא והחזר של הפריטים.
הלקח הוא שלא צריך מראש לומר נואש מהמספרים של הסיניים, שבמקרים רבים הם מופרכים. אם הם בכל זאת מופרכים, יש פיצוי.
כמובן שלא תמיד. לא נהייתי תמים פתאום. גם אני אכלתי מהם קש לפעמים.
לפני כשעה קיבלתי עוד משלוח של 5 פנסים כנ"ל, מספק אחר. הפעם בדקתי עוד לפני ההתקנה. המצב קצת יותר טוב: 4.6W.
פתחתי עוד דיספיוט זהה כמעט. נראה אם הם לא יתייאשו ממני.
https://imageshack.com/i/pn5SOV2Zj
https://imageshack.com/i/pmRGISk3j
https://imageshack.com/i/pmLz4eIYj
יש מקדם של פי 2 לפחות בין וואט סיני לוואט מערבי.
אבל אל תתלונן אח"כ שאתה מסתנוור מהאור
יש מקדם של פי 2 לפחות בין וואט סיני לוואט מערבי.
יותר בכיון 4-5, ראיתי את המקדם הזה גם במוצרים אחרים
לא מבין על מה חנן מתלונן, בדיוק לפי התקן.
חנן,
״גיליתי״ שברוב המקרים פנייה למוכר במסר עובדת טוב, עוד לפני פתיחת ״מחלוקת״.
במיוחד כי ״מחלוקת״ משליכה על המוכר לשלילה גם אם נפתר לשביעות רצונך.
אז יש מדרגה ראשונית לפני זה.
GodsFather
09-03-21, 19:54
פתחתי עשרות ערעורים על ציוד שלא הגיע או הגיע לא תקין, תמיד קיבלתי מענה חיובי. זיכוי מלא או מוצר נוסף רק תקין.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
כל הפלטפורמות מכירה בעולם מקשיחות התנאים לסוחרים.
הם רוצים שירות טוב יותר, מיתוג כפלטפורמה טובה, ובעבור שירות טוב אתה מקבל תעדיף בחשיפה ולהיפך.
וכך יוצא שכל פתיחת מחלוקת, מיד מורידה לספק את הדירוג.
בסוף זו תוכנה/רובוט שקורא מספרים וכך מדרג.
ומסיבה זו כיום כל הספקים מיד מבקשים שיח אישי ולא לפתוח מחלוקת.
בסוף זה טוב לשני הצדדים
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
09-03-21, 22:29
חנן,
״גיליתי״ שברוב המקרים פנייה למוכר במסר עובדת טוב, עוד לפני פתיחת ״מחלוקת״.
במיוחד כי ״מחלוקת״ משליכה על המוכר לשלילה גם אם נפתר לשביעות רצונך.
אז יש מדרגה ראשונית לפני זה.
אני גיליתי את ההיפך, ונמאס לי מהקשקושים שלהם, אז אני לא מתחיל עם זה בכלל.
כמו איזה אידיוט ששלח לי נתיך חצי אוט' 30 במקום 40 אמפר, ותירץ לי את זה בכך שזה נדפק במשלוח.
boaz avrahami
09-03-21, 22:41
אני כמו חנן.
לפעמים הם מורחים זמן שיעבור לך החלון שמאפשר לך לקבל מענה מהשרות לקוחות.
מציע לא לנסות ולסגור פתרונות מתחת לדלפק כי זה פוגע על פי רוב בלקוח.
חנן-ג'יפולוג
09-03-21, 22:55
אפשר לעשות מערכונים מהשטויות שלהם, רק שהבדיחה היא על חשבונך.
נזכרתי בשמוק האחרון שמכר לי סוללות ליתיום aa, ואחת מהן היתה לא תקינה.
דיברתי אתו בפרטי, שלחתי עדויות עם וידאו, היוטיוב כביכול לא פועל להם, אז הוא קיבל במייל. כל אינטראקציה אתו לוקחת יומיים או שלושה. בסוף הוא שואל אותי אם יש לי תקלה בסוללה, כאילו לא התכתבנו שבועיים על זה.
לא הגבתי. פתחתי דיספיוט והוא פיצה אותי תוך יום.
זה הוא ששכנע אותי סופית לא לבזבז עליהם עצבים.
אני גיליתי את ההיפך, ונמאס לי מהקשקושים שלהם, אז אני לא מתחיל עם זה בכלל.
כמו איזה אידיוט ששלח לי נתיך חצי אוט' 30 במקום 40 אמפר, ותירץ לי את זה בכך שזה נדפק במשלוח.
זה היופי במנגנון.. אם הוא לא עונה/עונה תשובה שלא מתאימה לך אז תמיד נשאר לך האפשרות לפתוח מחלוקת.
בינתיים אתה עדיין יוצא בסדר בשלב ראשון.
לא מעט בעיות משלוח כולל נזק לחבילות קורה בארץ.
יש כאן הרי שרשור שלם בעניין.
- - - Updated - - -
אני כמו חנן.
לפעמים הם מורחים זמן שיעבור לך החלון שמאפשר לך לקבל מענה מהשרות לקוחות.
מציע לא לנסות ולסגור פתרונות מתחת לדלפק כי זה פוגע על פי רוב בלקוח.
תהיה חכם ואל תיתן לו להגיע לשם. זה קודם כל.
זה לא מתחת לשולחן כי זה בתוך המנגנון תגובות והודעות שלהם (איביי/עלי) והם מנטרים כל מייל כזה, מנסיון של מקרה שעברתי ל"מחלוקת", השירות לקוחות של איביי התערב וציטט את התכתובת ביננו לטובתי.
בקיצור,
קיבלתי סוללה "מקורית" למחשב נייד שגם עולה כפול מהתחליפיות, הקיבולת המתוכננת נמוכה ב 15% מהמפרט (32WH לעומת 37WH ) וגם זמן הסוללה הוא נמוך מאד והמחשב כבה ללא התרעה. יכול לצלם את המוניטור. אגב המשלוח היה מהיר מאד (פחות משבועיים) והמוצר הזה כבר לא זמין אצל המוכר (יש מצב שקיבל הרבה תלונות עליו) שיש לו דרוג טוב.
אז מכתב למוכר או מחלוקת ?
2 דיספיוטים שפתחתי הסתיימו לרעתי.
1. מוכר שלא ענה להודעות במשך יותר משבוע ושלח את המוצרים שבוע אחרי שביטלתי את ההזמנה.2. מוצרים שלא התאימו לפרסום.
בשני המקרים מדובר על צמיגים לקורקינט שפורסמו כמתאימים לדגם שברשותי, בפועל , הם לא...
כאמור, אליאקפרס פסקו לרעתי.
גם יצא לי בעלי ששילמתי , לא קיבלתי בכלל, פתחתי דיספיוט, ולא קיבלתי החזר . הכל לאחרונה
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 דיספיוטים שפתחתי הסתיימו לרעתי.
1. מוכר שלא ענה להודעות במשך יותר משבוע ושלח את המוצרים שבוע אחרי שביטלתי את ההזמנה.2. מוצרים שלא התאימו לפרסום.
בשני המקרים מדובר על צמיגים לקורקינט שפורסמו כמתאימים לדגם שברשותי, בפועל , הם לא...
כאמור, אליאקפרס פסקו לרעתי.
ממש מעכשיו.
משקפת קטנה, לא משהו מקצועי, הגיע שבורה.
שלחתי צילום ובקשה לזיכוי.
עלי דורשים כתנאי לפיצוי צילום של האריזה כדי להוכיח שזה נפגע בהובלה(??),
כלומר הם מראש החליטו מה הסיבה (הובלה) והעבירו אליי את האחריות למצוא להם אריזה פגומה, בעוד שהאריזה בסדר גמור, המוצר פשוט שבור.
גם לי יש ניסיון רע עם תלונות לעלי.
הרבה הרבה פחות טובים מebay.
אני חושב שההיענות כלפיך בשירות הלקוחות תלויה גם ברמת הדירוג שלך אצלם. יש לקוחות מזדמנים ויש לקוחות קבועים ואדוקים שמקבלים את התואר aliexpress shoper ולאלה מן הסתם יש זכויות יתר..... בנוסף הם עוקבים אחרי מתן הפידבקים שלך לחנויות. אם בדר"כ הכל תקין אז מאשרים לך דיספיוט פה ושם - אסור להגזים בעניין.
תופעה מרגיזה שנתקלתי בה כבר 3 פעמים היא דרישה לתשלום נוסך עבור המשלוח וכל זה אחרי ששילמתי כבר. ולמה זה מרגיז ?
כי מדובר בדר"כ בסכומים יחסית גבוהים. 150-200$, וביטול עיסקה כזו ותנועת הכסף מהבנק ובחזרה עולה לי בעמלה של עשרות ש"ח ואין עם מי לדבר.
לא יודע מה מרויחים הסוחרים הללו מביטול עיסקאות אבל יודע שהם לא טורחים לתקן את הסכום בדף המכירה של המוצר, ומכיוון שלא בוצעה עיסקה אין באפשרותך לכתוב פידבק. נבלות.
מי מזמין בסכומים כאלה בעלי?
כלל אצבע הוא שלא מזמינים אצלם בעלות של יותר מארוחת צהריים.
מי מזמין בסכומים כאלה בעלי?
כלל אצבע הוא שלא מזמינים אצלם בעלות של יותר מארוחת צהריים.
אני, למשל.
ואני מאד מרוצה מהם.
לאחרונה המשלוחים מהירים מאד, יותר מכל אופציה אחרת.
רק השבוע הגיע לי MT5+פוטר 22 ב-76 דולר, שבועיים אחרי שהזמנתי.
לא כל דבר יש באיביי.
יש לך מקדחת עמוד גדולה או שזה מיועד למחרטה?
המקרה האחרון שלי היה השבוע.... פוטר 3 בקים למחרטה. בקשו 170$ כולל משלוח-שלמתי. בקשו אח"כ עוד 28 $ סירבתי ובטלתי.
בתשלום בשקלים הועברו 30-40 ש"ח יותר עמלת תשלום במט"ח. כשהכסף יחזור ויכנס לחשבון הבנק יאכל עוד וכשאמצא פוטר אחר יחזור הסיפור על עצמו. כל פעימת העברה כזו "אוכלת" הרבה כסף.
מי מזמין בסכומים כאלה בעלי?
כלל אצבע הוא שלא מזמינים אצלם בעלות של יותר מארוחת צהריים.
אתה יודע איך זה, יש כאלו שאוכלים פלאפל לארוחת צהריים ויש כאלו שאוכלים במסעדת שף...
בקיצור,
קיבלתי סוללה "מקורית" למחשב נייד שגם עולה כפול מהתחליפיות, הקיבולת המתוכננת נמוכה ב 15% מהמפרט (32WH לעומת 37WH ) וגם זמן הסוללה הוא נמוך מאד והמחשב כבה ללא התרעה. יכול לצלם את המוניטור. אגב המשלוח היה מהיר מאד (פחות משבועיים) והמוצר הזה כבר לא זמין אצל המוכר (יש מצב שקיבל הרבה תלונות עליו) שיש לו דרוג טוב.
אז מכתב למוכר או מחלוקת ?
פניתי למוכר, לא ענה אחרי יומיים אז פתחתי מחלוקת , לא הגיב אז עליאקספרס פסקו על החזרה וזיכוי מלא, יש איזה עניין עם החזרה בחינם אבל לא הצלחתי להשתמש בזה - אז שלחתי בדואר למחסן לוגיסטי להם באירפורט סיטי ב 15 ₪ .
פניתי למוכר, לא ענה אחרי יומיים אז פתחתי מחלוקת , לא הגיב אז עליאקספרס פסקו על החזרה וזיכוי מלא, יש איזה עניין עם החזרה בחינם אבל לא הצלחתי להשתמש בזה - אז שלחתי בדואר למחסן לוגיסטי להם באירפורט סיטי ב 15 ₪ .
צדיק יותר מהאפיפיור..
אם אני פותח מחלוקת על מוצר שבור/תקול/שונה ממה שהוצג, אין מצב שאני מוציא שקל או מבזבז שנייה מיותרת מחיי לטרוח להחזיר להם את הדראק ששלחו.
איך אפשר להתווכח עם רובוט ?
כתבתי בפתיחת המחלוקת שאני מבקש החזר מלא ללא החזרה בגלל מוצר מזוייף.
הרובוט פסק החזרה וזיכוי בגלל שהמוצר שונה מהתיאור. מבחינת טרחה - אני ממילא מגיע לדואר כדי לקבל חבילות אז זה לא באמת עניין, אבל ברור שלא שווה לטרוח בשביל סכומים קטנים.
אתמול הגיעו מנורות תקרה לד. הזמנתי 3 הגיעו 2 שאחת שבורה. (צלמתי ת'שבר, גם את פתיחת החבילה בוידאו- משהו שכדאי לעשות במוצרים רגישים מעל 20$).
שואל את המוכר איפה השלישית? אשלח לך בהקדם, זו התשובה. מקווה שאזכה בדיספיוט.
המנורות הגיעו ללא שום תוית מודבקת, כנהוג. מתח הפעלה , הספק, גוון האור, יצרן, ארץ יצור........ כלום, מה שמביא אותי למחשבה
שיש תקווה עדיין ליצרנים האמריקאים כי רוב היצרנים המלוכסנים הינם אופורטוניסטים ויום אחד העולם יתייאש מהם.
אחרית דבר - הסוללה ששלחתי בדואר חבילות מראשל"צ לאיירפורט סיטי ב 21/3 נמצאת אחרי כמעט חודש במרכז מיון עלומות..., הרובוט של אלי הסלים את המחלוקת כיוון שלא התקבלה הודעת קיבול מהמחסן והציע החזר של 0$ וביקש לספק הוכחות. (על מה?) . די התייאשתי ושלחתי צילום מסך של מעקב משלוחים. כתבו שאני צריך לשלוח הפעם חזרה למוכר ולצרף חשבונית ושהמוכר ישלם את העלות .... משהו מוזר. לכל אורך הדרך המוכר לא התייחס, כעבור יומיים נוספים נסגרה המחלוקת ונשלח זיכוי מלא מאלי, אצלי בבנק, שער ההמרה אגב זהה.
מי שמעוניין בסוללה מזוייפת ללפטופ מוזמן למצוא אותה במחסני הדואר RR031875335IL...
גם אני לא קיבלתי תשובות מעלי.
ממש עכשיו, הזמנתי שני מדי מרחק שהמכס לא מאשר לשימוש בארץ (תדר של הלייזר או תקינה מתאימה). עלי כמובן שולח אותי לדואר ולמכס.
בכל מקרה, כבר שניים נוספים נתקלו באותה בעיה, אז אל תזמינו מד מרחק לייזר מעלי - לא יתנו לו להיכנס ואתם לא תקבלו זיכוי.
במקרים אלה, כנראה שאמזון עם הבטחת המשלוח, זו האופציה המועדפת.
בברכה,
יוני5
אני הפסקתי לקנות מעלי אקספרס. מעדיף לשלם יותר ולקנות מאמזון.
אפילו איביי כבר לא מועדף עלי.
הזמנתי 2 מטעני מצברים מבאנגוג או משהו כזה, ביטלו לי את ההזמנה. יותר לא קונה מהם. מאמזון הגיע תוך שבועיים עד הבית. אז כן, עולה 10 דולר יותר אפילו 20 אבל מגיע, יש אחריות והשרות לקוחות שלהם מעולה.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
היכן שהבדלי המחירים עומדים על 20 דולר אני כבר מעדיף לפרנס חנויות בארץ. וכאמור, בעלי אני קונה דברים שלא מגיעים לסכומים גדולים (בד"כ דולרים בודדים).
boaz avrahami
17-04-21, 14:37
לא יכול לומר שהבנתי ממש את שיטת העבודה של שרות הלקוחות בעלי.
לפעמים זה עובד ולפעמים לא.
מצד שני, נפל דבר בזמן האחרון.
המשלוחים הרשמיים של עלי מגיעים לארץ עם הדואר בזמן שיא ועדיפות גדולה על פני אמזון או איביי ( גלובל שיפינג).
מסיבה זו את כל הפיצעפקס או מותגים שאני מכיר ונמכרים בחנויות רשמיות אני רוכש בעלי.
בודק פידבקים היטב ומזמין. מקפיד שהמשלוח יהיה של עלי.
גם מול איביי ההפרשים בכסף משמעותיים ובמיוחד עכשיו כשמשלוחים עולים כסף וזה גם מגיע הרבה יותר מהר.
מוצרים מתוחכמים או כאלו שחשוב שיהיה שרות ואיכות אני מזמין מאמזון.
גם כאלו שיש להם פוטנציאל להסתבך במכס.
באיביי אני קונה רק אם לא מצאתי את שחפשתי בשני הראשונים.
אצלי 2 מחלוקות נסגרו לטובת המוכר במה שאפשר רק להגדיר אטימות מוחלטת של עליאקספרס.
מטענים שהתפגרו כמה ימים אחרי תחילת שימוש, הם רוצים ״וידאו הוכחה״. הוכחה של מה?
אחכ דורשים צילום של נייר העטיפה מהמשלוח להוכיח שזה הגיע מהם.. הנייר מזמן בפח, אבל יש לכם במערכת את כל פרטי העסקה, אז מה רלוונטי הניילון?
ואז זה נהפך לתנאי.. שיחנקו.
מותחני אוהל שאמורים לזהור בחושך, לא עובד.. שולח צילום למוכר, הם מתעקשים על וידאו.
שולח ופותח מחלוקת, עלי מגדיר זאת כ״הבדלי צבעים״ וסוגר את המחלוקת לטובת המוכר.
אבל זה משהו אחר. הסיני פשוט לא קורא מה התלונה.
המוכר מסתתר מאחורי ״עלי יחליט״
מבחינת עלי, אין בעיה כי ״זה צהוב כמו בתמונה״ אבל שילמתי על משהו שזוהר בחושך.
מלחמת התשה. ניצחו חלקית.
קיבלו דרוג כוכב אחד וביקורת מילולית הולמת שאני מקווה שתעזור ללקוחות אחרים לא לקנות מהמוכרים האלו.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
בעלי כל דבר צריך וידאו.
כמו שבועז אמר צריך מזל יש מחלוקות שהאתר מתערב ומאשר full refund ואז המוכר מאשר ויש שזה בידי המוכר ואז.. הלך הכסף.
Sent from my H3123 using Tapatalk
וואלה לא יודע.
קיבלתי שני שעוני ילדים שעלו ביחד פחות מארבעה דולר.
בתיאור היה כתוב waterproof. אחרי המקלחת הראשונה הם הפכו למיכל אגירה למים.
שלחתי צילום מסך של הפריט עם סימון היכן מצוין שהם עמידים למים וצילום של השעון המקולקל וקיבלתי תוך יומיים שלושה את כל השלושה ומשהו דולר שלי.
וזה מזל גדול כי כבר מישכנתי את האוטו תמורת ההלוואה שלקחתי כדי לשלם עליהם...
אני עם מעל 300 הזמנות אצל עלי, כבר שנים.
פתחתי בעבר א מעט דיספיוטים. כולם התקבלו במלואם למעט אחד, שם באמת היתה בעיית צבע.
אם מציגים את הדברים נכון - אין בעיית זיכוי אמיתית.
אני עם מעל 300 הזמנות אצל עלי, כבר שנים.
פתחתי בעבר א מעט דיספיוטים. כולם התקבלו במלואם למעט אחד, שם באמת היתה בעיית צבע.
אם מציגים את הדברים נכון - אין בעיית זיכוי אמיתית.
הטלת הספק שלך מכלילה מאיזה מקום?
לא מתאים לך.
אני יודע להתנסח באנגלית ובמדויק.
והמוצרים היו פגומים.
דוג נוספת, משקפת שהגיעה שבורה.
דחו פנייה ראשונה והפנו אותי לדבר עם המשלח.. נראה לך הגיוני?
הדרישות שלהם להוכחת הבעיה או שקנית מהם לא מחוברות למציאות.
יש להם מספר הזמנה (שהרי המחלוקת נפתחת מדף הרכישה), ועדיין מבקשים צילום של האריזה הריקה.. למרות שקיבלו צילום של המוצר עצמו.
ועדיין המוכר טוען שזה לא שלו ועלי מגבה אותו.. פשוט נוכלים.
הפוך מהמדיניות של איביי.
ועם זאת,
קצב המשלוח של פלטפורמת עליאקספרס מאד מהירה, עד כדי שבוע(!).
והנפילות זה ממוכרים נוכלים בגיבוי הפלטפורמה שלא ידידותית ללקוח.
אתמול הגיעו מנורות תקרה לד. הזמנתי 3 הגיעו 2 שאחת שבורה. (צלמתי ת'שבר, גם את פתיחת החבילה בוידאו- משהו שכדאי לעשות במוצרים רגישים מעל 20$).
שואל את המוכר איפה השלישית? אשלח לך בהקדם, זו התשובה. מקווה שאזכה בדיספיוט.
המנורות הגיעו ללא שום תוית מודבקת, כנהוג. מתח הפעלה , הספק, גוון האור, יצרן, ארץ יצור........ כלום, מה שמביא אותי למחשבה
שיש תקווה עדיין ליצרנים האמריקאים כי רוב היצרנים המלוכסנים הינם אופורטוניסטים ויום אחד העולם יתייאש מהם.
המנורה השלישית הגיעה אבל על השבורה קבלתי החזר מלא 18.2$. מזל שהאישה אמרה לי לצלם את פתיחת החבילה ששם רואים את הטראומה שעברה.
לפני כחודשיים מכשיר מדידה לכרסומת בעלות 74ִ$ הגיע פגום. וידאו פתר את הבעיה. זיכוי מלא ללא החזר מוצר. שחרור שני ברגים והידוק והמכשיר עובד כמו שעון.
פעם היו בי רחמים על הסוחרים. משלוח שהגיע מאוחר אחרי שזכיתי בדיספיוט, הזמנתי אחד נוסף ובקשתי שלא ישלחו כי......
למרות כל המחמאות שקבלתי מהמוכר וההתלהבות שאחזה בו למעשה ה"הירואי", הוא שלח אחד נוסף.
שמיל,
גם לי יש נסיון לא טוב עם פניה לדספיוט.
לפני כשנה וחצי הזמנתי "מטריה" לאוטו - הרעיון היה שתשמש כציליה נפתחת, כי יש לה את המנגנון מובנה.
קיבלתי רק את הבד, ללא המנגנון.
פנייה למוכר החזירה תשובה שהמוצר מגיע ללא המנגנון.
שלחתי להם כמה צילומי מסך המראים שהמנגנון כלול.
אחרי שבוע, המוכר הוסיף באותיות קידוש לבנה (אדומות) שהמוצר אינו כולל מנגנון.
פניתי לעלי, כולל ההוכחות של הפרסומים לפני ואחרי - כלום.
בחודשיים האחרונים יש שני מדי מרחק התקועים במכס - כפי הנראה כי הם לא עומדים בתקן הנדרש כאן.
פניות למוכר ולעלי, שישלחו את המסמכים הרלוונטים עבור המכס מולידות תשובות אוטומטיות בסיגנון של "פנה לסניף הדואר" "פנה למכס" וכיו"ב. גם מנגנון הדספיוט לא עובד - לטענתם אני לא זכאי. אכלתי אותה ב 25$
ולכן רצוי שכולם יידעו שכל מה שמשדר, עלולה להיות בעיה להביא מעלי (לסלולרי יש אישורים אז כנראה לא הבעיה), ועדיף לדעתי להביא מאמזון, שם יש התחייבות "עד הדלת".
בקיצור, עלי זה זול, אני לקוח לא מהיום, אבל שירות לקוחות זה לא הצד החזק שלו. בטח לא מווה לאמזון.
בברכה,
יוני5
נכון.
עלי זה לא אמאזון.
עלי זה גם לא איביי.
שרות הלקוחות של עלי מוטה לטובת המוכרים הרבה יותר מזה של איביי ואמזון. אפילו של בנגוד ודומיו.
אולי חטאתי שלא כתבתי קודם, אבל בעלי, כפי שלמדתי, יש לפעמים סתירות מובנות בין הצילומים ובין המלל, בין המלל המ]ורט ובין המל בכותרת. את זה הם מנצלים כשיש דיספיוטים, בין היתר.
לכן, אין מצב שאני מזמין מעלי המהיר לפני שקראתי היטב והשוויתי היטב את כל התמונות לכל הכיתובים וווידאתי שאין מצב של איזשהו "מנגנון מסתתר".
אם יש אי התאמה - לא אזמין. אם יש חש לאי בהירות - אזמין ממוכר אחר.
ולעניין מדי המרחק - כבר שנתיים שיש לי כזה שגיע מעלי המהיר. כנראה שזה כמו מכשיר קשר, והאזהרה לגבי ציוד קורן/משדר היא יותר מנכונה.
אמשיך להזמין מעלי, רק שאמשיך גם לוודא שאין מצב של סתירות מובנות בפרטים ואצל הסוחר ממנו אני מזמין.
.........
אולי חטאתי שלא כתבתי קודם, אבל בעלי, כפי שלמדתי, יש לפעמים סתירות מובנות בין הצילומים ובין המלל, בין המלל המ]ורט ובין המל בכותרת. את זה הם מנצלים כשיש דיספיוטים, בין היתר.
לכן, אין מצב שאני מזמין מעלי המהיר לפני שקראתי היטב והשוויתי היטב את כל התמונות לכל הכיתובים וווידאתי שאין מצב של איזשהו "מנגנון מסתתר".
אם יש אי התאמה - לא אזמין. אם יש חש לאי בהירות - אזמין ממוכר אחר.
............
+10.
מדויק.
יוני ,
לקרוא היטב ופחות להתיחס לצילומים. לעיתים (קרובות מדי)כשאתה מזמין לינג'רי לדוגמא, ומצפה לקבל גם את הדוגמנית שבתצלום, זו הטעיה מכוונת ושום דיספיוט לא יעזור לך .;)
+10.
מדויק.
יוני ,
לקרוא היטב ופחות להתיחס לצילומים. לעיתים (קרובות מדי)כשאתה מזמין לינג'רי לדוגמא, ומצפה לקבל גם את הדוגמנית שבתצלום, זו הטעיה מכוונת ושום דיספיוט לא יעזור לך .;)מחזק
שנים עם עלי ואני לא זוכר דיספיוט שלא נפסק בצורה מספקת בשבילי.
וכמו כן, שימו לב לתשלום, יותר ויותר מוכרים עובדים גם עם פייפל (תנסו תמיד לבדוק באפשרויות תשלום) ואז הכיסוי טוב יותר
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
שמיל, זוהר ועופר,
כנראה לא הייתי מספיק ברור - לא רציתי להיות בוטה מדי:
היה תיאור מאוד ברור של המוצר שהוא כולל מנגנון. מוצר זהה ללא מנגנון, ממספר מוכרים, היה זול משמעותית.
לאחר שהתלוננתי, קיבלתי תשובה שהמוצר אינו כולל מנגנון.
שלחתי להם צילומי מסך המבהירים, בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי בפירוש כתוב שיש מנגנון.
זה היה כל כך ברור, עד שהם החליפו את המודעה באחת זהה שיש עליה מעין "חותמת" בכתב אדום מודגש שהמוצר אינו כולל מנגנון.
שוב, למי שלא הבין: את הכיתוב הם הוסיפו א ח ר י שאני התלוננתי אליהם.
עכשיו זה הפך להיות מטעות תמימה לגניבה והטעייה.
עד כאן - זה מה יש.
מה שהופך את הסיפור למעניין הוא שהפנייה לעלי, כולל שני צילומי המסך, של לפני ואחרי, ועדיין הם לא עשו כלום.
יעני שותפים לפשע.
ועדיין, אני לא אומר לא לקנות בעלי. בשקלול הגניבות, הרמאויות, המוצרים השבורים והנחותים, עדיין, המחירים מאוד מאוד זולים, שככל הנראה עדיין מאפילים על החסרונות בחלק מהמקרים.
הוספתי הסתייגות, שוב, לאחר הדיונים בדואר הבנתי שלאחרונה המון מוצרים שמשדרים לא נכנסים - אז התרעתי ששווה לשקול להביא מאמזון.
בברכה,
יוני5
אולי חטאתי שלא כתבתי קודם, אבל בעלי, כפי שלמדתי, יש לפעמים סתירות מובנות בין הצילומים ובין המלל, בין המלל המפורט ובין המלל בכותרת. את זה הם מנצלים כשיש דיספיוטים, בין היתר.
לכן, אין מצב שאני מזמין מעלי המהיר לפני שקראתי היטב והשוויתי היטב את כל התמונות לכל הכיתובים וווידאתי שאין מצב של איזשהו "מנגנון מסתתר".
אם יש אי התאמה - לא אזמין. אם יש חש לאי בהירות - אזמין ממוכר אחר.
ואז נשאלת השאלה....
אז למה לא כבר לקנות באיביי ?
כי אם צריך לשרוף שעה על כל עבודת הבילוש הזאת, אז אני אקח את הכמה דולרים הפרש ואקנה כבר באיביי ושם אם נכתב במעמד הקניה שזה עם מנגנון אז זהו, גיים אובר, ב99.9% מהמקרים.
שעה שלי, פנאי או עבודה, פשוט שווה יותר (כן אפילו של סתם אדם עסוק מהשורה).
יש שלב שכבר נמאס מזה, הרי אמורה להיות פה גם קצת חוויה ולא עיסוק אובססיבי במגננה מול המוכר.
boaz avrahami
19-04-21, 06:30
באיביי לאחרונה מחירי המשלוחים גבוהים מאוד עד כדי שהעיסקאות לא משתלמות.
באמזון לפחות דמי המשלוח מחושבים יחד לכלל ההזמנה ומחיר המשלוח מתחלק.
איביי כרגע, לפחות אצלי, כמעט לא רלבנטי וחבל.
ואז נשאלת השאלה....
אז למה לא כבר לקנות באיביי ?
כי המחיר בדרך כלל גבוה יותר וזמן ההגעה ארוך יותר, משמעותית.
לכל מי שקונה בעלי, אני ממליץ לכתוב פידבק ולהוסיף תמונה, גם אם קניתם סתם חתיכת פלסטיק שמשמשת כמעצור לדלת.
הפידבקים ובעיקר אלו עם התמונות, קונים לכם נק' בעלי ואתם הופכים לקונים VIP או שקר כלשהו אחר, וזוכים ליחס טוב יותר בשירות הלקוחות.
כל המחלוקות שפתחתי נפסקו לזכותי. אפילו קיבלתי זיכוי על משאבת מים שהפסיקה לעבוד 3 חודשים אחרי הקניה, "לפנים משורת הדין" בגלל שאני "לקוח מוערך"
כשפונים לשירות לקוחות מגיעים לבוט (Eva), צריך לכתוב talk to a person, העתק - הדבק, ולא להפסיק עד שמגיעים לנציג אנושי (יכול לקחת גם 10 דקות ויותר...לא להתייאש. הסינים אומנם עם סבלני אבל אנחנו ישראלים!)
ליאור
boaz avrahami
19-04-21, 17:52
אין כיום תחרות לעלי בתחום המוצרים הזולים והבינוניים בכל הקשור למחיר ומהירות שילוח בשילוב עם הדואר.
אפילו אמזון/ דואר לא מתקרב למהירות הזו אע״פ שמדובר במערכת משומנת והלג האחרון מופץ עם שליחים.
הזמנות מאמזון יקרות ואטיות באופן ממשי.
מהירות משלוח ממוצעת 3-4 שבועות.
מעלי לאחרונה אני מקבל בשטף מעל 90 אחוז מההזמנות בתוך 9-14 ימים.
עוד חידוש בדואר, המזכירות אצלנו קיבלה טאבלט מהדואר ואני מקבל סמס כשהחבילה בישוב.
טרם חוויתי חבילות שנותבו לאי שם ובסך הכול אני מאוד מאוד מרוצה.
בהמשך לכל ההמלצות, אני עובר טוב טוב על ההמלצות של 3 כוכבים ומטה בכל מוצר שאני קונה. אם יש בעיות שאי אפשר להבינן מהמלל, הן עולות שם.
בדכ מחפש את המשקיענים שבדקו צריכות זרם וכדומה.
עכשיו, אם מישהו רשם על לד שהוא מוציא 18w במקום ה46 המוצהרים, זה לא ימנע ממני לקנות. בד"כ המחיר ישקף את התמורה. וכולנו יודעים מה שווה הוואט/לומן הסיני.
זה ממש לא "לעשות דוקטורט". וכשקונים ברשת משהו שלא ראיתם בעיניים להקדיש זמן "מחקר" של כמה דקות זה דבר מתבקש בלי קשר לעלי או אמאזון. שלא תמצאו את עצמכם קונים גגון לרכב ומקבלים גגון לזחלן. כי את האצבע המאשימה במקרה הזה אתם יודעים למי להפנות..
נ.ב.
כמובן שמספר הזמנות, דירוג, והסטוריה של המוכר אלו דברים שלא צריך להזכיר בפורום מכובד זה.
עלי סבבה לגמרי, אתמול פתחתי מחלוקת על סט שטיחי גומי לג'יפ שלא הגיעו מינואר, כבר היום קיבלתי את כל סכום הרכישה לפייפאל.
למעט פעם אחת שנפלתי על מוצר שלא התאים לתיאור עד היום אחרי עשרות רבות של הזמנות הכל הגיע בזמן וללא בעיות מיוחדות של מס עננים, ביקורות וכל מיני שטויות שמשלוחים בערוצים אחרים מעוללים.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
כי המחיר בדרך כלל גבוה יותר וזמן ההגעה ארוך יותר, משמעותית.
לטעמי עדיף מאשר לפתוח חברת בילוש פרטית.
הכל תלוי כמה ההפרש במחיר וכמה זמן פנוי יש לך.
לפעמים צריך לדעת לכמת את זה נכון ובשביל 15-20 שקל, וכמה ימים יותר בשילוח, ללכת על הנוח.
זאת לפחות הגישה שלי אחרי שלא קיבלתי מענה ראוי לתלונות שלי בעלי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.