צפייה בגרסה מלאה : מטען מצברים לטרקטור - מה מומלץ?
אני רוצה לחבר את הטרקטור באופן קבוע לטעינה. מנתקים, מתניעים, משתמשים ומחזירים.
מצבר של 120 א/ש.
האם חייבים לקנות סיטק בכמה מאות שקלים או שאפשר להסתפק במשהו ב-150 ש"ח מאיביי?
אם יש המלצה על מוצר מסין, אשמח לקישור.
תודה רבה.
חנן-ג'יפולוג
09-03-21, 22:46
שעון שבת שמכוון לרבע שעה ביום פלוס ספק 14 וולט יעלו 30 ש"ח בעלי ויעשו את העבודה מצוין.
מאידך, סיטק זו השקעה לא גדולה של פעם בהרבה שנים ויש סיפורים שהסיטק ודומיו עושים קוסמויות על המצבר שמאריכות את חייו.
ואולי זה בסה"כ שעון שבת וספק עם יחסי ציבור טובים.
boaz avrahami
09-03-21, 22:54
יש לי שני סיטק כבר שנים. אחד מהם כבר תוקן בשל קבלים שהתנפחו.
אני לא מוצא סיבה להשקיע בהם את המחיר היקר.
יש לי גם שניים סיניים כאלו שעושים בדיוק את אותה העבודה.
הם אולי לא מרגישים רובסטיים כמו הסיטק ואין להם חיבור מהיר למצבר אלא תנינים אבל הם גם עולים כחמישית מהסיוק המקביל.
מקסימום תאלתר חיבור מהיר. יש כל מיני אפשרויות.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210309/2b57cbef9242a025ef620d032e786804.jpg
יש לנו מחפרון קייס משנות השבעים
ובדיוק כמוך חיפשתי פתרון.
קניתי ctek בזמנו שכולל מתח 24v
והוא מטעין והכל טוב.
מאז קניצי מטענים סיניים חכמים באליאקספרס.
וגם אני מרוצה מהם ואין שום סיבה להימנע.
חאראם על הכסף.
תקנה מטען 24 חכם באלי- ואתה מסודר.
קישורים למשהו ספיציפי או פשוט מטען 24/12 זה זה?
קישורים למשהו ספיציפי או פשוט מטען 24/12 זה זה?
קניתי כזה שעושה עבודה מעולה (ויש לי גם CTEK אבל משתמש לאחרונה רק בסיני) - https://www.banggood.com/Enusic-12-or-24V-8A-or-4A-Touch-Screen-Pulse-Repair-LCD-Battery-Charger-For-Car-Motorcycle-Lead-Acid-Battery-Agm-Gel-Wet-p-1525893.html?cur_warehouse=CN&ID=47184&p=RY131515131064201710
קופון - BGAFF10OFF
הזמנתי משהו שנראה אותו דבר מאיביי (שם אני זוכר את הסיסמא...).
תודה רבה.
ממליץ על המוצר הבא -
https://www.otopoint.co.il/items/2601001-%D7%9E%D7%98%D7%A2%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-12V
יש לי אותו מעל שנתיים והטענתי איתו לא מעט פעמים , אף פעם לא אכזב.
יש להבדיל בין מטען מצברים שנועד לטעון מצבר פעם ב... כשהוא נפרק, לבין מטען שמחובר קבוע לרכב עומד.
הסוג השני, צריך להיות הרבה יותר רובסטי. יש שיאמרו שיתרון דווקא לפשוטים יותר, שעובדים עם אלקטרוניקה מינימלית. וזאת, בתנאי כמובן שהם יודעים לא לבצע טעינת יתר.
הקישור למטען שנתנו מעליי פחות טוב, מכיוון ש(לפי המפרט באתר) הוא מכבה את עצמו כשמגיע לטעינה מלאה, וזה פחות מוצלח למטרתו של פות"ש.
לי, אגב, יש כבר שנים סיטק שמשמש להצלת מצברים שנפרקו, ולמטרה זאת הוא מצוין. כולל הצלת מצברים שנפסק עליהם שהם גמורים, ואחרי טעינה בתכנית reconditioning חזרו לעבוד לעוד שנה שנתיים. אבל כאמור, אין לי נסיון איתו בחיבור קבוע.
כדי לסבר את האוזן, בהאנגר של "מועדון השרשרת" הטרקטורים המשוחזרים מחוברים לסיטקים, נוקואים, ולסתם מטענים אנלוגים של פעם. אנסה לברר מול החברה שם אם יש להם תובנות.
מטען שתפקידו לשמור על מצבר טעון יכול להיות מטען חלש אבל חשוב שתהיה לו פונקציית "ציפה" ( טריקל) טובה.
רוב המטענים הפשוטים מיועדים למצבר עד 100AH ופה יש בקשה לטעון מצבר של 120.
מצבר גדול מדי, יכול לבלבל את המטען, ולגרום לו לטעון טעינת יתר.
(דרך המטען שארז שם, מתאים עד 150).
boaz avrahami
11-03-21, 13:53
הוא מתאים לפי המפרט הסיני למצברים 6-150 א״ש.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210311/6113d123a54f70669fcffd74f4e62bc7.jpg
עדכון.
הזמנתי מטען, הוא עוד לא הגיע אבל במקומו הגיע שיחת טלפון מחבר מהמושב: "כמה זמן צריך לטעון מצבר עם המטען שלך? המצבר גמור."
עוד מעט יהיו לי שני מטענים... אחד לטרקטור ואחד לג'יפ...
מרפי הבן זו%$.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.