התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן דרכים: טנדר מיצובישי טרייטון 4X4 דקאר 2021



אייל
10-03-21, 10:08
ניתן לצפות בעמוד זה:

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3978 (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3978-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7% A9%D7%99-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%98%D7%95%D7% 9F-4X4-%D7%93%D7%A7%D7%90%D7%A8-2021)

haggaigi
10-03-21, 21:54
לא מבין מה הסיפור של הפורנט האגרסיבי שהוסיפו לכל הטנדרים וקילקלו להם את זווית הנטישה. טויוטה התחילה בזה בהיילקס בדגם האחרון אחרי הויגו, מיצובישי החלה עכשיו וגם דימקס עם חזית קדמית מאד גדולה ובעיקר טמבון קדמי מאד אגרסיבי ובולט. לא מאד מפחיד להכנס למדרגה ולא לדעת כיצד זה ייגמר? מה גם שבדגמים הללו לא יתאפשר כבר להחליף לטמבון מתכת כמו פעם שיתן זווית גישה יותר טובה משמעותית במחיר של עליית משקל ותצרוכת דלק.

נמרוד
10-03-21, 21:59
לא מבין מה הסיפור של הפורנט האגרסיבי שהוסיפו לכל הטנדרים וקילקלו להם את זווית הנטישה.

תקנים להקטנת פגיעה בהולכי רגל.

haggaigi
10-03-21, 22:30
זווית גישה כמובן. אפשר היה טמבון מפלסטיק וגבוה יותר או עם חיתוך טוב יותר, אפילו כמו הטמבון של הרנגלר ספורט. למה צריך כזה פרונט נמוך וארוך?

נמרוד
10-03-21, 23:09
הסיבה הישירה היא כאמור תקני בטיחות להגנת הולכי רגל. זה די מכוער ולא אידיאלי בשטח קשה, אבל זה מה יש.

-->