PDA

צפייה בגרסה מלאה : רכב עם הגבהה חוקית אך ללא רישום ברישיון



idan10
14-03-21, 21:24
שלום רב,

אני מתעניין ברכב לקניה, הרכב עם בולמים וקפיצים של פוקס, במסגרת החוקית עד 5 ס"מ, אך ללא רישום ברישיון.
מה הפרוצדורה לרישום ההגבהה ברישיון?
תודה רבה.

erezgur
14-03-21, 21:59
פרקטית - שאל את המוכר כיצד עבר טסט בשנתיים האחרונות (יש אפשרות שהיה צורך בקומבינה כלשהיא ובמקרה כזה אולי כדאי לבדוק היטב עוד כמה נושאים).

כדי להכשיר את הנושא - צריך לגשת לאחד המתקינים המורשים של ערכות הגבהה כאלו, יהיה צורך למצוא אחד שיהיה מוכן לסייע, ואם אכן הקיט מוכר וכבר עבר תקינה לרכב זה - לקבל ממנו ניירות עימם ניגשים למשרד הרישוי.

asafk
14-03-21, 22:02
הדרך הנכונה היא לברר עם היבואן מי המתקינים המורשים, לגשת לאחד מהם שיבדוק ירשום ויסדר.
וכל זה - על חשבון המוכר.....

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

zivo
14-03-21, 22:13
שלום רב,

אני מתעניין ברכב לקניה, הרכב עם בולמים וקפיצים של פוקס, במסגרת החוקית עד 5 ס"מ, אך ללא רישום ברישיון.
מה הפרוצדורה לרישום ההגבהה ברישיון?
תודה רבה.
איזה רכב זה שיש לו קיט הגבהה עם קפיצים של פוקס???

YoavR
14-03-21, 22:40
איזה רכב זה שיש לו קיט הגבהה עם קפיצים של פוקס???
לפוקס אין קפיצים. הם רק עושים בולמים טובים


הדרך הנכונה היא לברר עם היבואן מי המתקינים המורשים, לגשת לאחד מהם שיבדוק ירשום ויסדר.
וכל זה - על חשבון המוכר.....

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מה שהוא אמר

ולצורך החידוד,
ההגבהה היא לא חוקית אם היא לא רשומה ברשיון.

zivo
14-03-21, 22:53
לפוקס אין קפיצים. הם רק עושים בולמים טוב
.
לכן שאלתי

idan10
15-03-21, 05:48
סליחה על הבילבול.
רק בולמים, ללא קפיץ.
הערותיכם, כפי ששיערתי.
תודה רבה.

ishc
15-03-21, 07:34
אם הוחלפו רק בולמים והקפיצים מקוריים אז אין לרכב הגבהה והוא אמור לעבור טסט כרגיל.
למה אמור?
כי במכון שיראו בולמים משופרים עלולים לטעון שלא בצדק שהרכב מוגבהה/משופר.

MashberNafshi
15-03-21, 17:38
לטעון כל אחד יכול.
הקביעה תתבצע רק לאחר מדידת גבהים.

zivo
15-03-21, 18:59
שלום רב,

אני מתעניין ברכב לקניה, הרכב עם בולמים וקפיצים של פוקס, במסגרת החוקית עד 5 ס"מ, אך ללא רישום ברישיון.
מה הפרוצדורה לרישום ההגבהה ברישיון?
תודה רבה.

נחזור להתחלה וננסה לעזור לך.
כמו שאסף כתב, תנסה לדרוש מהמוכר לסיים את הנושא ( גם אם אתה משלם).
אם זה סט תיקני, שהמוכר ילך למי שהרכיב לו, וינסה להוציא אישור.
אם זה לא עובד, השאלה מה מצב הקפיצים והבולמים?
אם אתה צריך להחליף, אפילו חלק אחד, יש מצב שמוסך מורשה, שיעשה את ההתקנה ( אפילו שהיא חלקית) יסכים להוציא אישור.
אם לא, השאלה שחשובה לך- האם מישהו ( יבואן, סדנה) הוציא אי פעם אישור לשילוב שיש לך.
אם כן, אין סיבה שסדנה מסודרת לא תיתן אישור ( בתמורה לתשלום כמובן).
אם השילוב שיש לך לא מאושר, אתה בעולם הקומבינציות.

יש מצב מעניין עם התקנות הנוכחיות ( ובניגוד להרבה אנשים פה באתר, אני חושב שזה נעשה בכוונה, וזה לטובת הנהגים,) בהגבהה כתוב רק 50מ"מ ולא כתוב מאיזה תוצרת \ סוג.
ולכן, רק בזמן הרישום הראשוני יש איזה בעיה של סט תיקני.
מהרגע שהרישום הוסדר, אתה יכול להחליף קפיצים ובולמים, וכל עוד אתה לא חורג בגבהים, מבחינת רישוי זה תקין ( למרות שזה כבר לא סט "תיקני").

איל מ
15-03-21, 19:45
אם אני הייתי המוכר והיו אומרים לי "תסדר", כנראה שהייתי אומר לא מתאים? לא צריך! מקסימום מוריד קצת במחיר. בסוף הרי מישהו יקנה.

raanan
15-03-21, 20:23
אם אני הייתי המוכר והיו אומרים לי "תסדר", כנראה שהייתי אומר לא מתאים? לא צריך! מקסימום מוריד קצת במחיר. בסוף הרי מישהו יקנה.
ואם אני הייתי הקונה, והמוכר היה מגלגל אליי,
הייתי נותן גז ולא מסתכל לאחור ...

גיא
15-03-21, 20:39
ואם אני הייתי הקונה, והמוכר היה מגלגל אליי,
הייתי נותן גז ולא מסתכל לאחור ...

אלא אם זה רכב מאד מיוחד.


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
15-03-21, 20:57
ואם אני הייתי הקונה, והמוכר היה מגלגל אליי,
הייתי נותן גז ולא מסתכל לאחור ...

המוכר לא מגלגל אלייך.
זה הרכב שלו וכך הוא היה תמיד.
כאמור,
זהו שוק של קח ותן, ובני אדם יודעים להגיע להבנות והסדרים. עם זאת מנסיוני (המועט, אני לא סוחר רכב וגם לא מחליף כל שנתיים) בד"כ דברים נגמרים בזה שהקונה המתעקש עובר הלאה, ובמקומו מגיע קונה אחר. אולי עם הורדה במחיר, אבל הרכב נמכר. יוצא דופן, הוא מקרה של רכב ללא טסט, שבו מהר מאוד המוכר מבין שהוא צריך להעביר טסט בשביל למכור.

יובל48
15-03-21, 21:30
לטעון כל אחד יכול.
הקביעה תתבצע רק לאחר מדידת גבהים.

המדידה במכונים היא לא ,מדוייקת.המדידה ממרכז טבור הגלגל לכנף הבודי לא נכונה.
המדידה הנכונה תהיה מהשילדה(במידה ויש) לקרקע.

raanan
15-03-21, 21:54
אלא אם זה רכב מאד מיוחד.


Sent from my iPhone using Tapatalk
כלל ראשון , אין שום דבר מיוחד
כלל שני , אם זה באמת מיוחד, אז עדיף לברוח
כלל שלישי , אף אחד לא עושה לך טובה עבור כספך
(את זה למדו הקבלנים שראיינתי בבניית הבית)

נדב42
15-03-21, 22:00
המדידה במכונים היא לא ,מדוייקת.המדידה ממרכז טבור הגלגל לכנף הבודי לא נכונה.
המדידה הנכונה תהיה מהשילדה(במידה ויש) לקרקע.ואז כולם יורידו אוויר לפני הטסט ...

ד ו ר ו ן
15-03-21, 22:21
המדידה במכונים היא לא ,מדוייקת.המדידה ממרכז טבור הגלגל לכנף הבודי לא נכונה.
המדידה הנכונה תהיה מהשילדה(במידה ויש) לקרקע.
אתה מודד את ההגבהה, לא גובה הרכב.
מידות צמיגים חוקיות שונות, נקודות שונות בשלדה,ואפילו לחצי אויר שונים יניבו תוצאות שונות במדידה מהשלדה לקרקע.
המרחק מהטבור לכנף מקורית יבטא הכי נכון את מידת ההגבהה.

-->