PDA

צפייה בגרסה מלאה : בגי"ה - חשבון בפפר



אומי5
16-03-21, 13:09
מישהו מחזיר חשבון כזה?
האם באמת השירות טוב יותר וזמין יותר מבנקים הסטנדרטיים?

dorbh
16-03-21, 13:41
חבר טוב מאוד מרוצה.
לעיתים, בעת הצורך לבצע פעולות "אקזוטיות" עולים קשיים.
כך למשל, אין אצלם דבר כזה שיק בנקאי. אם אתה רוצה לקנות רכב, כל שתוכל לעשות הוא העברת זה"ב ולהראות אישור העברה למוכר.
כנ"ל לגבי בעיות שהיו לו עם העברת 5000 דולר מחשבון זר על שמו לחשבון הישראלי.

מעבר לזה, מרוצה מאוד ונהנה מזמינות גבוהה של נציגים.

אומי5
17-03-21, 08:21
תודה

המצבים האקזוטיים זה בדיוק הרגע שבוא אתה רוצה שהבנק יגיב מהר.
קצת מדאיג מה שאתה אומר....

gillss
17-03-21, 11:46
אני רק רוצה להרחיב פה את הנושא (אולי לתת מעט צבע)
בישראל יש בעצם רק ארבעה בנקים. הם ניכסו לעצמם במשך השנים את הקטנים לתוכם
וכשחופרים מוצאים שיהב הוא בעצם מזרחי שמכיל גם את טפחות.
וכך גם לאומי הוא קונגלומרט עם בין לאומי , קונטיננטל ועוד כמה קטנים סביב.
לפני חצי עשור הכריז משרד האוצר על הפרטת כרטיסי האשראי מהבקים.
זה עבוד יפה בדיוק שנה שנתיים עד שהחלו לצוץ שירותי תשלום בדיגיטלים (BIT PAYBOX ואחרים)
עברו להן עוד שנתיים והנה הן הופכות מול עיננו הפעורות לכרטיסי אשראי בבעלות הבנקים.


רוצה לומר .
פפר הוא אחלה שירות בנקאות דיגיטלי (באמת וללא ציניות הוא חלוץ במתן שירותי בנקאות ללא פקידות)
אבל הוא עוד שירות של בנק לאומי וכך הוא ישאר.
אז אם כך ? למה בעצם לא לנהל את החשבון בבנק לאומי ??

קייס קינום
17-03-21, 13:26
פפר הוא אחלה שירות בנקאות דיגיטלי (באמת וללא ציניות הוא חלוץ במתן שירותי בנקאות ללא פקידות)
אבל הוא עוד שירות של בנק לאומי וכך הוא ישאר.
אז אם כך ? למה בעצם לא לנהל את החשבון בבנק לאומי ??

יכול לומר לגבי עצמי (מחזיק חשבון פפר בערך חמש שנים) שהסיבות הן האפליקציה שלהם, שטובה משמעותית מכל מה שראיתי מהבנקים, והעמלות הנמוכות מאד - לרוב הפעולות אין עמלות כלל.

ADaShim
17-03-21, 14:35
וכשחופרים מוצאים שיהב הוא בעצם מזרחי שמכיל גם את טפחות.

ואת בנק איגוד


וכך גם לאומי הוא קונגלומרט עם בין לאומי , קונטיננטל ועוד כמה קטנים סביב.

קבוצת הבינלאומי לא קשורה לבנק לאומי והיא כוללת בתוכה את בנק מסד (יובנק, פאג"י ובנק אוצר החייל מוזגו אל תוך הבנק במהלך השנים).
הפעילות של בנק קונטיננטל אגב, נרכשה ע"י בנק הפועלים.

AYG
18-03-21, 08:33
לי יש חשבון שם בשנים האחרונות, מתכנן בעתיד לעבור לאופק שבדיוק אתמול קיבלו אישור רשמי.
בנתיים מאוד מאוד מרוצה, בהתחלה היו חסרים קצת שירותים אבל זה השתפר עם הזמן, בנוסף היו כל מיני מענקי הצטרפות, מעבר משכורת, כרטיסים להופעות וכו'
לגבי שירות - כמעט לא נזקקתי, בפעמים הבודדות שכן היו מהירים ויעילים אבל לי כמעט אין צורך בנציגים משום סיבה.

לגבי למה פפר ולא לאומי - תנאים שונים, אפליקציה אחרת ובעיקר - לא רואה סיבה להחזיק חשבון בנק בסניף כלשהוא עם כל השיגועים הבירוקרטים שהיו לי בעבר (תבוא רק לסניף הזה, תשלח פקס, תשלח יונה) ובהשוואת התנאים שעשיתי בזמנו - זה מה שיצא לי אישית משתלם מכל הבנקים (אין לי צורך במוצרים 'כבדים' כגון משכנתא וכו').

אומי, אני מציע לך לבדוק את הבנק הדיגטלי החדש שהושק השבוע, אמור להיות בנק דיגיטלי על מלא ולא שלוחה של בנק.

de fox
18-03-21, 08:52
אני שואל.... לא מתוך ביקורת.

אני בפועלים, הממשק באפליקציה ובאתר מאוד נוחה ונגישה. לא נתקלתי עד כה בשום סיטואציה שבגינה נאלצתי להגיע לסניף פיזית. בנקודות ספציפיות שנעזרתי בשרות טלפוני היו מאוד שרותיים.

איזה יתרון מציע פפר?

gillss
18-03-21, 09:17
מי שחשב שיש לי ביקורת על בנק דיגיטלי - טעה ובגדול.
העתיד הוא בדיגיטל, ואכן אין באמת צורך להחזיק סניפים , פקסים (וגם לא שובך ליוני דואר).
היתרון של פפר (וגם של אופק) הוא בעיקר העדר עמלות . (כמעט אין כאלו בכלל)
אבל אני יכול לספר שביהב אין רכיב כזה במערכות הבנק.
35 שנים לא נגבתה ממני עמלה כל שהיא (לא שורה , לא פקיד, לא משיכת מזומן וגם לא הפקדת מזומן)
הפער היחיד בדיגיטל הוא רשויות ממשלה !!!
מי שנפגש מידי פעם עם משרד האוצר, מס שבח או מס הכנסה יודע היטב
שבלי פקיד פיזי בבנק , יש פעולות שפשוט אי אפשר לבצע.
מה שבאמת חשוב הוא היציבות !
אף אחד לא רוצה לקום בבוקר ולגלות שכספו התאדה כי אין יותר בנק (ע"ע אתי אלון)
או איזה האקר רוסי חילט את כספי הבנק כי אבטחת המידע בממשק הייתה חלשה מידי.
לכן פפר לדעתי עדיף על אופק , ולו רק בגלל הגב הלאומי.
מעבר לכל האמור - העתיד הוא בדיגיטל ובסיכום שנה (ממוצעת , לא שנת קורונה)
מרביתנו מגלים שמספר הפעולות המבוצעות מול פקיד הוא חד ספרתי.

AYG
18-03-21, 09:30
אני שואל.... לא מתוך ביקורת.

אני בפועלים, הממשק באפליקציה ובאתר מאוד נוחה ונגישה. לא נתקלתי עד כה בשום סיטואציה שבגינה נאלצתי להגיע לסניף פיזית. בנקודות ספציפיות שנעזרתי בשרות טלפוני היו מאוד שרותיים.

איזה יתרון מציע פפר?

מבחינתי בהשוואה שעשיתי אז, הם פשוט יצאו הכי משתלמים למה שאני צריך, פעם בכמה שנים עושה השוואה, אין יתרון מובהק אחר.

צריך לומר שהרבה הטבות שהיו בעבר לא קיימות יותר, אלא אם אתה מחשיב את זה שבינואר הם שלחו לי מארז בירות הביתה.

נמרוד
18-03-21, 09:33
אני גם לא זוכר מתי הפעם האחרונה שביקרתי בסניף (לאומי).

העמלות היום מאד שקופות - אפשר לראות בסיכום של כל שנה כל שקל שיצא. אני ב"מסלול מורחב digital plus" והתשלום הוא 240 שקלים שנתי.
אני מניח שזו העמלה שלא נגבית בפפר - מן הסתם משתלם להם לוותר על זה בתמורה למשהו אחר מכיוון אחר. לא רואה שזה יותר ממיתוג שונה לאותו השרות מאותו הבנק (לאומי). זה כמו יצרני הרכב שמציעים עיצובים שונים על אותן פלטפורמות.

הסכום הזה, של 240 שקל בשנה , זניח לחלוטין לעומת מכשירי הכנסה אחרים של הבנק - כרטיסי האשראי והריבית על קנייה בתשלומים, ריביות על הלוואות ומשכנתאות וכמובן ריבית האוברדראפט.

אומי5
18-03-21, 12:09
הכל התחיל בזה שקנינו אוטו, שעתיים נסיעה מהבית, סיפור ארוך אבל ככה יצא.
בסוף הייתי צריך לנסוע פעמיים לחיפה כי ההעברת זהב לא עבדה ובסניף כמון כבר לא היה אף אחד שבע וחצי בערב.

היתרון של פפר שהם 24/6 (לא עובדים בשבת).

חוץ מזה, אין לי שום ממשק עם הבנק בשוטף.

-->