צפייה בגרסה מלאה : מתח טעינה נמוך, איפה הבעיה? ריינגר 500 שנת 2002
שלום
צריך עזרה באבחון הבעיה, מצבר תקין, מתח מגיע ל 12 וחצי וולט מקסימום(בלי תאורה, עם תאורה פחות), לא מגיע ל 14 וולט,
באיזשהו שלב המצבר כבר מתרוקן ולא ניתן להניע
האם זה בהכרח הסטטור? מיישר ? או משהו בדרך?
רן
איך קבעת שהמצבר תקין?
Sent from my Redmi 8A using Tapatalk
איך קבעת שהמצבר תקין?
Sent from my Redmi 8A using Tapatalk
שאלה טובה, זה מצבר שהחלפתי באחריות לפני כמה ימים אחרי שהתרוקן לי המצבר הקודם,
אבל, נניח שהמצבר תקין אך לא טעון במלאו, כאשר אני בודק מתח טעינה על כלי עם מנוע פועל , אני עדיין צריך
לקבל 14 וולט +/- ...לא כך?
חנן-ג'יפולוג
21-03-21, 20:53
כן.
אני לא בקיא במערכת הטעינה של הכלי המדובר, אבל במידה ויש לו 3 פאזות שיוצאות אל מיישר, אני מניח שלבדוק את המתח בין כל שתי פאזות עם אוסילוסקופ, תהיה התחלה טובה.
לא מכיר את רכב הספציפי אבל ברכב אחר, תופעה כזו נבעה מבקר טעינה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.