צפייה בגרסה מלאה : רכב שטח רק לטיולים
guy.rinat@gmail.com
18-03-21, 17:59
אהלן,
מחפש רכב שטח, שיוכל לטייל כמעט בכל מסלול,
תקציב של עד 250,000 כולל הכל.
עד חמישה מטיילים יחד.
יהיה רכב שני, לא יסע מלבד לטיולים, כך שהפוקוס הוא רק טיולים.
מה כדאי? חשבתי על דיסקו 4. האם כדאי?
רנגלר רוביקון נהדר ל 4.
אם יהיו 5. הר מאוד יהיו לו פחות חברים באוטו :)
ואני לא חושב שדיסקו 4 יהיה האופציה הראשונה שלי לרכב טיולים.
מצד שני, כל אחד וההגדרות שלו.
דיפנדר 110.
יש לך מספיק תקציב לקנות אחד במצב טוב, להתאים אותו לצרכים שלך, ולהשאיר משהו בצד ל"הוצאות שוטפות".
רנגלר רוביקון, ללא ספק.
בסכום שהקצבת תוכל לרכוש רכב בן 4-5, משופר חוקית, שיקח אותך לכל מסלולי הטיולים הקיימים.
דיסקו 4 זה suv ליום יום מפנק מאוד בכביש וטוב גם בשטח. בשל מגבלת צמיגי שטח לא מנצל את הפוטנציאל בשטח.
דיפנדר 110 ישן מידי וספרטני. הרוביקון עולה עליו גם בכביש וגם בשטח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם אתם לא מפונקים אז דיפנדר יהיה טוב אבל זה ברמה של לחזור לטירונות.
רוביקון יהיה צפוף גם לאנשים וגם לציוד אבל לא בלתי אפשרי
אפשרות נוספת היא לקנות דיסקו 2 או רינג' ישן ולשפץ ולשפצר אותו מן המסד עד הטפחות. ואז יהיה לך משהו מיוחד בידיים שעושה כמעט כל מסלול בארץ עם 5 מטיילים על הסיפון ובנוחות וגם עודף נאה ביד
ברבע מיליון שקל אפשר גם 3 ג'ימנים [emoji16][emoji16][emoji16]
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
רנגלר יהיה בחירה מצויינת, לא בהכרח רוביקון - אם דיסקברי 4 בר בחשבון אז כנראה אין תכניות לעלות לגודל גלגל שמחייב את הסרן הקדמי ויחסי ההעברה של רוביקון
משופר בדיוק כמה שצריך ולא יותר. רכב טיולים נהדר ללא ספק, ל4 בכיף - לחמישי יהיה צפוף. שחקנה לעצמו ג'יפ.
הבעיה הכי גדולה ברנגלר היא תא מטען קטן. ל4 עד 5 אנשים בטיול - אין מקום בלי להעמיס על הגגון לטיול של סופ"ש עם כל הציוד.
זו, אגב, בעיה משותפת לרוב רכבי השטח שאינם ענקיים או טנדרים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם לא רנגלר מחוסר מקום והתקציב נדיב כפי שנראה, אז לנדקרוזר 150 בשנתונים עם ה190 כ״ס.
להשאיר תקציב להגבהה, נעילות כפולות, משולשים מחוזקים, צמיגי שטח מלא ויש כאלה שעושים גם את כמריר.
אני רוצה להתעכב על עניין ה5 מטיילים.
זה אמיתי? או מחשבה / רעיון / נראה שאולי יקרה מדי פעם?
כי ברוב כלי הרכב בקטגוריה, לשבת באמצע המושב האחורי זה לא באמת נוח. מדובר במין בליטה ולא באמת במקום ישיבה. בכביש זה סביר, אבל בשטח - לאורך טיול שלם - המושב האחורי כמעט בכל רכב בקטגוריה לא באמת מתאים ל3 נוסעים שהם לא חיילים או פועלים או ילדים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
250K לרכב טיולים בלבד?
חלומו של כל...
אם הרוביקון לא מתאים עקב צפיפות,
אציע לך 3 רעיונת, 2 הראשונים גם ישאירו עודף. השלישי אולי...
הראשון - קח סופה ארוכה, תכניס לסדנה (כמו של ארנון, לדוג') שפץ וחדש עד רמת הבורג ושדרג כל מה שאפשר. יהיה לך רכב טיולים משובח.
השני - אותו דבר רק עם דיפנדר. כאן אתה כבר יכול למצא גם חדשים יותר ובמצב כללי טוב (פרט אולי מנזילת שמן כזו או אחרת בלתי נמנעת) ולהעביר אותו תהליך דומה.
השלישי (גם אם רוצה להתפנק) - SUV גדול - ושפר כל מה שאפשר.
אני הייתי מחפש גראנד שירוקי אוברלנד עם מנוע המי 5.7 (יש כלו 2 כרגע ביד 2 בכ 140000 ש"ח). למה אוברלנד - כי מגיע כבר עם נעילות. מודל עד 2013 כדי להנות מהחלון האחורי המפוצל.
מחליף את מתלי האוויר בקפיצים ובולמי זעזועים איכותיים הכוללים הגבהה מקסימלית.
מחליף את הטמבונים למתכת לטובת שיפור זוויות גישה ונטישה וכמובן שותל בקדמי כננת.
מגיני סף המתאימים להנפה עם הי-ליפט.
מתקן חיצוני לגלגל ספייר עם מתקן להיי ליפט.
ניתן לשתול במקום הגלגל ספייר ומתחת למרכב מיכל מים עם משאבה ומתקן חימום.
מערך מגרות +מקרר מותאם.
ובטוח יש עוד רעיונות.
היכן לעשות את כל אלו - יש כמה סדנאות. אני היתי ממליץ על בועז בברכיה - מומחה לגראנד שירוקים ויבואן של ערכות איכותיות מארה"ב ואוסטרליה.
טויוטה לנד קרוזר ארוך כמובן.
מאובזר, נוח ומפנק על הכביש. כשהוא מוגבה וממוגן בעל יכולות עבירות מצויינות.
אמינות גבוהה וסחירות גבוהה.
תתחיל לטייל, בסך הכל אני הגעתי עם לנדקרוזר לכל מקום שרציתי. כנראה שיש מסלולי קצה שלא אוכל לבצע, אבל כמה כאלו יש? והאם נוסעים נוספים יצטרפו אליך למסלולים כאלו?
גם בלנדקרוזר לא כיף לשבת מאחור באמצע. אבל לארבעה הוא נוח מאוד.
בדיפנדר 110 קשה לשבת מאחור בכלל - המרחב לברכיים מצומצם, המושב שטוח ונורא גבוה וראש של מבוגר, גם לא בנאדם גב קומה במיוחד, יהיה תקוע בתקרה. מצד שנייש לו תא מטען ענקי שמכיל המון ציוד. הוא גם בנוי לשאת משקל - הוא אולי קצת עגלה (בתקציב הזה אולי תמצא עם מנוע פומה 2.4, הרבה פחות עגלה), אבל נוסע אותו דבר כשהוא ריק וכשהוא עמוס.
ברנגלרים מושב אחורי איום ונורא - קצר, שטוח ונוקשה. תא מטען רק סביר, אבל לא לציוד של ארבעה-חמישה אנשים. אבל רוביקון הוא באמת הג'יפ הטוב ביותר בשטח ללא שום מתחרים כבר כסטנדרט מהמפעל.
סופה משופצת ומשופרת?.... זה הכי כיף, by far, אבל רק למכורים לברזל ולאבק ולסט הבוקסות, וכמובן לילדים שלהם. זה לא למי שרוצה לשמר את נישואיו + להעמיס עוד 2-3 מבוגרים ברכב - ושהם גם יישארו חברים שלו. הסופה גם לא גדולה או מרווחת - היא רק נראית כזו. שליש מאורך הרכב זה מנוע (6 טורי ארוך מאוד) , ובמה שנשאר, המרחב הפנימי די מדוד. שלא לדבר על שתי דלתות בלבד וכל מה שמשתמע מזה.
לנדקרוזר 80
ביתרת הכסף שיישאר לבצע יישור קו מקיף ושדרוג לצמיגי 33"
אפשר גם פטרול אבל שם צריך לתת דגש לבדיקת המנוע ושמירת קופה ליום סגריר.
אבל לפי סגנון השאלה, כנראה שהשואל חזר למחוזות הפייסבוק.
רענן
פטרול. למה? גדול מאד, נוח, מרווח, עבירות מעולה. נושא המנוע פתיר לגמרי ושאר המכלולים חזקים ואמינים בהרבה מכל רכב סדרתי שאני מכיר בישראל.
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
פטרול. למה? גדול מאד, נוח, מרווח, עבירות מעולה. נושא המנוע פתיר לגמרי ושאר המכלולים חזקים ואמינים בהרבה מכל רכב סדרתי שאני מכיר בישראל.
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
אשמח לשמוע לגבי הפתרון לנושא המנוע.
אשמח לשמוע לגבי הפתרון לנושא המנוע.אם זה מעניין אותך אכתוב בפרוט בערב על המדורה
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
מצוין.
כי פטרול בשלב מסוים היה על הפרק כמחליף לדיפנדר ונפסל בגלל חשש מהמנוע.
רכב לטיולים בלבד? למה להתפשר?
באופן הכי בסיסי - SUV ולא משנה אם זה טויוטה או פיאט - הוא פשרה. פשרה לכיוון נוחות בכביש על חשבון ביצועים בשטח.
זה חשוב כשנוסעים 20000 קמ בשנה בכביש, בעיר ולסידורים. זה חשוב אולי כשעושים מסע סובב עולם ותופרים מאות קילומטרים ביום בכביש.
אבל ברכב רק לטיולים?? על השאלה הזו יש תשובה אחת. ג'יפ רנגלר. לפחות עד שיגיע הברונקו.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אשמח לשמוע לגבי הפתרון לנושא המנוע.
++
מאד מעניין.
++
מאד מעניין.+++
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.