צפייה בגרסה מלאה : מישהו יודע מה הקוטר הפנימי של צנרת המים לחימום קבינה בדיסקברי 98
היי,
אני רוצה להתקין ברז תלת דרך כזה:
US $2.84 | 4mm 6mm 8mm 10mm 12mm 14mm 16mm 19mm Hose Barb Full Port T-Port Three Way Brass Ball Valve Connector For Water Oil Air Gas
https://a.aliexpress.com/_u9yGnp
במטרה לנתק את חימום הקבינה בקיץ.
הצנרת היא זו
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210320/794cb313cb74ac2cd52e11d0799115f0.jpg
מקטים BTR9616/7.
השאלה, מה הקוטר הפנימי של הצנרת?
( לא בא לי לנתק כלום לפני שאני מביא ברזים)
תודה.
עריכה:
כמובן שאני יכול לפרק, לנסוע לנופים אביזרי צנרת בחדרה, לרכוש מה שצריך ולסגור עוד באותו היום.
אבל מעדיף לרכוש מראש מה שצריך אצל אלי המהיר.
הצנרת עוברת לפני זה לאורך המנוע בצינור מתכת שנמצא מעל לסעפות. הדבר היחיד שמסתיר אותו זה הכיסוי גומי שמונח על המנוע. צינורות הגומי מתלבשים עליו ככה שתוכל למדוד אותו בלי פירוק נוסף.
עד כמה שאני מבין (ואשמח אם יתקנו אותי), המעגל של חימום הקבינה מקביל למעגל של קירור המנוע ככה שיכול להיות שאין צורך לגשר בין הצינורות במצב "מנותק".
אני חייב לשאול למה לך לעשות את זה?
Sent from my LM-V450 using Tapatalk
כי כשאני סוגר את החימום, עדיין נכנס אוויר חם מפתחי האוורור, והמזגן לא כריש מספיק.
צריך לגשר בין הצינורות .....
היי,
אני רוצה להתקין ברז תלת דרך כזה:
US $2.84 | 4mm 6mm 8mm 10mm 12mm 14mm 16mm 19mm Hose Barb Full Port T-Port Three Way Brass Ball Valve Connector For Water Oil Air Gas
https://a.aliexpress.com/_u9yGnp
במטרה לנתק את חימום הקבינה בקיץ.
הצנרת היא זו
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210320/794cb313cb74ac2cd52e11d0799115f0.jpg
מקטים BTR9616/7.
השאלה, מה הקוטר הפנימי של הצנרת?
( לא בא לי לנתק כלום לפני שאני מביא ברזים)
תודה.
עריכה:
כמובן שאני יכול לפרק, לנסוע לנופים אביזרי צנרת בחדרה, לרכוש מה שצריך ולסגור עוד באותו היום.
אבל מעדיף לרכוש מראש מה שצריך אצל אלי המהיר.
לא הייתי ממליץ לעשות כך-כי מעבר הזה זה חלק החשוב של קירור מנוע גם כאן
תודה גרשון,
התכוונת שהרדיאטור הנוסף בתוך האוטו תורם לקירור המנוע?
בכל מקרה, התכוונתי לנתק ולבצע סגירת הלופ, לא לבצע חסימה.
סגירת הלופ, לא לבצע חסימה.
כך אפשר וגם נכון במקרה הזה
תודה גרשון,
התכוונת שהרדיאטור הנוסף בתוך האוטו תורם לקירור המנוע?
בכל מקרה, התכוונתי לנתק ולבצע סגירת הלופ, לא לבצע חסימה.
פעם עשיתי את הטריק הזה לקיץ (ללא ברזים אלא עם צינור מתכתי עוקף),
בחורף כשביטלתי, קיבלתי ראדיאטור חימום פנימי נוזל.
החזרתי את המעקף "ונהנתי" מחימום ע"י דובון צבאי ...
התיקון (החלפת רדיאטור) ביצע כבר נדב42
בקיצור, ממליץ לשקול הנושא בשנית.
או לחילופין אחת ל X זמן לפתוח הברזים ולתת מעבר נוזל דרך הרדיאטור.
רענן
כי כשאני סוגר את החימום, עדיין נכנס אוויר חם מפתחי האוורור, והמזגן לא כריש מספיק.לא עדיף לבדוק ולתקן את התריס של בורר חום/קור ?
עזוב את מערכת הקירור של המנוע בשקט...
אני מניח, רק מניח, שהתריס הזה בקושי חי, אם יש סביבו ספוג הוא כבר מזמן התיבש ונעלם.
אני חושב שטיפול בצנרת היא קלה יותר.
אבל האוטו לא ממש הולך לנסוע בקיץ, אז כרגע זה רעיון, אבל לא תוכנית לביצוע.
אולי יותר קל לטפל בצנרת, אבל יותר נכון לטפל בתריס. ואולי זה ייגמר רק בכיוון הכבל שלו...
אני חושב שכבר בדקתי את זה, אבדוק שוב.
למקרה שמישהו יחפש פה, המידה הפנימית היא 16 ממ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.