PDA

צפייה בגרסה מלאה : התלבטות בין לנד קרוזר בנזין לפאג'רו בנזין



שמעון שמעטן
23-03-21, 23:22
בס''ד
נתחיל מהעיקר יש בניהם הפרש לא מבוטל של לפחות 40 אלף שקל

יש ביד 2 מעט מאד בנזין גפ ל''ק גם פאג'רו

פאג'רו עם 350-400k שעומד לסיים את חייו ב60 אלף פחות מל''ק עדיף ?

או שעד כדי כך הלנד קרוזר עדיף שההפרש לטעמי הלא מוצדק ואפילו מופרך נסתר מהבנתי ?

אשמח לתשובות עינייניות ולא צריך עצות למה שווה לקנות דיזל כי זה לא בא בחשבון תודה מראש .

guyo
24-03-21, 07:55
אני חושב שחסרים קצת פרטים- אילו דגמים של החברות אתה משווה?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

שמעון שמעטן
24-03-21, 08:11
אני חושב שחסרים קצת פרטים- אילו דגמים של החברות אתה משווה?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

מדובר על שנתונים 2008 עד 2012

raanan
24-03-21, 20:37
פאג'רו עם 350-400k שעומד לסיים את חייו ב60 אלף פחות מל''ק עדיף ?



אשמח לדעת מהיכן הנתון הזה ?
(מנוע לנדקרוזר מסיים חייו 60 אלף קמ' יותר ממנוע פאג'רו)

דרור ברלי
24-03-21, 21:09
נראה לי שהוא התכוון שפאג'רו עולה 60K שקלים פחות מלנדקרוזר מקביל....

yoni_0000
24-03-21, 21:51
חפש דיונים של לנדקרוזר מול הפאג'רו.. בבנזינים זה פשוט מוקצן יותר כי הם נדירים ומבוקשים. וזה כל העניין.. היצע וביקוש. לנד קרוזרים בנזין הם די נדירים ומאוד מבוקשים... המחיר בהתאם. אם יגיע חייזר אל הארץ יהיה קשה מאוד להסביר לו למה לנד קרוזר עולה 60K יותר מפאג'רו, אבל זה המצב.

שמעון שמעטן
24-03-21, 23:18
נראה לי שהוא התכוון שפאג'רו עולה 60K שקלים פחות מלנדקרוזר מקביל....


👍 אכן זאת כוונתי לא ברור למה הלנד קרוזר עולה 60 אלף יותר בשנתון מקביל ואם פאג'רו עם 300 אלף ק''מ זאת השקעה יותר "כלכלית" מל''ק ב60 אלף יותר

אם הגיר והמנוע ומערכת ה4 על 4 מחליטים להתאבד שבוע לאחר הקנייה הנזק עולה על 60 אלף ?

אני שואל באמת ממקום של להבין איך הגיעו למצב שביד 2 לק בנזין 2008 עולה 180 אלף ו2017 מקרית אתא עם 20 אלף ק''מ רוצב 430 👀👀👀 ממתי רכב הפך לנכס מה זה משביח את עצמו ? אולי לבעלים יש תחת מזהב והוא השאיר 5 קילו על המושב אחרת איך הוא בן 4 עולה יותר ממה שיצא מהחברה

אשמח לתובנה ויותר מזה במקרה ו"אטעה" ואקנה פאג'רו עם 300 אלף ק''מ הנזקים שציינתי למעלה שהם העיקריים והמשמעותיים ביותר באיזה סדר גודל יכולים להסתכם עם עבודה במקום מקצועי כמובן הנקודת מבט שלי וההגיון אומר שגם אם אשקיע עוד 60 אלף לעומת ל''ק כמעט ו"אתחדש" ברכב שיוכל להחזיק הרבה מאד שנים אחריי השקעה כזו

מה גם הל''ק הרבה יותר גניב מהפאג'רו ולפני 5 שנים נגנב לחבר כזה והוא קיבל מהביטוח 45 אלף פחות ממה שהיה מקבל אם היה מוכר בחוץ ... ככה שזה כמעט מרגיש לזרוק כסף.לחינם

האמינות של הל''ק כל כך מופתית ? משיטוט בפורומים בחו''ל דווקא בפאג'רו יש פחות בעיות ואמינות יותר גבוהה לפי ניסיון של אנשים עם שני הרכבים במשך שנים

🧐

שמעון שמעטן
24-03-21, 23:24
חפש דיונים של לנדקרוזר מול הפאג'רו.. בבנזינים זה פשוט מוקצן יותר כי הם נדירים ומבוקשים. וזה כל העניין.. היצע וביקוש. לנד קרוזרים בנזין הם די נדירים ומאוד מבוקשים... המחיר בהתאם. אם יגיע חייזר אל הארץ יהיה קשה מאוד להסביר לו למה לנד קרוזר עולה 60K יותר מפאג'רו, אבל זה המצב.

👍👍👍

דרור ברלי
24-03-21, 23:39
ייבוא ל"ק בנזין ע"י יוניון הופסק כבר לפני תקופה לא קצרה.
עכשיו נוצר הייפ סביב האוטו וביקוש רציני. ואין להשיג חדש בחנות של יוניון - אז אלה שיש להם מבקשים כמה שבא להם. זכותם. לא רוצה? אל תקנה.

זה רכב מצוין ללא ספק, אבל יהיו מי שיגידו שאידיוט מי שמשלם מחיר כזה, גבוה ממחיר חדש, על רכב בן 4 עם עשרות אלפי ק"מ.
ובנוסף, גם לא לישון בלילה, כי כל הבדואים יסתובבו סביבו כמו ברחשים וימתינו לשעת כושר לגנוב אותו?....
ואז תגלה שמה שאתה מקבל מהביטוח זה בערך חצי ממה ששילמת עבורו?..... אבל זה המצב. אני נוטה להאמין שהמוכר רק "בודק את השוק" - ומעניין בכמה יימכר בסוף, אם הוא בכלל באמת מעוניין למכור.
שוב - לא רוצה? אל תקנה.
לא מכריחים.


ב-89-90 היתה תקופה שמיצובישי לנסר יד-ראשונה בת חודש-חודשיים, עלתה יותר מחדשה.
כי רשימות ההמתנה בכלמוביל התארכו על פני חודשים רבים, ולישראלים האהבלים לא היתה סבלנות לחכות - כולם רצו את האוטו הבאמת עלוב הזה (ואני עדין בניסוח), ש"יש בו הכל" (אוטומט+מזגן+הגה כוח+חלונות-חשמליים+מראות חשמליות) כאן ועכשיו - כי לא יכלו לסבול את העובדה שלשכנים כבר יש והם עדיין תקועים עם סובארו DL בעלת חלונות-מנואלה.
אז מי שכבר קיבל את האוטו, מכר אותו מיד ועשה עליו מכה יפה של כמה אלפים. מה רע?.... לא רע. אפילו טוב.
זו היתה תופעה שתיזכר עוד הרבה שנים ואולי גם תילמד בחוגים לפסיכולוגיה.
רק תזכרו שזה לא היה רכב בן 4. זה היה אוטו חדש לגמרי. לא 0 ק"מ, אבל גם לא הרבה יותר מזה. רק עם יד אחת.

אז טויוטה שוברת כאן עוד שיא.
ועל מאמיני/סוגדי כת הטויוטה, כבר אין לי מה להוסיף.

שמעון שמעטן
24-03-21, 23:47
ייבוא ל"ק בנזין ע"י יוניון הופסק כבר לפני תקופה לא קצרה.
עכשיו נוצר הייפ סביב האוטו וביקוש רציני. ואין להשיג חדש בחנות של יוניון - אז אלה שיש להם מבקשים כמה שבא להם. זכותם. לא רוצה? אל תקנה.

זה רכב מצוין ללא ספק, אבל יהיו מי שיגידו שאידיוט מי שמשלם מחיר כזה, גבוה ממחיר חדש, על רכב בן 4 עם עשרות אלפי ק"מ.
ובנוסף, גם לא לישון בלילה, כי כל הבדואים יסתובבו סביבו כמו ברחשים וימתינו לשעת כושר לגנוב אותו?....
ואז תגלה שמה שאתה מקבל מהביטוח זה בערך חצי ממה ששילמת עבורו?..... אבל זה המצב. אני נוטה להאמין שהמוכר רק "בודק את השוק" - ומעניין בכמה יימכר בסוף, אם הוא בכלל באמת מעוניין למכור.
שוב - לא רוצה? אל תקנה.
לא מכריחים.


ב-89-90 היתה תקופה שמיצובישי לנסר יד-ראשונה בת חודש-חודשיים, עלתה יותר מחדשה.
כי רשימות ההמתנה בכלמוביל התארכו על פני חודשים רבים, ולישראלים האהבלים לא היתה סבלנות לחכות - כולם רצו את האוטו הבאמת עלוב הזה (ואני עדין בניסוח), ש"יש בו הכל" (אוטומט+מזגן+הגה כוח+חלונות-חשמליים+מראות חשמליות) כאן ועכשיו - כי לא יכלו לסבול את העובדה שלשכנים כבר יש והם עדיין תקועים עם סובארו DL בעלת חלונות-מנואלה.
אז מי שכבר קיבל את האוטו, מכר אותו מיד ועשה עליו מכה יפה של כמה אלפים. מה רע?.... לא רע. אפילו טוב.
זו היתה תופעה שתיזכר עוד הרבה שנים ואולי גם תילמד בחוגים לפסיכולוגיה.
רק תזכרו שזה לא היה רכב בן 4. זה היה אוטו חדש לגמרי. לא 0 ק"מ, אבל גם לא הרבה יותר מזה. רק עם יד אחת.

אז טויוטה שוברת כאן עוד שיא.
ועל מאמיני/סוגדי כת הטויוטה, כבר אין לי מה להוסיף.


👍

על מה נוהג כבודו ?

ואם תוכל להתייחס בגוף השאלה לגביי הפאג'רו ....

דרור ברלי
25-03-21, 00:05
כבודי נוהג בסופה.
כבודי עוסק בהדרכת נהיגה בשטח, יוצא לי לעבוד לא מעט גם עם טויוטות חדשות וגם עם בעלי טויוטות. בזמנו גם בהדרכות של פאג'רואים חדשים והיום בעלי פאג'רו רבים בטיולים.

סה"כ כלים מאוד נפוצים ופופולריים. דגמי הבנזין קצת פחות, כי נמכרו הרבה פחות מדיזלים. למעשה, נמכרו בכמויות מספיק קטנות כדי ששני היבואנים יחליטו שלא משתלם להם להמשיך להביא אותם - והפסיקו להביא.

פאג'רו בכלל כבר לא מיובא ואם אני לא טועה, גם כבר לא מיוצר.
לנדקרוזר 150 הוא היום די חסר-תחרות בסגמנט של SUV גדול לשטח, עם 7 מושבים.
כן, יש גם לנדרוברים - אבל הם יקרים בהרבה ומכוונים לקהל אחר. סגמנט פרימיום.
כן, יש גם רקסטון - אבל הוא זול בהרבה, לחלוטין לא משתווה וגם כן פונה לקהל אחר.

לנדקרוזר 150 באופן כללי רכב טוב. אפילו טוב מאוד.
אבל להגיד לך שאני ממעריציו?... לא יהיה משהו שרחוק מזה. אישית אני ממש מתקשה להתלהב ממנו.
האוטו כפי שמגיע מטויוטה, כמו רוב מוחלט של דגמי היצרן הזה, רחוק מלהיות כוס התה/בירה/ויסקי שלי.
כל היתר? מהאייגו והיאריס ועד הקאמרי והלנדקרוזר, מה שנקרא - הבחירה האחרונה ברשימה. יש משהו באופי ובדינמיות ובניהוג של המכוניות האלה, שמי שבאמת אוהב מכוניות, לא יכול לסבול.
הטויוטות הטובות באמת לא מגיעות לישראל. בטח לא דרך יוניון. למעשה, הדגם היחיד של טויוטה שיוניון מביאים לישראל שבאמת ראוי בעיני ואני חושב שהוא גם הכי טוב בקטגוריה שלו, זה ההיילקס.

ולצורך האיזון, גם מהפאג'רו אני לא מתלהב במיוחד. אבל הוא לפחות נסחר במחירים יותר שפויים.



וזה העניין. אם מכניסים למשוואה את עניין המחירים, הטויוטה נמצאת כבר מזמן בסרט מדע בדיוני הזוי.
טוב ככל שיהיה, אני לא רואה סיבה בעולם שרכב משומש כלשהו בן 4 שאינו איזה דגם אקזוטי נדיר, יעלה יותר מדגם זהה חדש. ולא שיש כאן איזו השקעה מטורפת של מאות אלפים רבים בשיפורים, נגיד כפי שמקובל ברנגלרים, שגם אצלם השתוללות המחירים חצתה כבר מזמן כל גבול של נורמליות. כולה לנדקרוזר מוגבה וממוגן.

בסוף זה רק אוטו. צרכן חכם לא מרכין ראש ומשלם כל מחיר. אם הייתי רוצה לנדקרוזר, אני לא הייתי קונה לנדקרוזר בנזין בן 4 ב-430,000 שקל .
הייתי הולך ליוניון ובאותו כסף רוכש אחד חדש מהניילון, עם אחריות, בצבע שבא לי (שהוא לא לבן וגם לא שחור). יש רק דיזל? שיהיה דיזל. נוסע סבבה לגמרי מבחינתי. הפער בביצועים בפועל בין הבנזין לדיזל קיים ואפילו מוחשי, אבל לא כזה שיצדיק התפרעות כזו.

רק דעתי כמובן.

ד ו ר ו ן
25-03-21, 08:33
וזה העניין. אם מכניסים למשוואה את עניין המחירים, הטויוטה נמצאת כבר מזמן בסרט מדע בדיוני הזוי.
טוב ככל שיהיה, אני לא רואה סיבה בעולם שרכב משומש כלשהו בן 4 שאינו איזה דגם אקזוטי נדיר, יעלה יותר מדגם זהה חדש.
ביקוש והיצע, הכי בסיסי שיש.
אין היגיון מעשי.

https://amp.smh.com.au/national/toyota-landcruiser-prices-hit-record-highs-as-aussies-holiday-at-home-20210320-p57ci0.html



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

guyo
25-03-21, 08:45
גם אני התלבטתי בין ל''ק לפאג'רו. אם הייתי ללא מגבלת תקציב ככל הנראה הייתי בוחר בל''ק (או רוביקון כי אין מגבלת תקציב) בגלל הסרן החי מאחור.
אבל, בגלל שכן הגבלתי את עצמי בתקציב מסויים, הבנתי שאני מרוויח רכב חדש בהרבה אם אקנה פאג'רו. זה בא לידי ביטוי במס' כריות האוויר, ק''מ נמוך יותר, מס' ידיים נמוך ועוד.
בשורה התחתונה אני לא חושב שההבדל ביכולות השטח משמעותי עד כדי כך, האמינות גבוהה יחסית בשני הדגמים (עדיין עדיף מודל חדש יותר) ונשארתי עם עודף לשיפורים בסיסיים ונחוצים לעומת הל''ק.
בקיצור, יש יותר היצע דל פאג'רו בנזין במחירים סבירים יותר לעומת הטויוטה, ולדעתי זאת עסקה משתלמת יותר.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

דרור ברלי
25-03-21, 11:37
ביקוש והיצע זה אחלה הסבר הגיוני.
אבל.... רכב בן 4 מתומחר יותר מחדש?...........
בלי להיכנס לאיכויות הרכב עצמו, נראה לי הזוי.

נדב42
25-03-21, 12:52
שנה אחרי שקניתי את הויטארה הראשונה שלי, אי שם בשלהי 97, יכלתי למכור אותה בכ- 10k יותר ממה שקניתי אותה עם הניילונים. אבל זה כנראה כי שיווק הדגם הסתיים והגראנד-ויטארה שהחליפה אותה... נו.. פחות ...

ד ו ר ו ן
25-03-21, 13:39
ביקוש והיצע זה אחלה הסבר הגיוני.
אבל.... רכב בן 4 מתומחר יותר מחדש?...........
בלי להיכנס לאיכויות הרכב עצמו, נראה לי הזוי.

נכנסת לקישור?

זה הרבה יותר גרוע.

KOOKE
25-03-21, 13:55
רק הערה קטנה - זו פעם שנייה שרכב שטח של טויוטה נמכר ובהרבה ממחירו כחדש - בזמנו יובאו לארץ מספר מצומצם של לנדקרוזר סדרה 70. במשך זמן רב מאד נמכרו בהרבה מעל מחירם כחדש.

באמת קודם כל עניין של היצע וביקוש וזו תופעה ייחודית לארצנו והזוייה שרכבים סדרתיים פחות או יותר ולא אקזוטיים נמכרים כמשומשים במחיר גבוה יותר ממחירם כחדשים-----לא שמעתי על תופעה כזו בשום מקום אחר בעולם

ד ו ר ו ן
25-03-21, 15:57
רק הערה קטנה - זו פעם שנייה שרכב שטח של טויוטה נמכר ובהרבה ממחירו כחדש - בזמנו יובאו לארץ מספר מצומצם של לנדקרוזר סדרה 70. במשך זמן רב מאד נמכרו בהרבה מעל מחירם כחדש.

באמת קודם כל עניין של היצע וביקוש וזו תופעה ייחודית לארצנו והזוייה שרכבים סדרתיים פחות או יותר ולא אקזוטיים נמכרים כמשומשים במחיר גבוה יותר ממחירם כחדשים-----לא שמעתי על תופעה כזו בשום מקום אחר בעולם
שלמה,
כנס לקישור שהעלתי.
זה לא רק כאן, זה גם במחוזות בהם לכאורה יש שפע יחסי.

נמרוד
25-03-21, 16:06
אם מכל הרכבים האפשריים פות"ש חייב דווקא לנדקרוזר בנזין, אז יעלה כמה שיעלה.

אם זה מסיבות רפואיות כמו אלרגיה חריפה לדיזל, אולי אפשר להוציא השתתפות מהביטוח בריאות?

assafy
25-03-21, 17:22
אם חובב בנזין אז למה לא להכניס לאופציות גרנד צ'ירוקי wk?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

KOOKE
25-03-21, 19:01
שלמה,
כנס לקישור שהעלתי.
זה לא רק כאן, זה גם במחוזות בהם לכאורה יש שפע יחסי.

דורון

בדוגמה שהבאת מדובר על רכבים חדשים או כמעט חדשים עם בקושי כמה קילומטר על הספידומטר שנמכרים אצל הדילרים באוסטרליה במחיר הגבוה מהמחיר המומלץ לצרכן - זו אסטרטגיית מכירות המכונה mark up המקובלת גם אצל דילרים ברצות הברית לגבי רכבים חדשים שיש להם ביקוש רב העולה על ההיצע ...העניין הזה באוסטרליה נגרם שם בין היתר בגלל הביקוש שעלה בצורה חדה לרכבי פנאי המיועדים לנופשים האוסטרליים שנאלצים לנפוש בגבולות אוסטרליה בלבד (ולא בחו"ל) בגלל מגבלות הקורונה

כאן בארץ זו תופעה ייחודית של רכבים יד שנייה בני כמה וכמה שנים שנמכרים במחיר הגבוה ממחירם כחדש!!!!

בעולם זו תופעה ששמורה לרכבים אקזוטיים נדירים ולרכבי אספנות ולא לרכב סטנרטי מייצור סדרתי.

נמרוד
25-03-21, 19:03
נסה לקנות לנדרובר דפנדר באמריקה. גם עכשיו וגם לפני 10 שנים. תגלה שמשתלם לך לקנות גרוטאה בארץ בכל מצב ולייצא אותה.

KOOKE
25-03-21, 19:47
אכן הדיפנדר דור קודם נחשב בארה"ב ל"רכב אקזוטי" בגלל המספר המצומצם של רכבים במפרט אמריקאי שנמכרו שם. מפרט אמריקאי - גיר אוטו' ומנוע בנזין V8.

דיפנדר דיזל ידני בארה"ב...הממממ...לא להיט

עמי
25-03-21, 20:11
אכן הדיפנדר דור קודם נחשב בארה"ב ל"רכב אקזוטי" בגלל המספר המצומצם של רכבים במפרט אמריקאי שנמכרו שם. מפרט אמריקאי - גיר אוטו' ומנוע בנזין V8.

דיפנדר דיזל ידני בארה"ב...הממממ...לא להיט

המפרט הזה נכון לגבי ה-90 שנמכרו שם.

ה-110 הגיעו עם מנוע טורבו-דיזל (300TDI), הגיעו מעט מאוד מהם (אאל"ט סה"כ 200, אבל לא בטוח) והם נמכרים בסכומים גבוהים באופן מגוחך לחלוטין.

שמעון שמעטן
25-03-21, 21:43
אחריי שהבנו את עיניין הביקוש והיצע

מי מוכן להתייחס לשאלה הפשוטה האם פאג'רו שיגמר אחריי קנייה ויצטרך בתרחיש אימים מנוע וגיר חדשים

עסקה עדיפה על לנד קרוזר שיחזיק יותר זמן אבל יעלה 60 אלף יותר

אם הפאג'רו יחזיק מעמד עד 450 אלף ק''מ מה שלא נראה לי אז הוא הרבה יותר משתלם אבל אם אחריי חודשיים הוא מת כמה טווח הנזק במקום שפוי ומקצועי שיחזיר אותו לתפקוד רגיל לחלוטין

אם במשוואה כזו יצא שעדיף לשלם עוד על לנד קרוזר ולא להתסכן עם פאג'רו שמתנדנד בין חיים למוות אז אולי באמת עדיף

בעיקרון אחריי שנהגתי על שניהם גם הדיזל גם בנזין ובכללי אני מעדיף את הפאג'רו ואם היה מספיק כסף להחזיק שניים אחד לי ואחד לאישה אז כנראה שניים קצרים בנזין היו בחנייה והייתי מבסוט עליהם

לא הייתי מתבאס גם על הטויטה אבל ההעדפה שלי היא מיצובישי ... אם בכללי הרכב פחות טוב ופחות עמיד מהטויטה (מה שנוגד כל מה שקראתי על שני הדגמים בחו''ל ששם דווקא משבחים את הפאג'רו יותר מהל''ק)

אז אולי באמת עדיף טויוטה

בכל מקרה הטיולים שאעשה יהיו ברמה בינונית ולא לעיסת סלעים ככה שלעומת כל מי שהגיב פה הרכב שאקנה אצלי יעבוד 50 אחוז פחות קשה ממה שאצלכם עובד אז מסתמא יתן לו אורך חיים עדיף מאשר מציאות של לעיסת סלעים שמקצרת לו את החיים משמעותית

- - - Updated - - -


גם אני התלבטתי בין ל''ק לפאג'רו. אם הייתי ללא מגבלת תקציב ככל הנראה הייתי בוחר בל''ק (או רוביקון כי אין מגבלת תקציב) בגלל הסרן החי מאחור.
אבל, בגלל שכן הגבלתי את עצמי בתקציב מסויים, הבנתי שאני מרוויח רכב חדש בהרבה אם אקנה פאג'רו. זה בא לידי ביטוי במס' כריות האוויר, ק''מ נמוך יותר, מס' ידיים נמוך ועוד.
בשורה התחתונה אני לא חושב שההבדל ביכולות השטח משמעותי עד כדי כך, האמינות גבוהה יחסית בשני הדגמים (עדיין עדיף מודל חדש יותר) ונשארתי עם עודף לשיפורים בסיסיים ונחוצים לעומת הל''ק.
בקיצור, יש יותר היצע דל פאג'רו בנזין במחירים סבירים יותר לעומת הטויוטה, ולדעתי זאת עסקה משתלמת יותר.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

אתה על פאג'רו בנזים או דיזל ?

שמעון שמעטן
25-03-21, 21:50
אם חובב בנזין אז למה לא להכניס לאופציות גרנד צ'ירוקי wk?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

אני חובב יפן עוד יותר מהחובב בנזין למרות שפעם חילצו אותי בטיול שני ערבים עם צ'רוקי ישן מנוע גדול נראה לי 4-5 ליטר בערך גיר מיושן וכל האוטו ברזל אמריקאי כזה של פעם ברזל הרבה שלא יחסר בלי הרבה אלקטרוניקה

אם היית יכול לשמוע דרך המסך איך הוא אמר במבטא כבד אין על צ'י רוו כי אחלה סיירא מס' אחד לא רואה לנד איקרוזר לא באג'רו ולא מוסך

בכל מקרה אמריקה זה טוב למי שאוהב אני פחות מתחבר

הייתי מעדיף gl שהשכן שלי מכר ב65 אלף לבחור לא חכם במיוחד שחושב שיש כזה דבר מרצדס זולה ... נו מטעויות הוא ילמד ... מקווה שהמתלי אוויר יחזיקו לו מעמד 😁

asafk
25-03-21, 21:55
מחיר מנוע בפג'רו - או גיר - הוא פחות מ 60000 שח. ולנדקרוזרים משומשים לא באים עם אחריות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
26-03-21, 00:45
דורון

בדוגמה שהבאת מדובר על רכבים חדשים או כמעט חדשים עם בקושי כמה קילומטר על הספידומטר שנמכרים אצל הדילרים באוסטרליה במחיר הגבוה מהמחיר המומלץ לצרכן.
תקרא שוב..
זה גם משומשים פרטיים, וגם למשומשים ישנים.

ד ו ר ו ן
26-03-21, 00:49
המפרט הזה נכון לגבי ה-90 שנמכרו שם.

ה-110 הגיעו עם מנוע טורבו-דיזל (300TDI), הגיעו מעט מאוד מהם (אאל"ט סה"כ 200, אבל לא בטוח) והם נמכרים בסכומים גבוהים באופן מגוחך לחלוטין.
לפי פורומים אמריקאים לא נמכרו בארהב דיפנדר דיזל, רק בנזין.

דיזלים כן הגיעו לקנדה, ואולי משם נדדו דרומה.
(גם היילקס דיזל שלא נמכר בארהב).

ניר ל
26-03-21, 04:43
נשמע לי שפותח הפוסט שואל לגבי שני רכבים ספציפיים שהוא מתלבט בינהם כרגע. כל הדיון על מה ולמה כלי רכב ישנים ומשומשים נסחרים במחירים "מופקעים" הוא מיותר. נמרוד כבר כתב את זה בצורה פשוטה - זה מה יש.
אם היה לי לנדקרוזר גוסס בן 15 והיה קונה שמוכן לשלם עליו מעל מחיר של חדש, אז זה המחיר שהייתי דורש עליו.
במה זה שונה מהשוק של כל מוצר אחר שנמצא במחסור?

ברק לוי1
26-03-21, 09:18
ואללה הפוסט הלך לכל מיני כיוונים ונראה לי שגם פות״ש שרצה תשובות עינייניות התחיל להתבלבל.

הבנאדם נעול על בנזין , 2 דגמים בלבד שגם ככה קשה למצוא. אז יש רכב על המדף למכירה או שזה דיון תיאורטי??

פאג׳רו רכב אמין , שום סיבה להניח שפחות מלק. הפות״ש גם מעדיף מיצובישי, ולדעת רבים בכביש הוא עדיף. בשטח הצרכים בינוני -.

שום סיבה רציונלית להשקיע יותר בל״ק, ובטח לא 60k,
ביום טוב אולי 30k.

אז התשובה - קנה את הפאג׳רו הטוב הראשון שאתה מוצא.
אם אתה לא אוהב את התשובה/מגרד לך בגב, כנראה שממש בא לך ל״ק, אז בהצלחה :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

אבי ביטר
27-03-21, 16:40
השאלה חצי לא ברורה, חצי לעוסה עד דק ב 20 שנה האחרונות.
ממש אין חשק להתחיל אפילו לנסות לענות.
אני לא מאמין שבכלל הגבתי.
יום טוב.

Yaki5500
27-03-21, 19:33
שניהם יכולים לעקוץ אותך באופן כואב ביותר.
יש די קונצנזוס סביב העובדה שהלנדקרוזר עדיף בשטח בעוד הפאגרו עדיף בכביש

אז לדעתי השאלה החשובה פה היא אם יכולת השטח של הפאגרו מספקת או לא.
אם כן, קנה פאגרו ותהנה מרכב חדש יותר שנוסע טוב יותר בכביש
אם לא, קנה לנד קרוזר

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

שמעון שמעטן
28-03-21, 21:18
ואללה הפוסט הלך לכל מיני כיוונים ונראה לי שגם פות״ש שרצה תשובות עינייניות התחיל להתבלבל.

הבנאדם נעול על בנזין , 2 דגמים בלבד שגם ככה קשה למצוא. אז יש רכב על המדף למכירה או שזה דיון תיאורטי??

פאג׳רו רכב אמין , שום סיבה להניח שפחות מלק. הפות״ש גם מעדיף מיצובישי, ולדעת רבים בכביש הוא עדיף. בשטח הצרכים בינוני -.

שום סיבה רציונלית להשקיע יותר בל״ק, ובטח לא 60k,
ביום טוב אולי 30k.

אז התשובה - קנה את הפאג׳רו הטוב הראשון שאתה מוצא.
אם אתה לא אוהב את התשובה/מגרד לך בגב, כנראה שממש בא לך ל״ק, אז בהצלחה :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

שאלתי ברור בלי בילבולים
ל''ק ב60 אלף יותר עדיף על פאג'רו שיסיים את חייו ויצטרך מנוע וגיר חדשים שאלה ברורה ופשוטה

אני לא מכיר מקומות מקצועיים שעושים החלפות מנועים וגירים לפאג'רו ככה שמבחינה כספית אין לי דרך לדעת מה יהיו העלויות

אם העלויות יגיעו ביישור קו ל60 אז לא צריך כאבי ראש ורכב מושבת קונים ל''ק ואם העלויות הרבה פחות אז הנטייה ברורה לפאג'רו

זה הכל קאפיש ?!

- - - Updated - - -


שניהם יכולים לעקוץ אותך באופן כואב ביותר.
יש די קונצנזוס סביב העובדה שהלנדקרוזר עדיף בשטח בעוד הפאגרו עדיף בכביש

אז לדעתי השאלה החשובה פה היא אם יכולת השטח של הפאגרו מספקת או לא.
אם כן, קנה פאגרו ותהנה מרכב חדש יותר שנוסע טוב יותר בכביש
אם לא, קנה לנד קרוזר

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

כמה עקיצה כזו כואבת ? אצל מי העקיצה עולה יותר במספרים ?! זה יותר יעזור מידיעה שאפשר ליפול על לימון שזה דבר ברור וידוע

asafk
28-03-21, 21:27
למה אתה חושב שהמיצובישי יהיה חייב יישור קו אבל הטיוטה נשאר חדש תמיד?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

assafy
28-03-21, 21:42
לא, השאלה שלך בכלל לא ברורה.
איך בדיוק החלטת שהמנוע והגיר ימותו בוודאות בפאג'רו ולעומת זאת יחיו לנצח בלנדקרוזר?
אלא אם יש לך אקזמפלר פאג'רו מסויים שאמרו לך שהמנוע והגיר גמורים.
אם זה המצב פשוט תבדוק עלויות במוסכים שקרובים אליך.
יש את קבוצת שלמה נאור שמייבאת מנועים וגירים. אתה יכול לברר שם.


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

assafy
28-03-21, 22:00
ועוד דבר, העלויות צריכות להיות הרבה פחות מ60 אש"ח. לפי מה שידוע לי ילויות להחלפת מנוע הן בערך 15 אש"ח (אבל על תתפוס אותי במילה, תברר אם זה חשוב לך). אך קח בחשבון שהסכום שתוציא על החלפת מנוע וגיר לא באמת מעלות את שווי הרכב במכירה, בטח שלא בסכום שתשקיע, לכן בכלל כל הכיוון שלך לא ברור. תחליט אם אתה רוצה פאג'רו או ללנדקרוזר ואל תניח שברכב מסויים בטוח המנוע יילך וברכב השני בטוח שלא.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Yaki5500
28-03-21, 22:17
לנד קרוזר ופאגרו לכל אחד את הבעיות שלו ויש הרבה על מה להוציא כסף כשהם מזדקנים.
אבל דווקא הגירים והמנועים לא מתים כל כך מהר.
אני לפחות לא שמעתי על החלפות מנועים בסדרי גודל כמו ששומעים בניסאן או קיה או איסוזו או אפילו סוזוקי ולא חשוב כרגע הסיבות להחלפה.

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

erezgur
28-03-21, 22:44
שאלתי ברור בלי בילבולים


אז זהו שממש לא! נאלצתי לקרוא כמה פעמים את ההודעה ועדיין אני לא בטוח שהבנתי מה אתה שואל ואני רואה שאני לא היחיד שלא הצליח להיות בטוח שהבין.



ל''ק ב60 אלף יותר עדיף על פאג'רו שיסיים את חייו ויצטרך מנוע וגיר חדשים שאלה ברורה ופשוטה


מה שצלחתי להבין מהמשפט (ותקן אותי אם בסוף טעיתי) - מחיר המחירון של לנדקרוזר גבוה ממחיר המחירון של פאג'רו ב-60 אש"ח.
לא הצלוחתי להבין מדוע אתה טוען שהפאג'רו עומד לסיים את חייו ויצטרך מנוע וגיר חדשים ואילו הל"ק, שעולה קצת יותר, לא יגמור את חייו ולא יצטרך מנוע וגיר חדשים.

אתה חוזר על קביעה זו מספר פעמים בשרשור וזה ממש לא ברור.

-->