התקנת 4 לינק בליברטי במקום הבומרנג האחורי,מה דעתכם?
מבחינתי פור לינק זה כמו לד באר, כלומר שיפור זול ש"ג'יפאים" מתקינים כי הם לא מסוגלים להתקין שיפורים שבאמת עובדים. ואני לא סתם כותב לד באר - כי יש כאלה של עלי אקספרס ויש כאלה של ריג'יד. הריג'יד מדהים. העלי אקספרס אקווריום למי גשם.
בשוק יש 2 פור לינקים. אחד של JBA ואחד של איזה סובייטי שבונה בחצר ומוכר באיביי. כצפוי ה JBA כולל כיוונים לזרועות, מיסבי קצה של FK ורכיבים באמת טובים. וכמובן שעולה בהתאם. הרוסי זה ריתוכי מתכת זולים עם בושינגים מגומי זול, כך שקשה לומר שיש כאן איזה הבדל משמעותי מהמקור.
השאלה העיקרית היא מה אתה רוצה להשיג. יותר ארטיקולציה? הבומרנג המקורי נותן ארטיקולציה סבירה. ועם תוספת של JBA נותן ארטיקולציה יפה. יותר עבירות? בחיאת, 250 דולר נעילה ושלום על ישראל. יותר גובה? לא קיים.
אני נסעתי על רכבים עם פור לינק ולא הבנתי היכן מתבטא ההבדל מהבומרנג המקורי. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה אולי פחות בלאי של הבושינגים - אבל גם זה לא סיפור, פשוט קונים פעם אחת בושינגים מפוליאוריטן ושלום לבלאי. ובכל מקרה, פור לינק זול של פחות מ 2000 שקל יסבול מאותו בלאי של חלקי גומי.
בכל מקרה חשוב לציין שאם הרכב שלך מוגבה פחות מ 3 אינץ', אין בכלל מה לדבר על שיפור של משהו כתוצאה מהתקנה של פור לינק. אי אפשר לשפר את מה שמלכתחילה לא בנוי לשיפור.
הנה - כך נראה הרכב שלי שעדיין חי עם הבומרנג המקורי (אבל עם ההארכה של JBA לתושבת)
133250
תודה תומר,בגדול שמתי בוקסות של סופר פרו החזיקו שנה וחצי...חשבתי להשקיע על ה4 לינק של הרוסי במקום לשלם שוב 500 שח על בוקסות שילכו אחרי שנה שנה וחצי...ה4 לינק של jba וגם התושבת הארכה לא קיימים יותר לרכישה ולכן האופציות הם ה4 לינק או להחליף כל שנה וחצי בוקסות 🤷