צפייה בגרסה מלאה : 7 מקומות חסכוני לשימוש יומיומי דיזל -לתחזוקה מינימאלית לדלק מינימאלי -רבותי כמה כסף ?
בס"ד
שלום רב
ראיתי כמה יפה עוזרים פה לכל הג'יפאים החדשים
כיום נוהג (לא לצחוק) על דאצ'יה סטפוואי שחוץ מגובה וחיסכון במחיר הקנייה והוצאות הדלק - אין משהו טוב להוסיף עליה .
נכנס איתה לפחות פעם בשבוע לשטח לציוני צדיקים ויערות בגליל .
הגעתי איתה כבר פעם מצפת לכנרת דרך השטח ..
ולכן איני מאוכזב שרכשתי אותה אך
הבנתי מצויין בשלוש שנים עם הדאצ'יה שהצימאון לשטח הולך וגובר וצריך לתת לזה מענה ..
המשפחה התרחבה ל6 נפשות ומחפש (בסבלנות) אפשרויות חדשות .
הרצוי : רכב 7 מקומות , חסכוני בדלק , 4X4 עם יכולות שטח סבירות. תחזוקה זולה
רבותי , כמה עולה רצוי כזה
לפי התשובות שלכם אוכל לבדוק אם הרצוי יהפוך למצוי!
תודה רבה
אז האוטו עונה לצריכך מכל בחינה שהיא ( חוץ מרמת היכולת בשטח - וזה בכלל לא רכב שטח ). ולמרות זאת אין לך שום דבר טוב להגיד עליו ?!.....
אני חושב כמוך שזה רכב מצויין.
בשביל 7 מקומות בשטח. תתחיל להתרגל לרמות תקציבים שונות לגמרי. גם בקניה וגם בתחזוקה.
אולי ויטארה x7 יתאים לך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלום וברוך הבא לפורום,
רכב 7 מקומות לטיולי שטח קלים עד בינוניים, אם הבנתי נכון את הגדרת הצורך (לאחר קביעת המסגרת התקציבית - אני ממליץ להוסיף כאן תגובה שלך עם מענה לשאלון שבראש הפורום, יוכל אולי לעזור למי שירצה לעזור לך), ההיצע למיטב ידיעתי כולל רק רכבי SUV גדולים, את הויטרה XL7 שהזכיר גיא ודגם אחד של ג'יפ.
אם אתה שואל מהו התקציב הריאלי, הייתי ממליץ להתחיל עם לא פחות מ-50-70 אש"ח כדי לקבל רכב בן פחות מ-20 שנה. ככל שהתקציב נמוך יותר הרכב יהיה כמובן ישן יותר, בלאי גבוה, עלויות תחזוקה גבוהות ואתה בכל מקרה תצטרך להביא בחשבון שמדי פעם הוא יבלה במוסך במקום להסיע אותך לעבודה למשל....
יש כאלו שמפרידים - רכב פשוט לנסיעות יומיומיןת ורכב לטיולי שטח שלא נוסע הרבה מעבר לטיולים. זה יוצא אולי קצת יקר יותר ברכישה אבל מאפשר גמישות מסויימת.
יונדאי סנטה-פה שנת 2010 ומעלה (מנועים חדשים וחסכוניים) יש דגם 4x4 שמשרת אותי די טוב, מגיע להרבה מקומות בשטח, פרקטי ביומיום
גם קיה סורנטו זה אותו רכב פחות או יותר עם סמל אחר...
עד עכשיו
תודה לגיא
ויטארה x7- בבדיקה
תודה לארז- רכבי SUV בבדיקה (הם נראים כזוללי דלק אני טועה?)
ו"תגובה שלך עם מענה לשאלון שבראש הפורום," לא מצאתי שאלון, אם אפשר קישור..
תודה לתומר-סנטה-פה שנת 2010 - התכוונת לגירסה של הדיזל ? חוץ מהדלק וזה שאומרים שהוא נמוך יחסית נראה שזה הכיוון...
עד עכשיו
תודה לגיא
ויטארה x7- בבדיקה
תודה לארז- רכבי SUV בבדיקה (הם נראים כזוללי דלק אני טועה?)
ו"תגובה שלך עם מענה לשאלון שבראש הפורום," לא מצאתי שאלון, אם אפשר קישור..
תודה לתומר-סנטה-פה שנת 2010 - התכוונת לגירסה של הדיזל ? חוץ מהדלק וזה שאומרים שהוא נמוך יחסית נראה שזה הכיוון...
הכוונה היא לדיזל, ולגבי הגובה, כל עוד נוסעים לאט ובזהירות אפשר לעבור מגוון רחב של מכשולים, שוב ברמת עבירות של עד שטח בינוני.
היינו במצוק ההעתקים, היו כמה הצלבות שהוא עבר די בגבורה, אמנם רחוק מלטפס סלעים, אבל בתור התחלה יכול לתת לך תחושה באיזה שטח אתה אוהב לטייל, ולאחר מספר טיולים איתו אולי תבין שזה משרת את הצרכים שלך מצויין, או שתבין שאתה רוצה משהו יותר רציני.
תודה לארז- רכבי SUV בבדיקה (הם נראים כזוללי דלק אני טועה?)
-- עם מענה לשאלון שבראש הפורום," לא מצאתי שאלון, אם אפשר קישור
לגבי SUV אני לא מתכוון לזה מהפרסומת של ברקוביץ' אלא לאמיתיים - פאג'רו, לנדקרוזר, אולי סורנטו ורקסטון מהשנים המתאימות (לא סגור אם לכולם היו דגמים עם 7 מקומות). זוללי דלק זה יחסי, אבל אם אתה נוסע מעט אז זה שיקול משני... מה ששוב מחזיר אותנו למענה על השאלון שידור טוב יותר את הדרישה והצרכים.
לא כל כך קשה למצוא אותו בשרשור הנעוץ בראש פורום זה, אבל בבקשה
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/28546-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%95%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%AA!
נשלח מהנייד
חבר'ה אתם ממש מקצועיים השאלות בשאלון בהחלט עוזרים לברר את הרצונות הפנימיים!
והנה התשובות לשאלון- תודה מראש לכל המתעניינים לעזור מנסיונם מזמנם ומכישורייהם....
תקציב: בדיוק מה שאני מבקש לברר (כמה שפחות כמובן...)
2 כמה אנשים 6 עושים לעיתים תקופות לינה בשטח לכן צריך שהיה מרווח (הנהג גובה 1.87 )
3 נוסעים פחות מ 10K קילומטר בשנה..
4 הרכב הוא יומיומי (ולא סוף העולם אם יום אחד יהיה במוסך לעיתים רחוקות...)
5 יש כישרון טכני בתחומים אחרים , אך לא ברכבים ויש רצון לבצע תחזוקה עצמית..
6 אנחנו גרים בצפת אך יש פה מוסכים..
7 אופי הטיול , נשמח מדי פעם לבצע גם עליות ומדרגות סלע אך לא מעקב ביחס לשיקולים אחרים
עם הדאצ'יה גם אני מבצע לפעמים עליות ומדרגות סלע עם מנוע 900 בזהירות חח
8 אופי הטיול צריך שהשבילים המסומנים ל4X4 הבינוניים יהיו ברי יכולת עבורנו..
9. חייב להיות אוטומ' בגלל האישה :)
10.ד העדפה לדיזל
11. ארוך
12 פתוח לכל האפשרויות ולא נעול על כלום ..
לפי אזור המגורים ושאר התיאור - אני רואה אותך בסנטה פה. אוטו פשוט שכל מוסך ידע לתחזק, אוטומטי, 4x4 שמתאים לשבילים ולא הרבה מעבר לזה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ehudzeelim
25-03-21, 19:08
הייתי מחפש רקסטון מהמודלים המוקדמים או טראקאן, טראנו גם אופציה טובה.
חסכוני בדלק הן לא ממש, בטח לא אחרי הדאצ'יה
אבל לעניות דעתי ייתנו את התמורה הטובה ביותר למחיר ובקילומטראז' המדובר
מה שכן, הדבר החשוב הוא למצוא רכב שמור ומטופל
אם יש סבלנות זה אפשרי.
בהצלחה
תקציב: בדיוק מה שאני מבקש לברר (כמה שפחות כמובן...)
3 נוסעים פחות מ 10K קילומטר בשנה..
10.ד העדפה לדיזל
12 פתוח לכל האפשרויות ולא נעול על כלום ..
רכב בתקציב נמוך (שנראה שלאן שאתה מכוון),
דיזל יכול להיות "הרפתקאה" שתזכור אותה להרבה זמן ...
עם נסועה כזאת, לדעתי בנזין עדיף.
בהצלחה בכל אופן
רענן
רענן אני אשמח אם תוכל להסביר למה להימנע בדיזל בגלל תקציב נמוך , ומאיזה תקציב אפשר להמשיך לשקול דיזל..
לדעתי רענן מתכוון לכך שתחזוקת דיזל ישן יקרה יותר מתחזוקת רכב בנזין דומה.
זה לא עניין מתמטי שתוכל לקבל תשובה של "עד תקציב של 39,850 שח עדיף בנזין והחל מ-39,851 שח עדיף דיזל".
הנושא חוזר אליך כמו בומרנג - עד שלא תקבע את התקציב יהיה קשה להמליץ על כיוון / רכב מסויים. התשובות שתקבל עשויות להיות שונות לגמרי אם התקציב הוא 30 אש"ח לעומת המקרה שבו התקציב הוא 150 אש"ח... תזכור שישנם רכבים שכבר לא מיוצרים יותר בשנים האחרונות וישנם דגמים שאם השנים עברו שנמוך משמעותי מבחינת יכולות השטח (דגמי פאג'רו, ויטרה, צ'ירוקי, טוסון/ספורטאג' וכו'), לכן כאשר מקבעים את התקציב זה שולל חלק מהאפשרויות ומכוון לבחירה מתוך מגוון מצומצם יותר ואולי יהיה קל יותר להתאים לדרישות.
רענן אני אשמח אם תוכל להסביר למה להימנע בדיזל בגלל תקציב נמוך , ומאיזה תקציב אפשר להמשיך לשקול דיזל..
טרם התשובה היותר עניינית,
אתחיל מזה שפה הקהילה מייעצת ללא תמורה או אינטרסים.
זה לא מגרש רכב או חנות טלויזיות ...
דהיינו, מאד מוזר שאתה לא מגדיר תקציב.
לעצם שאלתך,
בעקרון מנוע בנזין נשאר יחסית דיי פשוט לעומת דיזל שהוא מאד משוכלל
(עניין של נצילות הסולר ותקני זיהום אוויר) עם חלקים יקרים יותר לקניה ולתיקון (אם בכלל אפשר).
החלקים הרגישים והיקרים, מזרקים, משאבת סולר, טורבו.
דיזל "טיפשים" ואמינים (דאז) קשה כבר למצוא, ואם תמצא הם בעלי קמ' מעל חצי מליון לפחות.
דוגמאות טרופר דיזל 3.1 לנדקרוזר 73 .
בד"כ יהיה מדובר ברכבים של שנות ה 70 עד תחילת שנות ה 90 .
רכב דיזל חדש זה כבר סיפור יקר שבטוח לא בתקציב שלך.
כלומר, כנראה בתקציב שלך,
אתה בכיוון של טרופר 3.0 , פאג'רו Q 2.5/2.8 , טראנו 2.7/3.0 של שנות ה 90 תחילת שנות ה 2000 .
הרכבים הללו אם לא תוחזקו בקפידה, וגם אם תוחזקו בקפידה, יש לעיתים "הפתעות" יקרות מאד !
בפרט ביחס למחיר הזול שנקנה הרכב.
ברכב בנזין ישן, הסיכוי "להפתעות" קטן יותר, וגם בד"כ זול יותר.
בקיצור, ב 10 אלף קמ' נסיעה בשנה, בנזין היא הבחירה המושכלת יותר לטעמי .
בהצלחה
רענן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.