PDA

צפייה בגרסה מלאה : מצברי OPTIMA חוזרים עם שלוש סדרות מצברים וכמה דגמים בכל סדרה



שרות לקוחות טלרון
28-03-21, 20:39
שלום לכולם חג שמח וברוכים הנמצאים, חברת טלרון שמחה להתארח בפורום גי'פולוג.

למי שלא מכיר אותנו, חברת טלרון היא יבואנית של מוצרי פרימיום בתחום הרכב, בדגש על מצברים ושמנים. טלרון היא חברת בת של קבוצת דוד לובינסקי בע"מ.

בתחום המצברים אנחנו מייצגים את חברת Jonson Control או בשמה החדש Clarios שהינה יצרנית המצברים הגדולה בעולם מחזיקה בנתח שוק עולמי של 34 אחוז מייצור מצברי הרכב בעולם. מדובר ביצרנית (הכמעט) בלעדית בתחום המצברים של יצרניות הרכב העולמיות.
טלרון משווקת בארץ את מצברי VARTA, OPTIMA, סטארט-אפ ועוד מספר מותגים פרטיים לחברות ויבואניות רכב בישראל.
בתחום השמנים (lubricant) אנחנו מייבאים את שמני MOBIL מבית ExxonMobil העולמית ושמני CHAMPION חברה בלגית מאוד מפורסמת באירופה.

כחברה מובילה קיבלנו החלטה לשווק רק מותגי פרמיום באיכותם, ואנחנו גאים מאוד להיות המייצגים הישראליים הבלעדיים של שתי ענקיות האנרגיה, CLARIOS (Jonson Control) ו- ExxonMobil

אנחנו קוראים בעיון בפורומים השונים בג'יפולוג כבר לא מעט זמן, וסבורים שתשמחו לשמוע ולהכיר את המוצרים שלנו. ברור לנו שעבור רכב השטח שלכם תחפשו את השמנים האיכותיים ביותר, את החלפים האיכותיים ביותר וגם את המצברים האיכותיים שיתמכו בפעילות שלכם בשטח גם בתנועה וגם בעת הפסקות מנוחה / לילה בשטח.

השקת הפעילות שלנו בג'יפולוג מתמקדת כרגע במצברי OPTIMA שאותם אנחנו מייבאים ומשווקים. אנחנו בטוחים שאתם בוודאי מכירים את מצברי OPTIMA כמצברים איכותיים מאוד ,קטנים בגודל כבדים במשקל, אמינים ומניעים גם לאחר חודשים רבים ללא שימוש, ובעלי אפשרויות של פריקה עמוקה ללא נזק מצטבר, וכוח התנעה חזק (CCA גבוה).

בעבר ייבוא מצברי אופטימה היה מצומצם יחסית והבאנו רק את המצבר הקטן מהסדרה הצהובה. עכשיו דאגנו למגוון גדול של מצברים בגדלים שונים ומשלוש הסדרות – אדום, צהוב וכחול.

הסדרה האדומה - Red Top
מצבר זה מזוהה עם רכבי אספנות, רכבי שטח מכל הסוגים ורכבים שזקוקים למצבר קטן בגודלו אבל חזק בעוצמתו. מצבר זה מגיע לעוצמות התנעה של מצברי משאיות גדולים, אבל הוא ידוע כמצבר אמין מאוד, כך שגם אם לא הנעתם את הרכב הרבה מאוד זמן (אפילו מספר שבועות...), הרכב יניע כבר בניסיון הראשון, בלי התעסקות מיותרת.

מבנה המצבר, עיצובו והחומרים ממנו הוא עשוי גורמים למצבר להיות מצבר עמיד ואמין שאינו רגיש לטלטולים ומחזיק שנים רבות בהשוואה לכל מצבר אחר.
מצבר זה מיובא בשתי מידות גודל ובשניהם 50Ah ו- 815CCA
מצברי הסדרה האדומה אינם מצברי פריקה עמוקה.

הסדרה הצהובה - Yellow Top
מצברים בעלי יכולות של פריקה עמוקה. המאפיינים של מצבר זה הינם כל התכונות שהוזכרו בסדרה האדומה, ובנוסף - יכולת פריקה עמוקה וטעינה מהירה ללא נזק למצבר. כאן המקום לומר שמצברי חומצה רגילים אינם ניחנים ביכולות פריקה, ולפיכך בכל הפעמים בהם המצבר מתרוקן לרמה נמוכה מ-50 אחוז, הוא בעצם מאבד את היכולת שלו להגיע לטעינה מלאה מחדש. זה לא קורה ממספר פעמים בודדות אבל זהו אחד הגורמים לאורך חיים קצר יותר של המצבר. מצבר עם יכולת של פריקה עמוקה אינו סובל מבעיה זו (בדומה למצברים מסוג Stop & Start).
למה זה חשוב לנו בשטח ובטיולים אתם שואלים? עכשיו גם אם נעשה שימוש קיצוני במצבר (לדוגמא שימוש ללא אלטרנטור או שימוש קיצוני גם עם אלטרנטור, כדוגמת כננות, זרקורים ומקררים), מובטח לנו שהמצבר, גם אם יתרוקן – נוכל פשוט להניע ולנסוע, והמצבר כבר ייטען ללא כל נזק לאורך זמן. אז אם אתם בעלי רכב שעושים גם שימושים קיצוניים כמוזכרים מעלה זו בדיוק הבחירה שלכם.
מצבר זה מיובא בשני הספקים: 55Ah/765CCA, 75Ah/975CCA

הסדרה הכחולה - Blue Top
המצבר האולטימטיבי – השילוב המושלם בין התכונות של שתי הסדרות גם יחד, זרם התנעה גבוה ללא פשרות ויכולות פריקה עמוקה, סדרה זו נפוצה מאוד בשימוש ימי (אך ממש לא רק...) סירות ויאכטות, קרוואנים ועוד.
בסדרה זו נביא שלושה מצברים: 55Ah/765CCA , 66Ah/845CCA, 75Ah/975CCA

בהתאמה, הצלחנו להוזיל את מחירי המצברים במאות שקלים בהשוואה למחירים בהם שווקו בעבר.

אנחנו נכנסים לתקופת השקה יחד עם רשת אוטודיפו, חנות אישטח https://www.e-shetach.co.il/ , אתר השטח הישראלי www.4x4.co.il (http://www.4x4.co.il/) ומשווקים מובילים, וכבר בימים הקרובים ניתן יהיה לרכוש את המצברים.

בנוסף, מכיוון שאנחנו מכירים את הרצון של רבים להתקין שני מצברים ברכב לגיבוי ולצרכנים שונים, סיכמנו עם שני מתקינים מובילים שניתן יהיה להשיג את מצברי אופטימה ולהתקין אותם גם אצל:


רמי ברנשטיין (המוכר לכם כרמי מכפר מנחם) בטלפון - 052-2740203
עמית מערכות – מומחה למערכות מיגון, איתור, ומולטימדיה, ונמצא ברמת השרון, בא.ת. הישן ברח' החרש – 050-3090400.


בנוסף, לטלרון יש אתר אינטרנט שתוכלו למצוא בו מידע שימושי ומידע אודות תחנות השירות שלנו.

כתובת האתר www.talronbatt.co.il (http://www.talronbatt.co.il/),

לרשותכם עומד שירות לקוחות גם בטלפון 1-700-700-130
אנשי טלרון ואני לשרותכם בהודעות פרטיות או כאן,

להתראות,
יוסי טל,
סמנכ"ל שירות ומכירות

boaz avrahami
29-03-21, 17:43
ברוכים הבאים ובהצלחה בשת״פ עם גולשי האתר.
המוצרים שלכם יחסית מוכרים ואהובים בקרב הגולשים.

בעניין המצברים, התחלנו באתר לגלות ולחקור טכנולוגייה חדשה של מצברים מסוג LiFoPO4 שעושה הרושם שיש בהם לשנות את שוק המצברים בעוד זמן קצר.
האם יש לכם כבר מוצרים בגזרה הזו?

נמרוד
29-03-21, 17:45
האם יש המלצות ישירות של מק"ט מצבר אופטימה לכלי רכב פופולריים?

שרות לקוחות טלרון
30-03-21, 07:43
בוקר טוב,

בועז - לשאלתך, מצברי ליתיום יקרים מאוד כיום. היתרונות שלהם ברורים - מהירות טעינה ומחזורי טעינה רבים. עם זאת, כמצברי התנעה לרכב יקח עוד זמן רב עד שהטכנולוגיה הזו תהיה זמינה לכלי רכב דיזל או בנזין.

נמרוד - אין המלצה ישירה של מק"ט לרכב ספציפי. לפני בחירת מצבר יש לבחון מה ה CCA הנדרש, ומה הצרכנים שהמצבר צריך לספק. ככלל אצבע, לרכבי שטח עם מנועים גדולים - בנזין או דיזל, הייתי בוחר במצברים הגדולים יותר.

שרות לקוחות טלרון
30-03-21, 12:11
לאור שאלות בנושא המצברים והגדלים, מצורפת טבלת המצברים.
שימו לב להספק, ל CCA של כל מצבר הגבוה משמעותית ממצבר 'רגיל' עם הספק דומה, למידות של המצברים ולמשקל.
עוד נתון שיכול להשפיע על בחירת המצבר הוא האם זה מצבר יחיד ברכב, או שיש מערכת עם שני מצברים, כך שבכל רגע נתון יש לכם מצבר אחד טעון במלואו להתנעה.
133282

boaz avrahami
30-03-21, 19:24
גם אופטימה לא נחשב מצבר זול.
אם מחשבים מחיר חלקי משך חיים ממוצע נראה לי שיש בשורה ב LiFePO4

עמי
30-03-21, 20:35
תוכלו לפרט כאן את מחירי המצברים?

לפחות "מחיר מומלץ" או משהו בסגנון.

עמי

מוטי ג.
30-03-21, 20:42
עמי, גם אני שאלתי אותם בפרטי על דגמים ומחירים, התשובה הייתה שכדאי לחכות לשיווק מסודר דרך החנויות והמתקינים בהודעה המקורית.
זו התשובה:
לגבי מחירים - אנחנו לא מוכרים ישירות ללקוח הפרטי. למיטב הבנתי, באתר השטח הישראלי של עופר אוגש, יעלה לקראת סוף השבוע קופון הנחה לרכישה ברשת אוטודיפו. גם עידן מ'אישטח' יתחיל לשווק את המצברים שלנו עם משלוח עד הבית.

הייתי ממתין עם הרכישה עד אחרי החג, ומשווה מחירים בין כולם.


אז אני מחכה....

עמי
30-03-21, 21:03
בינתיים כבר עלו מחירים באתר אישטח - סד"ג של 2,000 ש"ח למצבר.

ממש לא שונה בהרבה ממחירים של מצברי ליתיום (זו סתם דוגמא. מה שעלה ראשון בחיפוש):

http://www.gvaotenergy.com/c/%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%9D

חנן-ג'יפולוג
30-03-21, 22:59
עמי, זה מצבר עם זרם מקסימלי של 60 אמפר.

זה לא שאני מתנגד למצברי ליתיום. נהפוך הוא. למעשה יתכן שאני היחיד כאן עם מצבר ליתיום להתנעה. העניין הוא שצריך להשוות בכל הפרמטרים, כולל bms מובנה שיודע לא רק לאזן, אלא גם לנתק את המצבר בירידת מתח מוגזמת.

raanan
31-03-21, 07:45
בינתיים כבר עלו מחירים באתר אישטח - סד"ג של 2,000 ש"ח למצבר.

כמה ???
במחיר הזה אני קונה כמעט 3 מצברי בוש/וורטה של 90AH .
ועם ממוצע של 4 שנים לפחות של עבודה למצבר סטנדרטי,
כנראה המצברים לא לכל אחד.

רענן

ד ו ר ו ן
31-03-21, 08:07
בינתיים כבר עלו מחירים באתר אישטח - סד"ג של 2,000 ש"ח למצבר.

אלו המחירים לפני הקופונים וההנחות או אחרי?

כי במחיר הזה, אני יכול להחליף 3 מצברי עופרת רגילים עוד לפני שהם מתים, בפרק זמן של 6 שנים.

האופטימה יחזיק לפחות 6 שנים?

boaz avrahami
31-03-21, 09:49
עמי, זה מצבר עם זרם מקסימלי של 60 אמפר.

זה לא שאני מתנגד למצברי ליתיום. נהפוך הוא. למעשה יתכן שאני היחיד כאן עם מצבר ליתיום להתנעה. העניין הוא שצריך להשוות בכל הפרמטרים, כולל bms מובנה שיודע לא רק לאזן, אלא גם לנתק את המצבר בירידת מתח מוגזמת.

זה נכון ש Cut off low voltage הוא אביזר חשוב אבל הוא לא קיים גם במצבר רגיל וכידוע שגם מצבר רגיל מקפח חייו בפריקה מתחת לתחום המותר. ובמצבר רגיל התחום האסור מגיע מהר יותר ( אבל בליתיום יהיה יקר יותר).

שחף110
31-03-21, 13:00
אלו המחירים לפני הקופונים וההנחות או אחרי?

כי במחיר הזה, אני יכול להחליף 3 מצברי עופרת רגילים עוד לפני שהם מתים, בפרק זמן של 6 שנים.

האופטימה יחזיק לפחות 6 שנים?

השאלה העיקרית שלדעתי מי שעומד לקנות צריך לשאול היא האם הוא צריך מצבר פריקה עמוקה או לא.
גם מהספרות וגם מניסיון, ברגע שהמצברים הרגילים נפרקים ל 50% מספר פעמים , הם מאבדים משמעותיות מהקיבוליות שלהם (גם אם שומרים על המתח).
אם התשובה חיובית, אז שווה להשקיע את הכסף וללכת על האופטימה כי גם אם תקנה מצבר 75 אמפר ב 1/3 מחיר ותפרוק אותו מס פעמים, תגלה מהר שאין לך מצבר 75 אמפר.

איל מ
31-03-21, 15:47
הבעיה היחידה של מצבר ליתיום כמו שאני מבין כרגע היא החום בתא המנוע. כל השאר או קיים בבקר טעינה המובנה או ניתן להוספה בזיל הזול.
לכן אני לא רואה שום טעם להתעסק עם מצברי פריקה עמוקה סטנדרטיים.

מוטי ג.
31-03-21, 15:50
מה ההבדל בתפוקה בין מצבר אופטימה למצבר AGM "רגיל" כמו שיש לי בטיגואן?
לגבי המבנה המכאני (פנים חוץ) אני מבין שאופטימה קשוח יותר, אז שימו את זה מחוץ לדיון בבקשה.

חנן-ג'יפולוג
31-03-21, 15:57
זה נכון ש Cut off low voltage הוא אביזר חשוב אבל הוא לא קיים גם במצבר רגיל וכידוע שגם מצבר רגיל מקפח חייו בפריקה מתחת לתחום המותר. ובמצבר רגיל התחום האסור מגיע מהר יותר ( אבל בליתיום יהיה יקר יותר).

בליתיום, גם הlifepo4 עלול להתפקע בבום כשהוא יפרק. זה אולי לא מסוכן, תלוי בסיטואציה, אבל בכלל לא כיף.

- - - Updated - - -

לא לטעות עם הליתיומים: גם כשרשום לכם שיש bms מובנה במצבר, זה לא אומר שהוא יגן מפריקה. ראו הוזהרתם. צריך להבין ולבדוק בצורה מבוקרת בדיוק מה הוא עושה.

שרות לקוחות טלרון
31-03-21, 16:55
מה ההבדל בתפוקה בין מצבר אופטימה למצבר AGM "רגיל" כמו שיש לי בטיגואן?
לגבי המבנה המכאני (פנים חוץ) אני מבין שאופטימה קשוח יותר, אז שימו את זה מחוץ לדיון בבקשה.

ההבדל העיקרי הוא ה CCA, וכמובן המבנה הקשיח יותר של המצבר.
אם הבחירה היא בין מצבר חומצה רגיל לבין מצבר AGM - מצבר AGM עדיף ללא ספק.
בהשוואה למצבר AGM מצבר אופטימה יהיה בעל CCA גבוה משמעותית, וכנראה יחזיק הרבה יותר זמן בזכות המבנה הקשיח שלו.

boaz avrahami
31-03-21, 22:03
גם מתחי ההטענה שלהם שונים

מוטי ג.
31-03-21, 22:14
גם מתחי ההטענה שלהם שוניםזה דורש התאמות בתשתית החשמל באוטו?
מודה שהייתי בקורס על זה אבל לא זוכר כלום.

boaz avrahami
31-03-21, 22:21
אין לי מספיק נסיון וידע בתחום.
אני משוכנע שחנן ידע לספק תשובה מקיפה

מוטי ג.
31-03-21, 22:24
אני זוכר שיש בעיה לכיוון מסוים, אבל לא בטוח...אז קחו את זה בערבון מוגבל:
רכב חדש מנוהל מחשב שמיועד ל AGM לא יכול לקבל מצבר רגיל.
רכב ישן, מנהל ווסת טעינה יכול לקבל כל דבר.
נחכה לאישור.

חנן-ג'יפולוג
31-03-21, 23:08
זה עובד ברמה הבסיסית ללא התאמות, לשני הכיוונים.

פונקציות יותר מתקדמות כגון start&stop וטעינה מבוקרת שנותנת למשל יותר כח מנוע זמין בעליות, יש סבירות גבוהה שיתפקדו לא נכון או בכלל לא יעבדו.

נדב42
01-04-21, 13:35
אמר לי איש מצברים (ולא בדקתי את זה לעומק בעצמי) שמתח הטעינה של agm ומצבר חומצה רגיל הוא שונה, ולכן הם לא חליפיים לשום כיוון ולכל רכב/מערכת חשמל צריך להתקין את סוג המצבר שעבורו תוכננה מערכת החשמל.

כאמור לא בדקתי ולא העמקתי בעצמי, מצטט איש מצברים שאני מעריך את דעתו.

חנן-ג'יפולוג
01-04-21, 13:55
אלפי מכוניות בישראל, אולי יותר, שנולדו במקור עם agm וstart&stop ועברו למצבר רגיל ברגע שהמקורי נגמר מראות שהמציאות חזקה מהתיאוריה.

אבל גם בתיאוריה, מנעד המתחים שהטכנולוגיות השונות האלה מגדירות, למרות שהוא לא זהה, הוא מספיק רחב כך שכל מערכות הטעינה הקיימות מספקות מתח שנמצא בתוך הטווח המותר.

בתור איש מצברים הוא צודק. הagmים מן הסתם מקנים לו רווח גבוה יותר, בוודאי בטווח הקצר.

נדב42
01-04-21, 14:02
המצב דווקא היה הפוך - שאלתי על מצבר agm לרכב ישן והוא המליץ להשאר עם עופרת סטנדרטי, למרות שה- agm יקר יותר ונותן לו יותר רווח.

חנן-ג'יפולוג
01-04-21, 14:20
זה פשוט בעיני: לא מעניין עם מה הרכב נולד. בדוק את מתח הטעינה שלך. אם הוא בתוך המנעד שמוגדר למצבר שאתה מעוניין לקנות, אתה יכול לשים אותו ברכב.

איל מ
01-04-21, 14:21
אלפי מכוניות בישראל, אולי יותר, שנולדו במקור עם agm וstart&stop ועברו למצבר רגיל ברגע שהמקורי נגמר מראות שהמציאות חזקה מהתיאוריה.

אבל גם בתיאוריה, מנעד המתחים שהטכנולוגיות השונות האלה מגדירות, למרות שהוא לא זהה, הוא מספיק רחב כך שכל מערכות הטעינה הקיימות מספקות מתח שנמצא בתוך הטווח המותר.

בתור איש מצברים הוא צודק. הagmים מן הסתם מקנים לו רווח גבוה יותר, בוודאי בטווח הקצר.

אצלנו בעבודה עברו ברכבי startstop למצברים רגילים ואחרי תקופה התחילו בעיות.
ההוראה (ע"י האחראי- שלא מבין יותר מדי, וניזון ממה שאומר לו הבחור ממנו הוא קונה מצברים), היתה לבטל את הstartstop בכל תחילת נסיעה. אני בספק אם זה קשור, אבל תזכירו לי עוד שנה לעדכן אם זה עזר.

חנן-ג'יפולוג
01-04-21, 14:36
הגיוני. גם הבעיה ובמידה מסוימת גם הפתרון. הרי בסופו של דבר יש סיבה להשקעה של יצרני המכונית במצבר משופר ברכבים עם המערכת הארורה הנ"ל. מצבר רגיל לא מתוכנן לעמוד בעומס כזה.
רק שהפתרון שאני הייתי נוקט בו הוא ביטול המערכת ולא הסתמכות על זכרון והקפדת הנהג.

אני מכיר, אגב, סימפטום הפוך: שהמערכת לא מכבה את הרכב עם המצבר הרגיל.

אני מזכיר שכתבתי שההצרחה הפיכה ברמת התפקוד הבסיסי, כשפונקציות מתקדמות יותר לא יתפקדו, חלקית או בכלל.

asafk
02-04-21, 20:58
אמר לי איש מצברים (ולא בדקתי את זה לעומק בעצמי) שמתח הטעינה של agm ומצבר חומצה רגיל הוא שונה, ולכן הם לא חליפיים לשום כיוון ולכל רכב/מערכת חשמל צריך להתקין את סוג המצבר שעבורו תוכננה מערכת החשמל.

כאמור לא בדקתי ולא העמקתי בעצמי, מצטט איש מצברים שאני מעריך את דעתו.עשיתי על זה ניסויים מבוקרים במשך שנתיים פלוס ועוד מעקב לפרק זמן דומה. ההבדל במתח הטעינה האופטימלי הוא עשירית עד שתי עשיריות. במציאות כאשר יש תנודות משמעותיות ממילא - זה לא משמעותי בכלל.
אין בכלל ספק ש AGM עדיף בכל מובן - וחליפי מכל היבט פרקטי לחומצה עופרת.
אבל הנושא כאן הוא מצברי אופטימה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-04-21, 17:12
השאלה העיקרית שלדעתי מי שעומד לקנות צריך לשאול היא האם הוא צריך מצבר פריקה עמוקה או לא.
גם מהספרות וגם מניסיון, ברגע שהמצברים הרגילים נפרקים ל 50% מספר פעמים , הם מאבדים משמעותיות מהקיבוליות שלהם (גם אם שומרים על המתח).
אם התשובה חיובית, אז שווה להשקיע את הכסף וללכת על האופטימה כי גם אם תקנה מצבר 75 אמפר ב 1/3 מחיר ותפרוק אותו מס פעמים, תגלה מהר שאין לך מצבר 75 אמפר.
אני מפעיל מקרר+משאבת מים+תאורת לד לחניון כל טיול, בערך פעם בחודש.
לפחות לילה אחד, ולא מתפשר על הטמפרטורה של המקרר כדי לנסות לחסוך משהו=צריך מצבר טוב לכל הפחות.
בטיול פסח הנוכחי קצת חרגתי מהשימוש הרגיל ובמשך 3 ימים המקרר היה קבוע על מינוס 10 כדי לשמור את הארטיקים קפואים לילדים.
מצבר נטען ביום עד שקיעה.
בבוקר המצבר על בערך 12.2
גם בפרופיל כזה, מצברי עופרת רגילים/AGM החזיקו מעל לתקופת האחריות עד שהתעייפו.

אז מצבר איכותי וחזק יותר כמו האופטימה הכחול בהחלט קורץ לי, אבל זה צריך להיות גם אטרקטיבי בעלות לתקופה.
כנראה שבשביל פעם בחודש בשבילי זה עדיין לא מתאזן בעלות-תועלת.

שחף110
04-04-21, 15:52
אני מפעיל מקרר+משאבת מים+תאורת לד לחניון כל טיול, בערך פעם בחודש.
לפחות לילה אחד, ולא מתפשר על הטמפרטורה של המקרר כדי לנסות לחסוך משהו=צריך מצבר טוב לכל הפחות.
בטיול פסח הנוכחי קצת חרגתי מהשימוש הרגיל ובמשך 3 ימים המקרר היה קבוע על מינוס 10 כדי לשמור את הארטיקים קפואים לילדים.
מצבר נטען ביום עד שקיעה.
בבוקר המצבר על בערך 12.2
גם בפרופיל כזה, מצברי עופרת רגילים/AGM החזיקו מעל לתקופת האחריות עד שהתעייפו.

אז מצבר איכותי וחזק יותר כמו האופטימה הכחול בהחלט קורץ לי, אבל זה צריך להיות גם אטרקטיבי בעלות לתקופה.
כנראה שבשביל פעם בחודש בשבילי זה עדיין לא מתאזן בעלות-תועלת.

נשמע מצוין. איזה קיבולת המצבר שלך?

ד ו ר ו ן
04-04-21, 18:37
נשמע מצוין. איזה קיבולת המצבר שלך?
יש שרשורי מצבר ומקרר למכביר, לא חושב שנכון להסיט את הנוכחי.
אפשר גם בפרטי.

עדיין מחכה לראות מה המחירים הסופיים של האופטימה.

gillss
18-04-21, 10:26
הצלחתי לקרוא את כל השרשור (חלק מהפוסטים אפילו הבנתי)
חדור מטרה , ניגשתי לאתר אופטימה וביקשתי לדעת מיהו המצבר המומלץ
מחברתם להתקנה ב JK 2018 שלי ?
התשובה הייתה YELLOWTOP DH6 , כפי שמופיע בצילום המסך.
133527
עכשיו רק נשאר למצוא מי מחזיק את המוצר
את זה פחות הצלחתי ברשת, יש בכלל מוצר כזה בישראל ??

אייל67
31-03-22, 18:17
שלום חברים,
מעלה שרשור בן שנה ...
בינתיים מצברי האופטימה משווקים בארץ באופן סדיר תמורת 1,400 - 1,700 ש"ח (בערך, ממה שהצלחתי להתרשם).
שאלותיי:
האם מתאימים מתחת למכסה המנוע של WJ? אין שם הרבה גובה ...
נעלי כבל סטנדרטיים מתאימים?
איזה אופטימה מומלץ אם הצורך הוא בעיקר התנעה לאחר עמידה ממושכת (3-4 שבועות) של ג'יפ כבוי (בנזין 4.7 ל') , ופחות החזקת צרכני חשמל (אלא אם הזליגה בג'יפ כבוי היא גם סוג של צרכן ...)
אם לא היה ברור - אין כננת, אין מקרר, אין צרכנים חיצוניים.
אייל

zivo
31-03-22, 22:41
אלפי מכוניות בישראל, אולי יותר, שנולדו במקור עם agm וstart&stop ועברו למצבר רגיל ברגע שהמקורי נגמר מראות שהמציאות חזקה מהתיאוריה.

אבל גם בתיאוריה, מנעד המתחים שהטכנולוגיות השונות האלה מגדירות, למרות שהוא לא זהה, הוא מספיק רחב כך שכל מערכות הטעינה הקיימות מספקות מתח שנמצא בתוך הטווח המותר.

בתור איש מצברים הוא צודק. הagmים מן הסתם מקנים לו רווח גבוה יותר, בוודאי בטווח הקצר.

זה עובד, השאלה מה זה עושה למשל לאורך החיים של המצבר ( בשני הכיוונים), ועוד כל מני מערכות שאנחנו לא כל כך מודעים.
על פניו, אני לא מכיר מקרה שהחליפו מצבר והרכב נעמד.

amotzg
13-04-22, 00:28
בניתיים יצאה גם כתבה של נמרוד על התקנה בהיילקס.
אולי יעזרו לך נתוני הגודל שם, נמרוד כותב על צורך לייצר גשר הידוק חדש.

https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3993-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9E%D7% 94-BLUETOP-D31M-%D7%91%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7% 94-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7%A1

-->