צפייה בגרסה מלאה : מוסך מקצועי לליברטי
עייפתי ממוסכים, לפעמים עוברת המחשבה למה לא קניתי יפנית פופולארית שכל אחד יודע להתעסק בה😶 וממוסכים שצריך לעמוד חודשים בתור 🥺
מחפש מוסך מקצועי ואמין שיודע להתעסק עם ליברטי המלצות?
עייפתי ממוסכים, לפעמים עוברת המחשבה למה לא קניתי יפנית פופולארית שכל אחד יודע להתעסק בה😶 וממוסכים שצריך לעמוד חודשים בתור 🥺
מחפש מוסך מקצועי ואמין שיודע להתעסק עם ליברטי המלצות?
תלוי מה אתה צריך ומאיזה אזור בארץ
לא מניסיון אישי, אבל שמעתי על הרבה חבר'ה שמטפלים אצל שרפי ביהוד.
מכניקה זה מכניקה, אין הבדל מהותי בין ליברטי לרכב יפני אחר.
לפי הייאוש שלך אני מניח שמודבר בתקלות חשמל/מחשוב.
להם לא תמיד(בלשון המעטה) מוסך שיודע לטפל במתלים, סרנים וכו' יכול לעזור לך.
אם כן, אתה צריך מומחה דיאגנוסטיקה שברשותו,
שרטוטים חשמליים, מחשב עם ממשק ותוכנה מתאימה.
בד"כ, רוב הצרות הם של חיווט וקונקטורים מתפוררים עם השנים.
אולי גם חיישן או שניים סוררים.
ממליץ שתכתוב במה מדובר, אולי תקבל עצה וכיוון לפתרון.
בהצלחה
רענן
אם אתה מהאזור, מוסך עדי בחדרה.
פרט ליושר ומקצוענות (ובעלבית שנוסע ברנגלר),
איש דאגנוסטיקה ברמה גבוהה מאוד. כולל חיבור למחשבי היצרן, שרטוטי חשמל וכד' (בהמשך להמלצות של רענן לפני)
את פאבל, בעלים ומנהל "מוסך עדי" (מורשה היבואן),
אני מכיר מצד של פיאט והוא אכן כל מה שנכתב כאן.
בברכה - רפי לין
לא מניסיון אישי, אבל שמעתי על הרבה חבר'ה שמטפלים אצל שרפי ביהוד.
מסכים לחלוטין, הכי הרבה ניסיון ברכב.
אם תסביר מה הבעיה-יהיה קל לעזור לך. בכל מקרה, מניסיון אישי של 3 שנים-מיכאל שרפי אמין ומומלץ בחום.
טיפלתי אצל שרפי בעבר...
בעיות של דפיקות מהסרן הקדמי שמשפיעות על העבירות...מרגיש כמו צירייה קופצת
הטרנספר הוחלף לאחר מפירוק והבעיה נשארה.
בעיות של דפיקות מהסרן הקדמי שמשפיעות על העבירות...מרגיש כמו צירייה קופצת
הטרנספר הוחלף לאחר מפירוק והבעיה נשארה.
אני חושב שזאת לא תקלה שאתה צריך מומחה ליברטי.
כנראה שהמוסך החליף טרנספר מתוך הנחה שהשרשרת קופצת.
נכון שזה קצת לא הגיוני ששני טרנספרים עם אותה בעיה,
אך מצד שני טרנספר מפירוק לא ידוע מה באמת מצבו בעומס.
אפשר לבחון את הטרנספר על דיינו.
גלגלים אחוריים על הגלילים.
לקשור היטב את הרכב ולנסות לנסוע משולב.
אם השרשרת קופצת תשמעו את זה היטב.
אגב,
אתה מרגיש כאילו צירייה קופצת.
האם זה קורה שיש פתיחה של מתלה מקדימה או גם כשרכב יחסית מפולס ?
בנוסף,
פורקו לוקרים/פלאנג'ים ובדקתם מה הולך שם ?
אני חושב שזאת לא תקלה שאתה צריך מומחה ליברטי.
כנראה שהמוסך החליף טרנספר מתוך הנחה שהשרשרת קופצת.
נכון שזה קצת לא הגיוני ששני טרנספרים עם אותה בעיה,
אך מצד שני טרנספר מפירוק לא ידוע מה באמת מצבו בעומס.
אפשר לבחון את הטרנספר על דיינו.
גלגלים אחוריים על הגלילים.
לקשור היטב את הרכב ולנסות לנסוע משולב.
אם השרשרת קופצת תשמעו את זה היטב.
אגב,
אתה מרגיש כאילו צירייה קופצת.
האם זה קורה שיש פתיחה של מתלה מקדימה או גם כשרכב יחסית מפולס ?
בנוסף,
פורקו לוקרים/פלאנג'ים ובדקתם מה הולך שם ?
הרכב נבדק עי אחד מתותחי מותג ג'יפ שקבע שזה הטרנספר,הוחלף טרנספר אומנם מפירוק אך נבדק לפני שפורק .. עדיין לא שולל אבל מה הסיכוי שזו אותה הבעיה בדיוק..מה שכן אני משוכנע שאת ה"בום" שומעים מקדימה צג נהג,זה משתנה.. לפעמים האוטו מטפס יפה על סלעים במהירות איטית ובד"כ המכות מגיעות באחיזה בעייתית כמו עלייה חלקה,דרדרת או הצלבה עמוקה לאחר החלפת הטרמספר עדיין לא נבדק שום דבר מעבר
אז מה?שילמת על טרנספר משומש בלי שהוא פתר את התקלה?או שהרכיבו לך את הישן חזרה?
אז מה?שילמת על טרנספר משומש בלי שהוא פתר את התקלה?או שהרכיבו לך את הישן חזרה?
כבר אין טעם להחזיר את הישן...
כבר אין טעם להחזיר את הישן...
אז כדאי מאד לפתוח את הטרנספר הישן ולבדוק מה מצב השרשרת וגג"ש.
אם הם תקינים ויש מתח בשרשרת, אז אכן סתם הוחלף הטרנספר.
רענן
אם אין בעיה בשרשרת והגגשים של התיבת העברה הייתי מתמקד בבדיקה קורונה פיניון של הסרן הקדמי.שבבים בשמן..בדיקת אחוז שילוב בין השיניים ושיניים שבורות או אכולות.
חופש במיסבים או קאפות משוחררות או שבורות.
אז כדאי מאד לפתוח את הטרנספר הישן ולבדוק מה מצב השרשרת וגג"ש.
אם הם תקינים ויש מתח בשרשרת, אז אכן סתם הוחלף הטרנספר.
רענן
היה חופש רציני בין הציר יציאה לכניסה הטרנספר שפורק
- - - Updated - - -
אם אין בעיה בשרשרת והגגשים של התיבת העברה הייתי מתמקד בבדיקה קורונה פיניון של הסרן הקדמי.שבבים בשמן..בדיקת אחוז שילוב בין השיניים ושיניים שבורות או אכולות.
חופש במיסבים או קאפות משוחררות או שבורות.
תודה רבה 🤗
- - - Updated - - -
אם אין בעיה בשרשרת והגגשים של התיבת העברה הייתי מתמקד בבדיקה קורונה פיניון של הסרן הקדמי.שבבים בשמן..בדיקת אחוז שילוב בין השיניים ושיניים שבורות או אכולות.
חופש במיסבים או קאפות משוחררות או שבורות.
מכניקה זה מכניקה, אין הבדל מהותי בין ליברטי לרכב יפני אחר.
לפי הייאוש שלך אני מניח שמודבר בתקלות חשמל/מחשוב.
להם לא תמיד(בלשון המעטה) מוסך שיודע לטפל במתלים, סרנים וכו' יכול לעזור לך.
אם כן, אתה צריך מומחה דיאגנוסטיקה שברשותו,
שרטוטים חשמליים, מחשב עם ממשק ותוכנה מתאימה.
בד"כ, רוב הצרות הם של חיווט וקונקטורים מתפוררים עם השנים.
אולי גם חיישן או שניים סוררים.
ממליץ שתכתוב במה מדובר, אולי תקבל עצה וכיוון לפתרון.
בהצלחה
רענן
תודה 🤗
- - - Updated - - -
אם אתה מהאזור, מוסך עדי בחדרה.
פרט ליושר ומקצוענות (ובעלבית שנוסע ברנגלר),
איש דאגנוסטיקה ברמה גבוהה מאוד. כולל חיבור למחשבי היצרן, שרטוטי חשמל וכד' (בהמשך להמלצות של רענן לפני)
תודה על ההמלצה
- - - Updated - - -
את פאבל, בעלים ומנהל "מוסך עדי" (מורשה היבואן),
אני מכיר מצד של פיאט והוא אכן כל מה שנכתב כאן.
בברכה - רפי לין
תודה רבה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.