PDA

צפייה בגרסה מלאה : המלצות לפני רכישת ג'ק - מה מומלץ? חשמלי או ג'ק מתנפח



יורם-דרומי
02-04-21, 17:53
מחפש המלצות מניסיון למי שיש

ג'ק חשמלי 4.5 טון - https://www.amazon.com/dp/B01JRZK6U2/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1&pd_rd_i=B01JRZK6U2&pd_rd_w=ZcWGS&pf_rd_p=cbc856ed-1371-4f23-b89d-d3fb30edf66d&pd_rd_wg=CsD5e&pf_rd_r=K9NC2H4DJHMSXK620DP3&pd_rd_r=1294a017-9309-4247-a82f-5d86c658fd99&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyVTkzVk8 wT0NDSjE1JmVuY3J5cHRlZElkPUEwOTc1MTk5M0g 2SUdENDZZUUxaWSZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwMTc zOTI3UjBBRERGQzlBUTBTJndpZGdldE5hbWU9c3B fZGV0YWlsX3RoZW1hdGljJmFjdGlvbj1jbGlja1J lZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==

או ג'ק מתנפח ARB:
https://www.amazon.com/gp/product/B007RY5NTK/ref=crt_ewc_title_huc_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A2UUWCCR4G5EFA

האם ניתן לרכוש בארץ?

boaz avrahami
02-04-21, 18:21
מתנפח ראיתי בעבר ( לא ממותג) בל.כ.

אוהב נגב
03-04-21, 00:55
מחפש המלצות מניסיון למי שיש

ג'ק חשמלי 4.5 טון - https://www.amazon.com/dp/B01JRZK6U2/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1&pd_rd_i=B01JRZK6U2&pd_rd_w=ZcWGS&pf_rd_p=cbc856ed-1371-4f23-b89d-d3fb30edf66d&pd_rd_wg=CsD5e&pf_rd_r=K9NC2H4DJHMSXK620DP3&pd_rd_r=1294a017-9309-4247-a82f-5d86c658fd99&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyVTkzVk8 wT0NDSjE1JmVuY3J5cHRlZElkPUEwOTc1MTk5M0g 2SUdENDZZUUxaWSZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwMTc zOTI3UjBBRERGQzlBUTBTJndpZGdldE5hbWU9c3B fZGV0YWlsX3RoZW1hdGljJmFjdGlvbj1jbGlja1J lZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==

או ג'ק מתנפח ARB:
https://www.amazon.com/gp/product/B007RY5NTK/ref=crt_ewc_title_huc_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A2UUWCCR4G5EFA

האם ניתן לרכוש בארץ?
ג'ק זה לא צעצוע. הרמת הרכב על משטח לא יציב יכולה להסתיים בנפילת הג'ק או תזוזת הרכב. עם יד על ידית הפעלה מכנית אתה תרגיש כל תזוזה לא רצויה.

hadtomer
03-04-21, 12:00
לתחושתי האישית ג'ק הוא מוצר שלא צריך לסבך. שני ג'ק בקבוק ידניים של ל.כ משרתים אותי הרבה שנים. ללא חשמל, ללא ניפוח.

GodsFather
03-04-21, 15:12
לתחושתי האישית ג'ק הוא מוצר שלא צריך לסבך. שני ג'ק בקבוק ידניים של ל.כ משרתים אותי הרבה שנים. ללא חשמל, ללא ניפוח.אבל.... אפשר להגיד את זה על כל התחביב הזה שלנו... ואז על מה נוציא כסף?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

נמרוד
06-04-21, 14:54
אבל.... אפשר להגיד את זה על כל התחביב הזה שלנו... ואז על מה נוציא כסף?



על כזה:

https://www.amazon.com/CAT-Wheel-Road-Hybrid-Jack/dp/B08Q1PLYSR/ref=pd_lpo_86_img_2/133-0382379-3470061?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B08Q1PLYSR&pd_rd_r=e920cadd-bfa1-432b-84ce-a3814a1586ca&pd_rd_w=LDtPu&pd_rd_wg=PHYVG&pf_rd_p=337be819-13af-4fb9-8b3e-a5291c097ebb&pf_rd_r=59F9WHWYY777R0YXD20M&psc=1&refRID=59F9WHWYY777R0YXD20M

או אפילו כזה:

https://www.ebay.com/itm/ARB-48In-Aluminum-Silver-Hydraulic-Recovery-Jack-Long-Travel-1060001/264913841452?epid=6026515060&hash=item3dae186d2c:g:DTUAAOSwIy1fly6H

hadtomer
06-04-21, 15:13
על כזה:

https://www.amazon.com/CAT-Wheel-Road-Hybrid-Jack/dp/B08Q1PLYSR/ref=pd_lpo_86_img_2/133-0382379-3470061?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B08Q1PLYSR&pd_rd_r=e920cadd-bfa1-432b-84ce-a3814a1586ca&pd_rd_w=LDtPu&pd_rd_wg=PHYVG&pf_rd_p=337be819-13af-4fb9-8b3e-a5291c097ebb&pf_rd_r=59F9WHWYY777R0YXD20M&psc=1&refRID=59F9WHWYY777R0YXD20M

או אפילו כזה:

https://www.ebay.com/itm/ARB-48In-Aluminum-Silver-Hydraulic-Recovery-Jack-Long-Travel-1060001/264913841452?epid=6026515060&hash=item3dae186d2c:g:DTUAAOSwIy1fly6H

להערכתי כל ג'ק כזה נחשב לרכב בפני עצמו :-)

אבל ברצינות-יש דברים שאני אומר שאפשר להשקיע בהם בסבבה. אבל ג'ק הוא משהו שהעיקרון של קיפ איט סימפל סטופיד עובד לגביו שעות נוספות

דרור ברלי
06-04-21, 15:18
מה שמתנפח, ברגע האמת מתפנצ'ר.
מה שחשמלי, ברגע האמת משום מה לא עובד.

רק מכני/הידראולי.
מה שלא עובד פשוט, פשוט לא עובד.

- - - Updated - - -


להערכתי כל ג'ק כזה נחשב לרכב בפני עצמו :-)

אבל ברצינות-יש דברים שאני אומר שאפשר להשקיע בהם בסבבה. אבל ג'ק הוא משהו שהעיקרון של קיפ איט סימפל סטופיד עובד לגביו שעות נוספות

...
+1

נמרוד
06-04-21, 15:34
מה שמתנפח, ברגע האמת מתפנצ'ר.
מה שחשמלי, ברגע האמת משום מה לא עובד.

רק מכני/הידראולי.
מה שלא עובד פשוט, פשוט לא עובד.



נו... ומה שמכאני ברגע האמת ישבר.
ומה שהידראולי ברגע האמת ינזל.
ומה שידני ברגע האמת יחטוף התקף לב מהמאמץ.

סיסמאות כמו חול ואין מה לאכל [emoji16]

hadtomer
06-04-21, 15:40
כתבתי שיש לי שניים בקבוק-ואחד מקורי שנראה לי שמעולם לא נפתח. הסרטון המיתולוגי הזה מסביר מדוע:


https://www.youtube.com/watch?v=hJNfu3PAWnw&ab_channel=Showment

דרור ברלי
06-04-21, 15:40
יש הרבה אוכל דווקא... יותר קשה להתאפק.
וג'ק מכני עוד לא איכזב אותי.

מתנפחים/פטנטים אחרים דווקא כן.


אין לך עוד הצעות למתקנים מפלצתיים במאות דולרים שתופסים חצי בגאז'?....

hadtomer
06-04-21, 15:56
קצת סטינו מהדיון.......אבל תאכלס דרור צודק מאוד- כי דרור חושב מאוד פרקטי. יש רכב, יש תקר, צריך לתקן או להחליף תוך 5 דקות ושהשיירה תמשיך לנוע- והג'ק חוזר למקום שלו בלי שתהיה דרמה מבחינת התהליך.

הרי כל דבר שאנחנו קונים עובד על אותה נוסחה של "כמה אני רוצה כזה" וגם "כמה כסף רוצים על זה" וגם "מה הסבירות שאשתמש בזה" וגם "כשאני אשתמש בזה טכנית-כמה אני אהיה שמח מזה שאני משתמש בזה". יש לי חבר שמטייל איתי שיש לו סדנה ניידת בחלק האחורי של הגראנד- וכל פעם שלמישהו יש פנצ'ר, או מיגון ששוחרר, הבן אדם שולף את האימפקטים והציודים-ואין מאושר ממנו בעולם, כי זה גם בא ממקום של נתינה וגם של תחושת סיפוק מזה שאתה עושה שימוש בציוד שלך. אבל אני אישית תמיד אוהב לבאס אותו :-) וכשאני קורע צמיג, עד שהוא פותח את הסדנה הניידת ומחבר את החשמל, אני שולף את הג'ק בקבוק 100 שקל ומחליף גלגל. טכנית זה קרה לי עד היום 3 פעמים בארבע חמש שנות בעלות על הרכב שלי. אז שווה את זה?

אני חושב שהמוצר שדרומי רוצה הוא גם מוצר ממש יקר. אבל.....ראיתי את האוטו של דרומי, זה אחד הקרוזרים הכי מדוגמים במזרח התיכון וכנראה שכבר אין מה להוסיף שם. אז אם ג'ק חשמלי זה מה שעושה לבן אדם שמח? אז בעצם למה לעזאזל לא? אני כן היתי מחזיק גם ג'ק בקבוק ישן וטוב בשביל מצבים שבהם צריך ג'ק אמיתי...........

נדב42
06-04-21, 17:16
ג'ק משמש אותנו במקור להחלפת גלגל מפונצ׳ר, אבל בשטח יש לו עוד שימושים רבים כשנתקעים בכל מיני מצבים.

הג'ק העיקרי שמשמש אותי ברוב המצבים הוא ג׳ק מקורי של לנדקרוזר. כן, כן, מה שהגיע עם הרכב של פותח השרשור במקור.
אם הוא חסר, קודם כל תשלים אותו.

הג'ק השני שעוזר לי כשהראשון לא נכנס, הוא ג'ק מספריים הכי פשוט, כמו המקורי של הויטארה ופרייבטים ישנים. הוא נכנס במרווחים צפופים יותר ועוזר להיחלץ מהתיישבויות.

האחרון באופציות הוא ההיי-ליפט. מסורבל, מסוכן, ואם אין ליפט-מייט אז הוא מצריך להרים את האוטו מאוד גבוה עד שהמתלים נפתחים לגמרי. ברכבים מסויימים זה ממש גבוה ומסוכן. (וליפט-מייט לא רלוונטי להחלפת גלגל...)

אני לגמרי מסכים עם דרור והאחרים - פשוט וטיפש ככל שניתן. אצלי הכל מכני אחרי שכמה הידראולים (שנרכשו משומשים מל"כ) איבדו את זה ברגע האמת.

ולשאלה המקורית, אם לבחור בין השניים האלו, הייתי מוסיף את המתנפח. הסיבה היא שהחשמלי לא מוסיף שום פונקציונליות לעומת הג׳ק המקורי של ל"ק, בעוד את המתנפח אפשר לדחוף מתחת לרכב שקוע/תקוע גם אם המרווח ממש מינימלי ולהרים מספיק כדי להיחלץ או למקם ג'ק אמיתי.

hadtomer
06-04-21, 18:09
אגב, אני מניח שאני יוצא כאן בור ועם הנעל. אבל מישהו כאן אי פעם ראה ג'ק מתנפח שבאמת עובד היטב ומרים רכב שטח ?

ואני מדגיש- "עובד היטב"- ו "מרים רכב שטח". אני שואל כי כל הזכרונות שיש לי בראש זה של כריות מתפנצ'רות, ג'יפאים שמנסים נואשות להלביש את הפיה על האגזוז ועוד כל מיני סרטוני פספוסים.

jacob72
06-04-21, 19:57
כתבתי שיש לי שניים בקבוק-ואחד מקורי שנראה לי שמעולם לא נפתח. הסרטון המיתולוגי הזה מסביר מדוע:


https://www.youtube.com/watch?v=hJNfu3PAWnw&ab_channel=Showmentחזק....[emoji23][emoji1787][emoji1787]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

נדב42
06-04-21, 21:35
מישהו כאן אי פעם ראה ג'ק מתנפח שבאמת עובד היטב ומרים רכב שטח ?

ואני מדגיש- "עובד היטב"- ו "מרים רכב שטח".

כן, אני, ממקור ראשון, לא משמועות וסיפורים, אבל לא כזה שמתחבר לאגזוז.

יש לי כרית חילוץ בעובי 2-3 ס"מ שמתיימרת להתנפח לגובה 30 ס"מ ולהרים לגובה הזה 29 טון. (או אולי הפוך, לא זוכר בדיוק)

זה הרים את הויטארה, 2 גלגלים קדמיים באוויר, כאשר מקור האוויר היה הקומפרסור הקטנצ׳יק של הנעילות. זה מיועד במקור להרים עמודי בטון או קירות שקרסו וצריך לחלץ לכודים מתחתם, לא בדיוק ציוד עדין.

דרור ברלי
07-04-21, 09:47
ג'ק הוא מוצר פשוט, אבל סעיף ענקי שיכול להיות גם מסוכן. מכוניות נופלות מג'קים! והבטיחות היא האישיו הראשון במעלה.


לצערי, כל פתיחות הג'קים שביצעתי בחצי השנה האחרונה לא היו לכבוד סתם החלפת גלגל אלא כדי להרים רכב לצורך תיקון כלשהו. כן, בשטח. רק בשטח.

לעולם אל תרימו שום רכב באמצעות ג'ק שמיועד במקור לרכב קטן/קל ממנו! גם אם כתוב עליו במפורש מספר מרשים שטוען שהוא יכול להרים כך וכך טונות.

לזה אני מוכרח להוסיף שהג'ק צריך להיות מאוחסן במקום נגיש. כי זה מבאס לפרוק החוצה את כל הבגאז' רק כדי להגיע לג'ק שמתחבא בריצפה התחתית. רבים מתבאסים מזה ומעדיפים את הפתרון המהיר - ג'ק שנמצא "בשלוף" מרכב אחר.

אז בדיוק ככה נפל לי על הרגל צ'רוקי טריילהוק שהורם באמצעות ג'ק של ג'ימני... שהשתמשו בו רק כי הוא היה זמין יותר.
הורדתי גלגל והנחתי מתחת למרכב, לאבטחה - והתחלתי לפרק את המתלה (נשבר בשטח והצריך תיקון/שחזור די מורכב). ואז הג'ק קרס והטריילהוק נפל לי על הרגל. מזל שהגלגל שהנחתי מתחת למרכב בלם אותו - בזכות זה יש לי היום רגל שמאל מתפקדת (עם צלקת יפה)...

ג'קים גדולים כמו הייליפט או ג'ק מוסכים לסוגיו - חזקים וטובים אבל כבדים ותופסים המון מקום! בטיולים זה עניין ראשון במעלה באריזת האוטו לטיול. במיוחד כשאתם לא נוהגים בטנדר....

ג'קים מתנפחים - אם לא מדובר בכריות הרמה מקצועיות ואיכותיות שעולות כסף רב, כנראה מדובר בזבל - חבל על הכסף שלכם. עדיף כבר שתגלגלו את השטרות ותעשנו אותם. זה תמיד מאכזב - או שהשופר לא נכנס טוב לאגזוז, או שהכרית מתפנצ'רת מכל מיני ברגים בובלטים מתחת לאוטו (צריך להוסיף שם חתיכת מזרן ספוג כדי לבודד את הכרית מהדקירות האלה), או שהיא סתם נקרעת פתאום בבום והאוטו נופל. רוב הכריות בשוק במחירים "סבירים" הן זבל צרוף והנסיון שלי מלמד על 100% כשלים בכל הפעמים שמישהו שלף את הדבר הזה.

הייליפט - יעיל ביותר, אבל גם מסוכן ביותר מהסיבות הידועות. אם משתמשים בו, מוכרחים לאבטח את הרכב מיד על משהו מוצק ויציב מלמטה ולהעיף משם את ההייליפט. בוקים? כן, אבל הם כבדים ותופסים מקום.....

ג'קים מכניים - כל ג'ק מספריים שהתבריג שלו הוא בתוך בוקסה מאוקולון כמו בהרבה פרייבטים - לא! לא! לא! האוקולון הזה עלול להישבר תחת עומס.

ג'ק בקבוק מכני (כמו המקורי בסופה/היילקס ועוד רכבי שטח אמיתיים) הוא האמין ביותר לטעמי. גם רוב ג'קי-הבקבוק ההידראוליים נותנים עבודה יפה, אבל צריך לבדוק אותם טוב טוב מדי פעם, בטח לפני שיוצאים לטיול, כדי שלא תגלו שהם דולפים ברגע האמת.;

בקיצור - אנחנו רוצים ג'ק קומפקטי, פשוט, חזק, שמאוחסן במיקום נגיש. "בשלוף".
ומוטב שיהיה גם אמצעי יציב כלשהו שיכול לתמוך את הרכב בזמן שאנחנו עובדים מתחתיו. בוקים, או גלגל, או סלע גדול. לעולם אל תעבדו מתחת לרכב שנשען על ג'ק כלשהו! ג'ק הוא טוב להחלפת גלגל שהיא אקט מהיר שלוקח גג דקה. אבל עבודה מתחת לרכב היא סיפור אחר לחלוטין.

חנן-ג'יפולוג
07-04-21, 09:57
+1

לא הייתי נכנס ולא מכניס אף איבר מתחת לשום רכב שמורם בעזרת ג'ק, לא משנה איזה ג'ק, וגם לא מתחת לליפט הידראולי שמונח על מנגנון ההרמה של הליפט.

זה חייב להיות על מוצק קשוח. בוקים, סלע גיבור, או שן האבטחה של הליפט שהמשקל של הרכב מונח עליה.

hadtomer
07-04-21, 16:17
ג'ק הוא מוצר פשוט, אבל סעיף ענקי שיכול להיות גם מסוכן. מכוניות נופלות מג'קים! והבטיחות היא האישיו הראשון במעלה.


לצערי, כל פתיחות הג'קים שביצעתי בחצי השנה האחרונה לא היו לכבוד סתם החלפת גלגל אלא כדי להרים רכב לצורך תיקון כלשהו. כן, בשטח. רק בשטח.

לעולם אל תרימו שום רכב באמצעות ג'ק שמיועד במקור לרכב קטן/קל ממנו! גם אם כתוב עליו במפורש מספר מרשים שטוען שהוא יכול להרים כך וכך טונות.

לזה אני מוכרח להוסיף שהג'ק צריך להיות מאוחסן במקום נגיש. כי זה מבאס לפרוק החוצה את כל הבגאז' רק כדי להגיע לג'ק שמתחבא בריצפה התחתית. רבים מתבאסים מזה ומעדיפים את הפתרון המהיר - ג'ק שנמצא "בשלוף" מרכב אחר.

אז בדיוק ככה נפל לי על הרגל צ'רוקי טריילהוק שהורם באמצעות ג'ק של ג'ימני... שהשתמשו בו רק כי הוא היה זמין יותר.
הורדתי גלגל והנחתי מתחת למרכב, לאבטחה - והתחלתי לפרק את המתלה (נשבר בשטח והצריך תיקון/שחזור די מורכב). ואז הג'ק קרס והטריילהוק נפל לי על הרגל. מזל שהגלגל שהנחתי מתחת למרכב בלם אותו - בזכות זה יש לי היום רגל שמאל מתפקדת (עם צלקת יפה)...

ג'קים גדולים כמו הייליפט או ג'ק מוסכים לסוגיו - חזקים וטובים אבל כבדים ותופסים המון מקום! בטיולים זה עניין ראשון במעלה באריזת האוטו לטיול. במיוחד כשאתם לא נוהגים בטנדר....

ג'קים מתנפחים - אם לא מדובר בכריות הרמה מקצועיות ואיכותיות שעולות כסף רב, כנראה מדובר בזבל - חבל על הכסף שלכם. עדיף כבר שתגלגלו את השטרות ותעשנו אותם. זה תמיד מאכזב - או שהשופר לא נכנס טוב לאגזוז, או שהכרית מתפנצ'רת מכל מיני ברגים בובלטים מתחת לאוטו (צריך להוסיף שם חתיכת מזרן ספוג כדי לבודד את הכרית מהדקירות האלה), או שהיא סתם נקרעת פתאום בבום והאוטו נופל. רוב הכריות בשוק במחירים "סבירים" הן זבל צרוף והנסיון שלי מלמד על 100% כשלים בכל הפעמים שמישהו שלף את הדבר הזה.

הייליפט - יעיל ביותר, אבל גם מסוכן ביותר מהסיבות הידועות. אם משתמשים בו, מוכרחים לאבטח את הרכב מיד על משהו מוצק ויציב מלמטה ולהעיף משם את ההייליפט. בוקים? כן, אבל הם כבדים ותופסים מקום.....

ג'קים מכניים - כל ג'ק מספריים שהתבריג שלו הוא בתוך בוקסה מאוקולון כמו בהרבה פרייבטים - לא! לא! לא! האוקולון הזה עלול להישבר תחת עומס.

ג'ק בקבוק מכני (כמו המקורי בסופה/היילקס ועוד רכבי שטח אמיתיים) הוא האמין ביותר לטעמי. גם רוב ג'קי-הבקבוק ההידראוליים נותנים עבודה יפה, אבל צריך לבדוק אותם טוב טוב מדי פעם, בטח לפני שיוצאים לטיול, כדי שלא תגלו שהם דולפים ברגע האמת.;

בקיצור - אנחנו רוצים ג'ק קומפקטי, פשוט, חזק, שמאוחסן במיקום נגיש. "בשלוף".
ומוטב שיהיה גם אמצעי יציב כלשהו שיכול לתמוך את הרכב בזמן שאנחנו עובדים מתחתיו. בוקים, או גלגל, או סלע גדול. לעולם אל תעבדו מתחת לרכב שנשען על ג'ק כלשהו! ג'ק הוא טוב להחלפת גלגל שהיא אקט מהיר שלוקח גג דקה. אבל עבודה מתחת לרכב היא סיפור אחר לחלוטין.
אם היה לנו איזה תנך של לגזור ולשמור- זו היתה הפתיחה. דרור צודק בכל מילה.

-->