צפייה בגרסה מלאה : למה לא פאת'פיינדר?
יובל מהגולן
07-04-21, 13:13
שלום מכובדיי ומלומדיי.
אני מנסה למצוא מענה לשאלה הנ"ל.
נתחיל:
1. תקציב - א. מה התקציב לרכישת הרכב? 80-120
ג. האם אתה מסוגל להתמודד עם הוצאה חד פעמית גדולה יחסית (למשל 5,000-10,000 ש"ח) לתיקון הרכב אחת לכמה שנים? כן
2. גודל / קיבולת הרכב - כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? 7
האם לעיתים תרצו לעשות טיול של מספר ימים עם לינת שטח? כן
3. נסועה שנתית ותחזוקה:א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? כמה ק"מ להערכתך יהיו לצרכי טיול (כולל את הטיול בשטח עצמו ואת הנסיעה הלוך וחזור) וכמה נסיעה שוטפת שאינה קשורה לטיול? מעריך ש 20k, חצי מהם בשטח. סחיבת ציוד, הקפצת אנשים, סחיבת עגלה.
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע? יומיומי, משמש לצורכי עבודה.
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)? מוסכים. תחזוקה עצמית בסיסית
ד. האם מקום המגורים הוא באזור מרכזי עם מוסכים ואנשי מקצוע זמינים במרחק נסיעה סביר או בפריפריה הרחוקה מאזני מקצוע / מוסכים? ערבה תיכונה.
4. אופי השימוש והטיולים:
טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו'.
למרות שאין לי עניין באתגרי עבירות.
5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף?
א. גיר אוטומטי/ידני
ב. מנוע דיזל/בנזין- עדיף דיזל
ג. תצורה ארוך
ד. גיל הרכב - משומש בן שנים ספורות
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? לחלופין, יש "וטו" על סוגי רכב מסויימים?
יש לי ווטו על פאג'רו. לא מבוסס על ניסיון. אבל הוא קיים.
האם לא הגיוני יותר לקנות פאת'פיינדר 2011/2012 עם 250,000 ק"מ ב 80-90אש"ח מאשר לקנות לנד קרוזר 2005 יד 3-5 ב 100אש"ח עם 350,000 ק"מ?
נחליף עכביש, נגביה ונמגן.
האם אני מפספס פה משהו?
תודה
לא מפספס.
לוודא שאתה קונה אחד עם טורבו תקין.
כתבת שאתה מהערבה התיכונה.
יש שם תשובות ברורות לשאלה...
תגיד מהיכן אתה ואשלח אותך לניצולים.....
לפני כמה זמן פרסמתי פוסט שהשווה מבחינת הוצאות החזקה בין פאת'פיינדר שהיה לי ללנדקרוזר. תנסה לחפש את זה.
בקיצור מבחינת הניסיון האישי שלי הפאת'פיינדר פחות אמין ודורש יותר הוצאות החזקה. הוא גם רכב פחות טוב בשטח וגם בכביש.
מצד שני הוא גדול יותר, מאובזר יותר ובעיקר זול יותר.
אתה מכוון לשנתונים חדשים יותר ממה שהיה לי שהם לאחר מתיחת פנים וגם כוללים מנוע חזק יותר אז ייתכן ולא תחווה את הבעיות שניתקלתי בהן.
לשיקולך.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
יש לי חבר קבוע לטיולים עם פת'פיינדר 2012, מוגבה אולדמן, צמיגי שטח מלא במידה המקורית. מה שרשמת אלו אכן המחירים אם אתה מוצא אחד טוב. למצוא זה החלק הקשה כי הם לא נמכרו בכמויות של לנדקרוזר ופאג'רו, וכשכלי שמור צץ בלוחות הוא נעלם מהר.
יובל מהגולן
07-04-21, 16:21
כתבת שאתה מהערבה התיכונה.
יש שם תשובות ברורות לשאלה...
תגיד מהיכן אתה ואשלח אותך לניצולים.....
אני ממושב פארן.
יש פה שני פאתפיינדרים- אחד ידני 2006 ואחד 2008.
שמעתי שאם מטפלים בהם כמו שצריך- אחלה רכב.
אז למה לעזאזל "יובל מהגולן"?
;)
יובל מהגולן
07-04-21, 17:16
אז למה לעזאזל "יובל מהגולן"?
;)
החלפנו פריפריה לפני כמה שנים...
אם עברת מהגולן לערבה, שים לב שלנדקרוזרים משנתונים 2005-2010 נגנבים שם הרבה יותר מכל רכב שטח אחר.
זה שהם נמכרים מעל המחירון משאיר אותך אחרי ארוע מצער כזה עם חור בכיס.
כנס לקבוצת "נגנב לי הג'יפ" בפייסבוק ותראה כמה כאלה נגנבים לעומת כל רכב אחר.
ניסן מיובא עי קרסו
אתה מוזמן להריץ חיפוש על היבואן השירות ועלות החלפים.
לי היה נסיון לא משהו בעבר איתם.
לשני חברים שהיה כזה. יצאו בשן ועין.
אחד עבר ל wk וטוען שזה שיפור באמינות ובעלויות..........
אני ממושב פארן.
יש פה שני פאתפיינדרים- אחד ידני 2006 ואחד 2008.
שמעתי שאם מטפלים בהם כמו שצריך- אחלה רכב.
לדעתי אחד הפתפינדרים אצלכם הגיע במקור מחצבה (או למעשה נזרק מחצבה...)
אני מכיר מקרה אחד מחצבה ואחד (אא"ט) מעין יהב שאכלו המון קש מרכב כזה ברמה שנשבעו שלעולם לא יתקרבו לניסן או לקראסו..
תברר מעט עם השכנים מצפון
יובל מהגולן
08-04-21, 12:00
אם עברת מהגולן לערבה, שים לב שלנדקרוזרים משנתונים 2005-2010 נגנבים שם הרבה יותר מכל רכב שטח אחר.
זה שהם נמכרים מעל המחירון משאיר אותך אחרי ארוע מצער כזה עם חור בכיס.
כנס לקבוצת "נגנב לי הג'יפ" בפייסבוק ותראה כמה כאלה נגנבים לעומת כל רכב אחר.
זה עוד טיעון חזק שמטה את הכף לטובת הפאתפיינדר.
- - - Updated - - -
ניסן מיובא עי קרסו
אתה מוזמן להריץ חיפוש על היבואן השירות ועלות החלפים.
לי היה נסיון לא משהו בעבר איתם.
לשני חברים שהיה כזה. יצאו בשן ועין.
אחד עבר ל wk וטוען שזה שיפור באמינות ובעלויות..........
wk לא רלוונטי בגלל מספר המקומות.
מינימום 7, בל"ק יש שמונה וזה יתרון עבורו.
והיבואן- אין מה לעשות.
האם בגלל זה צריך להתרחק מהרכב הזה? נראה לי שלא.
אחרי תום אחריות. אין הרבה קשר ליבואן. שיחנק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני ממושב פארן.
יש פה שני פאתפיינדרים- אחד ידני 2006 ואחד 2008.
שמעתי שאם מטפלים בהם כמו שצריך- אחלה רכב.
לא מתייחס רגע לדגם זה או אחר, אבל אם הייתי גר שעה מאילת ושעתיים מב״ש, הייתי בוחר רכב בעיקר על בסיס האמינות שלו.
אלא אם יש באיזור מכונאי תותח, כל סידור הכי קטן יעלה לך בבריאות ובימי עבודה.
אם האוטו דורש גרירה אז בכלל...
תוסיף לזה טמפ׳ של 50 מעלות כשאין צל, רכב טורבו-דיזל אוטומטי ישן? הייתי שוקל רק אם הוא מושלם מבחינת מערכת הקירור (ישירה ועקיפה).
כתבתי את זה בעבר, לדעתי אחד מרכבי השטח הפחות מוצלחים שניסאן הוציאו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יובל מהגולן
08-04-21, 16:55
לא מתייחס רגע לדגם זה או אחר, אבל אם הייתי גר שעה מאילת ושעתיים מב״ש, הייתי בוחר רכב בעיקר על בסיס האמינות שלו.
אלא אם יש באיזור מכונאי תותח, כל סידור הכי קטן יעלה לך בבריאות ובימי עבודה.
אם האוטו דורש גרירה אז בכלל...
תוסיף לזה טמפ׳ של 50 מעלות כשאין צל, רכב טורבו-דיזל אוטומטי ישן? הייתי שוקל רק אם הוא מושלם מבחינת מערכת הקירור (ישירה ועקיפה).
אין שאלה שהמרחק גדול. ושחם מאוד.
האם יש לך המלצה אחרת מפאת'פיינדר?
האם לדעתך ל"ק עדיף עליו בתקציב זהה +/-100,000- ירידה של 5-6 שנים, ק"מ גבוה יותר, הרכב הכי גניב?
או מישהו אחר? רקסטון לא אופציה
נגיד ואמתין בסבלנות ואמצא אחד עם מערכת קירור טובה- אחסוך לא מעט, אקבל רכב צעיר יותר עם ק"מ נמוך יותר שפחות קורץ לגנבים.
- - - Updated - - -
כתבתי את זה בעבר, לדעתי אחד מרכבי השטח הפחות מוצלחים שניסאן הוציאו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תוכל לפרט? היה לך אחד?
יש לך המלצה אחרת?
בדקת את הקומנדר? Wk עם 7 מקומות...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
או מישהו אחר? רקסטון לא אופציה
?
פאגרו BK, יתכן שיכנס לתקציב.
רקסטון גם אופציה, אם כי נחות מהפגרו
Sent from my iPhone using Tapatalk
אין שאלה שהמרחק גדול. ושחם מאוד.
האם יש לך המלצה אחרת מפאת'פיינדר?
האם לדעתך ל"ק עדיף עליו בתקציב זהה +/-100,000- ירידה של 5-6 שנים, ק"מ גבוה יותר, הרכב הכי גניב?
או מישהו אחר? רקסטון לא אופציה
נגיד ואמתין בסבלנות ואמצא אחד עם מערכת קירור טובה- אחסוך לא מעט, אקבל רכב צעיר יותר עם ק"מ נמוך יותר שפחות קורץ לגנבים.
- - - Updated - - -
יש לך המלצה אחרת?
אישית, כנראה שהייתי מחפש בסבלנות טויוטה ישנה יותר.
אני לא מומחה גדול אבל יש לנו בקבוצה חבר עם פראדו עם 200 אלף ק״מ, מטופל, מוגבה וממוגן והוא אחלה, עושה רושם שיחזיק לנצח.
לגניבות אין לי פתרון, מרגיש כאילו הם מתמקדים ב LC120 ואת הפראדו קצת שכחו, או שאני טועה...
בעלים מזה כשנתיים של פטפיינדר מודל 2008, הרכב משמש ביום יום את אשתי לנסיעות לעבודה (כ200 ק"מ בשבוע) + טיולים ונסיעות משפחתיות, עושים עם הרכב כ20k ק"מ בשנה.
לאחר הקניה השקעתי כ12k ביישור קו (בעיקר עניינים במערכת היגוי, מתלים וכו), מיגון, והגבהה (דוביסנון).
עד עכשיו אני ממש מרוצה. אנחנו מאוד אוהבים את הרכב, נהנים בטיולים ועוד לא קרה שהרגשתי שהרכב בקצה מבחינת העבירות אם כי אני נמנע ממסלולי "עבירות קשה".
משקיע פעמיים בשנה בנסיעה לשי ממוסך חורשים לטיפול תקופתי ונוסע בראש שקט.
אנחנו מטיילים עם חברים עם ל"ק מודל 2004 שעלה כמעט פי 2 מהפטפיינדר, ב98% מהזמן אני לא מרגיש נחיתות מולו, הניסן מגהץ שבילים טוב יותר ויותר מרווח.
מבחינתי זה התמורה הטובה ביותר לכסף משלל האפשרויות האחרות,
כנראה שאם הייתי מחפש רכב יום יומי בשבלי עם נסועה של 45k ק"מ בשנה ונזק משני ייקר מכל יום אשפוז במוסך, ושיתאים גם לטיולים עם המשפחה הייתי קונה ל"ק משנתון רענן
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
הנושא של הגניבות אינו מצחיק בכלל.
צריך לזכור שהלנדקרוזר הוא הרכב הנפוץ ביותר ולכן רק בגלל זה מספר הגניבות של הלנדקרוזר יהיה גבוה יותר מרכבים אחרים.
ועדיין כנראה שהגנבים ימ"ש חומדים אותו יותר.
אך מי שיש להם את הסטטיסטיקות המדוייקות ושיודעים לשערך אותם הם חברות הביטוח. עובדתית אני מבטח ביטוח מקיף עבור התנאים שלי ועבור מקום מגוריי במחיר סביר וללא דרישות מיגון מיוחדות.
למרות זאת אני מקפיד לשים תמיד חובק הגה. זה לא ימנע גניבה ממי שבאמת ירצה לקחת אבל אני לפחות מקווה שהגנב המזדמן שיראה את זה יעדיף להמשיך הלאה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אישית, כנראה שהייתי מחפש בסבלנות טויוטה ישנה יותר.
אני לא מומחה גדול אבל יש לנו בקבוצה חבר עם פראדו עם 200 אלף ק״מ, מטופל, מוגבה וממוגן והוא אחלה, עושה רושם שיחזיק לנצח.
לגניבות אין לי פתרון, מרגיש כאילו הם מתמקדים ב LC120 ואת הפראדו קצת שכחו, או שאני טועה...
לא שכחו והרכב באמת מצוין.
אבל. בדומה לעוד כל מיני רכבים, הבעלים שלהם מבקשים מחירים לא הגיוניים.
מי שלא צריך את היתרון הקטן שהם נותנים בשטח, באמת שאין לו סיבה לשלם יץהרבה יותר, או לחילופין לרדת בשנתונים ולעלות בקילומטראז'.
ספציפית לגבי הפאת'פיינדר, האחד שאני מכיר טופל בקומבינה בכל מיני מוסכים בשטחים ובאמת סבל מבעיות (טורבו- פעמיים. החלפת מנוע - פעם אחת כושלת שהביאה לעוד אחת). במקרה הזה אני באמת מאמין שהכל באשמת טיפול לא נכון. מעבר לכך, הרכב עשה המון קילומטראז' בכביש ומעולם לא עיכב אותנו בשטח. אם אין בערבה מישהו שיודע לטפל בהם (ולא בקמצנות) והבעלים לא מתכונן להיות זה שעוקב ומחליט מתי מחליפים מה, אז אולי שווה רכב יותר נפוץ ומוכר. אבל עדיין לא חושב שיהיה נכון לקנות רכב ישן עם מליון ק"מ רק בגלל הסמל על הגריל, גם אם הוא סה"כ רכב טוב.
נושא גניבות הלנדקרוזרים הוא בעייתי בעיקר מבחינת הפרש בין מחיר מחירון לשווי בפועל.
בנוסף לעוגמת הנפש, הציוד שברכב והכאב ראש לתבוע, להישאר בלי רכב, למצוא רכב אחר ולהכין אותו לצרכיך, אתה גם צריך להוסיף מכיסך עשרות אלפי שקלים כדי לקנות בדיוק את מה שביטחת...
הלילה נגנבו 2 לנד-קרוזרים ממושב עין יהב !!!
הלילה נגנבו 2 לנד-קרוזרים ממושב עין יהב !!!נו בסדר, גונבים את מה שיש. ולמדנו בשרשור הזה שהפת'פיינדר האחרון נכחד מעין יהב זה מכבר.
הזכרונות שלי מהפת'פיינדר זה כשהיו חדשים.
על הכביש ובשבילים הוא די מזכיר את הפאג'רו קינג/BK, כלומר עדיף על לנדקרוזר.
הוא מהודק, חד, מגהץ ומהיר - ומהנה מאוד-מאוד.
בשטח של ממש כלומר עבירות, הלנדקרוזר טוב ממנו. זה לא רק מהלך מתלים אלא גם מרווח גחון ויעילות פחותה של בקרת משיכה.
מידת הצמיגים הסטנדרטית בניסאן היתה אז בעייתית, לא נפוצה.
ב-2005 קיבלתי אותו לראלי חרמון-אילת ומודה שלחצתי עליו חזק מדי...
הסטייג' הצפוני היה מהיר ומוצלח ביותר והייתי באופוריה - בדרומי האוטו כבר נכנע. כל הצמיגים התפרקו והבולמים הושמדו.
היום הייתי מתאמץ יותר לכיוון של פאג'רו או לנדקרוזר.
אין שאלה שהמרחק גדול. ושחם מאוד.
האם יש לך המלצה אחרת מפאת'פיינדר?
האם לדעתך ל"ק עדיף עליו בתקציב זהה +/-100,000- ירידה של 5-6 שנים, ק"מ גבוה יותר, הרכב הכי גניב?
או מישהו אחר? רקסטון לא אופציה
נגיד ואמתין בסבלנות ואמצא אחד עם מערכת קירור טובה- אחסוך לא מעט, אקבל רכב צעיר יותר עם ק"מ נמוך יותר שפחות קורץ לגנבים.
נשמע שאתה די נעול על הרכב. זה באמת לא רכב רע, ואם אתה מודע לבעיות האפשריות ויודע לבדוק ולא להתפשר, לך על זה. ספר לנו אם הצלחת למצוא אחד טוב. זה לדעתי האתגר היחיד - נדיר יחסית.
יובל מהגולן
25-04-21, 09:52
נשמע שאתה די נעול על הרכב. זה באמת לא רכב רע, ואם אתה מודע לבעיות האפשריות ויודע לבדוק ולא להתפשר, לך על זה. ספר לנו אם הצלחת למצוא אחד טוב. זה לדעתי האתגר היחיד - נדיר יחסית.
אז מה שקרה בסוף...
קניתי פאת'פיינדר 2007. יד 2, 220,000 ק"מ.
עם היסטוריית טיפולים מיום היוולדו במוסך מורשה (שלא חסך) מיגון תחתון מלא+ וו גרירה של אספיר.
המחיר- 48,000.
העובדה שהרכב היה בשימוש קל (נסיעות הרצליה-תל אביב ושדות עמק יזרעאל) והימצאות של תיעוד מפורט עזרו לי בהחלטה,
למרות שבתחילה כיוונתי לשנתונים גבוהים יותר שעברו שדרוג מסוים (חוזק המנוע בעיקר).
נותר לי להגביה, וכאן אשמח להמלצות- מכיוון ולרכב מתלים נפרדים ומהלך מתלה קצר, הגבהה סטנדרטית 2" תיתן שינוי קל בלבד.
קראתי מעט על קוילאוברים, האם למישהו יש תובנה או המלצה? האם קיימים קיטים (חוקיים) גבוהים יותר מהסטנדרט?
תתחיל בעכביש.
אחר כך כל השאר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אז מה שקרה בסוף...
קניתי פאת'פיינדר 2007. יד 2, 220,000 ק"מ.
עם היסטוריית טיפולים מיום היוולדו במוסך מורשה (שלא חסך) מיגון תחתון מלא+ וו גרירה של אספיר.
המחיר- 48,000.
העובדה שהרכב היה בשימוש קל (נסיעות הרצליה-תל אביב ושדות עמק יזרעאל) והימצאות של תיעוד מפורט עזרו לי בהחלטה,
למרות שבתחילה כיוונתי לשנתונים גבוהים יותר שעברו שדרוג מסוים (חוזק המנוע בעיקר).
נותר לי להגביה, וכאן אשמח להמלצות- מכיוון ולרכב מתלים נפרדים ומהלך מתלה קצר, הגבהה סטנדרטית 2" תיתן שינוי קל בלבד.
קראתי מעט על קוילאוברים, האם למישהו יש תובנה או המלצה? האם קיימים קיטים (חוקיים) גבוהים יותר מהסטנדרט?
מברוק, תתחדש.
הרכב של החבר שלי שהוא הפאת'פיינדר היחיד שאני מכיר מקרוב, מוגבה קיט אולדמן. הבעלים הקודם שהתקין את הקיט, שגם הוא חבר ומהנדס יעיל, עשה מחקר מעמיק והגיע למסקנה שזה הכי נכון או משתלם או איך שלא תרצה להגיד את זה.
תתחדש.
לא יודע למה אתה כותב שהגבהה של 2 אינצ' תיתן שינוי קל בלבד.
אם התכוונת שאתה רוצה יותר אז מעבר לזה שלא יעבור בטסט, הגבהה גדולה יותר תדרוש שינויי מבנה ביזאריים ברכב הזה. אך הגבהה כן נחוצה מאוד ברכב הזה שהוא רכב נמוך יחסית וארוך.
מעבר לתוספת של ה5 ס"מ שהיא כן חשובה אז יש שיפור בריסון שחשוב מאוד ובטח ברכב עם מתלים נפרדים.
יש כאלה שהגדילו מידת צמיגים לחתך 70 או למידה כמו של הלנדקרוזר אך שוב, לא עובר טסט.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
יובל מהגולן
25-04-21, 15:40
תתחדש.
לא יודע למה אתה כותב שהגבהה של 2 אינצ' תיתן שינוי קל בלבד.
אם התכוונת שאתה רוצה יותר אז מעבר לזה שלא יעבור בטסט, הגבהה גדולה יותר תדרוש שינויי מבנה ביזאריים ברכב הזה. אך הגבהה כן נחוצה מאוד ברכב הזה שהוא רכב נמוך יחסית וארוך.
מעבר לתוספת של ה5 ס"מ שהיא כן חשובה אז יש שיפור בריסון שחשוב מאוד ובטח ברכב עם מתלים נפרדים.
יש כאלה שהגדילו מידת צמיגים לחתך 70 או למידה כמו של הלנדקרוזר אך שוב, לא עובר טסט.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
שלום אסף.
כתבתי שהגבהה סטנדרטית תיתן שינוי קל כי כך חשבתי, לאור העובדה שמדובר במתלים נפרדים והרכב ארוך ונמוך.
אם טעיתי, למדתי.
בכל אופן, אין בכוונתי לעשות שום דבר שלא לפי החוק, אני לא "משחק" במשחקים כאלה.
תוכל לתת המלצה על הגבהה שאתה מכיר או שהתקנת ברכב שלך?
תוספת של 5 ס"מ ברכב הזה זה כמעט תוספת של 25 אחוז, זה לא מעט. זה ישפר לך גם את הזוויות, הזווית נטישה היא במיוחד בעייתית. נכון שהשינוי בזוית הבטן תהיה מינורית יותר אך אין מה לעשות ותצטרך להזהר בתלוליות.
לי היה סט של אולדמן וזה היה בסדר. לא יודע להעיד על סטים אחרים.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אצלי הותקן ע"י מוסך חורשים סט של דובינסונס, לדעתי הסט הגביה במעט יותר מ50 מ"מ אבל לצערי שכחתי למדוד לפני ויתכן שזה גם נבע ממצבם הגרוע של הבולמים הישנים.
בשילוב עם המיגון זה נותן תוצאה טובה מאוד לדעתי.
נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש השתפרו מאוד לאחר ההתקנה של הסט. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210425/2b46ae29bdcbb45fb495e5e4c3065a02.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20210425/172570f93d8e81886e74fe6e7351e961.jpg
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
מברוק! תתחדש
אבל, תמונות? [emoji2957]
כמו שכתבו למעלה, תתחיל בעכביש, הג'יפ הכי מוצלח זה הג'יפ שמחוץ למוסך
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
יובל מהגולן
29-04-21, 10:18
הנה הוא.
כמעט חדש .
הגיע עם מדרגות צד מפלסטיק שהורדתי כבר, וו גרירה קבוע וארוך ומיגון תחתון מלא של אספיר.
יכול להיות שאחליף את הוו.
הזמנתי סט בולמים וקפיצים של אולדמן ומקסיס 980.
תודה
133693133694[
תתחדש וסע הדרכים משובשות.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
עכשיו אתה צריך לפתוח שרשור יישר קו או שיפור תתחדש ובהצלחה
נכתב מהנייד סליחה על הטעויות
מברוק
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
מוטי טויוטה
29-06-21, 22:15
נו, יש התרשמויות?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
יובל מהגולן
30-06-21, 11:54
נו, יש התרשמויות?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
אהלן
יש כמה (:
קודם כל, הרגשה כללית טובה. הרכב שמור פנימית, חיצונית ומכאנית. נוסע טוב, חזק.
הגבהתי עם סט אולדמן, הרכבתי מקסיס 980.
אבל, אם בישור קו עסקינן, יש מה ליישר.
1. שבועיים ו 1000 ק"מ אחרי שהגיע, הלך מח גיר. p1757. באסה. ממה שביררתי, זו לא תקלה שאפשר להסתיר או לדחות, לכן אני מנקה את הבעלים הקודם מאשמה.
הלכו 3500 ש"ח
2. מיכל המים של הוישרים סדוק. פירקתי, חיפשתי, מרחתי דבק על כל התפר והחזרתי. עדיין דולף. אני חי בשלום עם נורת תקלה ועם רבע מיכל מי וישרים.
3. הייתי צריך להחליף בולג'וינטים קדמיים ימין ושמאל, במסגרת הפרונט של אישור ההגבהה. מוסך מורשה ניסאן הציע לי 2 משולשים חדשים מקוריים ב 2000-2500 ש"ח +/- כ"א. החלפתי רק בולג'וינטים ב 600 ש"ח+עבודה ולמוסך הזה אני מקווה שלא אצטרך לחזור.
4. חלקי חילוף- לא מאוד זמינים.
5. מוסכניק טוב- אני מקווה שמצאתי, BOSCH באילת.
6. קולר גיר- הדעות חלוקות האם צריך להרכיב קולר נוסף, ואם כן אז האם לחבר את החדש למערכת הקיימת או לנתק את הקיימת ולהשתמש רק בחדש. החלטתי לא להתקין כרגע.
7. הזמנתי WATCHDOG TM4 ואתקין אותו בקרוב, שמטרתו להתריע על עלייה בחום המנוע. לתת התראה במידה והעכביש נסדק או תקלה אחרת.
המחשבות הולכות מדי פעם לכיוון של "הייתי צריך לחכות קצת לקנות שנתון גבוה יותר".
אבל זה רק כי אני עבד של...
תנו לי בראש
5. מוסכניק טוב- אני מקווה שמצאתי, BOSCH באילת.
אני מקווה שלמי שנקרא "יובל מהגולן" ומטפל במוסך באילת יש קשרים טובים עם תחנת דלק והרבה זמן לנסיעות :)
יובל מהגולן
30-06-21, 12:31
אני מקווה שלמי שנקרא "יובל מהגולן" ומטפל במוסך באילת יש קשרים טובים עם תחנת דלק והרבה זמן לנסיעות :)
עברנו דירה לפני שלוש שנים...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.