PDA

צפייה בגרסה מלאה : ייעוץ| טריוס vs ג. ויטרה vs דימקס vs מאגנום



yarons1994
08-04-21, 21:22
הצהרת פתיחה:

1. פתחתי פה נושא לפני קרוב לשנה, יצאתי עם גרנד ויטרה, ג'ימיני, וטריוס כרעיון, והתמקדתי בלחפש גרנד ויטרה(שכחתי מהטריוס, והג'ימיני לא התאים לי).
2. שוחחתי אתמול עם גיסי על נושא הרכב, והצגתי לו גם את השיקולים שלי בבחירת הרכב מקצה לקצה, והוא הציע דימקס ומגנום (טנדרים). נשמע רעיון מעניין, אז באתי להציג את זה לפורום של אנשים מבינים ולשמוע חוות דעת בנושא
3.ניסיתי לזקק כמה שיותר את הדרישות שלי, עברתי על עוד סקירות, ובעיקר ניסיתי להתמקד(ותודה לעמוד הנהדר באתר והפועלים, שסוקרים רכבים בשנתונים שאני מחפש, 2005-2010)
1. תקציב - צריך להביא בחשבון שההוצאות על רכב שטח גבוהות בד"כ משמעותית מהוצאות על רכב פרטי!
א. מה התקציב לרכישת הרכב? 35K אבל כנראה שאעלה אותו, ל40K
ב. האם התקציב שציינת כולל מבחינתך את עלויות התיקונים, השיפורים והתחזוקה (לפחות של ששת החודשים הראשונים) או שמדובר במחיר הרכישה בלבד ויהיה מימון נפרד לעלויות התחזוקה? כנראה שיהיה מימון נפרד
ג. האם אתה מסוגל להתמודד עם הוצאה חד פעמית גדולה יחסית (למשל 5,000-10,000 ש"ח) לתיקון הרכב אחת לכמה שנים? מאמין שכן
2. גודל / קיבולת הרכב - כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? כלב? קוף? האם לעיתים תרצו לעשות טיול של מספר ימים עם לינת שטח? זוג בד"כ, אולי רביעייה פעם באף פעם


3. נסועה שנתית ותחזוקה:
א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? כמה ק"מ להערכתך יהיו לצרכי טיול (כולל את הטיול בשטח עצמו ואת הנסיעה הלוך וחזור) וכמה נסיעה שוטפת שאינה קשורה לטיול? 15 נסועה שנתית, 9600 בין עירונית בודאות, כל היתר זה לטיולים והדרך אל וחזרה
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע (האם תוכלו לעיתים להשלים עם כמה ימים שבהם הרכב מושבת לצרכי טיפול ולא יכול לשמש לנהיגה)?סופשים, במהלך השבוע הוא יעמוד כדרך קבע במהלך השבוע כנראה
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)? מוסכים, ובשאיפה אלמד ואעשה דברים בעצמי
ד. האם מקום המגורים הוא באזור מרכזי עם מוסכים ואנשי מקצוע זמינים במרחק נסיעה סביר או בפריפריה הרחוקה מאזני מקצוע / מוסכים?
חיפה/ב"ש, אבל בקו ביניהם עובר מרכז הארץ, אז אוכל לעבור שם לטיפולים.


4. אופי השימוש והטיולים:
א. האם מתכננים לנסוע רק בשבילי עפר ודרכי כורכר כבושות, האם רק טיולים רגועים בחיק הטבע, האם טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו'? הנקודה המרכזית שמשפיעה בהמלצות וההחלטה- הגעתי להבנה שאני לא אצא לטיולי שטח מלאים, אני מעדיף ללכת ברגל. אבל להגיע טיפה יותר פנימה למעיין, או דברים בסגנון הזה, ולא בולדרים או מעלות(כמו מעלה חורשן, שזה נראה מרשים לעשות עם רכב, אבל לא מעניין אותי)
ג. מהם המקומות המאתגרים ביותר שבהם עברתם / תרצו לעבור או שטיול שתרצו להשתתף בו עבר? (גם אם רק ראיתם תמונות של טיול שטח שעניין אתכם ויודעים לציין את שם המקום או המסלול). דרך נוף כרמל, נחל השופט, מצוקי טיפוס שונים. כמו שאמרתי, את ההליכה הקשוחה אני אעשה בעצמי.


5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף?


א. גיר אוטומטי/ידני- עדיפות לידני, אבל לא קריטי(כי אני מבין שזה פחות נפוץ)
ב. מנוע דיזל/בנזין - עדיפות לבנזין, בעיקר כי אני מבין שדיזל יכול להיות עיסוק יקר, אבל גיסי מחזיק בדיעה שדיזל נהרס לעיתים רחוקות יותר, ולכן זה מתקזז עם זה שבנזין זול יותר, ואם דיזל לא אופציה, אז שני הטנדרים לא אופציה
ג. תצורה (טנדר, קצר, ארוך...)- הכל הולך, חוץ מטרקטורון כנראה
ד. גיל הרכב - חדש בלבד? משומש בן שנים ספורות? רכב אספנות? עדיפות לא מלפני שנת 2000.


*6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים?
זו השאלה בעיניי, כי הדיון בראש שלי הוא בין 4 הרכבים הבאים:*
גרנד ויטרה 2006+
טריוס
איסוזו דימקס
מיצובישי מגנום




אשמח לחוות דעת רק על הרכבים האלו, להכניס לי עוד רכב לשיקולים בעיקר יעשה לי עוד כאב ראש...
ובהקשרי טריוס, היות ואין קהילה סביב הרכב שהצלחתי למצוא, אשמח גם לקישורים לקבוצות שקיימות ואני לא מכיר, אולי וואצאפ
כיום אני חבר בקבוצת מכירה של גרנד ויטרה, וזה ממש עוזר, גם אם לא הצלחתי למצוא רכב בחודש שאני שם, וגם לקרוא פה בקהילה סביב דימקס ומגנום עוזרת גם כן

GodsFather
08-04-21, 21:57
טריוס - תקרא באתר על בחור שלוקח אותו לקצה יפה מאד, יש שרשור די מפורט ב readers rides.
היתרון היחסי - בשוק יש בעיקר רכבים שלא ראו שטח ולכן לא סבלו

החסרון - אין הילוך כוח, אבל כנראה שלמתאר שהצגת זה לא נורא כל כך...

האחרים הם רכבי שטח עם הילוך כוח מחד ומאידך בעלי נסועה גבוהה מאד לשנתונים והתקציב ותצטרך יותר סבלנות וחפירות עד שתמצא רכב שמור יחסית. בכולם תצטרך להשקיע בהתחלה לטובת יישור קו.

ב40 תוכל למצוא גם דאסטר דיזל או בנזין ידני במצב טוב מאד ובשנתון 2015 לפחות. מדובר ברכב נהדר לדרישות שלך ואף יותר מכך. גם כאן יש שרשורים המפרטים על מעללי הרכב ובעליהם.


אתן לאחרים לפרט יותר לעומק על נסיונם עם הרכבים האחרים שהצגת, יש פה לא מעט חומר בנושא.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

asafk
08-04-21, 22:21
הטנדרים מהדור הזה הם די... עונש.
טריוס תפור עליך. בדיוק מה שלוקח אותך ואת הציוד שלך לתחילת הטיול או למצוק.
זה לא רכב שטח בסכום בל אתה.. תכלס.. לא מחפש רכב שטח.
גראנד ויטרה מהדור הישן יותר, קצר - גם תפור עליך.. אבל ישן.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

yarons1994
08-04-21, 23:07
טריוס - תקרא באתר על בחור שלוקח אותו לקצה יפה מאד, יש שרשור די מפורט ב readers rides.
היתרון היחסי - בשוק יש בעיקר רכבים שלא ראו שטח ולכן לא סבלו

החסרון - אין הילוך כוח, אבל כנראה שלמתאר שהצגת זה לא נורא כל כך...

האחרים הם רכבי שטח עם הילוך כוח מחד ומאידך בעלי נסועה גבוהה מאד לשנתונים והתקציב ותצטרך יותר סבלנות וחפירות עד שתמצא רכב שמור יחסית. בכולם תצטרך להשקיע בהתחלה לטובת יישור קו.

ב40 תוכל למצוא גם דאסטר דיזל או בנזין ידני במצב טוב מאד ובשנתון 2015 לפחות. מדובר ברכב נהדר לדרישות שלך ואף יותר מכך. גם כאן יש שרשורים המפרטים על מעללי הרכב ובעליהם.


אתן לאחרים לפרט יותר לעומק על נסיונם עם הרכבים האחרים שהצגת, יש פה לא מעט חומר בנושא.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

למען האמת קראתי, זה גם מה שמאד מעלה לי את הרצון לטריוס
כן, חלפה במוחי המחשבה גם על דאסטר, לא העמקתי בזה עדיין.
מה אתה מגדיר בתור נסועה גבוהה? אני רואה רכבים מאזור שנות ה2000 עם פחות מ300K, שזה גם לא נסועה שנתית גבוהה בהכרח, ועפ"י האמירות של גיסי, הבלאי של דיזל הוא בנסועה יותר גבוהה בד"כ.
מצרף קישור למודעה לדוגמא:https://www.yad2.co.il/s/c/b0ufwb09 (ברור לי שיש עוד בדיקה במוסך שצריך לעשות, ושנתון+קילומטראז' זה לא ערובה לכלום)



הטנדרים מהדור הזה הם די... עונש.
טריוס תפור עליך. בדיוק מה שלוקח אותך ואת הציוד שלך לתחילת הטיול או למצוק.
זה לא רכב שטח בסכום בל אתה.. תכלס.. לא מחפש רכב שטח.
גראנד ויטרה מהדור הישן יותר, קצר - גם תפור עליך.. אבל ישן.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

למה עונש? באיזה היבט?
אתה יודע אם יש קהילה לדור הראשון של הגרנד ויטרה? אני מכיר רק אנשים של הדור השני

GodsFather
08-04-21, 23:43
עונש תחזוקתית

300 אלף זה גבולי מאד. 200 זה כבר סביר

דאסטר, טריוס - תבחן אותם.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

נדב42
09-04-21, 00:22
אתה יודע אם יש קהילה לדור הראשון של הגרנד ויטרה? אני מכיר רק אנשים של הדור השני

יש מפגש מחר (היום) בצהריים בחורשן.

https://www.facebook.com/groups/vutara/permalink/3534023176702940/

איל מ
09-04-21, 08:04
לא רואה סיבה להחזיק דימקס ישן, ובטח שלא מגנום.
תוסיף לרשימה פורסטר.
ולך תמצא את הרכב הכי שמור שתוכל. לא צריך להתקבע על דגם אחד מהם.

erezgur
09-04-21, 09:38
הצצתי במודעה ביד2 שצירפת, מבלי להתעמק, אבל אם היה ניתן לקנות דימקס 2014 סביר ב-24000 שח, כנראה לכולנו כאן היה רכב כזה...

אתמול שמעתי מחבר עם דימקס 2011, שמור כמו חדש, שהוא הולך למכור אותו ב-70000 אם אני זוכר נכון מה שסיפר.... רק לפרופורציה

נשלח מהנייד

asafk
09-04-21, 09:42
הצצתי במודעה ביד2 שצירפת, מבלי להתעמק, אבל אם היה ניתן לקנות דימקס 2014 סביר ב-24000 שח, כנראה לכולנו כאן היה רכב כזה...

אתמול שמעתי מחבר עם דימקס 2011, שמור כמו חדש, שהוא הולך למכור אותו ב-70000 אם אני זוכר נכון מה שסיפר.... רק לפרופורציה

נשלח מהנייד במודעה זה 2004.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
09-04-21, 09:44
דימקס כמו מגנום - רכבי יורו 2 או יורו 3 - הם רכב מסחרי מזהם, שאסור לו להיכנס לכמה ערים ובקרוב האיסור יתרחב לערים נוספות.
רק מהסיבה הזו לא הייתי קונה כזה רכב אלא אם כן זה ממש בגרושים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

erezgur
09-04-21, 09:45
במודעה זה 2004.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalkאהה... זה יכול להסביר...
הולך להביא משקפיים :(

נשלח מהנייד

yarons1994
09-04-21, 16:21
דימקס כמו מגנום - רכבי יורו 2 או יורו 3 - הם רכב מסחרי מזהם, שאסור לו להיכנס לכמה ערים ובקרוב האיסור יתרחב לערים נוספות.
רק מהסיבה הזו לא הייתי קונה כזה רכב אלא אם כן זה ממש בגרושים.

אסף.

מה בעצם ההבדל אז בין רכבי דיזל דוגמת דימקס/מגנום לכל דיזל אחר שיצא בטווח השנים של 2000-2006?(לפי מה שהבנתי, תקנות הזיהום אוויר מדברות על רכבי דיזל עד שנת 2006)
נטו להבנה


לא רואה סיבה להחזיק דימקס ישן, ובטח שלא מגנום.
תוסיף לרשימה פורסטר.
ולך תמצא את הרכב הכי שמור שתוכל. לא צריך להתקבע על דגם אחד מהם.

עוד רכב לרשימת התלבטויות זה לא תענוג גדול, גם אם זה מאפשר יותר, אבל אם אני מוסיף כבר פורסטר, המלצה לשנתונים או משהו? ומה ביחס לXV?


יש מפגש מחר (היום) בצהריים בחורשן.

https://www.facebook.com/groups/vutara/permalink/3534023176702940/
תודה, לא הגעתי למפגש, אבל זה שיש קהילה סביב הרכב עוזר מאד, מוסכים לבדיקה וכו'

erezgur
09-04-21, 16:32
מה בעצם ההבדל אז בין רכבי דיזל דוגמת דימקס/מגנום לכל דיזל אחר שיצא בטווח השנים של 2000-2006?(לפי מה שהבנתי, תקנות הזיהום אוויר מדברות על רכבי דיזל עד שנת 2006)


** עריכה ** - אסף תיקן אותי בצדק בתגובה הבאה, מה שרשמתי כאן לא נכון ולכן מחקתי כדי לא להטעות.



מה ביחס לXV?

הפורסטר מרווח קצת יותר ובשנתונים המוקדמים כלל לא היה XV, מבחינת העבירות בשטח (שקצת פחות רלוונטית לפי מה שתיארת) - שני הדגמים הללו מאד דומים. חפש לפי התקציב שלך מה ניתן למצוא.

asafk
09-04-21, 18:04
ההבדל מול רכבי דיזל אחרים הוא בין רכב M1 - רכב נוסעים - שאזור אויר נקי לא חל לגביו
לבין רכב N1 מסחרי שאזור אויר נקי כן חל לגביו.
כלומר טרופר דיזל יכול להיכנס לעיר ודימקס לא - למרות ששניהם אותה שנה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

avikkllk
09-04-21, 20:23
לא רואה שום סיבה למה לא תיקח גראנד ויטרה?
ב40 אתה יכול להביא אחלה אחת, רובם לא ראו שטח,
נוסעת נהדר בכביש,
יש לה הילוך כוח ונעילות. בסך הכל הוא רכב מאוד אמין גם.

ויש אופציה לשפר ולהביא אותו למקומות לא קלים.

Sent from my Redmi 8A using Tapatalk

Yaki5500
09-04-21, 23:20
לי יש גרנד ויטרה מזה שלוש שנים. כתבתי על כך מדריך רכישה בפורום סוזוקי אתה מוזמן לקרוא זה כולל סקירה קצרה
נשמע לי ממה שכתבת שהיא תפורה עליך. ייתכן שגם טריוס מספיק.
באשר לטנדרים, אישית אני מאמין שדיזלים לאורך תקופת בעלות ארוכה משתלמים כלכלית אבל הגרנד ויטרה היא דוגמא מצוינת למנוע בנזין שיסע 250 אלף קמ בכביש ובשטח ויפגין אמינות טובה מאוד ולא ביוקר. וזו חוויה של רבים מחברי המועדון אם לא כולם.
לגבי טריוס הוא באמת מקסים אבל אינני יודע אם הוא בנוי לקמ גבוה שווה לבדוק כי מדובר ברכב משומש

מוזמן לרעננה לסיבוב וקפה

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Yaki5500
09-04-21, 23:23
למען האמת קראתי, זה גם מה שמאד מעלה לי את הרצון לטריוס
כן, חלפה במוחי המחשבה גם על דאסטר, לא העמקתי בזה עדיין.
מה אתה מגדיר בתור נסועה גבוהה? אני רואה רכבים מאזור שנות ה2000 עם פחות מ300K, שזה גם לא נסועה שנתית גבוהה בהכרח, ועפ"י האמירות של גיסי, הבלאי של דיזל הוא בנסועה יותר גבוהה בד"כ.
מצרף קישור למודעה לדוגמא:https://www.yad2.co.il/s/c/b0ufwb09 (ברור לי שיש עוד בדיקה במוסך שצריך לעשות, ושנתון+קילומטראז' זה לא ערובה לכלום)




למה עונש? באיזה היבט?
אתה יודע אם יש קהילה לדור הראשון של הגרנד ויטרה? אני מכיר רק אנשים של הדור השנילכולם יש קבוצות ולא בעיה להיכנס.
לכולם גם יש תת פורום פה באתר ויש שם ידע ואנשים

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

yarons1994
10-04-21, 11:30
לא רואה שום סיבה למה לא תיקח גראנד ויטרה?
ב40 אתה יכול להביא אחלה אחת, רובם לא ראו שטח,
נוסעת נהדר בכביש,
יש לה הילוך כוח ונעילות. בסך הכל הוא רכב מאוד אמין גם.

ויש אופציה לשפר ולהביא אותו למקומות לא קלים.

Sent from my Redmi 8A using Tapatalk

ב40 אני יכול להביא אחת מהדור הראשון, לא בטוח כמה היא לא ראתה שטח(אבל לא בדקתי את זה לעומק)
מהדור השני לא כזה פשוט להביא אחת ב40


לי יש גרנד ויטרה מזה שלוש שנים. כתבתי על כך מדריך רכישה בפורום סוזוקי אתה מוזמן לקרוא זה כולל סקירה קצרה
נשמע לי ממה שכתבת שהיא תפורה עליך. ייתכן שגם טריוס מספיק.
באשר לטנדרים, אישית אני מאמין שדיזלים לאורך תקופת בעלות ארוכה משתלמים כלכלית אבל הגרנד ויטרה היא דוגמא מצוינת למנוע בנזין שיסע 250 אלף קמ בכביש ובשטח ויפגין אמינות טובה מאוד ולא ביוקר. וזו חוויה של רבים מחברי המועדון אם לא כולם.
לגבי טריוס הוא באמת מקסים אבל אינני יודע אם הוא בנוי לקמ גבוה שווה לבדוק כי מדובר ברכב משומש

מוזמן לרעננה לסיבוב וקפה

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

קראתי, גם ייעצת לי בזמנו בפרטי, אני חבר בקבוצת מכירה מזה תקופה, התקציב שלי פשוט יחסית נמוך
לגבי טנדרים, זו אולי הנקודה המהותית, שאני לא בטוח שזו תהיה תקופה ארוכה.


לכולם יש קבוצות ולא בעיה להיכנס.
לכולם גם יש תת פורום פה באתר ויש שם ידע ואנשים

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

כן את זו של הדור השני אני מכיר והצטרפתי לקבוצה, לדור הראשון לא מצאתי

תודה לכולם על העצות עד כאן, אם למישהו יש עוד הצעות בנוגע לטריוס או קישור לקבוצות וואצאפ רלוונטיות, אשמח לשמוע, על השאר אני קורא כבר בפורומים השונים

erezgur
10-04-21, 12:02
(בהזדמנות ובשרשור אחר אשמח לדעת איך כולם מצלילחים להביא רכבים ואילו אני נאלץ לקנות / לרכוש ...)

avikkllk
10-04-21, 12:10
ב40 אתה יכול להביא ג.ויטרה 2007 כמו שלי שהמחירון שלה היום כ33 אלף.
מה אתם לעזאזל מתלהבים מטריוס?הבחור שפתח שרשור דיבר על הטריוס הישן שלטעמי מוצלח מהדגם החדש בהרבה..

אני קניתי את שלי מאותם שיקולים יותר נכון מכמעט אותם שיקולים כמו שלך.

Sent from my Redmi 8A using Tapatalk

גיא
10-04-21, 12:10
(בהזדמנות ובשרשור אחר אשמח לדעת איך כולם מצלילחים להביא רכבים ואילו אני נאלץ לקנות / לרכוש ...)

כי אחרי שאתה קונה. ומשלם. אתה נוסע להביא את הרכב. [emoji2372]

תנסה פעם להביא את הרכב שקנית ;).
ככה תוכל גם להשתמש בו ( כן ... הצחקתי את עמי [emoji2358] )


Sent from my iPhone using Tapatalk

yarons1994
10-04-21, 12:21
ב40 אתה יכול להביא ג.ויטרה 2007 כמו שלי שהמחירון שלה היום כ33 אלף.
מה אתם לעזאזל מתלהבים מטריוס?הבחור שפתח שרשור דיבר על הטריוס הישן שלטעמי מוצלח מהדגם החדש בהרבה..

אני קניתי את שלי מאותם שיקולים יותר נכון מכמעט אותם שיקולים כמו שלך.

Sent from my Redmi 8A using Tapatalk

דיברתי על הדור השני, מ2006 והלאה, ולא הצלחתי למצוא כל כך התייחסות להאם יש דור שלישי בארץ


(בהזדמנות ובשרשור אחר אשמח לדעת איך כולם מצלילחים להביא רכבים ואילו אני נאלץ לקנות / לרכוש ...)

אין מחסן גדול כזה, עם כל הרכבים והשנתונים והקילומטרז' שבעולם שפשוט מביאים ממנו את הרכב? ורק אם רוצים מביאים בעבור אותו רכב כסף או כל דבר שווה ערך בסחר חליפין?

yovavz
10-04-21, 12:30
מה אתם לעזאזל מתלהבים מטריוס?
זה לא התלהבות מטריוס - זה חוסר התלהבות מרכבים ישנים במחירים מופקעים כנראה

גיא
10-04-21, 13:51
זה לא התלהבות מטריוס - זה חוסר התלהבות מרכבים ישנים במחירים מופקעים כנראה

מה שמצחיק זה שרכב עם נעילות. בקרת אחיזה טובה. אמינות וחסינות מטורפת. עם הילוך יותר נמוך מהרגיל שהוכיח שהוא ראוי ... זוכה לקיתונות של רותחין.

לעומת זאת. רכב שיש לו נעילה מרכזית !!! זוכה לחיבוקים אוהדים ...

בכל מקרה. אני תומך בטיולים עם כל מה שמאפשר את זה.

אפילו סובארו [emoji41]


Sent from my iPhone using Tapatalk

yarons1994
10-04-21, 14:03
מה שמצחיק זה שרכב עם נעילות. בקרת אחיזה טובה. אמינות וחסינות מטורפת. עם הילוך יותר נמוך מהרגיל שהוכיח שהוא ראוי ... זוכה לקיתונות של רותחין.

לעומת זאת. רכב שיש לו נעילה מרכזית !!! זוכה לחיבוקים אוהדים ...

בכל מקרה. אני תומך בטיולים עם כל מה שמאפשר את זה.

אפילו סובארו [emoji41]


Sent from my iPhone using Tapatalk

אני מרגיש שיש פה ביקורת על האהדה לגרנד ויטרה והקטילה של הטריוס?

asafk
10-04-21, 14:45
זה לא התלהבות מטריוס. זה להתאים את מה שמציעים - לדרישות.
אם היה מבקש המלצה על רכב שטח לטיולי שטח - טריוס לא היה על הפרק.
המלצתי לחברה לפני כמה שנים לקנות טריוס בדיוק לשימוש המבוקש כאן. להגיע לתחילת הטיול הרגלי, או למצוק, עם הציוד, בעלויות שוטפות של רכב פרטי. היא מאוד מאוד מרוצה.
חברים אחרים החזיקו טריוס כמה שנים. בגרושים. השתמשו בו בדיוק לאותו דבר. להגיע לאתר קמפינג, לתחילת הטיול, או לגרור אופנוע. היה מצויין.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

yovavz
10-04-21, 16:48
אני מרגיש שיש פה ביקורת על האהדה לגרנד ויטרה והקטילה של הטריוס?אכן מדובר בביקורת, אבל לא על תחושת המבקר כלפי רכב זה או אחר (כולם סבבה כל עוד הם עונים על צרכי הבעלים).
הביקורת היא על ביסוס טיעונים טרנדי מוטה המתעלם מהמציאות ועל יכולת מופלאה לדעת מהם צרכי המשתמש, גם אם הפונה עצמו מעולם לא חשב שהוא כזה.
אגב, כשזה מגיע למחוזות האלה, ההמלצה הגורפת היא לקנות טויוטה ולהחליף את האישה. אם אין אישה, אפשר להסתפק גם בג'ימני.
בתגובה של גיא מסתתר רכב נוסף שאינו רכב שטח (כי היוקים שלו הם מפלדת 4000876 ולא מיציקה אמיתית כמו רכבי שטח אמיתיים), אבל באופן מפתיע הרבה מטיילים (שאינם ג'יפאים אמיתיים) מוצאים אותו מתאים לצרכיהם ומפריעים למטיילים אחרים והורסים להם את השבילים איתו)

asafk
10-04-21, 17:22
ב35000??

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

yovavz
10-04-21, 17:37
ב35000??
לא חושב שגיא הציע אותו כאלטרנטיבה במקרה הנוכחי, אלא הצביע על לאקונה.
אגב, נראה לי שיש סיכוי מסויים למצוא כזה עם מנוע בנזין במחיר קרוב.

גיא
10-04-21, 18:05
ב35000??

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

קודם כל כן. הראשונים כבר מגיעים למחירים הללו.

שנית, מה שהביקורת שלי מופנית אליו. הוא שבמשך שנים ( תסתכל כמה ארוך בזמן השרשור ההוא ) התעקשו פה להסביר לי שפשוט אי אפשר. נקודה. וזה לא יילך.

זה אולי היה מופנה אלי. ייתכן.

אבל הדאסטר עדיף על הטריוס במספר פנים. ובכל זאת אני לא רואה שהוא מותקף כל כך. או בכלל.

יש פה טריוס שנסע במקומות ש... על פחות מהם אני חטפתי על הראש. שאני מסכן קוראים תמימים שעלולים ליפול בפח אם יקראו בטעות שמישהו לקח דאסטר לשם.

חלאס.

הנה אפשר גם עם טריוס. שחררו ... לא חייבים לקנות טרופר מתפורר במחיר הזוי בשביל לטייל.

;)



לא חושב שגיא הציע אותו כאלטרנטיבה במקרה הנוכחי, אלא הצביע על לאקונה.
אגב, נראה לי שיש סיכוי מסויים למצוא כזה עם מנוע בנזין במחיר קרוב.

גיא לא הציע את זה בכלל. וגם לא מציע את זה.
רק צרם לי קצת.

אולי. מצד שני. המלחמה ההיא. שלי. הביאה למצב שבוא מקבלים אנדרדוגים במאור פנים. זה כבר עושה את הכל לשווה ;)






Sent from my iPhone using Tapatalk

yarons1994
10-04-21, 18:12
קודם כל כן. הראשונים כבר מגיעים למחירים הללו.

שנית, מה שהביקורת שלי מופנית אליו. הוא שבמשך שנים ( תסתכל כמה ארוך בזמן השרשור ההוא ) התעקשו פה להסביר לי שפשוט אי אפשר. נקודה. וזה לא יילך.

זה אולי היה מופנה אלי. ייתכן.

אבל הדאסטר עדיף על הטריוס במספר פנים. ובכל זאת אני לא רואה שהוא מותקף כל כך. או בכלל.

יש פה טריוס שנסע במקומות ש... על פחות מהם אני חטפתי על הראש. שאני מסכן קוראים תמימים שעלולים ליפול בפח אם יקראו בטעות שמישהו לקח דאסטר לשם.

חלאס.

הנה אפשר גם עם טריוס. שחררו ... לא חייבים לקנות טרופר מתפורר במחיר הזוי בשביל לטייל.

;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

טריוס מעולם לא עלה פה לדיונים כל כך נרחבים, ולא פתחו לו שרשור יפה כל כך עד לפני שבועיים-שלושה (הוא עוד לא יפה ומקיף כמו שלך, אבל יש לו פוטנציאל)


אכן מדובר בביקורת, אבל לא על תחושת המבקר כלפי רכב זה או אחר (כולם סבבה כל עוד הם עונים על צרכי הבעלים).
הביקורת היא על ביסוס טיעונים טרנדי מוטה המתעלם מהמציאות ועל יכולת מופלאה לדעת מהם צרכי המשתמש, גם אם הפונה עצמו מעולם לא חשב שהוא כזה.
אגב, כשזה מגיע למחוזות האלה, ההמלצה הגורפת היא לקנות טויוטה ולהחליף את האישה. אם אין אישה, אפשר להסתפק גם בג'ימני.
בתגובה של גיא מסתתר רכב נוסף שאינו רכב שטח (כי היוקים שלו הם מפלדת 4000876 ולא מיציקה אמיתית כמו רכבי שטח אמיתיים), אבל באופן מפתיע הרבה מטיילים (שאינם ג'יפאים אמיתיים) מוצאים אותו מתאים לצרכיהם ומפריעים למטיילים אחרים והורסים להם את השבילים איתו)

באיזה רכב מדובר? בסובארו שנאמר מפורשות? או בדאסטר שיש לה את השרשור מהארוכים שיצא לי לקרוא בפורומים בתחומים שונים?

גיא
10-04-21, 18:18
רוב השרשור ההוא זה למה אני לא יכול ...



עריכה.
שלא ייצא שאני מתמרמר. אני שמח בשביל שחף והטריוס שלו.

מקווה שימשיך להנות ממנו ושעוד אנשים ירגישו טוב לקנות כזה.



Sent from my iPhone using Tapatalk

yovavz
10-04-21, 18:36
באיזה רכב מדובר? בסובארו שנאמר מפורשות? או בדאסטר
הבנת נכון

Yaki5500
10-04-21, 20:39
40 אלף תקציב ראוי לגרנד ויטרה 2006+.
אישית לא השתכנעתי שהןא עדיף לך יותר מטריוס. זה לדעתי הזמן לנסיעת מבחן על שניהם
יכןלתי לתת עוד אפשרויות אבל זכור לי שבקשת שלא נעשה זאת אז נמנעתי

סע על שניהם ותראה למה אתה מתחבר

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

yarons1994
10-04-21, 22:03
40 אלף תקציב ראוי לגרנד ויטרה 2006+.
אישית לא השתכנעתי שהןא עדיף לך יותר מטריוס. זה לדעתי הזמן לנסיעת מבחן על שניהם
יכןלתי לתת עוד אפשרויות אבל זכור לי שבקשת שלא נעשה זאת אז נמנעתי

סע על שניהם ותראה למה אתה מתחבר

Sent from my SM-A505F using Tapatalkאכן ביקשתי לא להמליץ על עוד רכבים, אבל אני מוכן לשמוע המלצות
אבדוק בהקדם

בנושא אחר - רכישה מסוכנויות רכב זה מומלץ? הבנתי שמסוכני רכב לא מומלץ לקנות, אבל אני מנסה להבין האם זה גורף, או שהכוונה לסוכני רכב פרטיים(אם זה קיים)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Yaki5500
10-04-21, 22:55
אני קניתי פעמיים בחיי רכב מסוחר רכב
פעם אחת זה היה לא טוב. קניתי אוטו ללא בדיקה והסתבר שהרכב מתחמם במהירות גבוהה
פעם שניה קניתי עם בדיקה (את הרכב הנוכחי) וזה היה מצוין. הסוחר היה בסך הכל ישר וגם פתוח למיקוח ביחס לתקלות שהיו ואלו שהתגלו. קניתי רכב עם קמ נמוך ב-20% מתחת למחירון ו-3 שנים הוא משרת אותי נאמנה
קניתי גם פעם אחת מסוכנות רכב והחוויה היתה לא טובה ניסו לרמות אותי בכל שלב אבל זה היה די מזמן וזה בוודאי לא מעיד על כולם.
בשורה התחתונה בדיקה אצל מוסכניק אמין ומקצועי תגן עליך מרוב הבעיות שעלולות לקרות בקניית רכב משומש או לפחות תכין אותך לקראתן. מרכיב מסוים של סיכון תמיד ישנו.
חשוב למצוא את המוסכניק הזה...

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

גיא
10-04-21, 23:12
קניתי טראנו מסוחר ( מגרש רכב )והיה מאד מוצלח
קניתי יונאדי לנטרה מסוחר בלי מגרש. והיה נורא. הוא עבד עלינו בכל דבר אפשרי כולל הקילומטרג׳ של הרכב.
וקניתי את הדאסטר מקראסו טרייד. גם הם שקרנים ורמאים אבל האוטו היה בסדר ולקחתי הימור כי ממש רציתי אותו. יצא סבבה.

בקיצור. יש ויש.


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
11-04-21, 07:01
קניצי פעמיים מסוכנויות טרייד גדולות (את הישן מכרתי בעצמי כי מה שהן מציעות הוא בדיחה).
במקרה אחד הרכב היה חדש לגמרי אז אין מה להרחיב, בשני היו ריג'קטים שהופיעו גם בטופס בדיקה שלהם וגם בבדיקה חיצונית שעשיתי והם תיקנו על חשבונם (הריג'קטים היו בעיות גורפות לכל המכוניות של אותו דגם, דבר שידעתי בעקבות שיעורי בית מוקדמים שעשיתי, ועל חלקם גם יצא ריקול כך שהייתי רגוע). כך שהשורה התחתונה היא שיש אחריות אצל הגדולים.
החברה שתיקנה על חשבונה היתה טריידמוביל. בזמנו הם גם היו הטרייד אין של היבואן (טויוטה) כך שקניתי רכב שטופל במוסכי החברה והוצאתי הסטוריית טיפולים מסודרת. חוץ מטקטיקות מחיר ומקח של כל סוחר רכב (אישית ההתנהלות מול אנשי מכירות חלקלקים עושה לי בחילה), הם היו בסדר גמור.

asafk
13-04-21, 20:55
אגב.. עוד אופציה מעניינת - ניסאן אקסטרייל. הדגם של 2008.
מבחינת ביצועים הוא זכור לי כמוצלח יותר מרוב הקרוסאוברים בזכות מצב 4x4 "אמיתי" (נעול) , וגחון שטוח ומסודר יחסית, וגם שהיה טוב יותר מפורסטר. תכלס הסיבה שהוא לא הצליח - כי הוא היה די מכוער.
מבחינת ביצועי כביש - אין בכלל מה להשוות לצעצוע כמו טריוס מצד אחד או לעונש מתגלגל כמו דימקס מצד שני.
מדובר ברכב טוב ואמין, ויש שיאמרו בצדק שהוא האבא הביולוגי של דאסטר.
ואם כשהוא היה חדש הוא היה יקר - עכשיו בתור משומש הוא עולה כמו טריוס מאותה שנה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

גיא
13-04-21, 21:02
אין בקרת אחיזה אבל יש נעילת לוקרייט.


Sent from my iPhone using Tapatalk

yarons1994
14-04-21, 00:02
מה מבחינת עלות אחזקה לאקסטרייל?
ברור לי שזה נגזר מאיך הרכב טופל לפני כן, ומאיך אני אטפל בו, אבל באופן יחסי יש דרך למדוד דבר כזה ולהגיד מי יותר זול לאחזקה ומי פחות?


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

גיא
14-04-21, 09:54
לא חושב שנתקלתי פה במישהו שיש לו כזה. אבל אני משער שחלפים מפרוק יהיה מאד קשה למצוא. גם זה רכב יחסית נדיר. אין הרבה פה. ידע אולי קשה לאתר.

דאסטר כבר עדיף.


Sent from my iPhone using Tapatalk

raanan
14-04-21, 10:59
אכן ביקשתי לא להמליץ על עוד רכבים, אבל אני מוכן לשמוע המלצות
אבדוק בהקדם
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

באותו משפט סתירה מהותית. אבל,
כנראה יש קשר לכותרת,
שאם הייתה בפורום בעלי חיים הייתה נראית כך :

חתול VS כלב VS חמור VS פרד

Yaki5500
14-04-21, 14:23
לגבי האקסטרייל יש לי חבר לא קרוב שמחזיק אחת כבר שנים וטוען שזה הקרוסאובר הכי מוצלח.
אישית, העובדה שרכב מסוים נדיר היא מגבלה מאוד משמעותית גם בהיבט של חלפים, ידע, מוסכים וכו'. לא רואה סיבה להיכנס לדבר כזה אלא אם כן מדובר ברכב מיוחד שמציע איזה ערך מוסף

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

GodsFather
14-04-21, 14:44
מה הבעיה? רכב סטנדרטי, מוסך מורשה ניסן, יש ספרות וידע, בזאת זה מסתכם...

תתייחס לזה כמו פרייבט.

שיפורים זה כבר סיפור אחר

Sent from my HD1903 using Tapatalk

-->