PDA

צפייה בגרסה מלאה : תמורת בקבוק בירה: לד באר מפוקפק



hadtomer
14-04-21, 14:12
שימו לב: נתקלתם פעם בשטח בערסים???? תהיתם "איך הוא מסנוור את כולם ואני לא"???? אז בואו תהיו כמו ערסים- וקחו את הלד באר שלי!

מחקרים שנערכו בשטח מאוד קל מוכיחים שלד באר הרבה יותר חשוב מנעילה ומוסיף לכל רכב שטח מעל 480 כוח סוס.

יתרונותיו של הלד באר: הוא מאיר מאוד. חסרונותיו של הלד באר: כל מי שראה את שודדי התיבה האבודה יעיד שהפרצוף של הנאצי שנמס בסצנה הידועה, זה כלום לעומת הלד באר. בני אנוש אינם מסוגלים להסתכל עליו ישירות בלי לחזור שלושה גלגולים אחורה. זו הגזמה פרועה מאוד. אבל הוא מאיר כמה עשרות מטרים קדימה בצורה יפה מאוד.

חסרונות נוספים: הוא ישן וסיני, וזה אומר שאם אתם מחפשים איכות ללא תחרות, אפס חדירות מים ושלמות הנדסית, אז יש מצב שחבל לכם להגיע לרמת גן.

חסרונות נוספים: הוא חצי מפורק. כל החלקים שם, הברגים, התושבות, אבל צריך להקדיש עשרים דקות ולהרכיב אותו. רגע- למה הוא מפורק? אהההה- כי אני פירקתי אותו כדי לאטום אוטו ממים ונשבר לי הזין באמצע. לד באר חדש עולה 100 שקל ואני בכלל החלטתי לא להרכיב לד באר חדש- אני אתקין משהו שיהיה פחות עלי אקספרס ויותר איכותי.

חסרונות נוספים: בקבוק המיץ המובא באיור אינו כלול בעסקה, הוא רק משמש לקנה מידה לגודלו של הלד באר, שאינו זוכר בכל מקרה כי הוא נקנה די מזמן.

חשוב לציין: אני שונא לריב עם אנשים (זה לא מדויק.........) ולכן אני לא שומר לאף אחד. גרים בצפון? באסה. לוקח לכם זמן להגיע? כל הזין. עמכם הסליחה אך כל מי שיופיע כאן ברמת גן כשבידו בקבוק אחד צונן של בירה איכותית (בקבוק 330 לא נחשב. גולדסטאר זה בהחלט סבבה). העיקרון של "שכחתי את הבירה אבל אביא לך יום אחד אתה יודע שאני משקר" אינו תקף כאן.

טלפון אפס חמש שתים - ארבע מאות, ארבעים, שלושים ושתים

052

4004032



133452

נמרוד
14-04-21, 14:30
אם תכניס את המיץ ענבים לעסקה זה יהיה הרבה יותר אטרקטיבי.

GodsFather
14-04-21, 14:42
יש לי כזה, אחלה מיץ

Sent from my HD1903 using Tapatalk

erezb1
14-04-21, 16:54
מתאים גם לפסנתר כנף לבן ?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

נדב ש.
15-04-21, 15:58
תומר תן כתובת שולח לך בירה.את הלד באר תשאיר אצלך. 🤠

hadtomer
15-04-21, 16:54
אין לי מושג מדוע הועבר לאופטופיק.

נמסר לקונה המאושר לפני שעה קלה.

gasgas
15-04-21, 18:43
אתם טועים ומטעים ויכולים להגיע סתם עד רמת גן...
מיץ עשוי מפרי בלבד.
יש לך שם מקסימום משקה קל[emoji3]

איל מ
15-04-21, 19:00
אאל"ט בחלק מהמשקאות האלו אפילו כתוב איפשהו עם הבקבוק "ללא חשש לשאריות פרי".

hadtomer
15-04-21, 19:24
יודגש כי לא טענתי שהמשקה האמור הוא על בסיס פרי ואני מוטרד מן הניסיון לייחס לי אמירה כזו. מדובר בתערובת כימיקלים מבחילה שקיבלנו לאור הזמנת מגש פיצה משפחתית בפיצריה רמת גנית. עוד יודגש כי אני לא אכלתי מהפיצה כלל, זאת לאור התעקשותי שלא יצאה לפועל להזמין את הפיצה מפאפא ג'ון, אך אשתי החליטה להזמין דווקא מהפיצריה השכונתית. כלל אצבע חברים: אם הפיצריה שלכם מתמחה גם במלוואח וגם בסמבוסק, אזי הסיכוי שמדובר בפיצה טובה שואף למינוס. כלל אצבע נוסף: אם בפיצריה השכונתית שלכם (במקרה שלנו שכונה ליד) תלויות תמונות קדושים, ר ערך הבבא זובי, אזי הסיכוי שהפיצולו (כלומר מכין הפיצה) פועל לפי אסכולת נאפולי, או שמע על נאפולי, או מכין פיצה טובה, נמוך למדי.

shachar
15-04-21, 20:35
מהידועות הוא שמשקה קל המכונה "מיץ ענבים" הולך עם פלאפל.

השילוב עם פיצה אכן מעיד על בית העסק.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

erezgur
15-04-21, 22:03
בהתחשב במקום מגוריו של פות"ש, ברור ש מיץ ענבים מלווה את מנת סביח המקורית ... על הדיבורים על פיצה או פלאפל מעידים על פספוס קולינרי

נשלח מהנייד

OFF-RoaD
15-04-21, 22:09
יודגש כי לא טענתי שהמשקה האמור הוא על בסיס פרי ואני מוטרד מן הניסיון לייחס לי אמירה כזו. מדובר בתערובת כימיקלים מבחילה שקיבלנו לאור הזמנת מגש פיצה משפחתית בפיצריה רמת גנית. עוד יודגש כי אני לא אכלתי מהפיצה כלל, זאת לאור התעקשותי שלא יצאה לפועל להזמין את הפיצה מפאפא ג'ון, אך אשתי החליטה להזמין דווקא מהפיצריה השכונתית. כלל אצבע חברים: אם הפיצריה שלכם מתמחה גם במלוואח וגם בסמבוסק, אזי הסיכוי שמדובר בפיצה טובה שואף למינוס. כלל אצבע נוסף: אם בפיצריה השכונתית שלכם (במקרה שלנו שכונה ליד) תלויות תמונות קדושים, ר ערך הבבא זובי, אזי הסיכוי שהפיצולו (כלומר מכין הפיצה) פועל לפי אסכולת נאפולי, או שמע על נאפולי, או מכין פיצה טובה, נמוך למדי.זו *אשתך*, ואתה עדיין מתפלא על שיקול דעת גרוע וקבלת החלטות שגויה כשהיא עומדת לפני בחירה הרת גורל?

(סליחה. אנחנו לא באמת מכירים, אתה עושה רושם של אחלה בחור שהייתי שמח להזמין לבירה צוננת, הרגיש לי שמישהו צריך להגיד את זה כדי לשמור על כבודו של האתר ועבר יותר מדי זמן בלי שמישהו הרים את הכפפה)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

hadtomer
16-04-21, 06:50
בהתחשב במקום מגוריו של פות"ש, ברור ש מיץ ענבים מלווה את מנת סביח המקורית ...
נשלח מהנייד
טכנית מיניין שנותי במרכז הארץ גדול יותר ממיניין שנותי בחיפה, אך לנצח אני אהיה בהלם מהחיים במרכז. למי שגדל בין עצים והיה בטוח שעבריין הוא מישהו שבגיל 17 מעשן סיגריות-המציאות במרכז בהחלט מהווה הלם. ועם זאת אדגיש כי הסביח הוא אכן אחת מפנינותיה של עירי-וכאשר הוא מוכן היטב אז מדובר במעדן פנים-פיתתי טעים להחריד. בניגוד למשל לפלאפל ובדומה לכריך טוניסאי-סביח הוא באמת משהו שאו שמכינים בלי לב, או שמכינים עם לב והבנה. אני לא יודע כיצד להסביר את זה-אבל זה כמו שבשווארמיה אתה יודע היטב שאם לדונרג'י (כלומר חותך השווארמה) קוראים ולדימיר, אז תצא לך מנה ללא נשמה. ככה זה גם סביח- כמו כריך טוניסאי זה יכול להיות אוסף מרכיבים שמסרבים לגור יחד-או עונג. לעתים אני מוצא עצמי מגן על הסביח הרמת גני בחירוף נפש כשחבר מציין שהוא אכל איפשהו איזה חתיכת חציל חרוך בפיתה גדושה שמן ועמבה, או כשמישהו שעדיין מתלהב מאדם מבוגר שצועק עליו שטויות של כדורגל מספר שהוא אכל אצל עובד שנמצא בכלל בגבעתיים ולאחרונה אף ציינתי שכרמל שאמה (הכהן!!!) הוא ראש עיר מעולה-משמע קיבלתי את זהותי כרמת גני לכל דבר ועיניין. בדאלכ.

- - - Updated - - -


זו *אשתך*, ואתה עדיין מתפלא על שיקול דעת גרוע וקבלת החלטות שגויה כשהיא עומדת לפני בחירה הרת גורל?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
גב' הדר שתחיה מקבלת את ההחלטות בבית בכל הנוגע לכל מה שדורש אחריות. היא אחראית על הכסף, על גידול הבנות ועל רוב ההחלטות שאינן קשורות לדברים האידיוטיים ביותר. כתוצאה מכך שום ילדה שלי לא הגיעה לבית חולים, יש לי פלוס בבנק ואני לא בכלא. אבל אחד התחומים שבו היא איומה- היא רכישה של מזון מוכן במסעדות. אשתי מודעת לעובדה ונוהגת לומר שאני אזמין לי את מה שאני רוצה- והיא תזמין את העונש שלה. זה ברמה של ללכת למסעדה סינית ולהזמין פסטה. אני לא יכול להיות אחראי לכל דבר שאשתי עושה ולצערי על בחירות גרועות יש לשלם.

נמרוד
18-04-21, 13:25
ששש... אל תזכיר סנדוויץ' טוניסאי בשרשור על מיץ ענבים!
סנדוויץ' טוניסאי הולך רק עם רוזטה קרה.

shachar
18-04-21, 13:29
השאלה מה הולך עם לד באר...?

hadtomer
18-04-21, 16:17
השאלה מה הולך עם לד באר...?
ערסים

מוטי ג.
18-04-21, 16:29
ואתה מתפלא למה זה באוף טופיק....

hadtomer
18-04-21, 17:31
אגב כבר כמה פעמים נשאלתי. כנראה זה התפספס, הלד באר כבר נמסר והגולדסטאר קר.

-->